Jump to content

Martor Esp Aprins


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Problema a inceput in felul urmator:

Azi ma duceam la bucuresti pe la ora 13, pe Colentina. Masina mergea foarte bine fara repros. Am oprit la o benzinarie Rompetrol si am pus Motorina Eur5, apoi am mai mers 300m, trafic foarte greu masina a inceput sa tremure din toate partile cand o acceleram tremura foarte tare. Ma uit pe bord si vad martorul de la ESP aprins. Ma agit putin nestiing ce sa fac opresc motorul il pornes, fara sperante insa, simptomele erau aceleasi, martor esp aprins is tremurat zdravan. Scot cheile din contact si le baga iarasi, problemele au disparut, martorul nu a mai aparut iar tremuratul disparuse.

Cand sa plec din Bucuresti pe la ora 16 masina iar incepe sa tremure de data asta pe la 70km/h martorul desigur s-a aprins si el. Daca doream sa o accelerez mai brusc masina tremura si mai tare. Am mers cu aproximativ 70km/h pana la o benzinaria Petrom unde am pus motorina euro 4 crezind ca problema este din cauza motorinei proaste. In zadar simptomele erau aceleasi.

Cum am ajuns acasa la sfatul lui alexrosiu am facut o scanare cu vag com. Iata rezultatele:

Engine Mdule:

Control Module Part Number: 038 906 019 JP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1569

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 61425

2 Faults Found:

18075 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-00 - -

16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0302 - 35-00 - Please Register/Activate

ABS Module:

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 3429

Software Coding: 04155

Work Shop Code: WSC 61425

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-00 - -

Nu stiu ce sa fac si in ce directie sa oa apuc.

Va mutlumesc.

P.S probleme nu s-au rezolvat prin stergerea erorilor, acestea reaparind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni sa nu stie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar sunt singurul care a avut aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai verificat-o cu calculatorul puteai si tu sa intri in grupul 13 si 18 in grupul de valori si sa ne spui ce valori sunt pe fiecare injector , ca dupa ce vad eu ca reiese din scanare ai probleme electrice cu injectorul la pistonul2, pe care ai putea sa-l verifici si dupa aceea ne spui cum stau lucrurile. :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum intru in acele grupuri, imi poti spune te rog frumos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca totusi problema cu tremuratul este de la combustibil cat despre ESP aprins nu prea vad sa aiba vreo legatura, caci monitorizeaza stabilitatea masinii.

PS:Poate nu ar strica un titlu mai sugestiv referitor la tremurat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza trebuie sa verifici contactele mufelor de la injectoare sa le cureti si sa le dai cu un spray contact , dupa cum spune si eroarea <<< 18075 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction >>>

Daca eroarea iti mai apare si mai are aceleasi simptome :

Trebuie sa inlocuiesti garniturile de la injectorul 2 si sa il pui in locul altuia adica sa il pui in locul injectorului 1 , deci inlocuiesti injectorul 1 cu 2 si 2 cu 1 , refaci reglajul la injectoarele la care umbli si problema ta va dispare 99%.

Am avut aceeasi problema timp de 2 luni am fost disperat si de cind am facut aceasta operatiune am facut 3500km si nu am mai avut probleme.

Nu sunt un specialist , sa spuna si altii da asa am facut eu.

Multa bafta si sa ne ti la curent>>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi ma duc cu masina in service wish me luck guys :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la reprezentanta vag in buzau, elcargid baietii de acolo au fost ca de obicei foarte promti si foarte priceputi. Intr-adevar problema era dupa cum m-au informat pawnb93rlf si vioelectric de la contactul imperfet dintre interfata electronica a injectorului nr2 si cablul care se duce la ecu.

Va multumesc si sa aveti parte numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!