Jump to content

Identificare sursa zgomot TDI ALH


ender
 Share

Postare recomandată

Ajutor!

De cind s-a racit vremea am un zgomot dubios la motor pe partea pasagerului

Suna cam asa: hish, hish, hish :-) , si dispare odata cu incalzirea motorului

Se aude foarte bine daca asculti in zona rotii din dreapta.

Initial m-am speriat crezind ca este de la TB, dar dupa indepartarea protectiei din plastic zgomotul nu a crescut in intensitate

Sa fie de la cureaua de accesorii? Cum verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hish, hish, hish=un fel de fashait?

Am auzit de multe ori un fasait la masina tatalui meu (tot SOB), tot la rece (din cate imi aduc aminte) si sa zic ca tot in partea dreapta se aude, dar nu prea i-am dat atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude de la curele.si la mine se aude dimineata cand e rece si cred ca e si umezeala acolo dar dupa ce se incalzeste zgomotul dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la umezeala.

To toni: da, zgomotul seamana cu un fishiit intermitent.

Sa fie de la cureaua de accesorii? cum se verifica tensionarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce la apucat acuma ? Masina are 45.000 Km

Exista remediu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta curea :-) . Oricum , verifica tensiunea in curea inainte sa o schimbi ( daca te hotaresti sa o schimbi :-) ). Daca schimbi tensiunea , este posibil sa elimini zgomutul . Am mai auzit de tot felul de prafuri si solutii de dat pe curea , dar nu cred ca este o solutie buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar eu am avut o astfel de problema de zgomot la accesorii, dar era chiar din cauza intinzatorului si solutia a fost sa cumpar o curea mai mica cu 2 cm! .. si s-a linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am mers si eu la service cu aceeasi problema mi s-a spus ca trebuie schimbat: intinzatorul de la amortizorul curelei de alternator. :) Chiar daca exista sau nu aceasta piesa, m-am enervat si am vandut masina(bineinteles mai erau si alte probleme care m-au determinat sa fac asta). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma analizei efectuate pe o schema primita de la Andi a rezultat ca se poate regla tensiunea in cureaua de accesorii.

Nu are rost sa schimbi amortizorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Poti sa ma ajuti si pe mine cu schema respectiva?! S-a rezolvat problema dupa asta? Si eu am aceea si problema. Cureaua de la accesorii este aceeasi cu cea de la agregat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si au am avut aceasta problema. Un mecanic a stropit putin rolele de la o curea ( va rog nu ma intrebati care.. )cu un spray (nu stiu de care.. ) si s-a rezolvat instant. adiq la modul ca masina era rece, fasaia in dreapta fata, si de la primul jet ..gata.

e mai bine de cand e mai silentioasa la pornire. parerea mea...

si la mine s-a pus problema intinderii curelei de catre unii mecanici, dar baiatul de mai sus a declarat ca alta era buba si... sunt multumit deocamdata.

Modificat de mdinutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!