Jump to content

Golf V 1.4 Tsi Vs. Leon 2.0 Tdi


Andrei_VVB
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am o mare dilema ...de aproximativ 2 saptamani!;)

Deci...imi place mult designul exterior al noului leon!As fi dorit (datorita unui pret de achizitie mai mic) sa fie disponibila pe acest model si motorizarea benzina 1.4 tsi care se afla in acest moment disponibila pe golf!

Din pacate, pe mine unul, nu prea ma "coafeaza" oferta de motorizari pe benzina de la seat!

Cum eu merg aproximativ 15000-20000 km pe an ,preponderent in oras(dar asta s-ar putea schimba in viitorul apropiat), nu-mi place un motor zgomotos dar iubesc senzatia de cuplu mare si gol in stomac obtinuta atat de usor de la un diesel(parerea mea...), nu vreau o masina care sa consume mult(si-asa strang din fesieri sa mi-o iau pe aceasta), nu-mi place sa trag de masina ca sa-mi dea acea senzatie ca "fuge de sub mine" plus celelalte avantaje ale motoarelor pe benzina:intretinere mai ieftina, nu consuma ulei, nu trebuie sa ai o grija deosebita in modul in care le conduci,etc etc plus noile avantaje aduse de acest motor "minune" raportate la ce ofera, cum ar fi: taxe mai mici, cuplu destul de mare si disponibil pe o plaja foarte generoasa (specifica numai unui benzinar) , 6 trepte si sa nu uit foarte important un pret de achizitie mai mic decat 2.0 tdi......

La toate acestea se adauga si calitatea indoielnica a plasticelor din leon si chiar se putea mai bine ...

Cum nu am posibilitatea in ploiesti sa conduc nici una din variantele din acest versus pt. ca nu sunt disponibile pentru drive-test as dori un sfat, eventual din partea unor persoane care au avut ocazia sa mearga cu ambele motorizari!

Ce anume sa achizitionez?Mentionez ca sunt foarte importante si aspecte precum design,interior, dotarile pe care le-as avea in plus la masina, tinuta de drum, dar pentru mine conteaza f mult si comportamentul dinamic !

Voi ce ati lua?

Multumesc mult!

Modificat de 1.6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomnada 1.4 TSI ca motor.Probabil daca mai astepti va aparea si pe seat candva. Insa in privinta comportamentului dinamic prin reviewuri se pare ca golf sta mai bine un pic decat leon. Acum depinde ce preferi ca design...functionalitatea germana sau "auto-emocion"-ul de la seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus Seat Altea 2.0TDI DSG. Mi-a placut motorul si CV dar am detestat interiorul - f slab calitativ si ca design.

Personal aleg 1.4TSI > taxe mici, performante bune. Nu am mers cu aceasta motorizare, dar sunt curios daca acceleratia e liniara sau "in trepte"...vorbeste cu NetFlow, are un GT.

P.S. Acceleratie "in trepte" ar fi data de compresor pt turatii mici si turbo pt cele inalte...din clipa in care isi predau unul alteia rolul de "intaritor"

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica accelereaza "in trepte"?

TSI nu prea are "turbo lag" la nici o turatie, il ajuta enorm compresorul. Motorul are o putere incredibilia la turatii gen 1200rpm.

Parerea mea ca autorul trebuie sa mearga la un test drive.

O acceleratie 15-200km/h cu gtul

.

PS exista, sau exista, un turan tsi la PBN de testdrive.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autorul din pacate nu prea are timp in aceasta perioada sa mearga la bucuresti sa faca drive test plus ca eu vreau sa conduc golf 1.4 tsi 140cp ca doar asta o sa-mi cumpar nu touran.

Netflow...am vazut de mai multe ori filmuletele tale,le am si salvate pr calculator...citeam un articol in engleza pe net cum ca daca vrei sa ai un rasp vanjos din partea tsi-ului de 170 cp tre sa apesi hotarat pedala de acceleratie(se gandea autorul ca ar fi pentru consum) si ca daca nu faci asta masina se comporta ca un 1.4 banal.Tot acolo spunea ca la cel de 140cp nu stau lucrurile asa si ca ar fi , in cazul unui condus mai "normal" chiar mai funny to drive.

Nu spun ca asa stau lucrurile dar eu vreau sa ma conving singur cum merge viitoarea mea masina nu sa-mi fac o impresie cum mere un motor pe o masina care e si mai grea si s-ar putea sa aiba si alta etajare a cv.

