Jump to content

Rateuri


Turbocip
 Share

Postare recomandată

Salutare,

am si eu o problema cu masina mea :

a inceput sa dea un fel de rateuri dar nu mereu(asta ma enerveaza la culme) si nu stiu de ce.

Poate ma ajuta cineva... :P

Mentionez ca pe benzina nu face asa ceva.

Eu am avut ceva probleme cu ralantiul acum ceva timp dar am rezolvat problema...ma gandesc ca poate a influentat ceea ce am facut atunci(nu cred ca am facut bine dar merge(stiu ca se regleaza pe calculator)) : am umblat la avansul masinii si spre mirarea mea a avut influenta asupra ralantiului :) .numai asa l-am putut cobora la 850-900 rot/min.

Asta e marea mea problema acum si ma ROADE tare rau....

si inca ceva --- becul de la ABS e aprins si nu mai functioneaza...

Va rog dati-mi si mie ceva informatii daca stie careva :P

Multumesc anticipat de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Rateurile in admisie la GPL reprezinta principala problema pentru care nu as recomanda nimanui sa-si montezed asa ceva pe masina.Faptul ca ai scazut avansul sa reduci turatia de relanti e o greseala ptr ca trebuia eliminata cauza si nu combatut efectul.Ar fi bine sa mergi la un service pentru un "tester motor".Cu ocazia asta o sa afli si de ce nu merge ABS-ul (in general probl cu senzorii de la roti).Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste problema ABS-ului, becul pe bord se aprinde din cauza defectiunilor la senzori, cum a spus si nodnad.

In problema GPL-ului, rateuri este normal sa iti dea la accelerari bruste, cand ai rezervorul aproape gol. Alte rateuri se datoreaza problemelor in instalatie, nicidecum din cauza avansului sau a relantiului. Acelea sunt probleme strict "de fabrica". Mergi la service-ul unde ti s-a instalat GPL-ul si iti vor rezolva ei problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este din cauza rezervorului de GPL ,ca nu am mers niciodata pe minim cu el. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus mai sus, problema este de la GPL. Cand rezervorul e gol si da rateuri era alt caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Si te rog aranjeaza si tu avatarul si semnatura ca sa fii mai prezentabil. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Vezi ca am avut si eu pus un topic asemanator cu becul de la ABS. Am incercat sa fac ceea ce mi s-a recomandat de cei mai intelepti de pe forum si pina acum vad ca merge foarte bine. Citeste topicul pus de mine! Ai sa gasesti acolo citeva recomandari.

Docamdata pot sa le multumesc pentru sfaturi si pentru ajutor...

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) :)

Scuze ca te trimit dupa "capre" :) , dar am sesizat ca topicul meu nu mai exista abia acum. Probabil ca l-a sters admin. O sa incerc sa iti spun eu din ce imi mai amintesc...

Una dintre recomandari era sa verific senzorii de la roti daca nu sunt imbacsiti sau murdari. O alta recomandare era sa cumpar un spray pentru contacte electrice (am ales un spray de la CFS - fabricat in Olanda). Vezi in general contactele de la motor (cele de pe pompa de frana, ABS etc).

Cei de la service mie mi-au spus ca trebuie sa schimb calculatorul de ABS. :o

Succes! :D

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici membrana de la plamanul de ardere al instalatiei GPL. Ca si sfat, daca nu te pricepi f bine, mai bine du-te la service GPL (daca nu o pui la loc cum trebui s-ar putea sa o rupi). In plus grija mare la ermetizare. Exista niste spray-uri de vacuum, prin care poti vedea daca rasufla pe undeva pe la instalatie.

Ref la ABS, 100% este unul din senzorii ABS, aflati pe fuzeta rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat senzorii de la Abs mai demult,i-am sters cu o carpa si atat.

si nu a fost nici o modificare.

Am sa incerc si cu un spray de contacte.

Sa incerc sa ii dau si jos?(la senzori ma refer).

Thanks

( Si te rog aranjeaza si tu avatarul si semnatura ca sa fii mai prezentabil. )-------

----- S-a rezolvat , acum e ok. :)

Modificat de Juliano_2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rateuri pe GPL dadea din cauza gazului cred, ca de atunci nu a mai facut asa ceva.

ma roade acuma problema ABS-ului.

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , azi am patit aceeasi chestie cu rateurile, dupa ce facusem un drum in tara (si am intrat cu viteza prin apa)... deci pana la urma am desfacut capacul de la "delco" si surpriza: mult condens in el pe partea superioara.

Mentionez ca masina a mers perfect pana atunci ... am mers , am oprit 20 min si apoi am repornit si au inceput rateuri (pe benzina dadea sa moara sau mergea in 3 -- cum se zice).

asta sa fie cauza rateurilor?

e normal sa faca condens , ca doar e acooperit bine capacul...?

nu am schimbat pana acum bujii si capac delcou ,,,

ce coduri de bujii si ce capac sa cumpar ?

Thanks B)

Modificat de Juliano_2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!