Jump to content

help!Amortizoare fata golf1


FANOS
 Share

Postare recomandată

Dragilor,am mare nevoie (disperata)de amortizoare fata.Poate ma ajutati si pe mine. Am uitat sa va informez... Am un Golf 1 diesel ,la-m bagat in RK ,si am ramas in pana de amortizoare.Sunt incepator si primesc bucuros o mana de ajutor. Daca se poate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez!Amortizoarele fata(cum a explicat mecanicul)sunt capsulate.La magazine mi-au dat numai cartusul.deci imi trebuie cu tot cu suport.La magazine mi-au recomndat de golf 2 dar prezinta unele modificari.Se pot adapta? Nu va afecta directia?Va rog ajutati-ma cu informatii, detalii, pareri si patanii... Nu am incredere deplina in "meseriasi". In fond e vorba de punga mea. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ei ti-au zis ca merg de golf 2, iti trimit eu niste poze cu ale mele noi noute (le-am pus acum 2 luni). Le analizezi tu daca seamana cu ale tale si daca da, iti comanzi si tu ca sunt ieftine (eu am dat pentru fata 125 RON bucata). Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc de nici o culoare amortizoarele de G2 pe G1.

La G1 prinderea in fuzeta e cu excentric, si de acolo se face geometria, la G2 e prindere normala in fuzeta.

Asta ca sa nu arunci banii pe fereastra si sa strici si fuzeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizoarele nu sunt capsulate .... ies din suportul care vine pe fuzeta....au o piuliuta mare care de obicei e intepenita si trebuie s-o incalzesti ca sa o poti desface....s-ar putea sa se potriveasca amortizoarele de la 2 la 1 asta ,numai ca fara suport(doar amortizorul)..eu am dat 900 000 pe gaz, noi(bucata fata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartusul in sine, nu stiu daca merge, n-am avut ocazia sa verific vreodata, dar el vorbea de prinderea in fuzeta, care sigur nu e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri