Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2016 in Postări

  1. pentru a schimba semeringurile de supapa fara a demonta chiulasa va trebuie un racord (de infiletat in locul unei bujii sau injector) prin care sa bagati aer comprimat in cilindru pentru a tine supapele inchise (ATENTIE furtunul de aer nu trebuie deconectat pana nu sunt "asigurate/blocate" toate supapele de pe acel cilindru) ,restul se desfasoara ca si pe banc .
    2 points
  2. Multumesc,Claudiu.La a mea nu urca mai mult de 64-65%, iar in bs11 am turbo on maxim 1305,cand este turbina incinsa bine.Sa aiba legatura ? Referitor la ce i-ai zis lui kalin,inainte de n75 am 750mb iar inainte de actuator am 600-650.La pompa tandem aprox. 850mb.
    1 point
  3. Bidonul de OEM arata ca in poza aceasta.
    1 point
  4. acolo incepuse sa faca regenerarea DPF.ul...de obicei asa face se ridica turatia la 1000 si indicat e sa nu opresti motorul pana nu termina de facut regenerarea. (off topic)
    1 point
  5. @mihaimihai15 Intru si eu in discutie, am un prieten care a fost si a cumparat masinia de la oradea exact de acolo tipul se ocupa cu masini are pe stoc tot timpul mai multe bucati nu este samsar le verifica el km inainte daca o sa intri in discutie iti va trimite desfasurator de la service. Eu recomand dar cei drept sunt un pic mai scumpe insa are masini bune. Nu ii fac reclama eu nu am de castigat sau de pierdut insa stiu cum este si eu am fost in cautare de passat am schimbat 3 masini pana am ajuns la una care sa imi placa :)
    1 point
  6. Ai hotarat unde cureti admisia? Daca dai admisia jos, vei schimba si cam follower-ul foarte usor cu aceeasi ocazie. Recomand sa faci asta atunci pt a nu mai desface conductele de pe pompa si risca sa ai pierderi de combustibil pe acolo pt ca este un banjo-bolt.
    1 point
  7. Eu vad SUV-uletele astea ca un strigat disperat in cautare de atentie. Ceva de genul "am vrut Touareg dar nu mi-am permis". Avand in vedere utilitatea care tinde spre 0 nu ramane decat un compromis nefericit. Are acel factor cool ca si doamnele trecute de 40 ani cu botox si liposuctie
    1 point
  8. Uite aici si un tutorial: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5643696-How-to-remove-front-grill
    1 point
  9. Posibil geometrie turbina blocata (sau partial blocata) membrana egr sparta daca exista vacuum pe instalatie
    1 point
  10. Intretinere scumpa , defecte de fabricatie, injectoarele sunt praf(2300ron bucata), EGR-ul nu treci de 70k cu el costa vreo 2500ron, nu mai spun daca mai ai probleme cu pompa de inalta , te-ai scos rau. 1,4 TSI trage la fel de bine chiar mai placut decat 1,6 tdi , diferenta de consum nu e mare compenseaza mult cu cheltuielile unui diesel.
    1 point
  11. multi mecanici sunt priceputi,la placute,la distributie,etc.mai rari cei ce se ocupa cu reglaje turbo.tre sa stie ce face ,ii trebuie vcds,etc...nu e pt toata lumea reglajul asta.
    1 point
  12. Cautand ceva prin calculator am gasit schema de sigurante si relee pentru Polo; probabil va fi utila multora(nu am verificat daca a mai fost pusa pe undeva). sigurante_polo_9n.pdf
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!