Jump to content

Martor Emisii aprins


jammix
 Share

Postare recomandată

Am o Skoda 2, 1.6 mpi, si acum 3 luni am pus benzina cu plumb din greseala :screwy: dar a fost scoasa. De atunci martorul pentru emisii sta aprins. Am fost la reprezentanta cu ea si rezolva problema pentru 2-3 zile si apoi iar se aprinde. Mi s-a spus ca masina ar trebui turata mai mult. Aveti cumva vrun sfat pentru mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • garfield

    8

  • rvacaru

    6

  • maistru

    6

  • GEK77

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

A fost scoasa la benzinarie ori dupa multi kilometrii? (saracul catalizator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu benzina cu plumb a fost scoasa la benzinarie nu a apucat sa faca nici un km cu ea... dar posibil sa fi mai ramas vreo 2 l pe care i-am amestecat cu euro 99 m-am gandit ca o fi mai bine asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca iti zic sa mergi cu ea turata... mergi cu ea la peste 3500 ture. chit ca nu iti face bine la urechi. daca nu... si e inca in garantie, pune-i sa rezolve problema. (desi, vina nu e a lor, tot trebuie sa iti rezolve problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu martorii luminosi la skoda nu se sting singuri si trebuie sa treci pe la service sa il reseteze

probabil si dupa trei zile mai avea ceva impuritati,mai incearca odata la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jammix, o curiozitate personala, cum ai reusit sa bagi stutul ala de benzina cu plumb in gura rezervorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu stiu cum am reusit :D Eram cu mintea in alta parte si din cauza asta am facut-o fara sa ma gandesc. Am dus masina de 4 ori cu problema asta la reprezentanta si mi-au dat 2 explicatii: prima data sa nu mai pun in rezerva si cealalta a fost sa turez mai mult motorul.

Pt audi fan :sa stii ca pe mine nu ma deranjeaza zgomotul la urechi, chiar imi place :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:soothe[1]: Bine ca n-ai bagat motorina (stiu, stiu ca nu merge, nu ma luati peste picior :icon_cool: )!!!

jammix: cand mai dai pe la service sa-ti stearga defectele, cere-le sa-ti si printeze o diagnoza la masina ta. Posteaz-o aici sa vedem si noi defectele. Poate avem si noi o opinie.

Cheerz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am martorul acela aprins ... si nu am bagat decat benzina fara plumb pana acum. S-a aprins din senin, a stat cateva zile asa dupa care s-a stins. Dupa asta a stat vreo luna stins, dupa aia vreo luna aprins. Iar s-a stins vreo luna si cam de doua luni sta mereu aprins. Intre timp am fost sa-i fac ITP-ul (a facut 2 ani) si baietii de acolo mi-au spus ca masina emite mai multe noxe decat ar trebui si ca motorul nu merge "rotund". Eu unul nu sesizez vreo diferenta cand e aprins sau stins dar cam intr-o luna am sa ma duc sa ii fac o revizie si vad atunci care e buba si cat ma costa :D. Masina are acum 58 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.Am o problema similara cu acest martor luminos (emisii gaze esapament).Motor 1.9 TDI, 35.000 km parcursi,fabricatie 2006, motorina numai de la OMV si MOL, cea m buna.De astazi martorul ramane aprins si dupa pornirea motorului, m-au programat la service de abia peste 4 zile, vineri.Nu stiu daca pot folosi masina pana atunci sau nu, mi s-a spus ca nu se stie daca e OK sau nu sa folosesc masina pana la diagnosticare.

1.Pot folosi masina?

2. Care ar putea fi posibilele cauze?

3.Alte experiente legate de problema (inafara de cele scrise pan acum)

Multumesc anticipat.

off topic. Incredibil ce mult dureaza la Compexit cluj programarea service.Daca eram pe autostrada ce faceam?Imi luam concediu 4 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

verifica electroventilatoarele. eu am avut ac problema la golf 1.4 mpi si electroventilatorul cel mic (din dreapta cum stai la volan)

era stricat, iar celalalt pornea tot timpul pe turatie maxima, indiferent de temperatura exterioara sau de temp motorului.

