Jump to content

Deviatie avans la 2,5 tdi


buyuc1
 Share

Postare recomandată

Eu cred ca sunt probleme cu pompa de injectie, mai precis cu partea de joasa presiune. La relantii nu are suficienta presiune ca sa tina avansul cerut de ECU

In momentul in care se tureaza motorul avansul cerut este in concordanta cu avansul furnizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am pus pompa de injectie pe banc,a avut cateva mici necazuri,pe care le-am rezolvat daca tot ajunsesem in faza aceea,dar tremuratul la relanti tot nu a disparut.

Deasemena,in grupul 13 injectoarele tot se duc pe la -3 (minus).Am ajuns la concluzia ca de vina e injectorul nr 4 (cel cu senzor),deoarece atunci cand este motorul pornit si desfac conducta din capul lui si o strang la loc,nu prea se simte diferenta,fata de celelalte care "simt" bine.

Cred ca motorul meu merge in patru atunci cand tremura la relanti.Ciudata treaba,deoarece am duze noi si pe banc injectorul deschide la cat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai faptul ca ai duze noi nu inseamna ca nu poate fi injectorul 4. Tine cont ca injectoarele au 2 (doua) presiuni de deschidere si doar prima poate fi testata in general cu scule obisnuite. Apoi injectorul ala are si niste arcuri pe dinauntru, are un senzor de cursa samd... nu doar duzele pot fi defecte in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea o sa merg si cu injectorul sa-l mai verifice o data,si o sa-i rog sa-l desfaca de tot,poate vedem ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In sfarsit am ajuns din nou la Expres Diesel in Buc si am constatat urmatoarele :

-masina mea tremura la relanti din cauza injectorului cu senzor care atunci cand se incalzeste bine (la propriu,cand ia temp motorului) nu mai deschide la 190 ci la 220 sau mai sus.Am ajuns la aceasta concluzie desfacand-ul imediat ce masina a inceput sa tremure si masurand-ul pe banc.Deschidea la 220.

L-am bagat in motorina sa se raceasca putin si din nou a deschis cum trebuie,adica la 190.

-Am mai efectuat un test :am lasat masina la relanti pana a inceput din nou sa tremure,am conectat vag-com-ul si in gr 13 valorile erau de aprox -3 (minus).

Atunci am suflat aer cu pistolul in partea de sus a injectorului (cam pe unde iese firul) si am constatat ca masina nu mai tremura si totodata valorile in gr 13 au inceput sa scada pana aproape de -0,05.

-Am decis sa-l cumpar dar pana atunci as dori sa stiu ce valoare masurata cu voltmetrul trebuie sa aiba mufa in care se infige firul de la injector.Mie imi indica cam 13,5 V si baietii de acolo au zis ca li se pare cam mare.

Concluzia a fost:

1. ori injectorul are o defectiune mecanica si nu mai deschide corect cand se incalzeste

2. ori in mufa in care se infige (care merge la ECU banuiesc) vine un curent prea mare si incinge bobina inj

Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina aia nu comanda ci citeste cursa acului. Ma indoiesc ca este supra-alimentata. Eu as paria pe partea mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au promis ca maine o sa-mi faca rost de un injector nou pentru a face un test.Daca merge,ala e,ramane sa-l cumpar.

Ar mai fi ceva: furtuunul care vine de la senzorul de presiune se infige in admisie intr-un stut care parca ar avea o gaurice de 1-2 mm diametru.La mine cred ca e infundat,am incercat sa bag un ac acolo dar nu reusesc sa desfund.

Baietii de la service mi-au zis ca acolo trebuie sa fie gaura,ce ziceti ?

In SOTE main grup 129-80 furtunul 15.

Modificat de buyuc1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare :

Toate problemele au fost de la injectorul cu senzor.Am pus unul de la un motor de 1,9 (1Z),i-am innadit firul deoarece era mai scurt si i-am pus duza de la inj meu.

Acum merge foarte bine,sa vad cum stau cu consumul si daca e bine nici nu mai cumpar altul.

Multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere :D

Daca stiam ca merg si cele de 1Z (eu am 1Z) iti imprumutam eu unul. Poate daca imi voi schimba masina in viitor un 2.5 TDI imi voi lua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine se astepta sa mearga ? Oricum bine c-am rezolvat-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine se astepta sa mearga ? Oricum bine c-am rezolvat-o !

<{POST_SNAPBACK}>

2 intrebari te rog:

1. Cat te-a costat injectorul? Later Edit: am vazut ca ai raspuns oarecum la aceasta intrebre pe alt topic. Oricum, spune-ne te rog cand iti vine injectorul si la ce pret.

2. Cat a costat proba pe banc a pompei de injectie la Expres Diesel?

Mersi anticipat.

Modificat de varuNae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Injectorul pe care-l am acum este de la un motor de 1,9 si am dat 20 euro pe el

(nu este nou si i-am pus duza de la al meu).Cel nou ma va costa in jur de 200 euro

- verificarea pompei pe banc cosa in functie de felul pompei,daca este nevoie sa se desfaca pompa se mai adauga ceva,plus piesele respective daca este nevoie,etc. de asemenea costa si demontatul si montatul la loc al pompei pe masina.

Cel mai corect suna acolo si vei afla tot ce te intereseaza.Sunt oameni de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!