Jump to content

Misfire la relanti 1,8T


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

totul a inceput cu niste trepidatii la relanti si mai tarziu in a 3a in WOT cateva intreruperi scurte de acceleratie. dupa cateva plecari mai dure, CHECK ENGINE clipeste..citit eroarea

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

schimbat bobina de la cilindru 1 cu una noua. tot face. schimbat intre ele bobina de la cilindru 1 cu cea de la 2. tot trepideaza..dar mi-a fost mila sa ii dau tare. pus bujii noi, din cele vechi, 3 erau bune, cea de la cilindru 1 era neagra. tot face. mai nou, uneori dimineata scoate si fum alb. (coicindenta sau nu, seara pusesem EFIX de 95 de la ROMPETROL, iar de 1 an masina a mers doar cu 99+ de la petrom).

putin antigel pierde...dar prin alta parte. nu stiu sa piarda in motor.mai ales ca m-am uitat in vas si nu bolboroseste cand merge motorul.

antigel se pierde mai ales cand e oprita. adica de vreo 2 saptamani, o data la 3 zile, dupa ce nu merg 2 zile cu ea, se aprinde senzorul de apa lichid racire cand o pornesc dimineata. dupa ce cu 2 zile inainte, seara cand am parcat era ok.

am descoperit o scurgere pe la o pompa mica pe langa radiator, unde un colier nu mai tine. am schimbat colierul, dar se pare ca si pompa are ceva probleme. o voi schimba, doar ca nu vad mereu pe acolo ca pierde si pompa costa 600 ron. si nu as schimba-o pana sa fiu sigur ca de la aia e.

deci, in cazul in care nu are legatura pierderea de antigel cu trepidatiile si missfire-ul...ce ar putea fi?

adica daca bujiile sunt ok, de la ce sa o arda pe una dintre ele, daca bobina e ok?

o sa verific si injectoarele...desi nu cred sa aibe probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    17

  • jmf

    12

  • Jacku

    10

  • Lucas*

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu fie de la benzina. Consuma ce ai si fa un plin cu Petrom99+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu cine este mai priceput in VAG com, sa ti spuna pe care bloc sa verifici injectoarele; cind au fost curatate ultima data? este putin cam ciudat ca 1 bujie era mai neagra decit restul, si acum cu noile bujii se intimpla la fel - adica prima bujie mai neagra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai facea de cand mergea cu petrom 99. si am pus 95 doar de 2 ori, gandidu-ma ca poate EFIX ajuta. dar am pus din statii diferite. ar avea sens doar sa fi inceput cand avea inca 99 si dupa aia 95 doar sa fi agravat....

bbm: inca nu am verificat bujiile, ca d-abia vineri le-am pus. si am mers decat 150 de km.

eu de cand am masina nu am curatat injectoarele. deci de cel putin 25 000 km nu s-a umblat la ele. masina mai mers vreo 10 000 inainte in RO si pana la 120 000 a mers prin germania.

o sa verfic miercui bujiile si sa ii mai dau putin tare sa vad daca tot pe cylindru 1 da missfire.

va multumesc tuturor pentru ajutor. alte idei?

sa incerc sa vad daca se pot schimba si injectoarele...1 cu 2 sau asa?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce bobine ai cumparat?

Am patit si eu pe cilindrul 1 si 2 aveam misfire, am cumparat doua bobine de la volksman, si cu ele noi am avut aceeasi problema. Bobinele erau pentru 1.8T, dar nu erau speciale pentru motorul meu de 150 cp. Incearca sa testezi cu bobina originala, de la PoRo.

Mie mi le-a schimbat pe cele care nu erau ok, acum motorul merge ok, am sters fault-ul misfire, insa mi s-a aprins check engine din nou.

Acum am insa alta eroare, tot pe aceeasi cilindri, insa e open circuit ignition cilinder 1 si 2.

Sfatul meu. Incearca cu bobina noua originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai bobina e luata pentru masina mea dupa cod. berin sau asa ceva. tocmai de aia am schimbat-o si pe 1 (cea noua) cu 2 (cea veche, buna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, dupa cod mi le luase si mie pe primele. Si nu au fost bune. Trebuie pe original.

Cat despre schimbat intre ele..e dubios. Daca iti da pe acelasi cilindru, nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste prima data bujiile intre cilindrii 1 si 2 . Pune vag com si vezi ce zice. Apoi daca face la fel , inlocuieste injectoarele intre ele (tot 1 si 2) . Eu am patit la o Fabia.( era un motor de 1.4 :P). Avea un injector ce curgea ( nu mai etansa cuiul cum trebuie.). Daca nu se muta eroarea trebuie sa ne gandim la supape , piston.( sper sa nu fie cazul :()

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit si cu adibos si o sa pun BOSCH F5DP0R bujii. dar intai sa vad ca nu cumva sa pun degeaba ca sa le arda si pe astea. vreaus a vad daca nu e alta cauza.

maniacule, am pus bujii noi, toate 4 si tot face. de fapt o sa le verific miercuri sa vad daca tot cea de pe cilindru 1 e neagra.

o sa incerc sa inlocuiesc injectoarele. si sa vad exact pe unde pierde antigel. miercuri

vad ca problema cu missifre e destul de des intalnita:

http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=35961

http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=57012

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar am dat de check engine aprins:

3 Faults Found:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P1200 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia se prezinta in felul urmator:

La un moment dat mi s-a aprins check engine pe bord,masina mergea in 3 cateodata 2 cilindri. Am facut diagnoza, rezultatul : missfire cilindrul 1 si 2.

