Jump to content

vreau sa modific/revizuiesc un Golf 3


dbmaster
 Share

Postare recomandată

stiu ca mai e un topic pe tema asta, dar nu este ceea ce am eu in cap...

acum 6 luni mi-am luat un golf 3 '92 1.8 ABS GT.... toate frumoase, doar ca proprietarul anterior si-a cam batut joc de ea... (electrica e la pamant - sta sa cada - n-avea placutze - ulei mananca, rupturi prin interior, pompa de servodirectie mi-a cazut dupa 3 luni)... ce sa mai.. aproape o ruina in afara ca e o masina de care te indragostesti imediat ce o conduci si faptul ca a vopsit-o intr-un violet superb...

eu vreau in primavara asta sa ma apuc sa o pun la punct incepand cu motorul (demontat si inlocuit tot ce nu mai corespunde, rectificare, planare daca este cazul, modificari pe arborele cu came, diverse sa iau putere) continuand cu cablaraia si terminand cu suspensii/roti (adica suspensii/arcuri sport).

Intrebarea/intrebarile mele ar fi daca aveti recomandari si ce roti mi s-ar potrivi, daca merita un chip tuning la o masina ca asta si orice idee va trece prin cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si eu interesat la captitolul asta. ..

poti face o poza la masina ta ? sunt curios de culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si eu interesat la captitolul asta. ..

poti face o poza la masina ta ? sunt curios de culoare.

pe ploaia asta!? o sa fac.. nu am poze.. acum am constientizat si eu ca n-am ;)

culoarea cred ca este o amestecatura... nu un standard... doamne fereste sa o lovesc...

eu tot astept raspuns pe tema de mai sus... ca sunt destul de serios in ceea ce ziceam si as dori si eu sa stiu marci si preturi de arcuri, telescoape, ce se poate face pe la motor, cip... etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un golf3 tot 1.8l ABS, doar ca este Golf_CL. Am aceeasi problema ,adica ar fi cazul sa ii fac o revizie generala incepand cu motorul,suspensii,directie,bucse.....Si sunt curios de parerea altora care au mai trecut prin faza asta ,mai ales la motor ,pt ca al meu ar avea urmatoarele probleme: compresie pe ultimul piston=6.5(restu in jur de9), un sunet din motor care apare la o anumita turatie si cand este supus la un anumit efort (ex. urcarea unui deal mai serios).

Ce ar fi de facut? Am fost la un mecanic si mi-a facut un calcul ,de genu segmenti 100E+garnituri100E+manopera150E+100E alte cheltuieli(stiu sigur din proprie experienta);deci ies la 450Euro per total(+fara masina 1 saptamana,asta daca nu mai intervin si alte ciubucuri,mai serioase si mai banoase, intre timp,zic eu, care vor prelungi perioada ) si voi avea un motor garantat 80.000km(spune mecanicul), oare nu ar mai bine sa vb cu cineva de la o dezmembrare sa imi aduca un motor la fel?....cam cum as iesi?

Va multumesc si eu, anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesi mult mai ieftin daca iti cumperi alt motor. Am trecut si eu prin asta si am ales sa iau altul.

Motor 150E (fara cutie)

Montaj - 2mil si ceva.

Daca l-as fi reparat pe celalalt ieseam cel putin dublu la pret. A trebuit doar sa merg la RAR sa-i faca testul de gaze si sa mi-l treaca in carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesi mult mai ieftin daca iti cumperi alt motor. Am trecut si eu prin asta si am ales sa iau altul.

Motor 150E (fara cutie)

Montaj - 2mil si ceva.

Daca l-as fi reparat pe celalalt ieseam cel putin dublu la pret. A trebuit doar sa merg la RAR sa-i faca testul de gaze si sa mi-l treaca in carte.

si ce garantie am ca celalalt motor nu trebuie aranjat si el!? faptul ca vreau sa il fac cap-coada nu inseamna ca o sa am garantia ca o sa fie un motor bun? pot face modificari/tuning asa cum vreau eu chiar daca ma va costa dublu... nu mi se pare mare diferenta 150 euro de pana la 350-400 euro...

Modificat de dbmaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul era pentru cosmop. Am gresit eu ca n-am mentionat.

Intr-adevar exista si varianta sa nu nimeresti cel mai bun motor. Eu am avut noroc. Si in plus nu vroiam sa-i fac nici un tuning. Asa ca fiecare decide ce-i mai bine pentru el. Era doar o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul era pentru cosmop. Am gresit eu ca n-am mentionat.

