Jump to content

Huruie ceva cand accelerez


DanZZ
 Share

Postare recomandată

Salut forum-stii,

Sint nou pe forum,va rog sa-mi dati un sfat.

Am un zornait(rontait) in zona cutiei de viteza,am fost la trei service(1.Porche Szeged,3.Porche Buda,2.Autoworld Cluj) si:

1)Au schimbat kit ambreiaj(volant,Disc,Rulment),nu sa rezolvat nimic.

2)Au demontat cutia,nu au gasit nimic cu probleme.

3)Tot cutia demontata,au schimbat toti rulmentii din cutie,din nou nu sa rezolvat nimic.

Sint programat la Porche Buc. in 4 Ianuarie(Masina merge normal),voi ce parere aveti.

PS Garantie este pina pe 16 Ianuarie 2005.

P :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • laus

    18

  • cristibt

    17

  • C o s m i n

    15

  • Vlad_passat

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum se manifesta zgomotul ?

Stiu ca este dificil in cuvinte, dar incearca sa-l descrii.

Deosebit de important este in ce conditii apare si daca este dependent de viteza de rulare sau de turatia motorului.

Se accentueaza/diminueaza/dispare odata cu debraierea? Se aude si din exteriorul autovehiculului sau numai din habitaclu ? Zgomotul se modifica la schimbarea vitezelor?

Incearca urmatorul test: cu masina in mers (de preferinta o zona cu o usoara panta la coborare) fara sa calci ambreiajul sau sa o scoti din viteza, taie contactul electric FARA SA SCOTI CHEIA din contact sa nu se bloccheze volanul. Urmareste daca zgomotul dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eu nu te pot ajuta decat cu un sfat in privinta garantiei: alege un service unde sa faci constatarea si sa primesti acea foaie de constatare si intrare in service...astfel, dupa terminarea garantiei ei inca sunt obligati sa ti-o repare, dar numai pe baza acelei foi. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data(15.000Km), sa auzit noaptea cind era liniste,am pus urechea la roata stinga si se auzea un rontait neregulat destul de evident, m-am urcat in masina,se percepea foarte slab ca miscare o neregulata in zona ambreiajului.

Acum (47000Km) pot sa spun ca el se manifesta doar la relanti si dupa ce se incalzeste masina(la rece se manifesta slab),masina trage bine din toate punctele de vedere,doar dupa ce au desfacut (cutia) cei de la Cluj agata in marsarier,sa rezolvat acum o luna la Porche Buda au schimbat un bolt montat incorect la Cluj.

La Bucuresti(16-12-2004) tipul de la service prima oara cum a auzit a spus ca este de la volant(a fost schimbata deja acum 4luni).

PS Dupa demotarea cutie(2 ori) in jur de 1000Km zgomutul se auzea slab

si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Revin cu detalii,

In 13-Ian PoRo au schimbat [/font:6abe6ba0b9]volant si Rulmentul ??) a aparut un zgomot nou,un fluierat ca de cinel in zona ambreiajului.

In noaptea(13-Ian) am plecat la Bistrita si de acola la Arad(17-Ian)dar pe drum am oprit la D&C, cei de acolo foarte de treaba au diagnosticat masina,au luat legatura cu importatorul si au ajuns la concluzia ca rulmentul de la vilbrochen (de linga volanata) ar fi cauza ,au propus desfacerea motorului,jos pe la baia de ulei.

Voi ce parere aveti, ati desface motorul ptr. treaba asta,cit de sigura este aceasta manopera.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma n-or fi toti mecanicii romani asa de "romani"... Un motor poate fi desfacut si reasamblat corect si sa nu aiba nici o problema dupa asta... Totul e ca oamenii sa stie ce fac si cum sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Dupa schimbarea Volantei a aparut un zgomot nou???",oricum rulmentul acela se schimba pe la volant,(nu trebuia desfacut motorul cum initial a spus mecanicul) operatie care deja a fost facuta (24Ian) dar fara rezultat.

Astept o idee,pina acum a fost un fiasco toate variantele incercate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sa rezolvat,au schimbat cutia de viteza in (extra)Garantie si zgomotul initial a disparut.

PS La demontarea cutiei vechi au gasit pilitura in ulei,rulmentul de la priza directa din partea ambreaiajului avea joc,oricum dupa 2 Ani de ......!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!! La mine (Passat 2003 1.9 TDI 130 CP) face zgomot ca de roata de camion(_) incepand cu 50km/h in sus. Se amplifica pana pe la 130km/h dupa care nu se mai aude (probabil ca exista dar nu o mai aud eu). In relanti aud un zgomot in cutie ca si cum ar agatza ceva (zgomot intrerupt). Daca apas ambreiajul nu se mai aude nimic.

Ce credeti ca ar putea fi? Poate fi rulmentul de la prelungirea planetarei??¿¿(exista asa ceva?¿)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema ta e pe partea de ambreiaj, nu in cutie. Rulmentul de presiune poate sa faca asa.

