Jump to content

O2 RS ca masina sport noua


razdan
 Share

Postare recomandată

amicul Diesel m-a nimerit. oricum, nu e o masina cu care sa te fatai toata ziua la promenada, dar fata de Golf V GTI primeaza spatiul interior si portbagajul.

Sigur spatiul interior e mai mare la O2 (RS) decat la G5 (GTI) ?

Cu portbagajul problema e clara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    14

  • razdan

    10

  • godoroja

    7

  • oaspetele

    5

Top Posters In This Topic

:D In contextul a ceea ce intrebam retoric in #12 si a ceea ce spunea Diesel in #13 intreb acum, mai mult decat retoric, de ce am lua O2RS si nu G5GTI ?

Mai ales daca "copilul va renunta azi-maine la carucior..." asa cum spune Diesel.

S-ar putea ca si consumul sa fie cu cateva picaturi mai mic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca nu pot transa multumitor problema, cu toata bunavointa ... :D

Nu am toate datele si nici nu am intrat in O2, asa ca o opinie categorica nu pot avea.

Dar ampatamentele sunt identice la G5 si la O2 (aceeasi platforma) deci sapatiul pentru genunchi nu difera ...

Inaltimea interioara la G5 este suficienta si pentru persoane care depasesc putin 1,90 m, inclusiv in spate, si cred ca la Octi e cam la fel; oricum nu e mai inalta ca G5 ...

Latimea interioara nu o stiu nici la G5, dar trei adulti incap acceptabil in spate pe drumuri de lungime medie si iar nu cred ca Octi e mai mare nici aici.

Rezumand afirm, cu unele sanse de a gresi, ca O2 nu e mai mare ca G5 in interior.

Iar daca spatiul de bagaje de 350l e suficient (mie in general da) atunci as prefera un GTI (4 portiere) unei O2RS; preturile sunt egale, FARA A COMPARA INSA RESTUL DOTARILOR!

Iar din punct de vedere al comportamentului sportiv, daca acesta primeaza (la mine da), O2RS pare ceva mai putin vioaie, in special in viraje la limita, in review-urile la care am avut acces.

Despre consum ... cand vrei masina sport e mai putin important in general.

Din pacate la veniturile noastre conteaza si consumul si, daca as fi in situatia de a alege in viitor, as mai astepta si cele doua variante ale G5 GT, ambele mai economice si ... "chipuibile" ... tot in viitor. ;)

Later edit: Scuze tuturor pentru OT.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa ne limitam la consum iar pentru alte dileme facem topic-uri separate, ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rvacaru, conteaza si cat consuma pentru ca la 25.000 DDP iti poti lua o masina Second tot sport cu veleitati si mai sportive sau aproximativ egale dar cu un consum mult mai mic ( 530d sau 535 d din 2002=2004....... ;) ).

De asta intrebam cat consuma. :)

:D Un mic exemplu:

BMW 530 D Sedan titansilber-met. 06/02 105.421 KM 193 CP

Diesel/E3 incl. VAT 15.850,-

Net. 13.664,- + taxe vamale + tot ce mai trebuie ca s-o inmatriculezi, ajungi mai ieftin, performantele acestui motor sunt extraordinare si recunoscute si are consumul mult mai mic. Totusi e diesel. De asta intreb eu de consumuri. Si nu mai vorbesc de 535 d.....care bate O2 RS de-i sar capacele, desi probleme ii poate pune si 530 D....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot offtopic:

Fara suparare dar se pot compara macar cele 2 masini ??

Vorbim de mere acre si de pere dulci... o fi ea O2 masina populara... dar parca BMW e alta mancare de peste... exact asta nu inteleg...de ce ar cumpara cineva RS? doar ca e masina noua..singurul motiv pt care cineva si-ar lua un RS inaintea unei masini adevarate (BMW, Merc, etc)...

