Jump to content

Skoda Octavia 1.8T 20v 4x4 Elegance


DORU_14

Postare recomandată

Face-lift, fabricata iulie 2002, cod VIN 2003, lot restrans 4x4 (model berlina - fabricata doar in 2002-2003, restul sunt modele combi 2000-prezent), 83.000 km (achizitionata la 68.000km), cu asigurare FULL CASCO.

Culoare BlueNavy Mettalic Pearleffect.

Motor cod ARX (echivalent AUQ > motorul de pe Octavia RS), turbina K03 Sport, injectoare mari, DBW, VVT, Euro4 dar setata din ECU Euro3, discuri de frana fata/spate, ventilate fata, punte spate independenta.

DOTARI:

Tractiune integrala permanenta Haldex cu distributie 95-5 pana la 50-50 fata/spate

Pachet drum greu pt 4x4 din fabrica (garda la sol marita, scut metalic motor, protectii suplimentare sasiu, bara stabilizatoare otel, arcuri mai tari, suspensie setata pt drum greu)

Eleron viteza portbagaj (standard din fabrica)

Computer de bord v.2

EPC si diversi senzori pt centura siguranta, lichid racire, placute frana, etc

Aer conditionat automat CLIMATRONIC

Servofrana si servodirectie

ABS + EDS/EDL + EBD + MBA + ASR + MSR + ESP

Airbag sofer + pasager dreapta

Immobilizer electronic

Inchidere centralizata cu telecomanda, cheie tip briceag

Alarma brand UNGO cu senzor de soc (contact pe usi/capota/portbagaj)

Full electric: 2x oglinzi, 4x geamuri, reglaj faruri, deschidere rezervor

Oglinzi incalzite heliomate

Sistem "Confort": inchiderea geamurilor din cheie (si din alarma)

Proiectoare de ceata

Tapiterie Bamboo bej-auriu

Stergatoare parbriz cu temporizare in 4 trepte

Geamuri cu protectie termica

Volan reglabil pe inaltime si profunzime

Scaune fata reglabile pe inaltime

Cotiera centrala fata / spate

Bancheta spate rabatabila asimetric

Filtru de praf si polen

Set covorase fata / spate cu sigla Skoda

Jante aliaj 15" ELEGANCE originale Skoda, anvelope vara 195/65 Continental, iarna Dunlop WinterSport M3

Jante aliaj 16" INTRA originale Skoda, anvelope vara 205/55 GY Hydragrip

Sistem audio powered by Clarion: RC 4x45W + magazie 6CD + subwoofer activ 120W + 6 boxe SONY (in locul celor 8 originale Skoda) > 2 tweetere+2boxe 3cai fata+2 boxe 3 cai spate, fibra de carbon in ulei, achizitionate din Germania.

Aftermarket >> becuri Philips dupa cum urmeaza:

- semnalizatoare Silver Vision

- lumini de pozitie Blue Vision

- proiectoare ceata Blue Vision

- faza scurta/lunga Vision PLUS

Alte dotari:

-Tempomat (Cruise Control)

-Senzori parcare spate cu LCD interior

- Stergatoare Bosch AeroTwin

Modificari de TUNING operate de Milotec:

- kit 4x4 exterior (protectii laterale si fata/spate)

- evacuare dubla

- grila capota

- pleoape

- proiectoare ceata

- ornament schimbator viteze

- plasa verticala suplimentara portbagaj

Modificari DIMSPORT (Ceky):

Flashtuning varianta normal spre grav ~200 CP / cuplu ~ 280 Nm

Modificari avute in vedere anul viitor:

- harta race, concomitent cu

- Diverter Valve Forge 007p, cu arc galben

- Discuri frana sport (cu striatii, gen CTF) + placute frana sport (gen Ferodo Racing) sau sistem franare complet de la RS

- Filtru aer admisie directa + conducta carbon PiperCross Venom/Viper >> RENUNT DIN CONSIDERENTE DE SECURITATE DEBITMETRU

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DORU_14

    82

  • MOTANUL

    11

  • godoroja

    8

  • Ice_2k

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa o conduci - acum - cu si mai mare placere. Sa te bucuri de modificari cit mai multi km fara probleme.

Link către comentariu

La cati mai multi km fara nici o neplacere.

Ne induci in eroare cu cei 150 CP din semnatura cand de fapt ai 200.

Inca o data sa ai parte numai de bucurii cu ea pana vei considera sa o inlocuiesti cu una pe care ti-o doresti.

