Jump to content

SKODA in topul "Top Gear"...


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Saluare, dragi VAG-isti!

Luati de priviti pe ce locuri se claseaza modelele Skoda in "Top Gear - Survey 2005" (probabil este una dintre cele mai avizate reviste in domeniu). 76.000 de cititori ai revistei au participat la acest survey. Deci, din 159 de modele testate, Skoda a iesit asa:

Skoda Fabia - locul 9 :P

Skoda Octavia - locul 5 :blink:

Skoda Superb - locul 4 B)

Deci toate 3 modele in primele 10 locuri din 159!!!!!!!! Si asta la englezi, care stim cat de conservatori sunt...

Pt mai multe detalii, mergeti la Top Gear

Si cireasa de pe tort, sa fiti atenti la cine se situeaza pe ultimele locuri... Nu dau nume, dar e cunoscut si ca Nea Reno'!!! Sa le aratati si la "prietenii" care spun ca Skoda nu e masina...

Si ca si completare, atashurile...

Modificat de alecsmed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alecsmed

    7

  • Diesel

    7

  • NetFlow

    7

  • SHARANEL

    5

Intotdeauna au fost dubioase clasamentele JD Power.

Poate imi explica cineva cum este Skoda inainte de Audi, care e o marca premium, si inainte de VW, atata vreme cat Skoda este low-endul grupului Volkswagen-Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

mi-se pare si normal sa fie in top

la cat de fiabila este masina sincer mi-se pare super ieftina si asta este foarte bine

sper sa o tina tot asa

ot. imi pare rau ca nu s-a putut achizitiona uzina DACIA de catre vwag! dar asta e neamtzu nu da spaga !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se pare normal sa fie in top, sunt masini foarte bune

dar tot nu inteleg cum pot sa fie mai bune decat un Golf, avand in vedere ca Skoda este un golf al saracului (nu vreau sa jignesc pe nimeni), totusi Octavia nu e mult mai ieftina decat un Golf, nici macar decat un Passat.

BMW se afla inainte de Skoda, si nu este deloc o masina ieftina. Audi si Mercedes se afla dupa Skoda.

Seat se afla in fundul clasamentului, desi este tot un VW mai ieftin, la fel ca Skoda. Doar emblemele difera. Iar ca design, parerea mea este ca Seat sunt mai frumoase decat Skoda si VW.

de fapt, de ce este inaintea VW, Audi, Seat, Mercedes in clasament? Este mai fiabil decat VW, Audi, Mercedes? Este mai ieftin decat Seat? BMW este o masina scumpa, la fel ca mercedes si audi, totusi este inainte de skoda.

Ma mir ca nu este Logan pe primul loc, care este, si el, un best buy si best value for the money (asta ca sa citez un clasic, inca in viata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

pai raspunsul este simplu

un studiou zicea nemtzul nu e prost si nu o sa isi creeze concurenta !

octavia este pus pe o platforma care este intre bora si pasat

adica putin mai mare decat bora si mai mic decat pasatul !

iar cand te gandesti ca octavia este cam la 70% din pretul unei bora mi-se pare normal sa nu te mai gandesti la bora asta doar dca estei ahtiat dupa o omblema si atat ca in rest TOT e vw pe ea :unsure:

sper ca nu am suparat pe nimeni dar sincer asta este parerea mea !

conteaza si caroseria de ex fabia nu ofera ce poate oferii un golf desi multi o compara dar cand vezi pretul dintre ele ti-e pare normal sa te mai gandesti o data ce vrei cu adevarat ! deci revin neamtzul nu isi face concurenta ci pur si simplu face masini pt toate gusturile SI toate Buzunarele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, bora si octavia sunt facute pe platforma de Golf, la fel ca si Toledo. Si apoi, Octavia este cel putin la fel de scumpa ca o Bora.

Nu ma intelege gresit, imi place mult Octavia, si urmatoarea masina a mea probabil va fi o Octavia (in curand), dar tot nu pricep pe ce criterii a invins Octavia pe Golf, Toledo, A3, si C-klasse, fiind totusi dupa BMW, care sunt la fel de scumpe ca Mercedes si Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia nu e pe o platforma intre Bora si Passat...

Atat Octavia 1 cat si Octavia 2 folosesc platformele lui Golf4 (vechiul Bora) si respectiv Golf 5 (actualul Jetta).

Noul Passat e pe platforma de Golf5 modificata (alungita).

Atat timp cat o Octavia costa (la aceeasi motorizare, echipare) mai putin ca un Golf5 in 3 usi (cu 10-15%), e clar ca e o masina mai ieftina si mult mai atractiva. (3 usi la Golf fata de 5, 260l portbagaj fata de 560l, tehnica identica si aceeasi atentie la finisare -mai ales la Octavia II).

Daca comparam Jetta cu Octavia II, lucrurile se distanteaza si mai tare. Jetta e mai scump ca Golf-ul cam cu 10-15%...de unde o diferenta si mai maricica fata de Octavia II. (Jetta inca nu se vinde la noi dar comparatiile sunt facute pe piata vest de unde provine si studiul respectiv).

VW e o marca care a fost impinsa foarte aproape de segmentul premium (Audi), mai ales prin preturi dar si prin echipare.Actiunea aceasta a fost facuta prin introducerea modelelor Phaeton (semi-esec) si Touareg (succes).

Locul lui VW (ca fosta masina populara , nu ieftina dar buna) a fost luat pe piata si in mentalitatea oamenilor de Skoda. Cel putin cu modele Octavia si Fabia.

Mi se pare normal ca o marca ce utilizeaza o tehnica comuna cu a unei marci premium (audi), care costa mult mai putin....sa intruneasca un grad de satisfactie mai mare din partea cumparatorului (pentru banii dati ) decat a celui care a platit bani mai multi.Acest din urma client pe langa tehnica comuna, oricum a obtinut ceva mai mult (imagine, finisari mai bune, pastrare mai buna a valorii) capitole la care Skoda sta mai prost.

Deci nu se pune problema ca Skoda e mai buna decat VW sau Audi...ci doar ca un proprietar sau altul de Skoda obtine un grad mai mare de satisfactie la banii care i-a platit decat altii care au cumparat un alt produs (mai scump sau mai ieftin).

E o chestie de optica...Ce vrei, ce platesti si ce obtii... In final totul se traduce in satisfactie.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 1 este pe platforma de golf 4 si octavia 2 nu este , :unsure: este pe golf 5 dupa cate stiu eu sau daca nu cel putin identica dar nu pe golf 4, clasamentul este facut pe studiu de piata , pe vanzari deci pe ce spune cumparatorul deci majoritatea decide

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in consens cu Diesel, as mentiona ca s-a mai discutat ceva aici si as indrazni sa sustin aceeasi idee.

Este vorba de un clasament pur subiectiv in care fiecare masina primeste un scor ce reflecta satisfactia cumparatorului dupa algoritmul:

Build quality (22%)

Craftsmanship (22%)

Driving experience (19%)

Ownership costs (17%)

Customer care (20%)

In acest context trebuie tinut cont in aprecierea clasamentului ca un loc important l-a avut satisfactia cumparatorului fata de raportul calitate / pret !

Subiectiv deci si raportandu-ne la asteptari multi dintre noi, in calitate de cumparatori, vom mai satisfacuti de o marca mai accesibila in detrimentul uneia premium

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intampla!

