Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

salutare oameni buni,

am patit azi o chestie care ma ingrijoreaza (nu stiu daca sa plec maine cu masina la servici -in trafic)

am plecat de la o intersectie cu a 3-a - evident a murit motoru (prima data de cand am golfu)

am pornit fara sa astept sa se stinga toate beculetele pe bord de obicei pornesc dupa ce se aude un click in bord - cred ca e ceva legat de pompa de benzina)

dupa cateva sute de m motorul s-a oprit (chiar intr-o intresectie), am pornit normal, apoi iarasi dupa cativa m s-a oprit(de data asta a aparut si un mesaj pe display - ceva cu mottorren ??? -germana).

am pornit din nou normal am lasat sa mearga motorul cateva minute si apoi am plecat spre casa (iarasi cateva sute m.

la bloc cand am luat curba sa parchez s-a oprin din nou.

la prima oprire a motorului am auzit si un pocnet infundat sub bord dar e posibil sa fi fost o piatra (sper!!!).

particular in seara asta cred ca a fost faptul ca functionau simultan (doar la momentul primei opriri a motorului) incalzirea in scaune, dezaburitorul din spate, clima i9n sensul ca porneste automat la dezaburure rapida fata).

in ultimele saptamani am opbservat ca atunci cand sunt multi consunmatori farurile lumineaza mai slab si scade mult intensitatea lor la relanti cand invart volanul pe loc (daca accelerez creste intensitatea luminoasa).

sa fie cauza opririlor de azi acumulatorul vechi -nu cred ca a fost schimbat vreodata masina are 100mii km din 2002?

ce sa fi fost acea pocnitura ? un scurt?- atunci de ce a mai pornit?

oare maine dimineatza sa plec cu ea?

multumesc pt orice raspuns...:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

treaba cu farurile slabite nu prea e in regula... ar merge verificat si alternatorul...

ar fi bine ori sa te intalnesti cu cineva cu vag-com sa-ti schimbe limba bc in engleza, ori sa retii mesajul in germana data viitoare cand mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te superi pe mine dar ai verificat bornele de la baterie, daca sunt stranse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa ma supar!!!!!!

multumesc!

orice sfat e binevenit!

sper canu e alternatorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cine are vag com in Timisoara, este o lista pe forum cu ~~cereri vag-com~~ ( te va Ajuta) si vezi ce erori ai si cu cat incarca alteratorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detonatie? pls ...trebuie sa dorm la noapte :)

mai e o chestie astazi a ploat in timisoara cu galeata si am luat multe gropi pline cu apa (multa apa)

sa fi ajuns apa undeva unde nu trebuie??

mi se pare foarte plauzibil (nu am mers niicodata cu masina prin balti asa mari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. vag-com urgent si daca se poate testeaza in mers

2. aceleasi simptome le-am avut si mi s-a curatat clapeta acceleratie si schimbat sonda lambda.

Merge iar beton.

Iti variaza cumva turatia la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu variaza turatia

pot sa zic ca motorul merge bine (mergea...)

o sa fac un test

am postat si pentru asta

sper sa porneasca maine

ms

Modificat de albert88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Albert88 - Din descrierile tale, asa cum au mai spus si alti colegi, verifica circuitul de incarcare (alternator,borne,sigurante,s.a.). Acum nu stiu ce sa zic...cam multi consumatori "mari" folositi simultan !! Cu siguranta a "decedat" :Driver: ceva pe circuitul mai sus amintit.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate exista o legatura intre functionarea proasta a motorului si baterie. daca aceasta e slaba e normal ca si senzorii respectiv clapete/valve sa functioneze anormal daca nu primesc curentul necesar. Nu stiu exact cum e la benzina dar detonatie nu prea cred ca ar fi posibil deoarece este greu sa ai curent pe bijii cand ai supape deschise - parerea mea. daca gresesc sa ma corecteze cineva.

Oricum recomand ca si ceilalti o scanare cu VAG-COM. Vezi ce-ti zice si apoi mai discutam.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate bujii vechi? Plus consumatori multi, bujii proaste, probleme la aprindere? De exemplu eu cand am avut bujiile proaste, masina se oprea uneori, dar doar cand eram pe liber la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) :P :P :P

povestea de azi

am plecat dimineatza la lucru fara nici un consumator a pornit fara probleme

dar am facut un pit stop in mijlocul intersectiei de la calea buziasului - noroc ca am fost prevazator si am plecat cu noaptea in cap si nu a fost trafic

pe drum a mai avut o tentativa dar nu s-a oprit motorul - am dat numai cu capul de parbriz

acum cand am plecat de la lucru am facut dute vino in parcare si s-a oprit de vreo 4 ori - am lasat-o in parcare si am venit cu taxiul :P(((((((

ca simptoma deosebita la una din tentativele de oprire, motorul a ramas pe turatie cca 400rpm si nu vroia sa moara si nici sa accelereze - l-am oprit

gata cu vorba, trebuie sa trec la fapte

trebuie sa caut un service in Timisoara

problema va fi daca o sa pot ajunge acolo....

multumesc pt ajutor

un forumist nefericit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina o lasi in centru pana luni dimineata, te pot ajuta eu cu un test vag com atunci, ca acolo lucrez si poate reusim sa vedem daca ai ceva coduri de eroare.