Intr-adevar exista si varianta sa nu nimeresti cel mai bun motor. Eu am avut noroc. Si in plus nu vroiam sa-i fac nici un tuning. Asa ca fiecare decide ce-i mai bine pentru el. Era doar o parere.

nici o prob. ... si, in plus, motorul meu trage e vanos.. doar ca are un consum cam maricel de benzina si mananca ulei.. vreau sa inlocuiesc semeringurile de supape, sa le curat, set motor... sa vad ce mai e de facut pe acolo.. si daca nu e prea mult de facut sa ma interesez, cu ajutorul vostru (care sper sa vina pana la urma :) ) sa incerc niste tuning prin el... asta daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt sfat luapsogard si eu sunt deaceeasi parere ca ar fi mai bine de luat alt motor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca daca ii sa segmentezi un motor nu prea ai facut mare lucru, din moment ce mecanicul spunea ca nu voi avea probleme 80.000km,si tot nu poti spune ca ai un motor nou pana nu ii schimbi si pistoanele, plus ca se mai gasesc si alte probleme la demontarea lui ,care bineinteles ca trebuie rezolvate (alti bani, +sa nu uitam ca dintre toate,manopera e de obicei cea mai scumpa) si pana la urma ajungi sa bagi de doua ori sau poate chiar si de trei ori pretul unui motor second ,care din cate stiu io are o garantie daca, il iei de la o dezmembrare cat de cat(se poate face si test de compresie,ma gandesc).

Am in schimb o intrebare , daca stie cineva:cam cate mii de km tin motoarele din generatia asta;mk3?

multumesc anticipat

Chestia e ca daca ii sa segmentezi un motor nu prea ai facut mare lucru, din moment ce mecanicul spunea ca nu voi avea probleme 80.000km,si tot nu poti spune ca ai un motor nou pana nu ii schimbi si pistoanele, plus ca se mai gasesc si alte probleme la demontarea lui ,care bineinteles ca trebuie rezolvate (alti bani, +sa nu uitam ca dintre toate,manopera e de obicei cea mai scumpa) si pana la urma ajungi sa bagi de doua ori sau poate chiar si de trei ori pretul unui motor second ,care din cate stiu io are o garantie daca, il iei de la o dezmembrare cat de cat(se poate face si test de compresie,ma gandesc).

Am in schimb o intrebare , daca stie cineva:cam cate mii de km tin motoarele din generatia asta;mk3?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pey eu am un prieten mecanic... ;) .. deci manopera nu ma costa... probabil ca ma va costa doar planare si alte rectificari in caz ca e nevoie... eu sunt dispus sa il fac... toti care au mers cu masina au zis ca motorul trage si suna bine.. nu bate.. doar ca mananca ulei... in fine.. macar o sa ma uit la el si o sa iau mai multe decizii.. problemele mele sunt altele: la trenul de rulare.. directie, unghiuri ca am facut cateva mii in iarna asta in niste conditii nasoale de drum cu lanturi (nu-mi mai pun in viatza mea lantzuri ;) ) si deja troncane ca dreaq din toate incheieturile... ultima treaba care m-a facut sa injur toate gropile si le-am dorit pe strada celor care trebuia sa aiba grija de ele.. a fost ca mi-a sarit un furtun de la pompa vacuum de centralizata si m-a lasat fara benzina ca prostu' de ma uitam la ea si nu stiam ce are de nu se mai deschide usitza de la buson.. noroc cu surubelnitza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare.. am un status nou la lucrare - poate sunteti interesati de niste preturi/costuri..

am demontat bucati mashinutza (motor+toata fata si spatele)...

costuri totale pana acum 42 mil (factura pe piese noi) plus inca vreo 10 mil. din dezmembrari

ce am facut:

- desfacut motor complet inlocuit segmenti, cuzineti, garnituri si semeringuri: 1,9 mil + 2,3 mil + 2 mil.

- curatat chiulasa, fiecare bucatica: 1 mil. constand in spray-uri si alte smacuri

- trenul de rulare: amortizoare fata gaz, arcuri sport spate+fata, toate bucsele, toate bieletele, pivotii, placute frana spate: 20 mil.

- disc ambreiaj - 1,7 mil.

- bujii - 650 mii

- faruri hella tip golf 4 - 12 mil.

- toate filtrele (ulei, aer, polen) - 800 de mii

- toate uleiurile - 1,5 mil. (avand in vedere ca am pus un ulei mai nasol pt. a face rodajul cu el 2000 km)

- bara fata de VR6, aripa dreapta, cutie de viteze, aparatoare de noroi, pompa servodirectie +alte maruntisuri - second-hand - 10 mil.

astea sunt preturile aproximative si se adauga muuuulta munca si murdarie...

inca n-am montat-o total dar abia astept sa plec cu ea... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!