Jump to content

ITP Octavia


Daniel26
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am fost cu octavia me ala testul ITP pentru 2 ani. Sincer aveam emotii ca masina merge 95% in oras , iar in 2 ani am facut aproape 23.000 km. Fiind diesel iar in oras numai cu 1-a,a-2-a aveam sinver emotii. Primada data a verificat seria sasiului, frinele, si apoi a venit testul de noxe. Aici aveam Emotii.

Domnul de la ITP a inceput sa imi spun ca inainte sa vii la ITP pentru DIESEL trebuie sa o alergi un pic 30-40 km cu 4000 de ture (130 km pe ora ) pe autostrada sa se curete.

Eu am mai citit cite ceva pe net si am facut exact asa. Am fost pina la Bolintin si inapoi pe autostrada. In fine prima data i-a dat de vreo 3 ori talpa sa imi arate ca scoate fum ... dar nu ingrijorator. I-a pus dispozitivul i-a dat talpa si testul a iesit ok din prima... 1.75 la noxe din 3 . A mai verificat toate luminile, trusa medicala, stingator -ultimele 2 trebuie sa fie in termen -, triunghiul reflectorizant si cam atit. I-a mai facut 2 poze si gata.

ITP-ul l-am facut Augsbug Militari 85 RON pt diesel.

Actele necesare :

pt masini in leasing Copie carte identitate cu stampila conform cu originalul, sau carte identitate originala pentru restul

-Talon

-CI

-asigurare RCA valabila.

Am fost multumit desi aveam emotii.

O zi buna si mai scriu peste 2 ani despre experienta ITP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu doar la un far am avut o problema...batea sus de tot

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut emotii de pomana! ;)

eu cu cip la a mea am scos 1,5 din prima!

asa ca fara grija la itp! doar sa alegeti statia itp corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut emotii de pomana! :(

eu cu cip la a mea am scos 1,5 din prima!

asa ca fara grija la itp! doar sa alegeti statia itp corecta.

MSN2 eu am vrut sa il fac pe bune... asa nici nu ma prezentam si aveam ITP-ul.

Da-ti voi exemple de statii ITP unde ati trecut testul cu sau fara emotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fiu :cheers:

dar stie cineva cat de mult influenteaza uleiul si carburantul noxele?

e recomandabil de "forjat" un pic la cald motorul sa se curete toate traseele, injectoare and stuff?

ma duc si eu maine si sa stiu cum sa ma comport. ma duc la openservice, a fost un coleg de servici si a zis ca e ok...

am sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca eu l-am facut pe bune!(nu am pus ghilimele la statia itp corecta)

nu am dat nimic la nimeni, iar itp-ul a fost facut la reprezentanta skoda.

@kluand: cauta si citeste procedura de curatare a dpf de la skoda si cam aia e.

eu am mers un drum de 50km cu a 3-a si a 4-a pe la 100-110km/h si motorina cea mai buna

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut ceva emotii la Augsburg Militari cu O2-ul meu. Nu datorita testului ci pentru ca m-a oprit calculatorul pentru re-evaluare. Si am asteptat vreo ora sa vina reprezentantul RAR sa refaca o parte din teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut ITP la 2 ani. Fara nici o problema la noxe (habar nu am insa ce scor a scos, pentru ca am uitat sa ma duc sa chibitez pe langa ei). Dar de unde eram eu (si se vedea bine spatele), nu a iesit nici o umbra de fum. Iar inainte de inspectie doar m-am plimbat un pic pe niste stradute sa se incalzeasca motorul, sa nu o tureze la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut miercurea trecuta la open service dar am plecat la drum dupa si nu am mai apucat sa scriu...

tipul de la service a fost de treaba, ca daca era vreun naspa ma trimitea la plimbare prin service-uri

deci: noxele au fost ok, nici nu si-a batut capul cu ele.

ceva pb au fost la testul de frane pentru ca eram cu cauciucurile de iarna si nu iesea testul, drept urmare a refacut testul si a iesit dar m-a facut atent ca daca vreau sa iasa testul de frane fara probleme sa vin cu cauciucurile asortate sezonului.

la bucse aveam un inceput de joc si mi-a spus ca in momentul in care incep sa trancane sa merg sa schimb (sunt destul de suparat pe drumurile noastre ca nu au nici macar un an).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi am facut ITP la 2 ani. Fara nici o problema la noxe

Robertb ne poti spune te rog unde ai facut ITP-ul de 2 ani si cat a costat ? Acelasi stil cu 6-7 talpi pana la peste 5000 rpm la diesel de ti se rupe sufletul ? Trebuie sa ma duc si eu. Apropo daca stie cineva in Bucuresti o statie ITP autorizata unde iti fac noxele mai cu "blandete" fata de motor prin sector 3 ar fi foarte util un sfat :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

recomand bradytrade itp-ul a durat putin mai mult stai pina trimit datele la RAR, in rest nu au forjat dieselul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiO2: ITP-ul l-am facut la Ascensorul S.A., str. Olimpului nu mai stiu ce numar, in sectorul 4, in zona fostului restaurant Budapesta. Si cu turarea au fost blanzi (dupa urechea mea, nu au urcat mai sus de 4000-4200 - ce-i drept, altfel se aude din ea decat de afara si numai de vreo 3 ori). Costul a fost 110 ron parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca ai grija cum trebuie de masina...nu ar trebui sa fie probleme

