Jump to content

Care Sunt Cele Mai Puternice Masini De Pe Forum?


MOTANUL
 Share

Postare recomandată

Am remarcat in ultima perioada o escaladare a CP pe vwforum. Sa le strangem pe toate la un loc sa le putem compara mai bine. Cei care au de gand sa-si faca tuning sa stie la cati CP sa se astepte in functie de modificarile aduse.

Ar fi de preferat sa nu dezbatem toate detaliile tehnice aici.

Doar CP fabrica; CP after tuning (eventual cateva vorbe - ce modificari s-au adus la motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

he he :D sunt cativa ce au +100CP de la puterea de fabrica (mai multi TDIsti decat benzinari).. dar si ceva cu 60-70CP . Chiar si eu sunt curios (cunsosc din prima categorie 3-4 masini, iar din a doua probabil 10) ... hai sa va vedem baieti :D la rampa si poate dupa 10.000km ma numar si eu la un +100CP pe R32 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe la 15.000 km (8.900 km acum), voi face un ciptuning la domnul de mai sus ca sa ajung la 300 CP. Si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat fiind ca ai spus "peste 250CP" nu pot sa ma calific...inca :icon_thumright: Dar din ce stiu s-ar incadra linistiti cu peste 200CP: BBM, IM570RM, zGb, Fuscobal, Strumfy2k, BOD, Hoya, RIN, SonyScorpion, Yoda, Nadir...off, ce lista lunga (si mai sunt). Aici m-am referit la cei care au facut ceva la masina nu cei a caror putere "stock" depaseste 200CP, asa ar fi mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt aprecieri Rapier dar nici eu numa calific, greu cu diesel peste 250 de cai ..mai ales din 1.9 sau 2.0

dar speram

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai din acest motiv am pus limita 250 CP (pentru ca stiam unde se pozitioneaza mare parte din masinile enumerate de tine)

Pe de alta parte meritul mai mare il au cei care after market au urcat puterea motoarelor cu 100 CP (asta presupune studiu, implicare personala, riscuri, pasiune etc)

Eu am vrut sa subliniez avalansa de masini nou-aparute:

Luc1an VW Passat Highline V6 FSI, 3.2 litri, 250 cp, 4Motion, cutie automata DSG

Audi TT modelul nou

S3-uri mai multe bucati

Golf R32

-ca sa dau doar cateva exemple pentru ca lista e mai mare

Masini care au stock putere f mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de la 209 o sa vreau si eu sa urc pe la limita data de tine, deocamdata. dupa aia...om vedea ce va fi. motorul meu e f usor si ieftin de urcat catre 300 si probabil va veni un kit turbo, dar numai dupa niste frane si o suspensie care sa ii tina unde trebuie.

oricum, am avzut cativa cu R32 care vor sa bage un compresor sau o turbina pe ele. asa ca eu sunt mic copil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu probabil ca o sa ma opresc la cei 250CP stock, insa o sa-i schimb calculatorul Haldex la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

313 CP pe Dyno cu softul actual, optim dupa parerea celor de la MTM.

Se poate pune si un soft mai agresiv...care sa o duca in 330-340 CP, dar chiar nu e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

343 cp si 460 Nm - masurat pe VAG com - dar am mari retineri vis a vis de acest gen de masurare, mai curind as crede ceva de genul 300-310 cai , ce dyno imi recomandati in bucuresti? dar va rog mult sa mi recomandati ceva unde ati fost cu masina stock si era aproape de original si s-a masura si dupa remap iar rezultatele au fost cocludente , astept sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

poate ar fi bine sa o prezinti si la sectiunea Masina mea deoarece nu e cu investitie mica trecerea de la 180CP la peste 250CP (daca aceasta crestere chiar exista)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: Postasem si eu o intrebare ieri, aici, in topicul respectiv...De ce numai este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 cel putin pe octavia rs ...

40 % crestere pe acest motor chiar m-ar interesa si pe mine sa vad; probabil au fost schimbate multe componente la motor, inclusiv turbina, precum si ambreiajul, franele, etc.

Intr-adevar, cum spune si 4abc, merita sa ne-o arati live ...

Te asteptam cu nerabdare in zilele de sambata la ora 14:00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara turbina schimbata n-are cum sa ajunga la 250CP. K03s se opreste in zona 215-220CP orice ai face !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus punctul pe i ... noi tot incercam sa fim mai subtili ... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara turbina schimbata n-are cum sa ajunga la 250CP. K03s se opreste in zona 215-220CP orice ai face !

am o banuiala si ca este necesara existenta unor alte injectoare :lol: un FMIC ceva...deci suntem toti curiosi sa vedem masina si sa aflam datele tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este adusa din franta iar modificarea a fost facuta acolo. Cert este ca a fost inlocuita evacuarea si a fost flash-uita.Am pus-o pe tester ptr a vedea ce are masina si a iesit ca are cel putin 250 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fel de tester? dyno..sau cu vagcom?

mi se par mult 250 de cai pt turbina K03S pe care o are din fabrica masina. iar evacuarea nu da atatia cai...doar un raspuns mult mai bun la accelerari.

Pai fara turbina schimbata n-are cum sa ajunga la 250CP. K03s se opreste in zona 215-220CP orice ai face !

asta a rezultat din mult discutii pe vwvortex cu dyno..testari pe circuit si altele. K03S nu prea a trecut de 210-215 cai.

de asta intrebam ce turbina are masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

exact... fara turbo upgrade masina nu face subiect de discutie pe acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan sunt stock cu 240 de caluti si 300 NM, dar in curand voi opera o schimbare care ma va duce pe la 330 de caluti si 430 NM, dar detalii la momentul respectiv :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!