Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2016 in Postări

  1. E oficial. Gata! Ignoranta si ambitia proasteasca sunt contagioase! :dry: :vaidecapulmeu: Rog asadar foarte frumos un moderator daca poate da startul unui nou topic, dedicat celor de aici care de cateva pagini incoace o ard off-topic la greu, folosindu-se de subiectivism 100% si argumente mai putin. Acolo ar putea linistiti sa se contrazica-n ipoteze personale si sa liciteze in liniste cifra sau, in curand, numarul ce arata de cate ori este mai mare uzura masinilor din Romania fata de cele echivalente din Germania.
    4 points
  2. Am avut pierderi de caldura si la cutie manuala, mai ales la frane de motor mai lungi (coborare in panta), dar revenea la loc mult mai rapid, nu se compara. Acolo daca e serioasa treaba trebuie schimbat termostatul principal (singurul), iar mai departe fiind "pe manual" alegi usor sa mergi putin mai turat si aia e, cred ca nu ai ce sa faci altceva. De asemenea, nu dai clima pe caldura maxima si conduci in tricou pe ger, te imbraci putin mai normal pt anotimpul rece (maneca lunga) si o tii pe ~22 grade, cam asta e recomandarea mea.
    1 point
  3. Ai citit ce ti-am trimis in link???? ..."The affected controllers are no longer available as replacement parts, they have been superceded by a new part number -- 1C0-909-605-A which appears not to have this problem."....so..ti-ai raspuns la intrebare Vb cu Iulian (turbocip) ptr rescriere.
    1 point
  4. Problema nu este ca nu se monteaza sau ca " bubuie masina " ori " se strica motoru " ... Problema era ca tu ai zis ca vrei o masina simpla si fiabila ; din partea mea poti sa-ti iei si mazda rx7 ca este in buget si are motor rotativ ; costul unei instalatii GPL pt motoarele turbo ajunge la ~ 3500-4000 lei, nicidecum numai este 2200-2500 lei, asta pe langa pretul mai scump de achizitie, taxe, impozite , consum, costuri de intretinere mai mari. Eu in locul tau m-as gandi bine ce vreau, daca merita gpl in defavoarea unui tdi / hdi clasic, si sa dau 4000+ euro pe o masina din 2003, cu 250.000+ km cu gpl..
    1 point
  5. 713 6104 50 - cod comercial pe Fag
    1 point
  6. Salut, Ar trebui sa fie unul din cele doua de la pozitia 25 (cred ca unul dintre ele e doar cilindrul si celalalt mai contine si alte componente): http://prntscr.com/9lzyk2 7M3498625 - wheel bearing with assembly; parts; front 7M0498625 - wheel bearing with assembly; parts Iti sugerez sa dai un search pe Google dupa imagini cu cele doua coduri si sa vezi daca seamana cu ce ai tu. Spor!
    1 point
  7. 10.000 / an e mai mult decat strictul necesar; Am opel luat de nou, are 59.000 km in 7 ani + ; nu a necesitat niciun leu pana acum si nici nu va necesita ; masina folosita de tatal meu zilnic, servici ( 13 km dus intors Bucuresti ), piata, supermarket, munte , mare , tara, plimbari la rude / moldova / si alte obiective turistice ; masina este folosita zilnic, ar trebui sa se plimbe inca 20-30 km in + zilnic ca sa fim bogati si nu saraci? Sau trebuia sa fac km astia cu un audi SH rulat fara numar de bogatii din DE ? Si in care sa mai bag si eu inca o data pretul opelului? Si eu cu seatul tdi merg aproape zilnic, si imi fac de drum..chiar si aiurea doar de dragul de a ma plimba ; fac , cat crezi ? Tot 9-10.000 / an; asta e problema unora, nu prea inteleg ca la noi daca nu faci naveta nu ai unde sa faci km ; dar in fine...
    1 point
  8. si eu iti recomand sa ii schimbi, acum tu stii cum stau cu bugetul, dar decat sa stai mai prost peste ceva timp, ai fi surptins cat de putin, mai bine ii dai acum. Sunt tacheti ina negri, buni. Daca zici ca deja scoatea fum, insemna ca uzura e mare. Sa punctezi si dopurile de la gaurile tehnologice inainte sa il montezi.
    1 point
  9. E si nu e asa cum zici. In primul rand in Ro si motorul la 100k km e mult mai afectat decat 100km in Germania datorita prafului , combustibilului mai prost si mai ales modului de exploatare datorită infrastructurii. Totodată nu numai sistemul de rulare e afectat mai mult asa cum zici , ci toată masina, incepand de la balamalele portierelor pana la elementele din plastic care incep sa bată. Sa nu mai zic cum arata la partea de caroserie una din Ro vs De la aceeasi ani. Ca o paranteză : orele de functionare pot fi aceleasi la o masina de 100k km din Ro rulată cu una din De de 300k km. La fel si uzura motorului.
    1 point
  10. Poti sa repeti de N ori, uzura mecanica care o imprima orele de functionare si km in 300k nu se compara cu 100k. indiferent unde sunt facuti. Ca la noi drumurile sunt cum sunt, asta afecteaza mai mult sistemul de rulare si suspensii, o masina la 300k de Germania de aceea se vinde cu pret mic, pentru ca uzura componentelor scumpe este majora, nu renteaza pentru ei sa mai investeasca, mai bine o dau avans si iau alta noua.La 300k te astepti sa-ti cada toate, la 100k e la prima tinerete una diesel.
    1 point
  11. Mi-a placut mult aia cu cerculetele. Esti zeul meu acum.
    1 point
  12. Ai editat postul dupa intrebarea mea. In fine, o sa il incerc si eu data urmatoare. Schimb Aralul asta la 7000. Am zis ca fac si afacere si bine motorului schimband un ulei low-end la interval mai mic de km. Dar imi pierde pe la toate incheieturile. Cu Motul sau vechiul aral nu se intampla asa ceva.
    1 point
  13. Mazda e prima alegere pentru cei care cauta o anumita placere in a conduce (atat cat poate fi gasita in clasa medie, non premium) si pentru cei care vor o masina frumoasa. In continuare arata cel mai bine atat sedan cat si break, formele nu s-au demodat deloc. Passat/Superb sunt masini gandite pentru flote, vin cu un design nepretentios/de duzina, dar pluseaza la ergonomie, materiale, configurare. Alegerea e simpla, depinde ce iti doresti. Eu aleg oricand o Mazda 6, benzina, aspirata, cu cutie manuala. Rosie, pentru ca arata demential. Va puteti imagina un Passat sau un Superb rosu? Nici eu :) Comparatiile cu BMW seria 3 sunt puerile, masina asta nu are nicio legatura cu Passat/Superb. Ca dinamica o Mazda vine mai aproape, dar tot nu e acolo.
    1 point
  14. jos o reglezi cu pistol de vacuum.dar e f simplu si pe masina.cum fac eu pe masina sa reglez actuatoare? scot furtunul de vac din n75 (cel ce duce la actuatorul turbo).trag cu gura (generez vacuum) pana imi coboara piulita(tija actuatorului) la un nivel convenabil astfel incat sa pot baga cheia sa slabesc piulita si mai apoi sa invart cu mana de piulita randalinata. pricepusi ,da? mana o bagi cu cheie cu tot prin dreptul egr-ului si pe pipaite ajungi la piulita.
    1 point
  15. Eu aș evita să cumpăr mașini de la agramați și analfabeți. Mă uit pe topicul ăsta, cum credeți că își întreține mașina un om care nu are decența să învețe să scrie în limba maternă?
    1 point
  16. Sau se achizitioneaza pe firma prietenului si mergi tu cu ea. Trebuie sa fiti prieteni f f f buni . Relatia e bilaterala: tu platesti ratele la timp, el nu-ti da masina la buyback..
