Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.02.2016 in Postări

  1. Pentru acel condus zilnic, obisnuit, masinile se comporta fix la fel. SI e valabil si pentru 1.2TSI, 1.4TSI nu doar pt 2.0TSI indiferent de versiinea de putere. Absolut toate sunt capabile sa mearga incet...presupun ca asta voiai sa stii :)) PS: Dc ai DSG nu poti face acceleratii in forta, indiferent dc este in D sau M(decat in tr1) ;)
    2 points
  2. Mie imi place, arata foarte bine. Dintre Tiguan si acesta, l-as alege pe cel din urma.
    1 point
  3. De la el vor veni. Dar le voi reconditiona si le voi schimba culoarea in gunmetal.
    1 point
  4. Astazi masina a implinit 74.000 km. Am facut destul de mult pentru cat sunt eu obisnuit :D Acum astept sa imi vina cam follower-ul (l-am luat pentru orice eventualitate) si urmeaza o verificare amanuntita la motor, cu curatat de admisie, etc. PCV-ul a fost schimbat inainte sa o cumpar eu. Cu ocazia asta a primit si emblema GTI de pe hayon (masina a fost comandata fara). O aveam cumparata inca din Decembrie. Atasata si schema de montaj daca intereseaza pe cineva. Daca tot am fost la reprezentanta am intrebat si de actiunea de chemare in service pentru schimbarea bobinelor, dar mi-au spus ca pe aceasta serie de sasiu nu este inregistrata nicio astfel de actiune :( Si ceva de azi-dimineata :D
    1 point
  5. Domnilor, Puteti face revizia de exemplu si in Brasov la Delcar: exact operatiunile de mai sus, tot ulei castrol la bidon, 550Ron. Mai puneti 100Ron motorina si tot iesiti mai ieftin cu 350Ron :)
    1 point
  6. Mai este o diferenta intre 1.6tdi si 1.4tsi si anume ca la 1.4tsi beneficiezi de suspensie independenta pe puntea spate, la 1.6tdi nu, lucru care pentru mine a contat, obisnuit cu aceeasi suspensie pe O2/1.9tdi, nu am vrut sa regresez din punctul asta de vedere, suspensia independenta combinata cu XDS (diferentialul electronic) face ca feelingul masinii pe curbe in regim sport la un benzinar (unii cu 122cp , unii cu 140cp, unii cu 220cp) sa se simta excelent, are niste reprize excelente daca o tii in ture, nu cred ca s-ar compara cu 1.6tdi care intradevar este un motor strict de consum, de naveta de min 100km/zi, nu de oras.
    1 point
  7. Bv colegu A se asculta de la 00.30
    1 point
  8. Nu poti face accelerari in forta de la 1500 cu DSG pentru ca retrogradeaza fraiera de capul ei 2 sau 3 trepte Ex: 2-3-2 si fara sa fie in "forta"
    1 point
  9. In afara de plecarea de pe loc, nu exista treapta potrivita pentru acceleratii in forta de la 1.500 rpm, doar daca vrei sa arunci turbina la gunoi. Aici vorbim de turbo benzina, nu diesel, nu aspirat. Legat de mersul incet, subturat şi pe distante scurte trebuie citit si despre carbon build-up ce se intampla pe motoarele turbo cu injectie directa..
    1 point
  10. Fiind la versus, sper ca pot sa mentionez ca la 20k e oferta la Insignia 1.6 CDTI 136 cp, echipare Cosmo (fara vopsea). Motorizare facuta in Turcia, totusi e alta clasa.
    1 point
  11. Totusi sa nu generalizam... am doua astfel de motoare in familie, unul are 90.000 km (din 2010) altul 130.000 km (din 2013) si nici unul dintre ele nu a avut nici un fel de problema.
    1 point
  12. nu prea poti, este motoras pas cu pas, este comandat de un montaj electronic special. Daca carcasa nu este desfacuta pe jumate ( boala clasica la ele ) , motorasul este bun, nu se strica nimic in el.
    1 point
  13. forteaza-l putin ca se desurubeaza..cred ca mai bine puneai VMO...