Foarte bine probabil as putea lua si motorul de 1.9 un motor care si-a dovedit din plin calitatile , un consum mic si fiabilitatea.Dar ieri trecand pe la dealerul pex din ploiesti , am ajuns si la ford .Bineinteles ca dintre dealerii vw, seat si ford fordul mi-a pus imediat la dispozitie un focus 2.0 tdci.

Recunosc ca nu am mai condus un diesel de asemenea putere dar m-a impresionat foarte mult cum tragea.Chiar era bun rau la reprize si acceleratie.In rest masina nu mi-a spus nimic(in afara de o tinuta de drum f corecta).

Deci..mi s-a pus pata pe un motor daca e sa fie diesel sa fie de 2.0.Si iarasi mi s-a pus pata sa testez un motor vw de 2.0 si 140 cp pe leon....dar ia-l de unde nu-i:)nu exista la reprezentanta la pex!Ma gandeam eu ..tdci-ul avand acelasi cuplu dar la 2000rpm ...2.o tdi-ul de la vw are acelasi cuplu la 1750 rpm asta cred ca ar trebui sa aiba un raspuns si mai tare cel putin la turatiile mai mici!Dar cred ca tdi-ul e mai zogmotos ca tdci-ul(si vreau sa-l ascult strict in leon nu in golf sau octavia pentru ca , cel putin la 1.9, din datele pe care le-am gas pe net , este mai zgomotos 1.9 tdi in leon decat in golf de exemplu..poate aceeasi situatie este si la 2.0).

Si uite cum ma gandesc eu ce masina sa-mi cumpar si nici macar nu am condus-o!De aceea va intreb pe voi...care macar aveti o idee cum merg cele doua masini din versus(sunt constient ca , cu 1.4 tsi nu ati avut multi ocazia sa mergeti) ...sau macar ce ati cumpara voi!

Ps :am inteles (si am vazut si cateva poze pe net) ca echiparea sport de pe leon aduce un interior mai frumos pe negru cu elemente cromate si scaune pe rosu, sport...singura grija mi-ar fi ca in aceasta configuratie, masina imi va rupe spatele la ce drumuti de kko sunt in romania.

Modificat de 1.6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut testdrive cu acel turan ca sa "vad" ce e TSI. Diferenta de greutate nu e asa mare, iar despre cutie.. nu cred ca e alta.

Cum sa se comporte 1.4tsi ca "1.4" la o apasare usoara. E gluma nu? :argue:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in privinta zgomotului ai dreptate, TDCI-ul de la ford e peste. Din acest versus as alege clar 1,4 TSI 170 CP iar daca esti limitat il poti lua pe cel de 140 CP. Sau de ce nu te-ai gandit la un G5 2,0 TDI 140 CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)pentru ca-mi place leonul ca design...Si golful e o masina chiar frumoasa, echilibrata, doar ca ceva ce vezi la orice colt de strada nu mai este asa spectaculos!:argue:

Maine fac testele cu leon si gV 1.9 tdi.Sa vad in care ma simt mai bine...Dar dintre motorizari mai mult ca sigur ca 1.4 tsi sau 2.0 tdi va fi...

edit: daca o sa obtin o reducere la un dealer serios la gt sa-l aduc cu vopseaua metalizata(sau poate raman la alb :) plus cateva optionale de bun simt ..la 17500 fara tva atunci gt imi iau!Daca nu deja e prea mult pentru un proaspat absolvent de facultate care are de platit rate pe 5 ani si a strans cu greu 6000 euro pentru avans!

Domnul de la cardinal a avut grija sa-mi explice ca nu da discount decat la a doua masina cumparata si ca imi da daca iau prin porsche leasing 100 l de benzina!:wub:)Si cum se discuta pe-aici ca cei de la metrotehnica ar fi ceva mai dispusi la acordarea unor dicount-uri...si cum seatul imi place mai mult ca golful...s-ar putea sa incline balanta mult inspre seat...daca ar fi pus si ei macar 1.4 tsi-ul pe leon chiar ca nu mai stateam pe ganduri!

