Jump to content

Cadrane albe


mmneg
 Share

Postare recomandată

Astazi trebuie sa-mi vina cadranele albe. Din nerabdare deschid acest topic in care va voi arata cum sa-ti montezi singur aceste cadrane. Voi posta si poze care vor arata toate etapele necesare acestei operatiuni. La sfarsit astept pareri :D

Niste informatii despre cadrane:

producator - KPSport, Spania (foarte amabili tipii, mi-au trimis cadranele la un magazin din barcelona unde era in drumul fratelui meu, plus ca trimit si in romania cu plata prin Western Union) http://www.kpsport.com/

tip - folii care inlocuiesc foliile originale (nu sunt abtibilduri care se pun peste, am intalnit la MHW)

pret - 55,77 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

!!! daca urmati exemplul meu o faceti pe raspunderea voastra !!!

rog un moderator sa mute (daca se poate) toate pozele intr-un singur post

voi enumera etapele in stransa legatura cu pozele.

01 deconectati borna negativa a bateriei pentru a evita orice probleme, inclusiv cele legate de immo (multumesc ender)

02 se scoate piesa de plastic de deasupra coloanei de directie. (in dreapta a iesit imediat, in stanga m-am chinuit 20 de minute)

03 instrument cluster-ul este prins doar in 2 suruburi torx

04 mufele de pe IC ies imediat dupa ce se deblocheaza sigurantele roz

05 si am ajuns in casa. folia din kit este din 2 bucati (ca sa foloseasca mai putin carton la ambalaj; pe de alta parte e mai bine, permite o manevrare mai facila)

06 forma foliilor din kit nu este identica cu cele existente datorita faptului ca se potrivesc si la passat, drept pentru care se vor lua la "bibilit" si "customizat" (o bila neagra la acest capitol)

07 toate indicatiile si martorii sunt corecte

08 pentru desfacerea IC-ului sunt 4 suruburi torx

09 dupa ce au fost desfacute cele 4 suruburi se extrage foarte usor dar cu grija "placa de baza" (nu stiu cum se numeste)

10 INAINTE DE A DA ACELE JOS FACETI O POZA PENTRU A RETINE POZITIA LOR.acele se desfac prin rasucire si tragere simultana contrar sensului orar. folia veche este tinuta de 4 cleme.

11 asa arata fara...

12 legat de "customizarea" mentionata mai devreme. gaurile, gaurile pentru cleme si decupajele pe contur sunt "bibilite" de mine

13 primul punct intermediar, semnalizatoarele si faza lunga nu le-am lasat albe pentru ca erau cam urate

14 am vrut sa testez si niste inele cromate de octavia dar geamul de plastic de la IC se scoate doar prin dezlipire si nu am vrut sa-l stric doar pentru a face proba. cam asa ar arata cu inele cromate

nu mi-a placut cu alb la mijloc asa ca am decupat folia veche, respectiv si cea noua si le-am colat; si la semnalizator si faza lunga este decupat si lasate doar urechi peste care au fost lipite cele vechi

15 am montat acele printr-o miscare de insurubare contrara sensului orar, incercand cu poza in fata o pozitionare cat mai fidela

16 si gata!

17 montajul pe masina in ordinea inversa a demontajului

18 iluminat ziua la umbra

19 din cauza contrastului nu mai par asa puternici martorii dar se vad destul de clar

20 o chestie desteapta la foliile originale ce nu am intalnit la cele din kit: punctele albe formeaza un "degrade" de transparenta pentru iluminatul pe timp de noapte, in felul asta obtinandu-se efectul de lumina uniforma pe cifre

21 ce ziceam mai devreme: la interior lumineaza mai puternic. din cauza ca foliile sunt albe se reflecta si lumina din ace

22 singurul minus pe timp de noapte: gradatiile rosii nu sunt tocmai rosii si au pierdut din intensitate

timp de lucru: 3-3,5 ore

concluzia: foarte multumit

pareri? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo !

Arata bine. Cred ca mergeau inelele. Parerea mea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inelele nu le-am montat pentru ca:

1 nu am reusit sa desfac geamul care se pare ca este lipit de piesa unde ar trebui sa intre inelele

2 mi-a fost frica sa nu pocnesc geamul

3 erau doar de imprumut :( iar modelul nu prea se potriveste ca design deoarece nu acopera si "buza" pana la folii

ar fi mers sigur unele gen M5 ;) (subtiri cum te uiti la ele dar pana la folii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inelele nu le-am montat pentru ca:

1 nu am reusit sa desfac geamul care se pare ca este lipit de piesa unde ar trebui sa intre inelele

2 mi-a fost frica sa nu pocnesc geamul

<{POST_SNAPBACK}>

Intr-adevar trebuie mare atentzie la scoaterea geamului, este lipit pe tot conturul acestuia prin puncte fine la distantza de 2mm unul de altul. Eu i-am facut o mica fisura.

In rest felicitari pentru realizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru realizare !

Am vazut prin alte tutoriale ca inele pot fi introduse prin spate, fara a scoate geamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru aprecieri

@toni: inelele erau de imprumut si am zis sa nu le stric si oricum erau de octavia :salut:

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!