Plus ca a compara 15 la suta in oras RS, cu 8-9 cat papa un 535 e din nou inegal si incorect :)

Nu ma intelege gresit, am si eu micile mele mirari...:-)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai nitel : tu ai da (aproape) aceeasi bani pe un BMW de 100 000 km ca si pe o Octavia RS noua ??

nu vreau sa ma gandesc la anumite costuri de piese sau reparatie in cazul unei defectiuni...

dupa opinia mea, mai mult de 15 000 euro pentru o masina second hand (nu vorbesc de masini cu 20 000 km la bord, ca alea sint inca in garantie) mi se pare o actiune hazardata.

fa o socoteala : daca pentru mine, RS-ul ar insemna a doua masina, aproximez ca as parcurge undeva pe la 10 000 - 12 000 km/an.

aia inseamna aproape 10 ani pana as ajunge la km BMW-ului, daca nu m-as gandi la revanzare. 10 ani !

P.S. scuzati offtopicul, rugam moderatorii sa coafeze titlul thread-ului pentru a ne permite sa despicam firu in patru.

acesta discutie ar putea avea consecinte importante asupra numarului de RS-uri vandute in Romania !!

:D

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca eu in mod normal o masina n-as tine-o mai mult de 4 ani. In cazul rs-ului am intrebat de consum pentru a-mi face o idee. Si da, prefer sa dau 19000 euro pe un Bmw 530 d cu 100000 km la bord, decat sa dau 25.000 euro pe RS. Bineinteles, un 530d in stare buna, nu toate ciurucurile. Masinile merita amandoua, dupa cum spuneam performantele sunt asemanatoare dar la consum, rs-ul consuma dublu benzina. Prefer sport dar diesel, chiar si cu 100000 km.

Rog un moderator daca se poate sa schimbe titlul in "Rs nou sau altceva sport SH( consum, pret)"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vorba de o2 RS de 25k+ euro si un BMW de 16-17k... raspunsul e da, evident as lua BMW, e alta mancare de peste. Sa nu uitam ca O2 e pe platforma de compacta, si BMW serie 5 joaca in cu totul alta liga...si din nou revenim la discutia...de ce sa imi iau ce nu imi permit? daca nu imi permit sa intretin un RS, de ce sa ma arunc la el? Ma imprumut ca sa o cumpar, si apoi nu ma pot folosi de ea, pentru ca consuma mai mult decat as fi eu dispus sa bag in ea? E chestie de gust la urma urmei... nu sunt f convins ca intretinerea la un bmw 5-er e semnificativ mai scumpa ... plus ca iar discutam de un benzinar turbo fata de un diesel...de ce nu discutam de 540i? care se gaseste si el poate la 25k euro...si pt care 100k km sunt antrenament de intretinere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul initiat de mine a avut scopul aflarii exacte a consumului. Lucru absolut necesar pentru luarea unei decizii in achizitionarea unei masini. Eu o masina sport o compar cu alta masina sport. Nu conteaza ca una e diesel alta e benzina. La fel de mut conteaza si pretul, daca ar costa rs-ul 17000 nou si bmw-ul 17000 sh atunci ti-ai mai pune semne de intrebare. Dar fiind vorba de un consum mare si un pret cu 5000-6000 euro mai mare, balanta se inclina in partea opusa RS-ului . :D

Exemplul cu 530d a fost pur si simplu la intamplare, fiind prima masina pe care am avut-o in minte in secunda aia. Daca ma gandesc, mai dau inca 5 masini SH cu calitati extra. Sper ca ati inteles care e rostul acestui topic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ar fi bine sa lamurim mai intai ce inseamna masina sport ??

Civic Type-R sau BMW 540i ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia rs e sport consuma mult , costa mult noua

530d, 535 d sunt sport, sunt scumpe noi, dar merita luate la sh mai bine decat rs-ul

@aici vorbeam de RS. Nu de civic nu de 540. Eu ajunsesem sa compar rs-ul la performante cu 530d. Stim amandoi ca sunt sport. Daca vrei hai s-o comparam si cu altele tot sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, ma predau... mea culpa...eu credeam ca masini sport sunt Porsche, Ferrari, Toyota Celica, Type-R etc... alea care iti zguduie rinichii, etc...

Daca RS e tot masina sport, atunci poate si polizorul meu de 100 de cai si jumatate saracu e tot masina sport, dar in liga piticilor (ca la 5k ture cate are la 170 la ora ofera senzatii foarte sportive...hihi) :D)

Cer scuze si rog si eu sa se curete threadul, macar m-am lamurit cu notiunea de sport.

:P

S-a facut

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta varianta SH la Octavia 2 RS ar putea fi Golf IV R32. In germania se gaseste pe al 19-20.000E iar dupa parerea mea surclaseaza cu mult Octavia 2 RS. Dar acum depinde, daca se vrea o masina puternica care sa aibe si spatiu mare in interior sau un coupe este indeajuns.

*Later Edit : Am inteles ca se vrea o masina de "alergat", avand in vedere ca acea persoana care o sa o cumpere mai are o masina cu care isi face treburile in timpu saptamanii (acea masina fiind un diesel desigur :D ). Eu cred ca atunci cand se cauta o masina gen Octavia 2 RS sau Golf 4 R32 nu ne mai uitam la consum, acesta fiind din start inteles ca fiind ff ridicat.

Modificat de DemenTZial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate de golf 4 r32 dar a uitat sa mentioneze consumul la acea masina :D care dupa parerea mea este peste cel al octaviei rs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce s-a spus mai sus am incercat sa zic si eu...daca ai o O1 ca masina de zi cu zi, e cam ciudat sa cumperi O2 ca masina de duminica/sport... sa nu uitam ca O2 e o hardughie dezvoltata pe platforma de G5, de care s-a tras in toate partile sa iese spatiu, un mic Franckenstein. Faptul ca la RS s-a intarit suspensia si are un motor puternic, e departe de a o face "masina sport" comparabila cu masini sport adevarate. Mi-a venit in minte Type-R, sunt si altele... masini dezvoltate pt sport. idem si pt Fabia RS... o masina f inalta, cu un motor puternic...cuplu max sub 3k ture...eu stiam ca sport adevarat = turatii = zgomot de motor unic (recomand a asculta un motor de honda la 7k ture, un motor de Corolla TS la 6-7k ture si apoi a se compara cu sunetul unei Fabii RS :-))

Eu consider ca G5 GTI 2 usi e mult mai aproape de senzatia de masina sport, decat un gigant cu ampatament mic, cum e Octavia2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma rog, topicul a luat-o pe o panta nefireasca, as zice eu.

octavia RS are sub 2000 de cm3, pe cand 530d vreo 2999 sau asa ceva. nu vorbim de 540 i. pe langa costurile curente de intretinere, mai trebuie vazut cat vei plati impozit anual, chiar dintr-un motiv similar deschisesem un topic despre taxe si impozite functie de combustibil si cilindree. probabil ca in viitorul apropiat se va plati consistent mai mult pentru un diesel fata de un benzinar. una peste alta, ar putea duce la un nivel de impozitare de peste 1000 euro/an, basca RCA si CASCO(poate la CASCO sa nu apara diferentele in primii 2-3 ani)

secundo, desi nu agreez, o masina noua se poate cumpara si in leasing, ceva mai greu pentru una second hand.

terzo. 100 000 km sint totusi 100 000 km. iar octavia 'arata' foarte bine in toate review -urile din revistele si site-urile auto.

insa punerea in balanta a Golf-ului GTI cu Octavia RS este 99% intentia mea.

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica remarca relativ la vechiul R32 SH.

Puntea spate e cea a generatiei anterioare de golfuri.

Deci la tinuta de drum O2 RS s-ar putea sa stea mai bine ... :D

Precizez ca atunci cand vorbim de masina sport nu ne referim la liniute ci la comportament cat mai bun pe viraje.

