Jump to content

Faruri


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

de curand am achizitionat o Octavia 1 din Suedia si atunci cand pun contactul si pornesc masina se aprind si farurile cu toate ca e pe pozitia 0 (oprit). Daca mut pe a 2-a treapta se pune doar pozitia, pe a 3-a la fel faza de intalnire. Cum pot sa scap de acest lucru? Se poate seta de undeva din Vag-Com?Daca stie careva si ma poate ajuta cu informatii sau sugestii ar fi nemaipomenit. Ma gandesc ca la suedezi asa sunt masinile asa cum la majoritatea celor din America nu pornesc pana nu calci ambreiajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    19

  • adynis

    5

  • @Bucluc

    5

  • sp0nsoru

    4

  • 3 weeks later...

salutare

ce spui tu se poate corecta cu VAG-COM. ai setat scandinavian drive, pentru ca acolo asa cere legislatia.

5 min pe un vag com si e gata.

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti da mai multe detalii despre acest lucru. pe ce m odul se intra si ce se seteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....un plus de informatii nu ar strica. Eu vreau inversul, ca la fiecare pornire sa-mi porneasca automat si faza de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alextz, iti dai seama ca asta vreau si eu !

Nu cred ca se poate la noi ca nu avem centrala electrica si nici macar comming, leaving home.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu merge, asa cum am banuit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

m-am uitat pe discutiile de pe net si, asa cum am vb si cu al bundy, am citit eronat in aria de Golf MKV.....

ma mai documentez sa vad daca se poate si la octavia 1.

daca switchul de lumini din bord nu are pozitia pentru "faza scurta", trebuie schimbat, si astfel se rezolva problema cu masina din suedia.

invers, la masinile din eu/romania, cred ca se poate face cu vag, se trece masina pe suedia. trebuie sa existe setarea asta, o caut.

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Si Octavia mea e adusa tot din Suedia , si am aceeasi "problema" ( cu toate ca nu e o problema, e mai mult un ajutor) legata de faruri, se aprind automat cand pornesc masina. Dar ce am observat e faptul ca in momentul cand luminile de intalnire functioneaza pe pozitia "oprit" , lumineaza cu o intensitate ceva mai scazuta decat atunci cand pun eu intrerupatorul pe " lumini de intalnire" Asa ca e de preferat pt cei care doresc sa-si activeze aceasta optiune, sa se intereseze si de acest aspect, pt ca daca nu e posibil sa trebuiasca sa schimbi periodic becurile.

P.S. : Swichul de lumini are pozitiile : oprit , faza de intalnire si faza lunga

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

Aceeasi problema o am si eu cu o masina adusa din Suedia.

Partea proasta este ca farurile se incalzesc foarte tare si incercand sa verific de ce nu se aprinde unul dintre becurile pentru iluminarea numarului de inmatriculare am descoperit ca ambele locasuri ale acestora sunt topite.

Asa ca - din punctul meu de vedere - as dori sa renunt la aceasta "optiune"

Daca are cineva schema instalatiei electrice ( numai partea de faruri ) pentru masinile "de Suedia ", prin comparatie cu cele normale poate ne-am dumiri ce este de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut ! am si eu aceeasi problema.! masina e achizitionata din SUEDIA?! pana la urma?! se poate scapa de problema din VAG? sau nu?

:coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate din Vag-com, trebuie modificat hardware. Daca e dispus cineva din Bucuresti sa ne intalnim si sa comparam instalatia electrica atunci poate ii dam de cap. Astept "oferte"!

Schema instalatiei o am eu, dar e cea normala, comparand la fata locului vedem ce e in plus si modificam.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca sunt din bacau....!!! deci sigur e hardware problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi1961 e din Bucuresti, daca ar vrea el.... Pana nu vad nu pot decat sa fac speculatii dar sigur nu e soft, deci... Trebuie vazut ce fir se anuleaza.

Revin cu intrebari:

la punerea contactului se aprind si pozitiile (fata, spate) sau doar faza scurta (cu comutatorul pe oprit)?

tot doar cu contact pus si comut pe oprit daca se actioneaza maneta de schimbare a fazelor, se schimba si faza, adica trece pe lunga?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punerea contactului se actioneaza faza scurta , comutatorul fiind pe oprit ! , si NU.. nu se poate trece pe faza lunga din aceasta pozitie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punerea contactului se actioneaza faza scurta , comutatorul fiind pe oprit ! , si NU.. nu se poate trece pe faza lunga din aceasta pozitie. :icon_bounce:

Vezi daca de pe pinul 3 sau 6 pleaca vre-un fir. Scoate-l pe cel de pe 3 intai si vezi daca se mai aprinde faza scurta cu contact pus si comutatorul pe 0. Daca tot face incearca cu pinul 6 scos. Spune-ne si noua rezultatul.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat pinul 3 cat si 6 sunt de DRL. Pinul 6 nu e conectat la GolfIV/Octi1 doar la Passat. Deci tb scos firul de la pinul 3 si se rezolva problema. Astept confirmarea de la cei care au DRL activ pe platforma G4/O1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LandscaperBOY

Salutare, am si eu una (O1 combi 1,6 sr) tot din suedia, ca sa nu mai fie aprinsa faza scurta eu o schimb pe pozitii si eventual daca vreau aprind numai ceata pe fata. Faza scurta la pornire e ok pt cei care merg extraurban. La Skoda la Bc au zis ca se poate din VAG dar nu am vrut sa o dezactivez. Succes pt cei care vor sa dezactiveze setarea. Off topic :D Cat va ajuns una din Suedia pe voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic, dar nu ma pot abtine:)

A fost o promotie in SUedia de si-a luat lumea in perioada asta masini de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda la Bc au zis ca se poate din VAG dar nu am vrut sa o dezactivez. Succes pt cei care vor sa dezactiveze setarea.

Nu se poate din Vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare a fi o dioda care preia curent de dupa contact, si alimenteaza faza de intilnire imediat cum este pus contactul (poate sa fie vreun modul special care sa faca treaba asta, si care sa contina aceasta dioda sau tranzistor, si pe el sa pice un 0,6 volti cit e necesar pentru a se deschide jonctiunea respectiva), si daca este comutat din blocul de lumini pe faza de intilnire, dioda respectiva este scurtcircuitata si becurile se vor aprinde "un pic" mai tare cum spunea cineva intr-o interventie anterioara. Cred ca se poate face adaptarea asta la oricare masina, insa nu as recomanda pentru ca trebuie o dioda teapana care sa suporte curentul becurilor de pe faza de intilnire, si caldura disipata cred ca e destul de mare. Mai simplu ar fi pentru cei care vor sa aiba aceasta optiune pe masina sa foloseasca un releu suplimentar ... dar cel mai bine discutati cu un electrician auto pentru a evita neplaceri in viitor. Ce am spus mai sus sint simple supozitii.

Toate cele bune.

Modificat de repty74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba e destul de complicata..:) daca cineva reuseste...sa ne anunte si pe noi !din vag..a incercat un prieten la masina mea..si nu poate ?! nu inteleg de ce?! nu exista..bifa DAYLIGHT ...?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit eu adica electricianul. Se scoate blocul de lumini si se "taie" 2 fire dar sincer nu stiu care din ele, ulul pt pozitie si unul de la faza de intalnire. E o treaba de 20 minute maxim si m-a costat 10 lei. A zic ca nu se poate din vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o dioda. Lumineaza mai slab doar cu contactul pus deoarece bateria are 12V , cu motorul pornit 14V. Firele care se scot sunt 3 si 6. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!