Modificat de 1.6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar dar interiorul ala la seat ... :argue: :wub: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

leonul 2 tdi 140 cai...este vanos dar foarte zgomotos... ca look(din punctul meu de vedere)...exterior mai frumos la leon si interior tot leon dar de la versiunea FR in sus... interiorul este negru complet..scaune super.. si textura bordului modificata iar legat de amortizoare la fr-ul si cupra exista o optiune de schimbare a amortizoarelor cu unele destul de avansate tehnologic care fac diferenta ..confort si sport.(informatie pe care o am de la dealerul din orasul constanta nu am intrat in amanunte pt ca nu a fost cazul dar am inteles ca nu sunt extrem de confortabile si silentioase dar in curbe masina sta perfect dreapta) ... daca nu discutam de FR sau cupra... prefer interiorul de la golf sau skoda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de acord cu dl. godoroja si dl. Toma Aurelian...golful este peste seat leon la interior in versiunile mai reduse ca pret(despre fr nici nu se pune problema..).

Dar nici o masina nu are cum sa-mi placa din toate punctele de vedere mie..sunt f pretentios...si ma refer la masini de 18000 e fara tva!Conteaza mai mult "dragul"acela de masina senzatia per ansamblu ca de-abia astepti sa mergi cu ea..ca trage..ca arata bine..ca te face fericit!Eu asta caut!

Am vaga impresie(si daca ma insel probabil ca nu o sa aflu niciodata) ca 2.0 tdi imi poate oferii mai multe decat 1.4 fsi !Cred ca are mai multa vana!Cred ca , chiar daca tre sa mestec in schimbator de zor, este mai iute cel putin in reprize..ceea ce de altfel conteaza pentru mine la o masina ..i-am dat gas s-o taie!

Inteleg ca acest tdi este zgomotos, dar daca este zgomotos intr-un sens foarte deranjant , atunci ma lipsesc de el ca nu-mi plac masinile zgomotoase sa nu mai stiu de cap dupa un drum lung!

ps:este mai silentios pe g V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva se bat cap in cap dieselul si silentiozitatea. E clar ca orice motor diesel vei lua, tot zgomotul ala de tractoras il vei auzi.

Ca idee, eu as recomanda, ca fan seat, leon 2,0 fsi 150 cp sport-up. Este foarte bine dotat si vine cu un alt interior decat versiunile de baza, inclusiv scaune sport, suspensie sport si jante pe 17.

Pret: 17049 euro cip 20288 euro ddp

Dotari Standard

Bare protectie in culoarea caroseriei

Lampa ceata spate

Manere portiere vopsite in culoarea caroseriei

Oglinzi exterioare electrice si incalzite

Oglinzi exterioare in culoarea caroseriei

Sistem spalare luneta

Stergator parbriz cu temporizare

Suspensie sport

2 suporturi pahare in consola centrala fata

Bancheta spate rabatabila asimetric cu deplasare longitudinala 140mm

Filtru de praf si de polen

Functie COMING HOME faruri

Geamuri electrice fata

Imobilizator electronic

Inchidere centralizata cu telecomanda

Mufa pentru intrare audio auxiliara

Oglinzi in parasolar iluminate

Oglinzi in parasolare

Ornamente cromate duze ventilatie si schimbator viteze

Radio CD MP3 cu 6 difuzoare

Reglaj electric faruri

Reglaj manual lombar scaun sofer

Reglaj manual pe inaltime pentru scaun sofer

Reglaj manual pe inaltime si lombar pentru scaunul pasagerului

Scaune fata SPORT

Scrumiera in consola centrala

Sertar sub scaun sofer

Volan reglabil axial si pe inaltime

Volan si schimbator viteze in piele

ABS (sistemul de antiblocare a rotilor la franare), TCS(sistem de control al tractiunii)(TCS deconectabil)

Airbag-uri cortina

Airbag-uri frontale sofer si pasager

Airbag-uri laterale fata pentru sofer si pasager

Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile

DSR (Dynamic Steering Response)

Frane pe disc fata /spate

Isofix pentru scaune copii pe bancheta spate

Senzor de presiune in pneuri, cu avertizare sonora si luminoasa

Servodirectie electromecanica, reglabila in functie de viteza (Servotronic)

Set pentru pana(compresor si lichid vulcanizare)

Tetiere fata articulate si ajustate pe inaltime

Trei tetiere spate

Climatronic bi-zonal(control separat sofer/pasager)

Proiectoare ceata

Pachete Standard

Electric :

(L31) - Geamuri electrice spate

(L32) - Oglinzi exterioare pliabile electric

Pilot automat :

(l45) - Pilot automat

(L46) - Computer bord

Jante PALAS :