    1 point
  17. Paradoxul in opinia mea este ca majoritatea isi doresc o masina rulata cat mai putin si fug de una cu peste 200 000 de km. Culmea este ca ajung sa aiba apoi una cu peste 350-400 000 de km reali, cu 150 000 de km in bord si sunt foarte fericiti si mandri de alegerea lor. Iar destepti ca ei, nu mai e nimeni. Vor merge cu masina aia cateva zeci de mii de km, adica 2-3 ani in medie, vor baga bani grei ea apoi, dar culmea, din nou vor fi f multumiti. Iar daca le demonstrezi apoi ca masina lor defapt a depasit 500 000 de km, vor avea sun soc. Ce este cel mai trist este ca de multe ori unii fac credite in banci pentru masinile alea. Iar cand ajungi sa dai bani si la banca si sa bagi bani seriosi in masina, apoi sa te speli pe cap cu afacerea vietii.
    1 point
  18. e ok pretul e chiar putin cam mare . Masinile noi pierd de cum ai iesit pe poarta dealurului . La pret de nou de 16-20 k euro cu cat sa o vinzi dupa 1-2 ani ani si sa mai fie si rulata ? Si daca statea in showroom si o luai la 0 km tot asta cred ca era pretul . Se ofera discounturi la aceste masini de noi . Nimeni nu cumpara la pret de lista ca sa faci comparatia . PS am depus actele pentru calculatia la taxa auto si acolo m-a pus sa dau declaratie ptr nr de km . I-am aratat ca nr de km sunt trecuti in factura externa si in foaia de la RAR si nu a mai fost nevoie . Acum zice ca mai nou daca nu sunt km trecuti in factura externa (99,99% au trecuti km) te pune sa dai declaratie cu nr de km ai masinii . E FFFFBINE inseamna ca lucrurile incep sa se miste in sensul bun .
    1 point
  19. Mie nu mi se par cu nimic mai silentioase decat ale concurentei. Poate mai silentioase decat rasnitele vechi. Asa da, mai cred.
    1 point
  20. 1. Zero castig= nimeni nu se baga (eu unul nu m-as baga la asa ceva pentru zero castig). 2. Ok, sa ii spui si proprietarului firmei care va face acest mare gest caritabil ca o sa aiba maaari probleme la fisc cand va veni controlul pentru ca el isi deduce TVA-ul pentru achizitii (vorbim de platitori de TVA, pentru restul nu are rost sa discutam) si nu are cum sa justifice deducerea TVA pentru un bun instrainat rapid. 3. Mai cititi legea, esti obligat sa pastrezi minim 3 ani automobilul, altfel va trebui sa returnezi si TVA-ul dedus. Solutia exista, se numeste leasing, dar si costa. PS Daca am gresit cu ceva in explicatii, mea culpa, nu sunt expert in domeniul contabil. Chiar sunt curios ce solutii ati gasit la problema asta.
    1 point
  21. Nu merge asa, si in plus am impresia ca nici nu stiti legislatia fiscala sa credeti ca o firma s-ar baga sa va ajute pe dumneavoastra. Este mult prea complicat, prea multe explicatii de dat la fisc pentru zero castig al firmei (de fapt sigur pentru pierdere). Mai bine vorbiti cu un contabil de profesie sa va explice, dar nimeni nu e nebun sa achizitioneze pe pers. juridica un bun de 25-30k euro, purtator de TVA si sa-l vanda catre dumneavoastra (persoana fizica) in secunda doi pentru ca nu poate recupera TVA-ul, pentru ca e obligat sa inscrie bunul in contabilitate, trebuie sa asigure amortizarea pe minimum 5 ani si dupa aceea se poate gandi la vanzare. Iar sa credeti ca dealerul auto e interesat sa faca scamatorii pentru una bucata automobil in niste conditii dubioase cand grosul vanzarilor sale este pe flote (max. 5% din vanzarile din Ro sunt pe persoana fizica) este (ma scuzati) pueril. Singura solutie viabila este sa-l luati in leasing pe firma unui prieten bun (dar bun, sa nu va lase in drum) si daca aveti banii dupa un an de zile (perioada minima) in care platiti in locul firmei ratele, platiti valoarea reziduala si firma va vinde masina (dar sunt costuri destul de mari). My 5 cent...
