Jump to content

Problema electromotor


UPO
 Share

Postare recomandată

Salut si La Multi Ani!!! Am si eu o problema cu pornirea. cand e motorul rece (dimineata) porneste usor dar daca motorul e cald se invarte electromotorul in gol... ca si cum nu ar impinge bobina bendixul pana la capat in coroana. am verificat electromotorul si toate sunt ok... coroana ok... bendix ok... am verificat si bobina si mergea... ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rds paul Nu stiu ce si cum ai verificat dar, dupa descrierea ta, eu as "paria" tot pe bendix.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am crezut si eu ca e de la contact si l-am schimbat ieri... am comparat bendixul cu unul nou si nu este nici o diferenta aproape... daca era nu mergea nici cu motorul rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM impresia ca ai o problema cu dintii de pe volant. :) Daca e ca la DACIE acestia sunt interschimbabili. Se incalzeste 'cercul cu dinti' si se introduce pe volant. La tine cred ca a fost schimbat 'cercul' la rece ( a fost obligat sa intre fara incalzire) .

Insa am impresia ca la VW nu exista aceasta posibilitate. ASA E?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti si sa ungi melcul pe care se misca pinionul de la electromotor. Si mie imi facea probleme la cald,dar se bloca complet si nu mai invartea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si La Multi Ani!!! Am si eu o problema cu pornirea. cand e motorul rece (dimineata) porneste usor dar daca motorul e cald se invarte electromotorul in gol... ca si cum nu ar impinge bobina bendixul pana la capat in coroana. am verificat electromotorul si toate sunt ok... coroana ok... bendix ok... am verificat si bobina si mergea... ce poate sa fie?

schimba bendixu! ala patineaza si nu se vede din exterior nimic toata stiinta este in interiorul bendixului,ala este ca un clichet iar la tine patineaza spre deosebire de cele mai multe cazuri ca patineaza la rece...ai incredere schimba bendixul cu unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Mergi urgent si va o revizie la electromotor pentru ca poti ramana cu ea in pana si nu o mai pornesti nici chip! Eu am patit-o anul trecut cu fosta masina... Reparatia nu e scumpa deloc cca 2 mil cu piesele lor (bucse, arcuri si carbuni + verificat contacte). Daca esti din Bucuresti, iti spun eu un service misto si ieftin unde am reparat-o si a fost tutul OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@cristi dam

@asistent

si indirect

@b10wbd

Sunteti :P

LE: posturile offtopic au fost sterse

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Intrebare de 8 puncte:

Poate un amator ca mine sa dea singur electromotorul jos???

Am motor 1.8 1993 ABS.

Se pare ca am o problema la electromotor si vreau sa il duc la electrician sa faca o reconditonare!

Rog raspuns!

(Am auzit o varianta ca ar trebui motorul suspendat deoarece e prins electromotorul de un tampon sau ceva de genu...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de 8 puncte:

Poate un amator ca mine sa dea singur electromotorul jos???

Am motor 1.8 1993 ABS.

Se pare ca am o problema la electromotor si vreau sa il duc la electrician sa faca o reconditonare!

Rog raspuns!

(Am auzit o varianta ca ar trebui motorul suspendat deoarece e prins electromotorul de un tampon sau ceva de genu...)

De dat jos nu greu insa ar fi o problema la pus inapoi in sensul ca intradevar e prins intr-un tampon si ar trebui suspendat. Eu l-am dat odata jos si nu am mai reusit sa il prind intr-unul dintre suruburi si am mers cu el prins doar intr-un surub. Intr-un final am rezolvat problema la un service. Deci daca nu vrei sa ai bataie multa de cap cred ca ar fi mai bine sa mergi intr-un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat! trebuie bagat un crik si suspendat motorul. altfel cand il montezi nu vor intra prezoanele.

De exemplu,eu vreau sa il dau jos in spatele blocului ca sa ma pot duce la electrician cu el in mana.