(L34) - Sistem antifurt roti

(L53) - Jante aliaj 7Jx17 - 225/45 R17

Dotari Optionale (Reguli Optionale) fara TVA cu TVA

PC4 ESP (controlul stabilitatii) + EBA ( asistarea franarii de urgenta ) + DSR (Driver Steering Recommendation ) 384 457

PA8 Airbag lateral pentru locuri spate 216 257

PTC Trapa actionata electric 428 509

PAB Alarma volumetrica 188 224

PAK Senzor de parcare spate 220 262

PG0 Roata rezerva de dimensiuni reduse 44 52

PCO Geamuri spate fumurii 87 104

RC2 Mufa pentru intrae USB(permite conectare intrare software)- exclude mufa intrare audio 91 108

RC3 Mufa pentru intrae iPOD(permite conectare intrare software) - exclude mufa intrare audio 91 108

Pachete Optionale fara TVA cu TVA

PSR Vizibilitate :

(l68) - Aprindere automata a farurilor

(L69) - Functie LEAVING HOME faruri

(l70) - Senzor ploaie

(l71) - Oglinda retrovizoare cu teglaj antiorbire

212 252

PL1 Piele :

(L43) - Tapiterie piele

(L44) - Capitonaj usi partial piele

1145 1363

PW5 Iarna :

(L47) - Sistem spalare faruri

(L48) - Scaune fata incalzite

(L64) - Duze spalare parbriz incalzite

336 400

PN1 Sistem de navigatie :

(PT1) - Pregatire telefon cu sistem hands-free

(PAB) - Alarma volumetrica

(L37) - Comenzi radio pe volan

(L38) - Volan si schimbator viteze in piele

(L39) - 8 difuzoare

(L50) - Sistem navigatie MP3 cu display alb-negru

951 1132

PN3 Sistem de navigatie cu Bluetooth :

(PAB) - Alarma volumetrica

(L39) - 8 difuzoare

(L41) - Sistem Bluetooth

(L51) - Sistem de navigatie cu ecran color

(L59) - Comenzi audio si telefon pe volan

2182 2597

PJ4 Jante DRACO :

(PG0) - Roata rezerva de dimensiuni reduse

(L400) - Jante alaij 71/2Jx18 - 225/40 R18

371 441

PXE Faruri BI-Xenon :

(L47) - Sistem spalare faruri

(L56) - Faruri BI-Xenon

779 927

RB5 Audio 1 :

(L39) - 8 difuzoare

(L40) - Comenzi radio si telefon pe volan

(L41) - Sistem Bluetooth

369 439

RB7 Audio 2 :

(L37) - Comenzi radio pe volan

(L39) - 8 difuzoare

132 157

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult CristiN pentru raspunsul tau!

Nu vreau sa fiu carcotas dar pe langa faptul ca ar consuma semnificativ mai mult fata de 1.4 tsi ,are si taxe mai mari si daca pun esp-ul care este optional ajunge aproape la pretul gt-ului de 170 cp (care are standard esp-ul)care nu are intr-adevar faruri ceata si climatronic parca dar nu sunt sigur.

Dupa cum spuneam..nu imi place oferta de motoare pe benzina de la seat deoarece pur si simplu nu-mi permit sa tin o masina care consum mult in oras!Chiar daca producatorul da un consum si sa zicem ca este cel corect, daca arzi benzinarul(si-l arzi ca nu te poti abtine) consumul se mareste simtitor!Am inteles ca tsi-ul totusi ar fi moderat din acest punct de vedere plus celelalte avantaje ale acestuia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un motor pe benzina de putere mare nu consuma putin. Eu sub 11% rar vad in oras. E adevarat ca media o am 8.6%, insa eu merg cam 65-70% extraurban.

Nu te amagi ca TSI consuma cat un diesel.

(e drept ca se merge destul de tare cu gtu in extraurban, drumuri multe si scurte in oras)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, eu as recomanda, ca fan seat, leon 2,0 fsi 150 cp sport-up.