    1 point
  14. Da, este codul pin al cartelei.
    1 point
  15. @tttrix Costul de productie scade dintr-un parbriz care se ciobeste mai usor, o tabla mai subtire, plastice mai proaste, componente fabricate in tari cu mana de lucru mai ieftina (nu stiu cat la % din masinile noastre nemtesti mai este fabricat in Germania) etc. etc. etc. Toate acestea le vad pe masina mea produsa in toamna lui 2012 comparativ cu B5-ul produs in toamna lui 2008, ambele masini noi, comandate si configurate de mine. Oricine a condus o masina serioasa fabricata pana in 2000 (hai sa zicem 2005) poate sa observe aceste detalii. Nu neg ca exista un plus de confort si rafinament la masinile actuale, dar nu grija producatorului pentru fiabilitate ori costuri de fabricatie scazute este motivul. Argumentul ca daca au pus piesa respectiva pe masina, este musai s-o inlocuim cu una similara ca altfel se duce dracului masina, nu tine... cum nu tine nici conspiratia ca neamtul urmareste sa-mi scoata bani din buzunar pentru cresterea artificiala a costurilor de intretinere. Preturi nejustificate pentru manopera si piese le gasesti in service-urile de reprezentanta, dar in afara perioadei de garantie - si nici atunci nu-ti da nimeni in cap - nu te obliga nimeni sa le treci pragul. Alegerea intre DMF si SMF este destul de simpla daca stii sa evaluezi corect compromisul intre confort - fiabilitate - pret. Cu aceasta ocazie, revin cu feedback dupa 1 an si jumatate de cand am montat SMF Valeo pe masina tatalui meu (Audi A6 din 2006, 2.0 TDI, 136 CP, M6): se simt aceleasi trepidatii usoare la rece timp de maxim 1 minut la pornire (ca la inceput) intre 800 si 900 rpm, cursa pedalei de ambreiaj a ramas aceeasi, dar se simte mai libera si cupleaza mai repede, iar treptele nu se mai schimba la fel de fin ca in cazul DMF, fara a jena mai mult decat ma jeneaza pe mine cutia manuala de pe B7-le meu, din prima zi de utilizare. In ceea ce ma priveste, as alege in continuare SMF pe masina tatalui meu (pt. ca el nu sesizeaza si nu da importanta micilor artificii de confort si nu este cel mai grijuliu posesor auto), insa pe masina mea as opta pt DMF pentru ca nu sunt deloc ca el.
    1 point
  16. Deci, pe romaneste, este sub ebox, sub cutia de sigurante de langa abterie.
    1 point
  17. La prima O3 am schimbat si eu la 15000, dar la asta noua merg dupa calculator si gata. Exact cum zici si tu, AdiG. Si consultarea asta e buna. Daca cei care mai citesc si ei pe aici vad ca toata lumea schimba la 15000, sau mai devreme la 10000 la 6 luni...or sa se dea si ei dupa aceste bune preactici. Dar daca mai vad ca sunt si altii care aplica specificatiile de la producator, atunci se vor simti si ei liberi sa isi urmeze chemarea propirului cuget de a face ce considera ei.
    1 point
  18. Salutare forumisti Deoarece am fost plecat in concediu si dupa la munca nu am avut timp sa intru pe forum pt a ma lauda ca am rezolvat problema cu franele. in ultimul meu post va spuneam ca am de facut aerisirea ABS-ului si in cazul in care nu rezolv , reprezentanta va fi urmatorul pas,ABS-ul nu l-am putut aerisi deoarece vag-comul pe care trebuia sa-l iau era dat la alt prieten care era plecat din localitate...poveste lunga...asa ca am ales varianta reprezentantei care ma programau la 3-4 zile lucru care imi dadea tot concediu peste cap. Intr-un final am hotarat ca ce face omul cu mana lui....e sfant :)) asa ca am luat un metru de furtun transparent si un litru de lichid de frana, dupa ce am urmarit aproximativ 30-40 de tutoriale pe youtube am zis ca pot. Asadar am inlocuit lichidul de frana de la roata cea mai indepartata respectiv dreapta spate, avand nevoie de inca o persoana care facea pedala in timp ce au umblam la aerisirea franelor. Mentionez ca schimbarea lichidului de frana s-a mai facut intr-un "service" dar metoda lor nu au dat rezultate, oricum eram sceptic ca imi va functiona frana deoarece acei mecanici nu au bagat mai mult de 200-300 ml de lichid.Revenind la schimbul facut de mine din roata cea mai indepartata am scos aproximativ 300 ml de ulei aproape negru am continuat cu stanga spate aprox 200 ml dreapta fara 100 si stanga fata tot cam 100, am fost foarte atent sa umplu tot