Unde sa plasez cel mai corect cricul?Sub cutie undeva?Merge sa pun cricul original al masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poti sa pui cricul sub motor, mai exact sub baia de ulei. oricum, cel mai indicat e sa pui intre cric si baie o bucata de lemn. eventual, fa rost de un cric de genul aluia de dacie, se fixeaza destul de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine face exact invers. in dimineata asta am incercat sa pornesc masina(motorul rece), cand am dat prima oara la automat electromotorul a mers in gol dar a2a oara a luat-o.Credeti k o fi tot de la bendix?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Se mai intampla ca pinionul din capatul bendixului sa se uzeze si sa "sara" peste coroana de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeeee. nici chiar asa. intr-adevar se uzeaza niste chestii la bendix dar nu pinionul si nici chiar intr-atat incat sa sara peste coroana. dupa cum spunea cineva mai sus, bendixul e ca un clichet, are niste role ca de rulment impinse de niste arculete pe o rola mai mare. de obicei ori se decalesc arculetele si nu mai imping suficient de tare rolele mici pe rola mare ori se uzeaza rolele de la rugina.

solutia este altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu abia am luat masina si am cam aceeasi problema, cand dau la automat, caraie si dupaia miroase a ceva incins, asta de unde am luat masina a crezut ca e electromotoru, ca s-au tocit dintii, poate ca asa a fost, dar cred ca la schimbat cam tarziu, daca a fost asa, pentru ca si cu electromotoru asta nou face la fel si eu cred ca s-au tocit dintii de la coroana volantei si cand dau la automat freaca varful dintilor de la electromotor cu aia de pe volant, face scantei si daia cred ca miroase incins.

Problema e de unde fac eu rost de volant :D sau am mai auzit ca se mai poate de coroana jos de pe volant si intoarce pe partea cealalta, ce ziceti o fi posibil!?

Inca ceva.... cand e cald motoru, si dau la automat, trosneste de vreo 3 ori si mai porneste cateodata, eu cred ca fiind cald, se dilata volant si mai prinde cativa dinti.

Modificat de mihai2ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeeee. nici chiar asa.

Ba chiar asa. :Driver:

Nu putine au fost cazurile cand am constatat asta.

Insa motivul poate fi si cel descris de tine. Doar ca atunci se manifesta altfel. Cand se invarte de capul lui are alt zgomot.

Solutia... tot altul nou este. :icon_cool:

Mihai2ro, atunci cand reusesti sa pornesti, prinde o portiune de volant unde inca e destul de buna coroana.

Am mai intors si eu coroana asa, la masinile mai vechi. Trebuie data jos volant, si cu un aparat de sudura autogen se incalzeste toata coroana, se dilata si o dai jos cu un ciocan pana e fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms cosmin pentru sfat, sper sa mearga si asta intoarsa, ca e cam greu sa gasesc volant sh exact pt modelu meu, si noua e 5 mil :censur: .

Si cand o bag la loc banuiesc ca trebuie sa fie tot calda?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintii volantei poti sa-i vezi prin capacul acela mare de plastic de la cutia de viteze.

nu cred ca sint tociti dintii. e nemteasca ce dracu, nu e facuta pe vapor sau la pitesti. golful meu are 350000km si nu se vede nici o uzura.

problemele sint de obicei la electomotor. scoate-l si incearca-l direct pe baterie. l-a mine si scos parea in regula. bendixul in sarcina (pe masina) cupla pe volant, dar mergea in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand o bag la loc banuiesc ca trebuie sa fie tot calda?!

Da, tot calda. Dar vorba lui b-66-six, prima data studiaza electromotorul. Poate e rupta parghia ce arunca bendixul, sau e cazut boltul ce-o tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotoru a fost schimbat este nou, dar oricum o sa verific volant, sa vad cum arata daca ziceti ca se vede pe gaura aia, ca sa nu desfac degeaba cutia, si mie mi se pare ciudat sa se strice coroana, ca doar nu e dacie ce naiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata, am venit si eu din germania acum cateva zile, si am studiat mai de aproape problema, am dat electromotorul jos si m-am uitat mai bine la coroana, si e clara treaba, are o portiune de vreo 10cm in care e ras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si vesti bune si rele, am rezolvato cu volant, am schimbat coroana si merge, vestea rea e ca nu imi dau seama cum se comprima cablu de ambreiaj, care este autoreglabil, pt ca nu l-am blocat cand l-am desfacut si s-a intins camasa si acum sta in presiune. Rog poate stie sa imi explice si mie cineva sau sa imi dea o schema. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!