Intr-un astfel de top e normal sa fii subiectiv, dearece cred ca cei care si-au exprimat parerile despre o marca sau alta de masini s-au referit strict la ce masina detin ei. Ca sa fii obiectiv ar insemna sa fi condus toate masinile din top, ceea ce e practic imposibil. Daca in Anglia sunt mai multi proprietari de Skoda decat cei de VW sau Audi sau marci japoneze, asta scoate in evidenta din nou raportul pret/calitate, dupa cum bine s-a spus. Nu toata lumea isi permite sa dea mii de euro in plus doar pt. a te mandri ca da, frate, am masina "de firma"!!! Asta cu diferenta de fiabilitate intre Skoda si VW, am citit unele pareri cum ca Skoda ar fi mai fiabila decat VW. Nu prea cred, sunt "semiafon" in mecanica auto. Nu am condus VW pt. mult timp niciodata, dar ce pot sa spun e ca Skoda m-a impresionat, mai ales venind dupa ani buni de "Daciada". Cred ca cei ce cumpara Skoda in primul rand au incredere in faptul ca sunt facute pe platforme VW, cu piese VW-Audi, intr-o tara care se situeaza ca nivel de trai si civilizatie mult peste Ungaria sau Polonia, nu mai zic de Romania...

Parerile ca Skoda e fosta masina comunista mi se par aberante. Atunci cum de se vand Loganuri si in europa de vest si inca bine. Atunci ce sa mai zicem de masinile facute in China sau Turcia!!! Eu lucrez afara si am cunoscut si chinezi si mai ales arabi, avand contact cu industria petrolului. Chinezii sunt buni doar la copiat iar musulmanii (no offense-sper sa nu fiu mustrat) "iubesc" munca ca sarea in ochi. Sincer as avea mai multa incredere intr-o Toyota ansamblata in Romania decat una din China sau un Renault din Turcia.

Daca Skoda e VW saracului, atunci Dacia Logan ce e: Renaultul fraierului? Cei ce cumpara Skoda cumpara o calitate testata ani in sir. Ce-i ce cumpara Logan cumpara masini de teste... Am fost pe punctul de a lua Logan, dar din fericire am umblat pe forumuri si ca avantaj nu am gasit decat piesele ieftine si la indemana. Ca dezavantaje, stiti prea bine. Dar piesele astea ieftine le schimbi de cate ori (!) in comparatie cu piesele scumpe de pe alte masini. Asta inseamna fiabilitate!

Parerea mea!

Modificat de alecsmed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluare, dragi VAG-isti!

Si cireasa de pe tort, sa fiti atenti la cine se situeaza pe ultimele locuri... Nu dau nume, dar e cunoscut si ca Nea Reno'!!! Sa le aratati si la "prietenii" care spun ca Skoda nu e masina...

Clasamantul facu te Top Gear este o tampenie imensa. Englezii au votat acolo manati de un caprovecinism idiot...adica daca noi nu mai avem o marca nationala independenta de ce ar avea francezii..."prietenii nostrii" :) ?

Skoda este privita ca o revelatie...adicaceva de genul "vedeti?...si amaratii fosti comunisti fac masini..cool!". Oricum skoda face masini super OK dar imi este ff greu sa mi-o imaginez peste W...cu atat mai mult cu cat folosesc aceleasi platforme, aceleasi piese...etc

Adica dupa ce au desfintat roverul si au spus ca este "ce-a mai proasta masina fabricata vrodata" acum o plaseaza inainte mercedesului si a frencezelor...

Oricum un clasament "mai oficial" de cat idiotenia aia de top gear (in care eu am avut incredere la un moment dat) este JD Power...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de asemenea in JD Power Skoda se afla pe locul 9 (prima din Europa) iar pe 10 se afla Mercedes. in rest pe primele 8 locuri se afla marci japoneze si coreene. iar din cate stiu eu JD Power nu pune modelul de masina ci marca in sine, asa ca o marca cu mai multe masini in mai multe clase este putin dezavantajata deoarece este mai greu sa fie toate la acelasi nivel de calitate (desi asa ar trebui). nu stiu, poate ma insel dar in final si in acest test aflam ca Skoda este prima din Europa (deci mai buna decat Audi si VW)

ps: pana la urma cea mai buna masina este masina pe care o ai. :)

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasamantul facu te Top Gear este o tampenie imensa. Englezii au votat acolo manati de un caprovecinism idiot...adica daca noi nu mai avem o marca nationala independenta de ce ar avea francezii..."prietenii nostrii" :) ?