E ca un gajait sau ceva de genul asta, daca dai drumul brusc la pedala scoate un clanc sau ceva de genul asta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu agatzatul ala pot spune ca este acelasi zgomot care se aude cand este un sincron spart insa de intensitate mult mult mai mica. Nu zic ca nu ar putea fi rulmentul de presiune, e posibil! Dar cealalta problema mi se pare mai ingrijoratoare, partea cu vuietul, fluieratul, nici nu stiu cum sa-l descriu. Oricum e ceva ce puteti auzi cand treceti pe langa un camion de tonaj mare(zgomotul facut de anvelopele camionului insa mai ascutit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi urgent la un mecanic de incredere. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

cum ai rezolvat problema? Pt ca si la mine face la fel. Am fost la mecanic si zice ca-i un rulment..nu stiu ce sa cred.

Mai are cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sunt de ajutor cu nimic in raspunsul meu, dar sa vedeti ce a patit unchiul meu cu un Passat 1.9TDI 6 trepte.

Cumpara frumos masina din Germania si pe drumul de intoarcere i se pare ca aude un zumzet care se amplifica odata cu viteza, nu se oprea nici daca mergeai cu 180km/h. Mentionez ca zgomotul se auzea numai dupa 50-60km/h, pe loc nu se auzea nimic.

Conduc si eu masina si intradevar avea dreptate, era ca un zuruit care totusi daca dedeai muzica mai tare nu se auzea.

A ajuns frumos cu ea in tara, eram convinsi ca e ori de la o planetara ori de la un rulment de roata ceva. A mai facut vreo 300km si i-a picat cutia de viteze. Totul din cauza unui rulment din capatul axului sustinator (asa a zis mecanicul ca ii zice ?!). Reparatia l-a costat in jur de 40 de mil anul trecut, eu zic destul de ieftin. Ce mi s-a parut aiurea a fost felul in care mecanicosul trata problema, ce sa zic a mers la sigur, dar zicea ca e o problema frecventa la cutia motorului AVF. Din cate vad eu pe forum nu e.

Aaa si masina avea 147.000 km reali.

Asa ca mergi cu incredere la un mecanic inainte sa se strice ceva si sa te coste mai mult.

Modificat de Radu Gica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar problema asa se manifesta si la mine . Poti sa-mi dai mai multe detalii? Ce implica schimbul acelui rulment? Trebuie data cutia jos ? Este axul pe care stau pinioanele sau rulmentii de la diferential? Daca poti afla mi-ar fi de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat e sa dai cutia jos, sa odesfaci si sa verifici rumenti sincroane si sa vezi daca n u ai bucati de metal prin ulei.

apoi montezi totul la loc , pui ulei nou de cutie ( de care zice producatorul) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maniacu V6: ... te rog , hai sa nu batem campii...Aceste cutii de viteze sunt printre cele mai reusite din cate stiu eu.Radu Gica: cum se manifesta cutia unchiului tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers normal cat a mers pana a ajuns schimbatorul intr-un fel de oricum il miscai nu intra in viteze (asta mi-a spus unchiul, nu am codus-o eu pana a picat, doar inainte sa pice). De manifestat am scris mai sus, se auzea acel zuruit progresiv odata cu viteza.

PS. Nici eu nu cred in fiabilitatea scazuta a cutiilor in 6 trepte.

Modificat de Radu Gica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare greu de crezut ca acel rulment se poate duce asa usor (la 150.000km) asta numai daca nu a ramas fara ulei in cutie,lucru la fel de greu de crezut.Poare ca ar mai trebui ceva de spus aici: un defect care apare frecvent la acest tip de cutii de viteza nu-l intalnim la cutia in sine ci la legatura,daca pot sa-i spun asa, dintre schimbator si cutie.Ma duce gandul la faptul ca , daca era de vina acel rulment,cel putin pe loc si cu motorul oprit trebuia sa intre in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, cauza a fost rulmentul si se poate sa se fi stricat mai multe lucruri in cutie in momentul ala, nu ma pricep bine la cutii de viteza, asa ca nu stiu ce altceva s-a mai stricat. Cert este ca nu mai intra in nici o viteza.

Aaa si explicatia mecanicului era ca aceste cutii cu 6 trepte avand axul mai lung se solicita forte mai mari asupra rulmentilor. :) Asta o interpreteaza fiecare cum vrea si cum crede.

Modificat de Radu Gica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca, din motuve mai mult sau mai putin obiective, avem multi dintre noi suspiciuni la adresa mecanicilor iar vina nu este decat a lor. La reprezentanta se putea schimba cutia cu totul (cu cea veche la schimb) dar cred ca lucrul asta ar fi costat ceva mai mult.In orice caz eu raman la parerea ca un rulment nu se poate duce asa,cu una cu doua, mai ales ca nici la dacie,spre exemplu, nu se strica asa usor.In rest,numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

................La reprezentanta se putea schimba cutia cu totul (cu cea veche la schimb) dar cred ca lucrul asta ar fi costat ceva mai mult........................

Treaba asta e foarte interesanta! Iti dau cutie noua sau alta reconditionata? Te intreb pentru ca nu am auzit de asa ceva si mi-ar fi cam frica sa o schimb pe alta care poate sa aiba mai multi km decat a mea! Presupun ca se da garantie ! Ai idee cat ar putea costa un asemenea schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai simplu ar fi sa suni la VW.In oferta scria ca este posibil ca ,cutia schimbata sa fie reconditionata. si mai mult ca sigur ca se da garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!