Jump to content

Cablu ambreiaj autoreglant..


gribelu
 Share

Postare recomandată

M-am saturat sa simt ambreiajul ca pe o mamaliga, fara sa-mi spuna nimic despre momentul in care 'prinde' discul... Plus ca punctul magic se tot schimba si e chiar periculos uneori la plecari in rampa.

Inca o problema e ca are o cursa f lunga de cand prinde si pana "trage"... imi oboseste stangul in diminetile aglomerate :banghead:

Cel mai mult as fi interesat de un sistem hidraulic.. dar nu stiu cum e cu manopera, costurile.. a montat cineva asa ceva pe un golf cu ambreiajul pe cablu? Presupun ca as gasi la dezmembrari dar nici nu stiu ce piese sa cer... Am sentimentul ca nu e vorba de o singura piesa...

Exista si cabluri cu reglaj manual dar din pacate nu am reusit sa gasesc ceva potrivit la un pret decent:

- unul nou = 1,4mil ... wtf? Pe eshop-uri americane am gasit la 25-35$ si la noi nu te poti apropia...

- la dezmembrari nu gasesc, nefiind standard ci optional pe Golf 3..

- alea de Golf 2 nu se potrivesc.. cica..

Ceva idei?

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablu cu reglare manuala gasisem eu la un moment dat cu 1 mil. Mie personal mi s-a parut de proasta calitate si ca urmare m-am intors la cel cu reglare automata.

Si mie mi-ar placea un sistem hidraulic dar nu stiu daca se poate monta? Iar in cazul in care se poate cat ar costa toata distractia asta? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi fost expirat? :P era sh?

Cum si la mine asta automat oricum a inceput sa scartzaie... altfel nu vad cum poate fi de proasta calitate ca doar e un sistem foarte simplu la ala manual :banghead:

Am citit prin alte forumuri din afara cum ca ar fi usor de montat sistemul hidraulic.. dar nimeni nu spune exact ce implica... sau cum arata, cum functioneaza... :P

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut cablu cu regl automata intial, am pus unul cu reglare manuala, din nou unul cu reglare manuala si in final am ajuns la asta cu reglare automata.

Cel cu reglare manuala era facut de italieni (cred eu) si parea de proasta calitate (plus ca o bucata din el, capatul dinspre cutia de viteze s-a ros, o bucatica de plastic s-a rupt). Si nu, nu era SH :banghead:

Si la mine scartaie. Mie mi se pare ca scartaitul vine atat de la cablu cat si de la pedala de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... sa vezi ce m-am distrat cand aveam probleme cu placa/rulmentul de presiune si incercam sa-mi dau seama daca-s eu nebun sau intr-adevar huruie din cutie... Enervant zgomot face cablul :P

Dar deja e offtopic ce fac eu aici... Nu stie nimeni cum e cu ambreiajul hidraulic? Piesele cam stiu eu unde le-as gasi (un G3 1.9 tdi dezmembrat).. dar nu le-as cumpara inainte sa stiu cum arata si daca functioneaza la mine.

HELP! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o metoda.. de a petici problema temporar...

Am adaugat o 'flansa' facuta de mine, din cauciuc, intre cablu (partea imbracata) si clapeta ambreiajului. S-a mai comprimat arcul si prin urmare s-a redus cursa la pedala.

Urmeaza sa mai adaug astfel de flanse pana sunt multumit 100% de rezultat, fara a afecta eficienta cablulu.

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... s-ar parea ca metoda de mai sus nu prea mi-a rezolvat problemele... placebo? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu o intrebare: nu cumva este pe duca ambreiajul? am patit si eu ceva asemanator, dar se datora unei contaminari accidentale cu ulei a discului...dupa ce s-a curatat, a mers normal, adica punctul de cuplaj era predictibil si stabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trecut o saptamana de cand am schimbat discul de ambreiaj, placa de presiune, rulmentul si uleiul din cutie... Deci nu prea :wub:

Si eu pot conduce masina fara probleme, dar cand incerc sa ma misc rapid ma enerveaza pedala aia.. Ce-i drept o fi cablul meu mai uzat decat altele? Nu stiu ca n-am mai condus alte golfuri...

Poate gasesc prin forum un 1.6 din Iasi sa-i dau o proba? :P

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, gribelu. poti sa spui cat te-au costet discul, placa si rulmentul, fiecare in parte; eventual manopera. ma intere si pe mine ca tre sa le schimb cat de curand....merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur..

doar ca sunt aproximative preturile... :unsure:

45 rulmentul

placa si discul ~200lei fiecare.