Oricum un clasament "mai oficial" de cat idiotenia aia de top gear (in care eu am avut incredere la un moment dat) este JD Power...

OK daca tu zici ca englezii au votat cum au votat la Top Gear...

La JD POWER Germania, Skoda a iesit pe locul 7 astfel:

1. Toyota

2.Mazda

3.BMW

4. Volvo

5.Honda

6.Mitsubishi

7. Skoda

8.Audi

9.Ford

10.Opel

....

15. Renault

...

17 Citr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Dl Diesel pentru replica data mai sus !!.

Dar intrebarea mea este :nu cumva Skoda este o masina care se apropie foarte de mult de pretentiile clientului englez in ceea ce priveste dotarea si satisfactia pe care o da in exploatare masina?Pentru ca nu-i asa designul neutru , sobru , si conservator al Skodelor parca ar place mai mult unui englez dacat designul sa zicem mai "evoluat" al masinilor latine?

Iar clientul sau mai bine zis consumatorul englez de autovehicule este mai bine in tema cu ce se intapla pe piata auto decat cel din Romania?La ei nu exista masini decat de vreo 100 de ani pe cand la noi ....

Cei de primele locuri Toyota , Mazda , nu au facut decat sa-si adapteze designul masinilor dupa stilul european saxon si sa potriveasca masinile cu dorintele clientilor europeni.Probabil asta este explicatia pentru primele 2 locuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Dl Diesel pentru replica data mai sus !!.

Dar intrebarea mea este :nu cumva Skoda este o masina care se apropie foarte de mult de pretentiile clientului englez in ceea ce priveste dotarea si satisfactia pe care o da in exploatare masina?

Intamplarea face ca am stat 7 luni la Londra in 96-97...adica exact cand s-a prezentat si ulterior lansat Skoda Octavia 1.

In presa auto britanica modelul a fost primit cu foarte multa euforie...odata datorita calitatilor de design, spatiu, dimensiuni exterioare ale modelului...cat mai ales pentru faptul ca folosea-ziceau ziaristii englezi- platforma Audi-ului A3 (Golf 4 nefiind lansat decat un an mai tarziu adica in 1998). Deci o masina cu multe features bazata pe o platforma utilizata de un model premium...era ce ziceau ei a fii un bestbuy intre masinile familiale.

Ce am observat eu pe soselele Angliei, era ca marca Skoda era destul de cunoscuta inca dinainte de 1989, pentru ca erau destule Skode 120l cu volan pe dreapta in circulatie...pe langa Vauxhall Kadett, Ascona, Ford Escort, Sierra...si alte masini comune in UK din acele vremuri...

Am mai vazut si Skode Favorit si unele Felicia...tot in acea perioada.

Deci Skoda era pe atunci un automobil ieftin, apoi unul cu un bun raport calitate/pret, iar acum are si un bun raport performante/pret...daca ne uitam si la modelul Octavia RS.

Iar daca ne uitam pe briskoda forum, exista foarte multe Fabia RS si Octavii RS pe acel forum, de unde se vede ca englezii nu cumpara cele mai ieftine modele...

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare la rezultatele bune din alte topuri,

Skoda-Octavia a fost desemnata cea-mai-buna-masina-straina-din-Germania

http://www.wall-street.ro/articol/Auto/917...na-din-Germania

Skoda Octavia a fost aleasa drept cea mai buna masina straina din Germania. Cea mai noua generatie Skoda Octavia a fost desemnata castigatoare in sondajul "Auto Trophy 2005" la categoria "cel mai bun import", pe cea mai pretentioasa piata auto din Europa.

"Auto Trophy" este decernat anual de prestigioasa publicatie "Auto Zeitung". Anul acesta, peste 90.700 de cititori ai revistei - editata de casa germana Bauer - au votat pentru cea mai buna masina dintre cele 372 de automobile - germane si internationale - inscrise in concurs.

