Jump to content

A4 2004 2.0 Fsi 63.500 Km - Prnds Clipesc Simultan


Co_Op
 Share

Postare recomandată

Imi clipesc PRNDS simultan la prima pornire (daca masina a stat minim 2 ore). Problema persista daca pornesc si opresc masina. Dupa 2-3 km daca opresc si pornesc funcioneaza normal (uneori direct de la cheie, alteori cand selectez Drive) si problema nu revine. Problema a aparut prima data joi, n-am vazut decat in mers. Am tras pe dreapta si am repornit-o, mergea normal, am zis ca nu e mare lucru. A reaparut sambata de 2 ori si astazi la fel. Cu exceptia displayului masina functioneaza perfect. Nu apar zgomote, trage la fel, nu simt nici o diferenta. Am pus si niste poze, ca sa-mi faca figura masina a pornit normal la sedinta foto ;) .

Date despre masina:

Audi A4

2004

WAU ZZZ 8E24A xxxxx

motor 2.0 FSI 150 cp benzina cod AWA

cutie automata cod GHU

Masina a fost adusa in martie in RO, cu 58.100 km la bord. Cine a adus-o a si inmatriculat-o in 2 saptamani (3800 RON taxa de prima inmatriculare :), inspectie, numere si impozit inca vreo 4-500 RON). In aprilie i-am schimbat uleiul si i-am pus jante noi, cauciucuri de vara + reglaj directie (adica au pus-o pe stand, le-a aparut ceva pentru roata stanga fata, au strans de 2 ori de un surub si gata, all green). Acum are 63.600 km. A mers ireprosabil pana acum :blink: si nu mi-am batut capul cu date tehnice, service s.a.m.d. Cine mi-a adus-o a zis ca e tiptronic. Schimbatorul are PRNDS, cu +/- in dreptul D-ului. Nu am schimbatoare pe volon. Pe bord apare PRNDS si in mod tiptronic +/- apar 123456. Mi-am luat sambata E-L-S-A de pe net si pentru cutie cu cod GHU imi apare sfaturi/ghiduri pentru cutie multitronic, la care se schimba uleiul la 60.000 km. Acuma sunt cam derutat, dar inclin sa cred ca cel care a adus-o nu se prea pricepea si pana la urma e multitronic, deci uleiul trebuia schimbat acum 3600 km :blink: . Pe bord n-am avut mesaj de mers la service, ATF change sau ceva de genul.

In manual pentru PRNDS aprinse - problema la cutie, la service. Pentru PRNDS clipind - problema SERIOASA la cutie, tot la service. Pana maine, cand ma duc cu ea la service stau ca pe ace, cu gandul la big $$$ zburand din buzunare. In Cluj am inteles ca trebuie sa merg service-ul Autoworld de pe Calea Turzii, sa puna VAG pe ea si sa-mi spuna macar ce are.

Daca are cineva adresa si telefonul arabului din Timisoara care are service de cutii automate, dati un PM sau reply. S-ar putea sa coste mult la STEALership :vaidecapulmeu:.

Daca aveti cutie similara, ati avut probleme similare sau dupa cateva poze puteti sa spuneti ce cutie am (topicul http://vwforum.ro/index.php?showto...;hl=multitronic mai mult incurca), va rog dati reply. Scuze pentru calitatea pozelor cu bordul, cu blitz nu se vede display-ul, fara blitz ies cam neclare.

post-12332-1185116890_thumb.jpg

post-12332-1185116912_thumb.jpg

post-12332-1185116925_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ai probleme la grupul de diode de la cutie...nu este nimic grav.....se da jos si se schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat telefon la reprezenta, la Autoworld. Mi-au cerut nr. inmatriculare, nr. sasiu, km, date despre masina si date de contact. Dupa care m-au programat azi la ora 4 dupa-masa, mi-au dat numele mecanicului la care sa o duc si sa o las la ei ca sa o poata porni maine dimineata la rece.

Enricco, ms de reply, sper sa fie doar atat si nimic mai mult. :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am scos-o din garaj am facut un film, sa vada mecanicul de la stealership.

http://www.youtube.com/watch?v=B-DJLe3whWY

Bag cheia, PRNDS clipeste, pornesc motorul, clipeste in continuare, dau reverse, PRNDS clipeste, dau drive, intra pe D normal (dati pauza la 1:00) si nu mai clipeste. Am mers 8 m cu spatele, vreo 35 m cu fata. A 6-a saua 7-a oara cand clipesc PRNDS la pornire, de joi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TCU is gone. Saptamana viitoare vine cipul nou. Cred ca schimb si uleiul daca tot mesteresc astia pe-acolo (cam 6-700 RON). Am platit constatarea si avans la TCU 1000 RON.

Constatare 230 RON (vreo 4 ore).

TCU 3600 RON

Manopera vreo 2-300 RON ("acuma merge mai repede", ca stiu un' sa caute si ce sa faca :D ).

STEALership prices.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1200 euro ca sa nu iti mai clipeasca alea pe bord ? daca masina functiona perfect nu crezi ca ai platit cam mult pt un moft ? totusi, probabil ca apar probleme mai grave daca mergi asa. din cate stiu eu TCU este Transmission Control Unit. un asemenea modul este 100 dolari pe ebay,second hand sau http://www.transmissioncontrolunits.com

ai grija la autoworld, si mie mi s-a dus sonda lambda la un golf si l-am schimbat cu unul nou la ei, dupa 3 luni am vandut masina la un prieten care era si mecanic si dupa 1 luna a inceput sa aiba ceva probleme iara, s-a uitat la sonda lambda si nu era schimbata, era cea veche reparata!

