Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

In cele din urma mi-am luat inima in dinti si am deschis si eu ca tot omul un topic cu masina mea (cu toate ca pana acum am concubinat cu succes pe topicul lui Vlad :blink: )

Este vorba de un Audi S3 8P care a intrat in posesia mea pe 30.01.2007. Momentan am 5.200 km cu el si trebuie sa recunosc ca mi-a depasit asteptarile initiale atat din punctul de vedere al performantelor dinamine cat si din cel al comfortului/consumului. Masina e stock dar spre toamna va primi un mic upgrade.

Si pentru ca azi i-am facut baie generala, am profitat de ocazie si am imortalizat momentul :)

post-8096-1177272897_thumb.jpg

post-8096-1177272940_thumb.jpg

post-8096-1177272947_thumb.jpg

post-8096-1177273196_thumb.jpg

post-8096-1177273206_thumb.jpg

post-8096-1177273225_thumb.jpg

post-8096-1177273248_thumb.jpg

post-8096-1177273291_thumb.jpg

post-8096-1177273297_thumb.jpg

post-8096-1177273303_thumb.jpg

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu

Tot pe negru arata cel mai bine. Foarte pretentioasa culoarea dar arata deosebit. Sobra si suparata!

Super.

Link către comentariu
ce mai.. e vis.. felicitari .. si sa ai grija de ea

Ca bine zici....vis... :blink: .Felicitari si km buni, multi si lipsiti de probleme iti doresc.

Link către comentariu

f frumoasa, sa o stapanesti sanatos

btw..am auzit ca in w/e te duci la alfa fest..have fun

Link către comentariu

Merci, fosta masina a fost un 147 pentru care nutresc sentimente deosebite.

Insa la Alfa Fest ma voi duce cu 147-le unei prietene, es trei-ul va dormi in garaj :blink:

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu

E intr-adevar foarte frumoasa. Sa o stapanesti sanatos, si la cat mai multi km :huh: fara nevoi de reparatii !

Link către comentariu

foarte frumoasa. muli km ahead ! :D

despre ce upgrade este vorba?

Link către comentariu

Merci baieti. Upgrade-ul nu va fi cine stie ce minune (only stage 1 stuff), dar am sa va tin la curent. :o

Iar conform traditiei, acum 2 saptamani l-am botezat pe ES asa cum se cuvine in religia coxista, mai exact l-am inscris la un concurs de Drag Racing in Ungaria. Pot sa spun ca ne-am descurcat onorabil cu toate ca eu inca nu stiu sa plec de pe loc fara sa imi "dea in nas", drept dovada cel mai bun timp (13.836 sec) l-am inregistrat cand am uitat ESP ON :question:

Aveti aici si 2 filmulete cu 2 victime :10[1]:

http://www.youtube.com/watch?v=VVnnxuc3U2Y

http://www.youtube.com/watch?v=LcgH1XvIv7g

post-8096-1177320512_thumb.jpg

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu

Ah, ce frumos e pe negru. Daca nu erau micile detalii care se pierdeau datorita culorii, negru il luam si eu. :question:

Cat despre plecare, i-am dat si eu de cap intr-un final. Tii la 4.000 rpm, dai drumu' cam juma' de cursa la ambreiaj (ca si cand ai avea tractiune fata si ti-ar fi frica sa pleci brusc ca rupe aderenta) si in acelasi timp accelerezi la maxim. O sa ai senzatia ca patinezi un pic ambreiajul, dar de fapt, in acest fel, permiti sa distribui bine cuplul la roti. Cam in 5.000 rpm vei fi cuplat perfect si masina nu va da in nas, va pleca BLANA. :10[1]: Try it.

Link către comentariu

Merci pentru sfat. Cu o plecare buna cred ca un 13.6 ar fi posibil.

La primele incercari am plecat din 4.000-4.200 rpm, dar cand am luat brusc piciorul de pe ambreiaj (side slip) turatia a cazut la 1.500-1.800 rpm unde practic nu am boost deloc. Apoi mai spre final plecam din +5.000 rpm (tot cu side slip) iar turatia cadea undeva la 3.000 rpm.

Am sa incerc smecheria cu ambrajul, 10x pentru sfat :question:

Link către comentariu

"side slip" adica tii ambreiajul apasat full dupa care dai piciorul intr-o parte? adica il eliberezi pe tot, brusc??

Link către comentariu

tare rau si pe negru masina! sa o stapanesti sanatos.

apropo de plecari exact asa tre sa pleci cum zice si vlad...si io fac la fel treaba cu ambreaju sa nu-i dai drumu tot brusc...apropo de modificari cam ce ai vrea sa-i faci? sfatul meu e sa nu umbli la blow off ca o sai ai probleme cum am avut si io...

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

frumoasa masina

sa o stapanesti sanatos si felicitari am auzit ca ai facut treaba buna la unguri:d

Link către comentariu

Scopul era sa nu ne facem de ras acolo deoarece stiam ca ungurii au niste masini de-ti sta mintea in loc (ma refer la performante). De exemplu erau niste Audi-uri mai vechi S2, RS2, Quattro de prin anii '80 care scoteau fest timpi de 10.xx secunde pe sfertul de mila. Pentru cei care nu sunt familiarizati cu ce inseamna acest lucru, in conditii optime un Ferrari Enzo scoate 11.4 sec pe sfertul de mila. Sau GMC pick-up truck cu turbo si nitro scotea 11.xx sec, cel mai puternic Subaru din ungaria tot 11.xx sec, Honda Civic 1.6 Turbo 11.5 sec, Alfa 155 Q4 12.xx sec, Astra GSI Turbo 12.xx sec sau Golf I diesel 13 sec.

Acum sa nu credeti ca sunt genul de fazt&furioz si pe drumurile publice. Acolo conduc frumos si responsabil :icon_thumright:

post-8096-1177355957_thumb.jpg

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

pe 24-25 martie am fost la szeged la unguri am vazut ce bombe au!

asa ca nu pot sa zic decat Bravo Adriane!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!