Noua Skoda Octavia reprezinta a doua generatie a acestui model de succes care si-a facut aparitia pe piata in 1996. Masina a cucerit o serie de premii internationale de la lansarea ce a avut loc in primavara anului 2004.

Noua generatie Skoda Octavia a fost aleasa masina anului nu numai in Republica Ceha, dar si in Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Finlanda, Lituania, Serbia-Muntenegru, Ucraina si Marea Britania. Skoda Octavia a fot recompensata cu prestigiosul trofeu "Golden Steering Wheel" (n.a. Volanul de Aur) si a primit titlul "Most Beautiful Car in the World" (n.a. Cea mai frumoasa masina din lume), acesta din urma fiind acordat in noiembrie 2004, la Milano, de un juriu international, format din arhitecti, critici si artisti. In Republica Ceha, Octavia a castigat concursul "Most Beautiful Car of the Year 2005" (n.a. Cea mai frumoasa masina a anului 2005) si a primit "National Design Award" (n.a. Premiul National pentru Design), in timp ce, in Anglia, a fost desemnata "Family Car of the Year 2005" (n.a. Masina de familie a anului 2005).

Dupa ce a castiga etapa nationala din Cehia la sondajul "Auto 1", noua Skoda Octavia a incheiat pe locul al doilea in clasamentul european al prestigioasei competitii "Auto 1" si a castigat detasat intrecerea in categoria voturilor acordate de ingineri.

La 1 noiembrie 2005, noua Skoda Octavia a fost masina cu numarul 5.000.000 in productia Skoda Auto de cand marca a fost cumparata de Volkswagen Group in 1991. Mai bine de 1.350.000 de automobile Octavia - din prima si din a doua generatie - au fost fabricate cu incepere din 1996, ceea ce plaseaza aceasta masina printre cele mai de succes modele ale marcii in istoria de peste 100 de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

that is a very good news :eek:

Imi place de auto zeitung ca ei testeaza pe acelasi circuit toate masinile, si timpii scosi de octavia intrece timpii scosi de avensis, accord, focus si alte "minunatii" (cu putere si greutate simulara).

Mi-a placut mai ales discutia de pe autoshow de pe topicul cu honda accord unde le-am aratat ca o octavia de greutate si putere similara este mai manevrabila si mai rapida pe circuit decat ultra mult laudatul sportivul ...accord :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasamantul facu te Top Gear este o tampenie imensa. Englezii au votat acolo manati de un caprovecinism idiot...adica daca noi nu mai avem o marca nationala independenta de ce ar avea francezii..."prietenii nostrii" ;) ?

Skoda este privita ca o revelatie...adicaceva de genul "vedeti?...si amaratii fosti comunisti fac masini..cool!". Oricum skoda face masini super OK dar imi este ff greu sa mi-o imaginez peste W...cu atat mai mult cu cat folosesc aceleasi platforme, aceleasi piese...etc

Adica dupa ce au desfintat roverul si au spus ca este "ce-a mai proasta masina fabricata vrodata" acum o plaseaza inainte mercedesului si a frencezelor...

Oricum un clasament "mai oficial" de cat idiotenia aia de top gear (in care eu am avut incredere la un moment dat) este JD Power...

Omule, dupa cum am mai zis: decat Renault facut in Turcia, mai bine... Nu stiu... Masina ta unde e facuta? Daca Skoda ti se pare asa de "comunista", de ce se situeaza pe locul 3 la vanzari in Romania (nu mai mergem pana la englezi sa vedem ce prefera ei, ca-s prea departe...). Primul loc VW, apoi Dacia (ca e ieftina), pe trei Skoda. Daca englezii sunt "caprovecinisti", cum spui tu, pai romanii ce-ar avea cu masinile francezilor, de le convine sa cumpere foste "comuniste", ca Skoda?!?!?!? Oare sa fie calitatea mai buna la aprox. aceleasi preturi...?! Sincer, nu am condus niciodata Renault, doar un Peugeot. Aici sunt pur subiectiv: masinile frantuzesti nu ma atrag.

