Jump to content

help!Amortizoare fata golf1


FANOS
 Share

Postare recomandată

Dragilor,am mare nevoie (disperata)de amortizoare fata.Poate ma ajutati si pe mine. Am uitat sa va informez... Am un Golf 1 diesel ,la-m bagat in RK ,si am ramas in pana de amortizoare.Sunt incepator si primesc bucuros o mana de ajutor. Daca se poate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez!Amortizoarele fata(cum a explicat mecanicul)sunt capsulate.La magazine mi-au dat numai cartusul.deci imi trebuie cu tot cu suport.La magazine mi-au recomndat de golf 2 dar prezinta unele modificari.Se pot adapta? Nu va afecta directia?Va rog ajutati-ma cu informatii, detalii, pareri si patanii... Nu am incredere deplina in "meseriasi". In fond e vorba de punga mea. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ei ti-au zis ca merg de golf 2, iti trimit eu niste poze cu ale mele noi noute (le-am pus acum 2 luni). Le analizezi tu daca seamana cu ale tale si daca da, iti comanzi si tu ca sunt ieftine (eu am dat pentru fata 125 RON bucata). Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc de nici o culoare amortizoarele de G2 pe G1.

La G1 prinderea in fuzeta e cu excentric, si de acolo se face geometria, la G2 e prindere normala in fuzeta.

Asta ca sa nu arunci banii pe fereastra si sa strici si fuzeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizoarele nu sunt capsulate .... ies din suportul care vine pe fuzeta....au o piuliuta mare care de obicei e intepenita si trebuie s-o incalzesti ca sa o poti desface....s-ar putea sa se potriveasca amortizoarele de la 2 la 1 asta ,numai ca fara suport(doar amortizorul)..eu am dat 900 000 pe gaz, noi(bucata fata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartusul in sine, nu stiu daca merge, n-am avut ocazia sa verific vreodata, dar el vorbea de prinderea in fuzeta, care sigur nu e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartusul in sine, nu stiu daca merge, n-am avut ocazia sa verific vreodata, dar el vorbea de prinderea in fuzeta, care sigur nu e la fel.

mecanicul i-a zis ca e capsulat cu tot cu suport....ma indoiesc ca e asa..la mine nu era capsulat....prinderea difera la golf 2 fiind mai groasa fuzeta din cate stiu eu...am probat mai demult o fuzeta de 2 si nu a mers....cartusul s-ar putea sa fie la fel dar nu stiu sigur..cei de la magazin ziceau ca sunt la fel...cel mai bine isi lua decat amortizorul fara sa se mai complice asta in cazul in care 100% nu era capsulat si putea sa-l desfaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dincolo de capsulare, problema esentiala e legate de geometrie. am zis mai sus motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis si la telefon, daca amortizorul care il ai tu iti permite numai schimbarea cartusului....tre sa fixezi jamba si sa desfaci piulita mare, si schimbi cartusul.

daca amortizorul pe care il ai tu nu e cu cartus inlocuibil....ai cumparat degeaba cartusele, si ai 2 optiuni:

1. iei amortizoare sh cu cartus, si pui cartusul tau

2. iei alte amortizoare noi si vinzi cartusele pe care le-ai luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

amortizorul de mk2 e mai lung fata de cel de la mk1 cu vreo 4 cm,deci nu va intra in cartusul de mk1,dar se poate modifica cartusul de mk1 ca sa bagi amortizoare de mk2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizorul de mk2 e mai lung fata de cel de la mk1 cu vreo 4 cm,deci nu va intra in cartusul de mk1,dar se poate modifica cartusul de mk1 ca sa bagi amortizoare de mk2

Cum faci asta? Da-mi ,te rog mai multe detalii si cum procedezi? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P :P

Cum faci asta? Da-mi ,te rog mai multe detalii si cum procedezi? :P

amortizorul de mk2 e mai lung fata de cel de la mk1 deci nu va intra amortizorul de 2 in cartusul de mk1.Doar daca se modifica cartusul,care trebuie putin mai alungit.

:P

Cum faci asta? Da-mi ,te rog mai multe detalii si cum procedezi? :(

se face o bucsa filetata pt piulita care se infileteaza si stringe amortizorul si se sudeaza in continuarea cartusului.,permitindu-i astfel amortizorului sa incapa total!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum faci asta? Da-mi ,te rog mai multe detalii si cum procedezi? :)

am alta idee ,am sa ti-o spun miine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fond e vorba de punga mea.

In fond e vorba de siguranta ta si a celorlalti.Schimba amortizoarele cu cele pentru G1 (amortizoarele se livreaza cu o bucsa care se introduce in cartus si flansa filetata pentru strangerea telescopului) si mergi cu ele fafa probleme.Iti spub din proprie experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Singura problema acum este de fiabilitate. Sper sa tina "inovatia" facuta.

Spune-mi s-a mai ridicat masina cu noile amortizoare? Ca vreau si eu sa o mai ridic putin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!