Motorul pe benzina FSI 150CP nu mai are viata lunga, va fi inlocuit cu 1.8TFSI 160/170CP. Nu e o idee buna sa-l ai in vedere deci...daca vrei benzina, tot 1.4TSI pare varianta ideala cost/performanta. Orice motor VAG diesel este zgomotos, asa ca nu poti alege dupa acest criteriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti spun si eu parerea mea:Golful pare sobru si inspira oricand siguranta, Seatul are acel vino-ncoa, eleganta, dar nu stiu, pare femin(deh, auto emocion). Eu am condus G 5 cu 2.0 tdi aproximativ 10.000 km, masina noua, echipare Sportline.Intr-adevar nivelul zgomotului pe care il auzi si in stationare si la 200km/h este destul de mare, ba mie imi place mai mult cum suna al meu de 1.9 tdi, parca e mai silentios.Feelingul este misto, cuplul te baga putin in scaun, nu foarte mult, suficient insa.Tinuta de drum buna: parca totusi la viteze de peste 180km/h directia era cam sensibila, in loc sa fie mai tare, cel pe care l-am condus era echipat cu jante de 17(cauciucuri 225/45/17) si rupea destul de repede aderenta, dovada, dupa 20000 km, jumatate urban, jumatate extra, au trebuit schimbate cauciucurile :) AU COSTAT DOAR 700 RON/BUC.Referitor la consum:este maricel si daca tragi putin de ea, asa cum trebuie dealtfel la un tdi, vei avea oarece surprize neplacute;bine, oricum in Ploiesti nu e chiar traficul din Bucuresti :) .Despre consum nu intru in amanunte, s-a discutat prea mult pe acest subiect.Crede-ma, nu stiu ce sfat sa-ti dau:nu te grabi, testeaza ambele motoare altfel nu te poti lamuri.Dar testare, nu 2km si gata.Trebuie sa le simti, sa le vezi limitele, costuri de exploatare, taxe, etc.Fara un pic de compromis, doar, daca nu cumva dispui de banii lui "Iri" :) sa stii ca nu se poate.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit pe aici despre cum vrei sa fie masina ta, cred ca ar trebui sa te orientezi pe un diesel de 1,9 105 cp.

Seat Leon nu e pentru toata lumea, trebuie sa iti placa masina respectiva prea mult ca sa o cumperi. De obicei cine are seat leon e maniac cand vine vorba de masina lui :)!

Golful la interior imi place doar in echiparile superioare, la cele ieftine arata f mult cu cel de pe leon.

Dupa parerea mea amandoua isi merita banii!

Alegerea nu trebuie facuta numai cu inima (ti-a placut tie masina respectiva cum arata). Trebuie sa fie si motorul fiabil. Dieselul de 1,9 si-a dovedit fiabilitatea in timp chiar si cu chip tuning (ajungi usor la 130 cp).

Am facut drive test (de multe ori) cu leon 1,9 105 cp si mi-a placut mult de tot. De cate ori ma urc la volan la leon am impresia ca masina e facuta special pt mine, de parca am condus-o dintodeauna! F multi amici mi-au spus ca si ei au avut senzatia asta de "acasa".

Pot fi un subiectiv acum avand in vedere ca eu planiesc sa-mi iau leon FR sau Cupra dar ti-am descris cum ma simt eu in leon.

Motorul 1,9 este zgomotos, cel putin ala de pe masina cu care am mers eu. In interior nu prea ajunge zgomot de diesel si masina de drive test face acusi 2 ani.

Iubesc benzinarele f mult si sunt intr-o oarecare dilema si eu diesel vs benzina. FR-ul va avea in curand pe motoul 2.0 TDI, 200CP din fabrica..... este f tentant.

Orice masina pe benzina are un consum "deosebit"! Daca si netflow a spus ca motorul lui e lacom in oras.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok X-Ecutor..sa inteleg ca nu merita diferenta motorul de 2.0 TDI?Ca feeling...cutia in 6 trepte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi echipare, Leon 1,9 tdi 105 cp, Sportup este 16.660€ cip, 19.825€ ddp, si taxa de inmatriculare e 508€, iar 2.0 tdi 140 cp 18.338€ cip, 21.822€ ddp si taxa de inamtriculare 527€. Sunt 2000 de euro in plus. Tu alegi. Oricum, nici golful 2,0 tdi sportline nu e asa bine dotat ca si Leon Sportup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok X-Ecutor..sa inteleg ca nu merita diferenta motorul de 2.0 TDI?Ca feeling...cutia in 6 trepte...