Manopera aproape 2mil dar am mai facut cateva reparatii mici cu ocazia aia. Ce-i drept eu imi duc masina la un "nene" la negru, nu vreau sa stiu cat m-ar fi costat in service operatiunea. In general imi ia 50-75% din pretul de service...

Preturile variaza, in general cauta un magazin mai mic dar de incredere... la un magazin mare (autocenter in iasi) toate preturile erau cu cel putin 50% mai mari.

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am montat cablu cu reglaj manual :D

Acum pedala tine mult mai jos, cursa e mai scurta... si cel mai important, prinde mereu in acelasi punct :D

Da un sentiment de.. precizie.. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Scuze de :D Eu ce ambreiaj am ? Hidraulic sau normal ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Am montat cablu cu reglaj manual ;)

Acum pedala tine mult mai jos, cursa e mai scurta... si cel mai important, prinde mereu in acelasi punct ;)

Da un sentiment de.. precizie.. :)

Ce fel de cablu ai pus? Golf 2 cumva? I-ai facut ceva modificari? Da-ne mai multe detalii!

;) Scuze de ;) Eu ce ambreiaj am ? Hidraulic sau normal ? Multumesc !

Normal, pe cablu autoreglant ar trebui sa ai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

humm.. nu de golf 2.. nu se potrivesc!

Am gasit pentru golf 3.. fabricatie italiana s-ar parea. N-a fost necesara vreo modificare.

Singura problema a aparut la sistemul de prindere in pedala. Pe capul cablului este un cilindru metalic (prins perpendicular de cablu) care se agata intr-o 'gheara' din pedala de ambreiaj... Peste acel cilindru vine o clama metalica care la prima apasare a pedalei ar trebui se se muleze pe cilindru si sa il prinda strans in pedala...

La cablul original acel cilindru avea diametrul mai mic decat la cel nou.. L-am montat de mai multe ori si tot sarea.. pana la urma am inlaturat clama aia (care mareste diametrul si mai mult) si a mers asa.

Pana acum nu mi-a sarit.. deci e bine s-ar parea :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Fi atent caci clama aia are rolul de a reduce frecarea intre pedala de ambreiaj si capatul cablului de ambreiaj.

Daca ai renuntat la ea e bine s-o ungi periodic.

Nu mai folositi quote excesiv

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu cred sa aiba rolul asta... nu are contact cu cablul in sine.

Pentru asta era un inel mic de cauciuc la baza acelui cilindru..

Am desenat o mica schita cu clama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate nu stiu de ce te chinui atat eu aveam aceasi problema ca tine tinea ambreiajul super naspa, tinea sus, agata.

Am cumparat un cablu NOU 1.6 mil si merge acum super bine.

Te complici cu cablu mecanic si alte artificii..........

Modificat de milika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca am scurtat cursa la jumatate.. de asta m-am agitat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutari. Am deschis acest topic pentru ca nu am gasit raspuns la o intrebare. Sper sa nu fie cu suparare daca exista deja unul.

Mi-am schimbat ambreiajul si acum tine sus de tot, ceea ce mie unul nu imi place. Cum sa procedez ca sa il mai reglez un pic? Cei pe care i-am intrebat mi-au spus ca fiind placa de presiune noua asa se manifesta pana se mai lasa un pic. Masina mea 1,6 ABU nu este prevazuta cu ambreiaj hidraulic. Am inteles ca acel cablu pe care il am este autoreglabil. Daca stie cineva...il rog sa posteze .

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce cablu ai,unele merg reglate altele au autoreglaj.Iti postez 2 imagini cu cabluri.Cel cu chenar rosu se poate regla prin strangerea-desfacerea piulitei care iti vine pe furca de debraiere a cutiei.

post-64586-0-46619000-1316196275_thumb.j

post-64586-0-51267400-1316196294_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ti-a explicat omu odata...poate o sa se mai lase.o sa te obisnuiesti cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu..o sa se mai lase ambreajul.Trage putin de cablu..exact dupa autoreglajul lui..partea care se duce spre pedala.Doar tragi foarte usor..nu sa-l rupi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiestax , ai gresit aria prietene.

Multumesc frumos GABIVVX.

Maine voi incerca si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!