    1 point
  22. Compensatii pe injectoare/unghi avans/compresie.
    1 point
  23. Petrom si Omv cele scumpe (+ ++) se consuma mereu mai repede decat cele standard, daca bagi vreodata omv maxxmotion o sa ai consum la drum lung cu pana la 1 litru in plus la 100km, testat de mine.
    1 point
  24. Buna seara. Am si eu o problema legata de faruri. Becul din dreapta era cam palid si am decis sa l schimb cu un Osram Night Breaker D1S, iar cel din stanga a ramas cel original adica Philips Xenarc. Poate fi o problema ca sunt 2 becuri de marci diferite? Dupa vreo 2 zile becul cel nou a inceput sa palpaie puternic si se stinge din cand in cand. Dupa reaprinderea farurilor isi revine o perioada. Ce poate fi? Multumesc. Despre becul cel nou sunt 90% ca este original. L am verificat cu metoda magnetului si adera la baza sticlei. (am vazut pe youtube ca la fake-uri nu adera magnetul)
    1 point
  25. mie nu-mi pasa de km din bord km reali ii afli de la reprezentanta, daca e masina adusa din Germania daca e masina luata din Ro atunci nu mai conteaza km pt. ca oricum uzura de la noi e de 5-10 ori mai mare
    0 points
  26. Da stiu. Dar suntem in Romania, e treaba dealerului sa mai gaseasca o firma care vrea 1 bucata, ii factureaza aluia 2 buc, firma imi refactureaza instant masina. Daca vrea sa faca vanzare.
    -1 points
  27. pai tu ai facut 70k in 7 ani?mai mult mergi pe jos se pare,pai daia te duce asa mult pe tine o masina! 10.000km pe an e putin ? dar cat trebuie pe an ? 30.000km ? :D se vede ca suntem saraci.10 mii pe an da e f. putin.
    -1 points
  28. Va salut ! La mai putin de o luna dupa ce mi-am vandut fosta masina, m-am apucat de cautat CC. Nu sunt la primul VW , am mai avut in trecut un Golf 4, 2 l benzina , automat, o super masina pot spune, chiar daca a trecut ceva timp de atunci, tot imi sta gandul la ea. Mai jos atasez cateva poze cu masina Passat CC, 2.0 Diesel bluemotion, DSG, fabricatie 11.2011 o am de aproape o saptamana si pot sa spun ca sunt foarte incantat de ea. Se misca bine pentru calutii pe care ii are, arata bine, pozitia de condus este foarte ok ( am auzit povesti cum ca este prea inalt scaunul, te doare spatele la drum lung etc ) . Urmeaza sa ii fac revizia, schimbul de distributie , si schimbul de ulei la cutie. Din ce am vazut preturile sunt foarte acceptabile comparativ cu fosta masina. Ca minus lipseste xenonul, optiune care am vrut sa o aiba neaparat, insa cand vorbim despre o masina second hand , mai greu sa aiba ce dotari vrei , culoare etc, si atunci trebuie sa alegi ce e mai bun din oferta pe care o gasesti.
    -1 points
  29. repet inca odata ca sa fiu mai bine inteles masina 100.000 km luata de noua in ro la km reali este in stare tehnica mai proasta decit una cu 300.000 km din germania la km reali o spun din experienta si jetta chiar se compara cu a4 adica aceeasi directie,etc.Adica nu este a4 un zeu iar jetta un plebeu... P.S.am intretinut exemplar masina luata din ro dar...slabeste rau.Binenteles si masina din germania dupa 100.000 km in ro este slabita.
    -2 points
  30. pai tu ai facut 70k in 7 ani?mai mult mergi pe jos se pare,pai daia te duce asa mult pe tine o masina!
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!