Rezolutia: bobine inductie duse. Mers la volkksman, cumparat bobine, schimbat, nu erau bobinele care trebuiau ( erau pe producator, se pare ca nu faceau ce trebuie.) Volksman, amabil ca de obicei mi le-a schimbat, mi-a adus bobine de la producatorul original. Schimbat bobinele, motorul merge ok, aparent nici un fel de probleme. Nu am apucat sa ajung sa fac diagnoza din nou, ca sa sterg eroarea..dar daca mergea cum trebuie am zis ca nu e bai.

Buun...am ajuns intr-un final am facut o scanare, si am dat peste alta eroare. arata cam asa :

2 Faults Found:

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 35-00 - -

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

P1358 - 35-00 - -

Masina merge chiar ok, nu intrerupe..aparent nu sunt probleme.

Cineva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar tot timpul asta becul a stat aprins? se poate ca sa fie erorile vechi stocate, care trebuiau sterse dupa schimbare. stregele si mai mergi o bucata asa si daca apare din nou se poate sa fie altceva de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A stat aprins..le sterg si apar instantaneu la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan & Jacku - ati deschis amandoi cate un topic asa ca, le-am unit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am gasit buba. astept sa ma asigur ca aia e si postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cred ca am gasit buba. astept sa ma asigur ca aia e si postez.

Asteptam in continuare, cu nerabdare, noi informatii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai era de la garnitura de chiulasa. se inlocuieste zilele astea si sper sa nu mai apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pierdea antigel si dupa ce am schimbat furtunul pe care il banuiam, tot pierdea. si scotea fum alb timp de 5-10 secunde dimineata sau dupa ce statea mult nepornita. am avut noroc ca nu am mers cu masina decat vreo 3 km si vreo 2 porniri in starea asta. asa incat nu a afectat nimic la motor. acum schimb si bujii, antigel, tot. mai multe detalii, in topicul cu masina mea o sa dau.

oricum, am schimbat atat garnitura de chiulasa, si toate garniturile de la motor, era vreo 400 ron setul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu pierderile de apa 90% rezolvi (daca nu pierdea prin alata parte si doar facea presiune prea mare si dadea pe la supapa vasului afara )

cu misfire tare ma indoiesc mi-am spart creeri cu un 1,8 t incercand sa ajut un amic si pana l urma sa dovedit e fi ecu de vina si toate cele 4 bobine 2 inainte 2 la vreo saptamana dupa ce am rezolvato initial !

misfire insemna lipsa de scanteie pe acel cilindru nare nici o legatura cu chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca intra apa/antigel in cilindru...cum sa dea scanteie corect si sa arda normal?

am schimbat bobine, bujii, tot. acum le schimb iar, dupa ce pun garnitura de chiulasa.

PS: te rog scrie si tu mai corect gramatical.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bujiile, si la fel imi apare eroarea. Cilindrul 1 si cilindrul 2 ingition open circuit.

2 Faults Found:

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 35-00 - -

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

P1358 - 35-00 - -

Readiness: 0110 1101

Ce ma frapeaza pe mine, e ca motorul merge ok din cate imi pot da eu seama. Si sunt exact pe bobinele pe care le-am schimbat, acum sunt bobine de la producatorul original.

Daca sterg eroarea, si e motorul pornit apare instantaneu la loc.

Altcineva...are idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea incerca sa:

-daca este posibil fizic, sa schimbi cablurile intre cil 3, 4 si 1, 2. check for errors si revino la configuratia initiala

-pui bobinele de la 1, 2 pe 3, 4 + check for errors. si revino la configuratia initiala.

EDIT: Daca erorile raman pe cil 1 si 2 in ambele cazuri (si parca aveai inainte si ceva erori de misfire) ma gandesc ca ar trebui sa faci ceva teste de compresie.

posteaza aici codul bobinei si erorile rezultate.

EDIT2:

bogdan_wrc, ai facut si test compresie?

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema rezolvata...Se pare ca bobinele pe care le montasem noi, si erau de la producatorul original nu erau compatibile.

Mi le-a schmbat volksman ( multumiri indelungi) a treia oara, si a adus originale in cutie, si eroarea nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Masinuta unui prieten, A4 1.8T 2001 are o oarecare problema, mai mult psihologica.

Dimineata, la prima pornire, scoate putintel fum alb(abur?), care nu miroase anormal, cam ca aici:

(seamana inbitor de bine situatiile), doar ca e constant, pentru ca el nu o accelereaza pe loc. Acest lucru se manifesta in perioada de timp cat asteapta pe loc sa scada turatia de la ~1100rpm la ~890 rpm (socul automat). Cand turatia revine la normal, dispare si fumul chiar daca nu a miscat masina din loc.

Tin sa precizez ca masina lui se misca cam o data la 1 saptamana din loc, sta chiar si cate 2 saptamani nemiscata, pentru ca are masina de serviciu si nu prea merge cu a lui. Acest fum se manifesta in special cand este mai rece, dimineata (pe la ora 7, destul de frig).

Kilometri are putin peste 200.ooo. Masina merge foarte bine in rest, nu scoate alt fel de fum nici cand ii da talpa, trage la fel ca a mea, si nici la a doua pornire, decat daca sta 2-3 zile nepornita.

Eu tind sa cred ca este amestec prea bogat, din cauza socului automat. Dar nu sunt foarte priceput, asa ca astept o parere mai avizata.

LE: Am uitat sa spun ca am bagat putin un deget pe esapament, si nu parea murdar. Mi-a ramas pe deget o usoara urma de funingine, dar mi se pare normal ca dupa 7 ani sa se depuna totusi ceva. Am curatat una din finale, si dupa ce a parcurs ~3000 km este curata. Nu stiu daca are relevanta, dar am tinut sa precizez.

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!