Eu plec maine dimineata din localitate si ma intorc doar duminca seara, oricum pana atunci da-mi un pm cu:

Model masina, an fabricatie, cilindree, cod motor, cod cutie viteza, seria sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ceva asemanator cu un Golf1.Stiu ca diferenta e mare, dar de vina a fost contactul, plo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

povestea de azi

am invartito vreo 20 min prin parcare si a mers perfect

am pornit totzi consumatorii posibili (inclusiv nishte hip hop la maxim) si nimic deosebit....

sa se fi uscat un contact in care a intrat apa?

chiar am intrat intr-o balta f mare alaltaieri (fff mare .. pt ca am stropit f departe)

maine o misc mai mult pt ca azi nu am depasit 10km /h

sper sa nu ma amagesc ...dar o sa am o noapte mai linistita

azi noapte langa locul unde parchez masina la bloc a fost spart un renault...

sa aiba masina mea intuitzie? a fost prima noapte cand nu a "dormit" acasa in Timisoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici azi nu a facut fitze

ce-i drept nici nu am plecat cu ea la drum lung

am observat insa ceva

ceasul de pe bord era resetat 00:00 (a plecat de la 0)

ce sa insemne acest lucru?

Modificat de albert88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am batut toata timisoara cu ea

doar o singura data a avut o smucitura (destul de urata)

in rest ok doar ca ceasul arata 0:00 daca masina sta mai mult oprita

clar urmeaza vag si inspectie generala

cred ca o sa-mi iau o intrefata si eu

ma ajuta?

Modificat de albert88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu asteptam nicio zi sa mai merg cu masina avand simptomele tale...de fapt lucrul asta e tipic romanesc.vezi ca s-a oferit cineva sa te scaneze,fa-o maine si vezi ce are masina,nu o chinui inutil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da recunosc...tipic romanesc

la fel de tipic e ca si lucrez de dimineatza pana seara... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ma bag si eu in vorba. Am citit topicul si vreau sa zic ca, si eu am avut odata surpriza sa vad ca ceasul se reseteaza cand, din greseala , am vrut sa pornesc de pe loc cu a III-a si am scuturat-o. dar dupa aceea nu s-a mai intamplat numic. Parerea mea este ca, ai undeva un conact prost sau o mufa care sta sa cada si nu mai face bine contact. e bine sa verifici si asta( computerul sau ceva senzori). Parerea Mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa supusele tale despre oprit s-ar putea sa fie clapeta de acceleratie care trebuie curatata,asa m-i s-a intimplat si mie m-i se oprea de fiecare data cin o scoteam din viteza si cu pocnitura ai mare grije ca din cauza asta mie mi-a zburat un semering de la distributie si e nasol adica ulei curs pe jos remorcat etc.

ai mare grije cine-ti curata clapeta pentru ca trebuie sa stie cum se procedeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in rest ok doar ca ceasul arata 0:00 daca masina sta mai mult oprita

Acest lucru inseamna clar ca ai pierdut legatura cu bateria. Deci masina a ramas fara curent. Prin urmare bornele de la baterie sunt oxidate sau nu sunt stranse bine. Prima etapa ar fi sa verifici aceste borne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat tot ce am putut verifica ochiometric - incl. bormele care arata bine si nu se misca - posibil sa ma insel

as vrea eu sa fie numai asta

oricum acum parca e alta masina - toate merg rau

huruie urat - cred ca e dusa si toba

troncane si ceva la suspensie

urmeaza un RK

astept sa vina concediul

o sa va povestesc dupa ce iese de la service

multumesc pentru sprijin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit "buba".

Vrand sa curat contactele de la acumulator, am miscat de cablul care pleaca de la borna minus si au inceput sa tacane toate releele din motor.

Acel cablu pleca de la borna - si ajunge sub acumulator. Nu vad ce e acolo.

Intrebarea mea este:

daca dau jos acumulatorul, pot sa dau jos si suportul acestuia ca sa vad unde ajunge acel cablu?

Nu am avut cheile necesare sa fac acest lucru dar maine o sa am.

sau trebuie lucrat de sub masina?

Poate imi spuneti la ce ma astept acolo. unde ajunge cablul de la borna minus?

posibil sa misc defapt alt cablu care e legat de acesta?

problema e ca nu mai pot sa misc masina din loc si trebuie sa rezolv in parcare.

Gasesc pe site ceva instructiuni de demontare in acea zona?

multumesc anticipat pt orice sfat.

am gasit aici:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2269482

totusi nu-mi dau seama unde ajunge cablul de pe borna minus?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!