Jump to content

Buton Recirculare Aer


nikonian
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema , butonul de la recirculare aer a luat-o razna se aprinde singur se stinge singur, apas pe el si nu se stinge , (aerul nu e dat pe dezaburire stiu ca numai acolo cica se operste), nu stiu ce sa fac , stie cineva ceva , si inca o intrebare : pentru ce sunt grilajele acelea MICI de langa butonul de AC si recirculare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e un senzor de temperatura, dupa gaurelele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur e vorba de senzorul de temparatura pt climatronic necesar in modul auto. in manualul de utilizare se indica ca acel grilaj sa nu fie acoperit/infundat pt o buna functionare a instalatiei de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[eu nu am climatronic pe masina, cat despre buton tin sa mentionez ca si cu contactul pus fara motor pornit daca apas pe el se stinge si se aprinde la loc in 2-3 sec. ceata totala!!

[eu nu am climatronic pe masina, cat despre buton tin sa mentionez ca si cu contactul pus fara motor pornit daca apas pe el se stinge si se aprinde la loc in 2-3 sec. ceata totala!!
[eu nu am climatronic pe masina, cat despre buton tin sa mentionez ca si cu contactul pus fara motor pornit daca apas pe el se stinge si se aprinde la loc in 2-3 sec. ceata totala!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o scanare, stergere a erorilor si o recalibrare a motoraselor care actioneaza clapetele de recirculare si temperatura. MAi grav e daca s-a defectat motorasul de la recirculare. Ca se schimba f greu. Vezi ca pe la Fabia mai este cate ceva despre acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si la mine face figuri ( am doar aer) eu stiu ca tr sa stea mereu aprins cand nu e dat pe dezaburire insa el dupa un anumit timp se opreste singur iar daca apas pe el il aud cum porneste mai tare sa circule aerul insa butonul sta prins pana la un anumit timp cand ori se aprinde ori se opreste si trage aer de afara. bine mirarea mare la mine nu este asta ci ca atunci cand bag marsarier porneste singur de ce oare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa porneasca singur atunci cand bagi in marsarier. Face asta ca sa nu iti intre gazele in masina cand mergi cu spatele. Stiu asta din service, ca am intrebat si eu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu marsarier-ul este normala , aceleasi simtome le am si eu , daca gasesti vreo solutie inaintea mea da-mi un semn. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca el are un senzor de umiditate si cand ajunge la o anumita valoare se opreste si trage aer de afara nu gasesc alta explicatie cu totul ca nu mi se pare f logica ca doar ma chinui sa racesc aerul dinnauntru si dupa imi baga altul incins de afara dar cine stie ori cum nu te mai speria ca nu cred ca e vreo anomalie.

si eu mai am o problema la un moment dat cand opresc ac si e pe recirculare (parca nu mai stiu sigur) miroase destul de urat umed orcum nu f frumos cineva vreo explicatie??? doar aer pe masina nu clima

Modificat de victor_wts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este acel senzor de umiditate montat? sincer nu cred ca producatori s-au gandit sa ii dea o valoare maxima a aerului umed incat acel senzor sa opreasca recircularea aerului , chiar sunt curios, la mine are toane cand dau pe recirculare se oreste in 3-4 sec dupa care butonul devine inactiv cam un minut dupa care am vazut ca merge depinde cum il apuca, nu imi pot da seama daca este din buton sau din senzor .

Modificat de X-Ecutor
Nu mai da quote la mesajul anterior! Apasa pe ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am sa readuc in actualitate topicul acesta intrucat am observat aceleasi simptome la masina mea. Recircularea daca o pornesc , merge vreo 30s dupa care se opreste si devine inactiva timp de aproximativ un minut. Mai mult am probleme si la incalzire, uneori baga aer tot timpul cu caldura la maxim, nu se inchide decat daca opresc de tot ventilatia si fac vreo doua curse complete butonul de reglare temperatura: rece->cald->rece->cald->rece.

Cum ati rezolvat problemele cu recircularea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am ajuns pe la METROTEHNICA si i-am rugat sa se uite la chestia cu recircularea , mi s-a spus ca este o piesa de la clapeta de recirculare si ca se schimba cu totul si costa 3mil si ceva , cel putin asta este problema la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Si la mine la Skoda am avut o problema cu acest buton care pornea cand vroia el si nu mai puteam sa l opresc.

Ce problema am observat acum la Seat este ca atunci cand pornesc aerul conditionat porneste automat si cel de recirculare.

In principiu nu ar fi o prob pt ca se poate opri si nu mai face figuri dar ma gandeam daca e ok sau nu.

La voi cum e?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

teoretic ele trebuie sa mearga separat, AC e una recircularea e alta , ca se pot combina asta este altceva.

Modificat de spoon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cu privire la piesa aia de la clapeta cred ca e chiar motorasul in sine dar nu sunt sigur pentru ca si eu am aceeasi problema si am pus-o la tester iar mecanicul spune ca vede probleme la motorasul pas cu pas de circulare/recirculare aer dar in acelasi timp a verificat si clapa aia care inchide/deschide de la recirculare si cand apasa butonul se misca deci a ajuns la concluzia ca motorasul e bun acum totusi crede ca e vorba de buton deci implicit toata consola aia din bord ca nu se prea poate schimba separat butonul ala dar sincer nu stiu ce sa zic din ce am mai citit si eu pe forum se poate totusi sa fie si de la motorasul ala sa nu aiba vreun senzor sau ce stiu eu mai ce pe acolo care sa fie defect si sa-l inchida automat.O sa vorbesc cu mecaanicul saptamana asta si o sa il rog sa dea si motorasul jos sa-l duc la un electronist sau ceva de genul la verificat sa fiu sigur ca e ala defect pt ca nou costa 4 milioane cat despre consola din bord nici nu vreau sa ma gandesc cat mai e si aia.

Toate cele bune!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut...Am si eu o nelamurire, dezaburirea parbrizului se poate face doar cu AC activat?!..deoarece in momentul in care setez ca aerul sa iasa pe suprafata parbrizului AC se activeaza automat...daca il dezactivez, nu se mai dezabureste. Acest lucru se intampla chiar daca am setat la temperatura pe HI sau LOW..nu prea inteleg...lamuriti-ma si pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se activeaza, am inteles ca dezaburierea parbrizului se face prin niste curenti de aer reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut,

imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema. am un Seat Ibiza care are exact simptomele descrise de tine.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna.Va rog sa-mi explicati si mie cum functioneaza butonul de recirculare........daca apas nu da semne de nimica....cind apesi trebuie sa stea activat? e buton cu revenire??mrs ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind apesi pe el ramine apasat,semnul aprins si se aude clapeta la picioare pasager cum inchide admisia aerului de afara.Se pot aburii geamurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Va rog sa-mi explicati si mie cum functioneaza butonul de recirculare........daca apas nu da semne de nimica....cind apesi trebuie sa stea activat? e buton cu revenire??mrs ....

Daca ai aer conditionat manual, ca sa-ti mearga recircularea aerul NU trebuie sa fie directionat catre parbriz. Daca e spre orice alta directie butonul trebuie sa ramana aprins.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat pe ibiza cu AC manual: recircularea functioneaza si cand fluxul de aer este directionat catre parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!