Jump to content

Se incalzeste mai greu...


C.T.C.
 Share

Postare recomandată

exact asta este fenomenul.Dimineata cand mai vreau sa plec cu masinutza se intampla un fenomen ciudat (pentru mine) adik dau la cheie, porneste dar sta subturata, aproape sa "moara" :D .Pt a creste relantiul si totodata revenirea la turatia ei normala (900) trebuie sa o tin din acceleratie cca 2-3 minute dupa care isi revine.Mentionez k asta se intampla doar cand este mai rece afara....in rest no problemo.Aveti idee ce se intampla?motorul este 1.6 8v

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu iti functioneaza cum trebuie socul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa faci o vizita la service... In cel mai rau caz trebuie schimbat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la g2 benzina shocul este automat?

si la mine la diesel dimineatza cand e frig daca nu trag socul tot la fel face,sta subturata,aproape sa "moara"

si cum am tras socul "alta viata"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este automat si tocmai de aceea nu inteleg.....ceva ,ceva nu-i da voie sa-si faca treaba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impacati-va cu ideea ca asa e iarna si ca "asa face toate".

La un Audi80 dupa prima keye se tura la 1200 rpm si apoi murea motorul, indiferent daca acceleram sau nu. La a doua keye pornea frumos si functiona absolut normal. Dupa un timp te obisnuiesti.

Chiar si la masina mea actuala cand este f frig afara dimineata porneste dupa 1-2 sec, se tureaza la 1200, apoi are tendinta sa moara, adica scade ralantiul la 4-500 rpm pt o secunda, dupa care isi revine si merge normal. Sunt convins ca acest fenomen este o boala jenerala la benzinarele VAG.

Nu mai bagati in seama toate maruntisurile nesemnificative, concentrati-va atentia si energia asupra lucrurilor importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, cred k pana la urma nu exista nimeni care sa ma "lumineze" cu adevarat, insa pt. mine va ramane cu adevarat un "maruntis semnificativ"....voi incerk sa caut raspuns si va voi spune daca se poate remedia prb sau nu...ms tuturor ce au venit cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam problema asta si io pe un motor de 1,4......

Murea...... ba mai mult de la un timp si cand apasam ushor acceleratia murea.......

Intrebare: De cand nu ai mai schimbat bujiile??????? ;)

P.S. Vezi sa nu pateshti ca mine si sa ramai si in drum noaptea la ora 3.20..... ;)

Si am uitat sa mai spun........apropo de shoc.... automat evident

Inainte de schimbarea bujiilor (recomand cu 3 electrozi nu cu 1) ... relantiul imi statea in 900 de ture constant indiferend de cat de rece erea motorul......... dupa schimbarea bujiilor imi pleaca in aprox 1600 si coboara o data cu incalzirea treptata a motorului.

P.S. 2 - io habar nu aveam da' cica bujiile se schimba la 40.000 de km .... zice meseriashul de la service.

a mele ereau cele originale - 96.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Inainte de schimbarea bujiilor (recomand cu 3 electrozi nu cu 1) ...

Incearca sa citesti pe forum topic-uri dedicate subiectului bujii. S-ar putea sa iti schimbi optica referitoare la bujiile cu 3 electronzi. In concluzie, bujiile cu un singur electrod sunt mai bune.

Referitor la motorul care da sa moara cand e rece, ai verificat filtrele de aer, benzina? Alta problema ar putea fi un senzor de temperatura a lichidului de racire (care sa nu functioneze sau sa functioneze intermitent). Daca functioneaza intermitent acest lucru poate sa nu fie sesizat de senzorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am totul schimbat pe masina(ma refer la filtre si alte racoarde..)chiar si benzina am inlocuit-o cu cea de le OMV acum bagand 95 FP si mi se pare k traga altfel..dar problema ramane strict dimineata sau atunci cand este mai rece afara.referitor si la bujii, le-am schimbat de curand (max. 1000 km facuti) deci nu cred iar k ar fi de aici.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!