timpul bidonasul de lichid de frana pt a nu introduce aerul in instalatie si am scos lichid prin aerisisre pana mi s-a parut ca lichidul este curat. Mentinonez ca metoda pe care am folosit-o pt a aduce lichidul cel nou pana la roata a fost urmatoarea: am dat drumu la piulita,persoana cealalta apasa pedala...ramane cu pedala jos,eu strangeam piulita si abia atunci lua piciorul de pe frana si tot asa.Rezultatul frana functioneaza mai bine ca niciodata.Caz rezolvat desi toti carora le explicam problema mea ma sfatuiau sa schimb pompa de frana.Asadar faceti-va damblaua daca credeti ca aveti dreptate cheltuind bani putini si daca nu iese treaba atunci ascultati si de altii :P salutari si sa auzim de bine
    1 point
  19. Salutare. Am in vizor in perioada urmatoare (2-3 luni) achizitionarea unui nou G7 si am o serie de intrebari pentru care sper sa obtin raspuns din partea dvs. Trec de la un G5 1.6 MPI achizitionat de nou si de care sunt f multumit, care va ramane in familie..deci cunosc oarecum traditia. Am discutat initial cu colegul @codz caruia ii multumesc pentru toate detaliile si topic-ul dedicat! Am atasat si un poll pentru intrebarea cheie continuand cu pretentiile pe care le am si bugetul alocat : Doresc : - am configurat un 1.4 TSI care ajunge la un pret marisor.. pretentiile se rezuma la echipare comfortline, volan multifunctional, radio cd composition si .. eventual ergo-seats. Acesta vine cu o cutie in 6 trepte..care ma atrage cel mai mult in varianta data. - un 1.6 in ideea configuratorului ar iesi mai scump cu ~ 1500E..maricel. Exista varianta modelelor disponibile imediat foarte atractiva. Vine cu o cutie manuala in 5 trepte. Un rulaj de 12-15000km/an cu precadere exterior. Dorinta de a o pastra > 6-7ani. Bugetul e calculat cam in jurul 18k. Intrebari : - Cum judecati cutiile de pe ambele variante? Care motorizare ar fi mai fiabila si indicata in momentul actual ? - Este bun momentul ales (inainte de facelift) - fiind rezolvate problemele de inceput? Actuala tot intr-o secventa similara am luat-o. - Am observat si varianta exemplarelor cu livrare imediata si preturi atractive. Recomandati o astfel de varianta/se pot accesoriza cu mici completari ? Multumesc pentru idei. ps: unde pot gasi diagrame pentru cuplu/putere pentru ambele variante?
    0 points
  20. 5W-40 pana pana acum (16.000 Km Aral Tronic 431 - VW Norm 505.01) de 800 Km (de la revizia de 15k Km am Castrol 505.01 5W-40). Consum ulei : 0 Km - 7.500 Km :850 ml. /// 7.500 Km - 16.000 Km :200 ml.
    -1 points
  21. Nu pune omul sa isi inlocuiasca injectoarele pentru corectiile alea. Pana la inlocuire mai e cale. Foloseste un aditiv in prima faza si schimba filtrul de motorina. La mine a scazut injectorul 2 de la 1,4 la 0,75. Pe urma incearca sa schimbi O-ringurile, poate da rezultate. Si apoi inlocuire.
    -1 points
  22. (4) Orice persoană care dobândeşte/înstrăinează un mijloc de transport sau îşi schimbă domiciliul/sediul/punctul de lucru are obligaţia de a depune o declaraţie fiscală cu privire la mijlocul de transport, la compartimentul de specialitate al autorităţii administraţiei publice locale pe a cărei rază teritorială îşi are domiciliul/sediul/punctul de lucru, în termen de 30 de zile inclusiv de la modificarea survenită. https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/CFN_ante_21ian15_OG4.htm#_Toc304300171
    -1 points
  23. Eu pun de doua schimburi incoace Motul 8100 X-Cess 5W-40 in motor AKL si merge perfect: silentios si cu consum mai mic decat Castrol. Nu stiu daca e cu adevarat full sintetic cum scrie pe bidon dar sunt foarte multumit de el.
    -1 points
  24. Intretinere scumpa , defecte de fabricatie, injectoarele sunt praf(2300ron bucata), EGR-ul nu treci de 70k cu el costa vreo 2500ron, nu mai spun daca mai ai probleme cu pompa de inalta , te-ai scos rau. 1,4 TSI trage la fel de bine chiar mai placut decat 1,6 tdi , diferenta de consum nu e mare compenseaza mult cu cheltuielile unui diesel.
    -1 points
  25. am comandat 2 bidoane de 2 litrii x-cess 5w40 la 144lei de pe poldistribution. a ajuns un singur bidon de 4l la 130lei :D n-am refuzat. fac schimbul in weekend.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!