Eu m-as gandi la ceva din gama A3, A4, A6 SH ca sa raman in domeniul VAG ...

Iar daca nu vrem SH ci masina noua (acum vad ultimul post al oaspetelui) eu as inclina categoric, cum am mai spus si in postul #3, catre GTI in dauna O2RS.

Asta daca un portbagaj foarte mare nu primeaza asupra sportivitatii ...

Ar fi bine de citit si unele opinii din presa, evident prioritar ale pilotilor de raliuri ...

@rvacaru: O2 RS are ampatamentul identic cu G5 GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are ampatament identic, dar consolele mult mai mari, si fundul o sa traga de ea in curbe in mod mult mai puternic decat la G5.

la rece, daca ne uitam asa, in parcare la un G5 GTI si o O2 RS, sincer, care arata mai sportiva? ca design asa...

eu stimez f mult O2 si consider ca e best-buy la ora asta la familiale compacte, indiscutabil, dar sa nu o amestecam saraca si in sport...ca nu e desenata pt asta...

Amuzanta expresia: "cine cauta masina sport cu portbagaj mare"... hihi...tot mai mult se denatureaza notiunea de masina sport :D... sper ca bmw 540 nu e considerata masina sport.... e doar o limuzina de lux cu motor mare. atat.

Comportament bun pe viraje are si un Focus de 1.6, nu? si e departe de masina sport.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scumpa zic eu, ca om sarac... mai ales ca o a doua masina, de senzatii.

Fata de acest break dragut sau fata de varianta sedan mi se pare risipa de bani.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asta ar fi si impresia mea despre O2RS.

Exact problema cu consola spate de care spune rvacaru sta la baza comportamentului mai greoi pe viraje descris in presa ...

Eu precizam doar egalitatea ampatamentului (ca valoare absoluta) intre masini, nu ma refeream la raportul lungime - console vs. ampatament la O2. In acest sens, rvacaru are perfecta dreptate.

Deci inca o data afirm ca as opta pt. GTI daca diferenta de 210l la portbagaj nu e absolut esentiala.

Iar daca revenim la SH din posturile precedente, as merge pe S40, dar cu motorul T5 care ofera performante mai bune ca GTI ...

Edit: comportamentul bun pe viraje e un atribut absolut esential al unei masini sport; asta nu inseamna rvacaru, ca orice compacta cu tren de rulare excelent este o masina sport. E o denaturare putin ... neinspirata.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi pun arcuri mai tari, jante de 17 si un motor de 3 litri o sa am si eu masina sport oare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pentru T5, el are un motor in 5 cilindrii de 2521cmc. Performantele sunt super...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, ma predau... mea culpa...eu credeam ca masini sport sunt Porsche, Ferrari, Toyota Celica, Type-R etc... alea care iti zguduie rinichii, etc...

Daca RS e tot masina sport, atunci poate si polizorul meu de 100 de cai si jumatate saracu e tot masina sport, dar in liga piticilor (ca la 5k ture cate are la 170 la ora ofera senzatii foarte sportive...hihi) :o)

Cer scuze si rog si eu sa se curete threadul, macar m-am lamurit cu notiunea de sport.

:o

S-a facut

@rvacaru, nu trebuie sa ma iei la misto. Masina sport este RS, ferrari si ce mai zici tu sunt supersport. Si la urma urmei, nu trebuie sa ne certam. Eu consider ca RS este sport la fel si 530d. Punct. Felul meu de sport la care aspir si pe care mi-l permit. La ferrari nici nu visez. :o Si o masina sport pentru mine trebuie sa aibe si spatiu, ca mai iesi si cu familia....End of OT

Si aici ma opresc, vad ca raspunsurile au fost rearanjate intr-un mod ciudat. In fine asta este ultimul post, vad ca luati si lumea la misto. :D

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!