( doar la temp < 0 grade nu pornea).

la bord era aprins martorul de calitatea gazelor arse.

grig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat

Desi nu vad legatura intre electroventilatoare si martoru de gaze.Pai daca climatronicu e pornit, amble ventilatoare merg.Daca am oprit climatronicu, s-or oprit si cele doua ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service.Senzorul temperatura combustibil era defect, mi l-au schimbat , lucrarea m-a costat 109 lei (manopera+senzor ).In primele zile, la orice tentativa de pornire, martorul cu pricinea ramanea cu incapatanare aprins.Astazi, cand am luat masina sa o duc la service, surpriza!Martorul se stingea , normal,imediat dupa pornire.Oricum, se pare ca in comp de bord a ramas defectiunea inergistrata.E prima defectiune pe care o am, in 37.000 km parcursi si la nu multa vreme dupa expirarea garantiei (2 ani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am alimentat cu 98 Euro5 de la Moll si tot aprins ramane.Am inteles eu bine, eroarea ramane stocata in computer trebuie sa-i fac o scanare sau mai astept ?( masina se comporta normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema tot cu martorul de emisii gaze esapament....vezi http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=811624 ...iapropo de ce zicea grig despre ventilatoare........vineri l-am schimbat pe cel mic...avea u zgomot la rulment.......sa fie vreo legatura cu acest martor? ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are vreo legatura, la mine merg ambele ventilatoare, am fost la service si acolo am dat peste un client care mi-a zis ca si lui i s-a intamplat cand a franat brusc, s-au acumulat gaze, acum stau sa ma gandesc ca exact in acel loc unde l-am observat aprins se asteapta la un semafor (e un pod in lucru) si cred ca acelasi lucru l-am facut ,am franat mai puternic.

Cei de la service mi-au zis sa merg un pica mai tare ca s-ar putea sa se stinga in cele din urma, daca nu sa revin peste vreo 2 saptamani.

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

snaemifh sa inteleg ca ai fost in service si ai facut scanarea/diagnoza? ..daca da, ce erori ai gasit (legate de sistemul de evacuare) ? ceva legat de sondele lambda? sau alteva? ...sper sa ajung si eu la o diagnoza, dar abia luni! ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o intrebare....am inteles ca eroarea ramane stocata..ca istoric...dar pentru a nu mai fi afisate trebuie "scoase/resetate" cu VAG-COM sau pot disparea si singure? ...adica la pornire computerul de bord isi verifica memoria dupa erori si " le ia de bune"? ..sau face o reverificare a sistemelor cu eroare ca sa vada daca nu au revenit in parametrii normali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca eroare apare datorita sondelor lambda.asta se intampla la masinile care ruleaza mai mult in orase si/sau la cele a caror motor merge mai mult subturat.

de asta si sfatul de a merge mai turat.

verificati sondele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu rulatul in oras si subturat, tine doar la motoarele diesel cu DPF (filtrul de particule). Pentru a se regenera DPF-ul, acesta are nevoie de temperatura ridicata ce nu poate fi atinsa ruland prin oras.

La motoarele pe benzina, pe langa sonda lambda, mai exista si un senzor de noxe. La mine s-a defectat acel senzor dupa 3 ani de utilizare. Defectiunea este cel mai des insesizabila dar duce la diferente de consum si performante. Senzorul verifica nivelul de noxe si ajusteaza injectia / aprinderea in functie de acestea. Daca senzorul e defect, motorul intra intr-un regim de lucru "default" setat din fabrica.

In mod normal se poate circula mult si bine cu acel martor aprins,....dar e cam nasoala culoarea aia portocalie pe bord ce semnaleaza o defectiune :icon_cool:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele pe benzina, pe langa sonda lambda, mai exista si un senzor de noxe.

Nici tu nu ar trebui sa generalizezi, pentru ca nu toate motoarele pe benzina sunt FSI :icon_cool: . Doar FSI-urile au senzor NOx si unitate de control dedicata (J583).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sry, chiar nu am stiut ca doar FSI-urile au senzor NOx.

La mine ala a fost defect. Prima data cand am fost in service a fost doar stearsa eroarea doar pentru a reaparea peste cca. 1 luna (asta doar pt. ca din teste nu reiesea clar ca ar fi busit senzorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la motorele pe benzina apare aceeasi problema ,datorita subturarii,la sondele lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam cat ne propui ca turatie minima pentru a evita problema (eu merg cu min. 2000 si in 80.000 km nu mi s-a aprins nimic)

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!