Spui ca JD Power e "mai oficial": pai da - Skoda e pe locul 6 in Franta (inainte de frantuzoaice), locul 7 in Germania(cu MULT inaintea Renault/Citroen/Peugeot). Pai ce sa mai cred: ca si francezii au ceva cu ei insisi si cu masinile lor, nemtii si englezii si romanii si toata Europa nu vrea sa cumpere Renault nici de-a' dracului mai multe decat Skoda!!! Asta chiar e culmea: francezii prefera japoneze si Skoda cea Comunista maisinilor lor nationale. ;)

Noroc si drum bun (si sigur).

Modificat de alecsmed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alecsmed: daca ar fi sa ne luam dupa argumentele tale ce calificativ ar trebui sa primeasca SEAT ? "vai mama ei" !?

Anume ce argumente? Cat despre Seat, nu cunosc pe nimeni care are, nu am mers si nu am condus niciodata. Cred ca sunt cele mai "rare" in Romania din cadrul VAG. Am vazut ca ai Peugeot, exact ca cel pe care l-am condus. Placut, nu am ce zice. Un amic a avut Fabia, a vandut-o si a luat un Peugeot exact ca al tau. Ii place mai mult Peugeotul. Cred ca fiecare are "pata" pe un anumit brand de masini: unii sunt cu cele nemtesti, altii cu cele franceze, altii cu japonezele. Nu am nimic cu nimeni, ce masini isi iau, singura chestie e ca unii vin si incearca sa demonstreze ca masina lor e infailibila si firma lor de masini e cea mai ce si ca ce au altii e kk! Am mai vazut si pe alte forumuri moderatori care spuneau ca Skoda e mai slaba ca Renault, dar ei aveau ca masini Subaru, VW sau Honda. Mi se pare ciudat.

Eu sincer nu vad mari diferente la masinile mai modeste, atunci cand le conduci. Frate-miu era un impatamit al japonezelor, dar a condus un Mercedes de prin 90' si a spus ca nu se compara cu nimic. Aici se poate face diferenta, la masinile de lux.

Revin iar la comunism: acum toate firmele fac masini peste tot, Audi in Ungaria, Opel in Slovacia(parca) si Polonia, etc., ca sa nu mai zic de subansambluri. Nimic nu mai e original de la mama lui. Asa ca sa fim multumiti cu ce avem, probleme exista la toate masinile, chiar si la cele de top. "Certurile" astea ca masina ta e mai slaba ca a mea sunt pt. copii... :offtopic:

Drum bum si sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anume ce argumente? Cat despre Seat, nu cunosc pe nimeni care are, nu am mers si nu am condus niciodata. Cred ca sunt cele mai "rare" in Romania din cadrul VAG.

Din cadrul VAG cred ca cele mai rare sunt Bugatti-urile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ca si concluzie, ar trebui sa inteleg ca mashina mea e mai proasta ca un Renault.. sau ce sa inteleg? Ce imi spune mie acest "clasament" Ca sunt prost ca am cumparat VW? Ca sunt prost ca nu am cumparat Skoda? Adica "tu ala care vrei picaso original esti un prost. De ce nu ai cumparat o reproducere, indentica, care arata la fel si cu care vei impresiona la fel de mult prietenii tai. ". Mi se pare o gluma proasta si "algoritmul". Calitatea mashinii conteaza doar 22%? Banuiesc ca aici sunt "puse" si motorizarile si tot nu? Si cat de des "pica". Nu? Craftsmanship ce reprezinta? Cat de bine e "lucrata"? Calitatea finisarilor? "Customer care" 20% ?????? Adica acele 5-8H petrecute la un service la revizie conteaza 20% din "valoarea" mashinii? Adica in mashina stai mii de ore.. si "Driving experience" e 19%, iar cele 50H max petrecute la un service conteaza 20%? Good joke.