Modificat de kewlya
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, ma asteptam sa imi zica ca trebuie sa imi spuna ca s-a dus toata cutia, la ce povesti horror am vazut pe forumuri din stainatate la cutii multitronic CVT (fabricate inainte de 2004). Pe motoare diesel 2.5 cad intr-o veselie, datorita cuplului mare (este cineva si aici pe forum cu un a6, i-au spus ca il costa 230.000.000 lei vechi o cutie noua). La unii le-au cazut si pe motoare pe benzina, dar la peste 100.000 km si fara schimbare ulei (in primii ani nu era prevazut in manual schimb ulei la 60.000 km). In America le schimba gratis (platesti doar manopera pentru cutii sub 150.000 km si sub 5 ani, ca urmare a unui proces), in UK Audi suporta 50% din costul cutiei de viteza, iar in rest, inclusiv Romanica, platesti 6500 euro cutia de viteze model nou, cu 7 ambreiaje, plus manopera (inclusiv mapare TCU pentru motorul care il ai).

Oricum e o mare magarie la cutiile automate, pentru ca doar la service sau cand cumperi masina poti afla exact ce cutie ai. In manuale nu este trecut decat un cod si in interior nu poti sa faci diferenta intre cutie tiptronic sau CVT.

Singurul lucru cert, la A4 (B6/8E) quattro nu puteai avea multitronic, doar manual si tiptronic.

Edit:

Kewlya, nu ti-au dat certificat de garantie sau ceva de genul? Macar 12 luni pentru piesa si putin pentru manopera?

Modificat de Co_Op
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut prb la a6 cu tiptronicu..noroc ca era doar o supapa .. bine ca ai rezolvat-o macar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wts, daca tii apasat acceleratia la podea in continuu, simti cand schimba (0-120 sau 0-150 sa zicem, diferente mari)? Din ce am citit, cam asta e singurul mod in care poti diferentia cutiile tiptronic de multitronic.

Modificat de Co_Op
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kewlya, nu ti-au dat certificat de garantie sau ceva de genul? Macar 12 luni pentru piesa si putin pentru manopera?

aveam factura, probabil si garantie implicit, dar problema care a aparut ulterior nu era de la sonda lambda, dar baiatu s-a uitat si la ea si era cea veche. ce rost mai avea sa fac scandal dupa 4 luni mai ales ca sonda functiona. probabil nici nu a fost de acolo problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

co Op da simt, e tiptronic a mea. multitronic am fost si cu masini care aveau asa si nu se simtea cum schimba, era uniform, frumos. ma simt bine oricum si cu tiptronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge uniform, e comod, dar la rpm constant accelereaza incet. La depasiri e mai bine sa lasi acceleratia jumatate de secunda la fiecare 40 km in plus (cand ajunge la 4500-5000 rpm), e mai rapid. Turometrul scade la rapid la 2500 si o ia din nou in sus.

Modificat de Co_Op
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In sfarsit e gata... de la termenul initial "intr-o saptamana e gata" am stat fix 2 saptamani pana a venit piesa (martea trecuta) si pana azi cand am prins loc la service. In total 20 de zile. Inclusiv azi nu s-au tinut de termene: am dus-o la 8 dimineata, mi-au zis ca termina pe la 10. La 10 telefon, am gasit putin span si recomandam sa schimbati si uleiul. Span in cutia de viteze la 63.500 km (deja eram :Driver: )... e nasol? Nu, e in limite normale, se intampla, oricum trebuie schimbat la 60.000 km, nu va faceti griji... Ok, schimbati si uleiul, ca unde merg 3600 RON merg si 600...

La ora 14 iau masina dau o tura pe Feleac pana sus si inapoi. In astea 3 saptamani masina a facut doar 2 drumuri: unul la cumparaturi si unul pana la alt service pentru "a doua opinie" (care a fost: 1. Nimeni in cluj nu se atinge de cutii automate 2. Zii merci daca e doar atat 3. Data viitoare dute cu ea la un service afara (macar pana la Debrecen).

The good news: defectiunea se pare ca a disparut (am oprit si pornit de vreo 4-5 ori pe drum), masina merge bine.

THe bad news: pedalele opun o resistenta mult mai mare ("inainte erau amandoua moi"). Frana avea cursa lunga, acum la jumatate franeaza de te baga in parbriz. Acceleratia la fel, inainte doar ca sa o bagi la podea pe ultimii 10% (ca sa intre in sport mode) trebuia sa depui vreun efort. Acum e "tare" de la inceput si pentru "pana la podea" aproape trebuie sa o strivesti. Si volanul merge ceva mai greu, dar parca e mai precis.

post-12332-1187009320_thumb.jpg

post-12332-1187009329_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3600RON TCU

completare ulei 5l si manopera 800 RON

data viitoare ma duc la debrecen. La sf. lui august ma duc in concediu la venetia si viena, ma bate gandu sa imi fac service-ul acolo sau pe drum.

Cred ca fac topic nou, service in strainatate: unde, cat si cum? :D

Pedalele sunt ok, e ceva normal?

Modificat de Co_Op
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!