A 6-a? :) Eu merg 80% pe an in oras.Cred ca a mea a ruginit de cand nu a vazut a 6-a :) :) .Pt. 2.0 TDI trebuie sa te gandesti la niste costuri maricele in exploatare/cum spunea si X-Ecutor, cred ca 1.9 e mai potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si eu am plecat de la SL 1.4 TSI... chestia e ca, parerea mea, nu prea renteaza... diferenta pana la GT este relativ mica, mai ales daca faci leasing. Mai ales ca iti vine cu esp-ul in standard, dar si alte chestii mici dar importante (ex: modulul Winter)... nemaivorbind de estetica... chestia cea mai importanta este feelingul... sigur, de la 140 la 170 nu sunt diferente mari (mai ales la motor... baietii pe aici ajunsesera parca la concluzia ca au inclusiv aceeasi turbina) dar stii tu... :)

In plus fata de toate astea, mai economisesti si vreo 400 eur la taxa de inmatriculare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos o sa dau quote la ce a scris Voinea. A avut inainte 1,9 si acum are 2.0 tdi.

Acesta e un mini jurnal la motorul 2.0 TDI!

Daca vrei sa citesti tot: http://vwforum.ro/index.php?showto...12735&st=60

daca aveam 1.9TDI 105CP chiar si cu chiptuning la 150CP tot aveam doar 6 litrii consumul mediu. La cei cu 1.9 le ia maxim 8-9 in oras :)
am ajuns la 13.500Km.

Consumul de motorina nu este chiar ce-mi imaginam. Iese pe la 8 si putin media pe bord computer. Am tuning de la 4000km vers de 165CP si ulterior am urcat spre 180CP dupa ce am trecut de 13.000km. Merge senzational de bine motorul.

In cam doua saptamani merg la prima revizie.

Consum> 10 la trafic normal de ora 10-12 . Pe trafic usor scad pe la 7-8. Super aglomeratiile de bucuresti ma arunca in 12 l/100km.

Totusi mergand cam 60% pe afara si 40% urban ajung sa am media 8,x tot timpul pe computerul 2 .

am facut revizia de 15.000 km. A papat 2,2 litri ulei pana acum :)

Revizia a fost cam neplacuta

Am 22.500km acum... De la 15.000km (revizia1) pana acum am completat in total 600ml de ulei.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel pe care l-am condus era echipat cu jante de 17(cauciucuri 225/45/17) si rupea destul de repede aderenta, dovada, dupa 20000 km, jumatate urban, jumatate extra, au trebuit schimbate cauciucurile :P

Si cat vrei sa tina niste cauciucuri la o masina de 140CP? :)

ontopic: Dintre cele 2 masini as lua clar Golf-ul, interiorul Leon-ului este groaznic. (cum e si la Golf de altfel in dotarile mai slabe). Dintre cele doua motoare... grea decizie... nu am condus 1.4TSI dar daca trage la turatii joase la fel ca un diesel.... mai ramane doar de hotarat cum e cu consumul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand 1.9 tdi am condus unul si masina trage f bine, unul din consilierii de vanzari de la metrotehnica mi a zis ca merita toti banii motorul de 1.9 si nu e mare diferenta fata de 2l( asa a spus el)

De diferenta de bani iti poti pune nevigatia color si atunci interiorul se schimbaaaaaaa!!!!!!

Succes in alegere si mergi si condu masina inainte sa o cumperi!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am condus Octavia cu 2.0 tdi si masina tragea bine, nu mai bine decat focusul tdci 138 cp dupa parerea mea dar cred ca este si putin mai grea decat acesta!Vreau neaparat sa testez leonul 1.9 tdi nu cumpar nimic pana nu ma conving ca fac alegerea cea (mai) corecta!(daca oi reusi sa ma conving).Despre skoda pot spune ca are un interior fainut , ar fi si echiparea elegance si dealerul chiar mi-a spus ca este ceva diferenta fata de motorul de 1.9 tdi, la octavia cel putin!Daca pana la urma ma hotarasc sa cumpar octavia imi permit echiparea elegance si motorul de 2.0 tdi!Foarte zgomotos mi s-a parut totusi(masina avea cam 50000km).

Daca ar fi sa ne luam dupa datele date de producator privind reprizele cu cele 2 motorizari eu zic ca este diferenta maricica intre cele doua la comportament!O sa conduc si o sa vad daca imi ajunge!

Era sa uit..consum mediu in test 6.5 l in afara si putin urban...forje la greu dar folosit si frana de motor la greu...deh, este o deprindere cand vrei sa obtii consumuri bune cu logan 1.6. ;) Nu prea m-a convins la frane..sa fi fost forjata prea tare?in fine..nu vreau sa fac varza acest topic...

As dori sa adaug totusi si octavia2.Otdi in acest versus...;)

Multumesc pentru sfaturi!

Modificat de 1.6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!