Este absolut imposibil ca MARCA, a se tzine minte marca si modelul, sa fie peste VW.

Polo e mult peste Fabia.

Golf e indentica cu Octavia.

Passat B5.5 e cam acelasi lucru cu Superb

Passat B6 nu exista echivalent la SKODA.

EOS nu exista echivalent la SKODA

Jetta nu exista. Sau Octavia daca vreti. Dar atunci Octavia e sub Jetta.

Multe late mashini ale VW nu exista Skoda, Shimpli clevar :)

A nu se intelege gresit. Octavia 2 e super reusita si foloseste multe dintre atuurile lui golf5. Insa nu vad cum poate fi mai buna. Poate ma lamureste cineva. La ce e SKODA peste VW.

Renault clar nu poate fi peste VW la "Build quality". Nici despre "Craftsmanship" nu poate fi vorba cand vine vorba de Renault. "Driving experience" e subiectiv.. insa toata lumea lauda VW pt bordul bine organizat si cat zgomot e in mashina la rulare. Nu mai vb de cutii de viteze la care Renault viseaza. "Ownership costs" Pai la piese Renault e cel putin la fel de scump.. si pica mai des. E clar ca nu poate fi "peste". "Customer care" care e 20% (fabulos) e iar subiectiv..

Deci din cele 5 puncte .. la care castiga renault? Eu cred ca, castiga doar in mintea unora care gandesc "am dat mai putin.. deci daca se strica e normal". Cum a zis cineva aici. La modul asta de a gandi imi iau LOGAN! Chiar daca se strica in 2 ani. MAI IAU UNU, si daca se strica iar. MAI IAU UNU. Ca deh. e ieftin. de ce sa dau 20k pe un Golf. Iau 3 logan. Iar la Customer care renault sta bine dupa cate inteleg. Si probabil o sa conteze mult asta.. ca o sa stau des pe acolo...

PS Sper sa nu se supere nimeni cu Renault.. insa daca cineva chiar crede ca Renault e peste VW e "nebun de legat".

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai JD Power crede asta. si alecsmed, ca el s-a laudat primul cu clasamentul aratand cat de mult este skoda peste renault. faptul ca renault este peste vw in acelasi clasament, nu mai conteaza. conteaza ce vrem noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai skoda e peste renault care e peste VW. Skoda e facuta de VW la cel putin aceleasi standarde. Nu peste. Asta e clar. Cred ca in VAG lucrurile arata cam asa.

Seat

Skoda

VW

AUDI

restul

In ordine de la "prost" la "bun" ( prost in cadrul grupului. Sunt ferm convis ca Seat e peste orice renault). Deci. Skoda.. care e sub VW (putin ce e drept) e peste Renault.. care Renault e peste VW. Imi e greu sa inteleg conceptul sincer.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasamentul a fost facut dupa 5 criterii (Build quality, Craftsmanship, Driving experience, Ownership costs, Customer care). Nu trebuie sa te agiti ca VW a iesit mai jos decat Skoda. Probabil ca un VW e mai bun ca Skoda si sigur mai bun ca Renault daca ne gandim numai la fiabilitate, sau eu stiu, ceva legat strict de calitate. Dar mai sunt si costurile, si asta trag VW in jos. Criteriile zic ca acopera destul de bine ceea ce are in minte un om cand cumpara o masina, ponderile probabil ca difera de la om la om. Fiecare are ponderile sale, J.D. Power le-a ales pe astea. Cei care trag cu Skoda poate se gandesc mai mult la pret, cei care trag cu VW au o pondere mai mare la la calitate si brand.

Nu-mi place ca posesorii de VW se agita la rezultatele astea care reflecta doar un punct de vedere. Mereu s-a spus, ca pt fiecare om exista o masina "cea mai buna pt el". Si eu mi-as fi luat VW daca aveam mai multi bani, si daca aveam si mai multi imi luam Audi, s.a.m.d. Asa, am ramas la Skoda si sunt super multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!