eu am efectuat in ianuarie ITP

60RON parca (Pitesti)

a trecut din prima, fara nicio problema dupa 2 ani

o singura observatie am primit... era foarte murdara ;) si cica ar fi trebui sa o spal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut si eu ITP-ul de 2 ani. Ca informatii utile pentru cei care au 1.9 TDI. Am cautat in sectorul 2 si 3 si pe toti care i-am sunat marea majoritate 120 ron (am primit si "oferte" de 150 ron cateva). As fi vrut 100 ron dar ma cam grabeam si dupa ce am sunat la 5-6 statii am zis ca poate s-au scumpit intre timp :P

Am facut la Auto Leader pe soseaua Catelu. Destul de OK baietii nu am ce sa le reprosez nu au comentat nimic, nu mi-au recomdat nimic, nu sunt chitibusari sau ciubucari. Multumit spre f multumit.

A durat cam 15-20 min maxim cu totul. Verificat serie, noxe si sistem franare.

I-am dat 3 talpi pentru noxe undeva in gama 4300-4800 rpm dar fara a o dura in gama 5000-6000 rpm. La prima talpa a scos din prima 1.4 ceea ce eu zic ca e destul de bine. Fum a scos la fiecare talpa dar foarte foarte putin , asa ca un afur fin, fara sa fie negru , undeva dupa 4500 rpm din cate am estimat eu, pana la turatia aceea nu scotea vizibil pe teava. Ce parere aveti este OK acea idee de fum fara a fi negru sau exagerat sau trebuia sa nu fie lacrima ? Ca stil de mers eu merg mai turat in general in gama 2100-2500 rpm in orice treapta si schimb la 28000-3100 la cald. Cum nu am primit vreo recomadate sau mustrare la ITP ma gandesc sa nu-l schimb :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

O intrebare as avea , la reprezentanta Skoda se poate face ITP-ul odata cu revizia de 30.000 km? Mi-ar fi de real folos sa nu ma plimb atata!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate face si ITP dar numai sa aiba..suna si intreaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am facut ITP-ul la PBV. Am ajuns cu masina dupa un trafic de Bucuresti obisnuit....s-a intors lumea din concediu, adica am mers cu viteza melcului. Nu am mai fost cu ea la drum intins sa curat catalizatorul.

Ceea ce a fost ciudat, ca inainte sa masoare noxele a lasat-o pornita la relanti peste 10 min. In momentul in care a dus-o la 4000-4500 turatii a scos la fum de nu mai puteam sa respir. Asa e normal sa o lase sa mearga 10 min la relanti dupa care sa masoare noxele? Concluzia a fost ca merg cu ea subturat si ca se va duce turbina.... Pretul a fost unul beton 202 lei.... :icon_thumright:

Masina merge saptamanal pe autostrada, constant cu 140-160, deci nu se pune in discutie mersul subturat. In Bucuresti nu ai ce-i face... de vina e traficul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu turatul e o gaselnita de-a lor, iar la diesel nu e recomandat sa turezi motorul cand masina este pe liber.

In plus, emisiile de noxe din specificatiile producatorului sunt masurate la idle, in niciun caz "in ture".

Scuze pentru off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel se masoara opacitatea...nu alte noxe. Testul se face la turatia maxima a motorului.

Asa este peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e ca a turat-o, am vazut pe aparat ca marja este intre 4000-5000 de turatii, altfel cred ca nu e valid testul si trebuie repetat. Problema e de ce a lasat-o atat de mult pornita inainte de a tura-o? Normal ca dupa aceea a scos atata fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e normal sa scoata fum nici dupa 10 min de ralanti.

in mod uzual se repeta pe loc testul si a doua oara iese... "parfum".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu ITP-ul (80 RON!!! :) ) iar la testul de noxe a ramas mecanicul uimit cand a vazut ca a scos 0.62 din maximul de 3 la turatie maxima. timpul .... undeva la ~30 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se efectueaza testul de opacitate pana cand uleiul nu este la temperatura optima, de aceea ti-a tinut-o pornita 10 minute. Puteai la fel de bine sa vii cu ea incinsa de pe drum si nu mai stateai alea 10 min.

@adrian_mogos, de ce a ramas uimit la o masina din 2008 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a spus ca f. rar se-ntampla sa iasa asa putin...mai ales la masinile rulate prin capitala noastra scumpa!!...chiar daca sunt masini noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit cu ea din trafic direct la standul de ITP..... motorul era la temperatura optima de functionare. As fi totusi curios, daca la alta masina se comporta la fel dupa 10 min de relanti si apoi talpa la 5000 de ture. Dupa ce i-a dat mesterul de acolo in gat de vreo 6 ori de am crezut ca sar pistoanele de pe ea, parca mi-e mila sa o mai "agresez" si eu inca o data .... Cred ca pana la urma o sa repet testul in alt service, dar inainte sa o plimb putin in afara....asta, asa, ca sa stau eu mai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!