Link către comentariu

Multumesc. :soothe[1]:

SAL, urmatoarea masina va fi tot Skoda Octavia, probabil peste 2 ani. Modelul Octavia II Combi 4x4 TDI 105 sau 140 M6. Sunt fan si posesor de Skoda din 1996 si nu ma voi dezice nici in viitor. :soothe[1]:

Link către comentariu
Multumesc. :soothe[1]:

SAL, urmatoarea masina va fi tot Skoda Octavia, probabil peste 2 ani. Modelul Octavia II Combi 4x4 TDI 105 sau 140 M6. Sunt fan si posesor de Skoda din 1996 si nu ma voi dezice nici in viitor. :soothe[1]:

Arata intr-un mare fel! S-o alergi sanatos! Vad ca ai pus senzori parcare pana la urma!

Link către comentariu

Da, i-am montat acum cateva luni la Seleniu 97 SRL. Am postat topic la "Furnizori servicii" despre experienta mea acolo.

Link către comentariu

interesanta masina, genul lup in haine de oaie !!

harta race nu stiu cu ce o sa te ajute (probabil ca vei cistiga 0,xx dintr o secunda pe 400 m ) dar cu siguranta turbina ta (k03) este foarte aproape de limitele ei -> spun asta dupa ce am citit forumuri si site uri gen seatcupranet sau atpturbo; cit despre admisia directa, nu exclude din calcule filtru k&n sau green in carcasa; diferenta de putere obtinuta intre admisie directa si filtru in cutie cred ca nu ajunge la 1 cp dar riscurile sint mari in cazul admisiei directe;

discuri de frina: vezi oferta de la tar ox (http://www.tarox.com/) , cele cu gauri si rile au facut treaba extraordinara pe fosta masina a lui strumfy2k; si daca ai 312, cred ca mai gasesti o pereche pe stoc la racing nick;

ai ceas de turbo? daca nu , este un must si o investitie foarte buna, la fel temperatura si presiune ulei; eu le am ales din considerente "decit sa aflu dupa ce s a stricat, mai bine vad inainte ce nu merge ok";

ai idee cu ce presiune mergi in turbo? normal si boost;

bafta cu masinuta !!

Link către comentariu
Sa o stapanesti sanatos si mare grija la tapiterie.Eu iar trebuie sa o curat. :(

Stiu despre ce vorbesti...deja am spalat-o de 2 ori intr-un an! :somnmare:

interesanta masina, genul lup in haine de oaie !!

harta race nu stiu cu ce o sa te ajute (probabil ca vei cistiga 0,xx dintr o secunda pe 400 m ) dar cu siguranta turbina ta (k03) este foarte aproape de limitele ei -> spun asta dupa ce am citit forumuri si site uri gen seatcupranet sau atpturbo; cit despre admisia directa, nu exclude din calcule filtru k&n sau green in carcasa; diferenta de putere obtinuta intre admisie directa si filtru in cutie cred ca nu ajunge la 1 cp dar riscurile sint mari in cazul admisiei directe;

discuri de frina: vezi oferta de la tar ox (http://www.tarox.com/) , cele cu gauri si rile au facut treaba extraordinara pe fosta masina a lui strumfy2k; si daca ai 312, cred ca mai gasesti o pereche pe stoc la racing nick;

ai ceas de turbo? daca nu , este un must si o investitie foarte buna, la fel temperatura si presiune ulei; eu le am ales din considerente "decit sa aflu dupa ce s a stricat, mai bine vad inainte ce nu merge ok";

ai idee cu ce presiune mergi in turbo? normal si boost;

bafta cu masinuta !!

Mersi pt aprecieri.

Stock pe fata am 288, nu 312, de-asta oscilez intre sist franare de la RS care sunt pe 312 sau discuri sport tot pe 288. Ma mai cuget...am si vreo 4 jante + 8 cauciucuri pe 15" (vara+iarna) si daca iau franele RS, tb sa le vand...Mai cuget, dupa cum spuneam.

Nu am ceas turbo, nici indicatoare p/T ulei. Asta pt ca in general merg ponderat si din principiu nu particip la liniute. Aaa, ca ma mai iau cu cate unul din cand in cand, asta e altceva. Dar se intampla rar (max 5 ori pe luna) si in general nu duc masina peste 6500 rot/min (limita electronica e la 6800). Cred deci ca la stilul meu de conducere nu se impun. Gresesc?

Presiunea in turbina pleaca de la 0,6 bari si ajunge la 1,5 bari in overboost, asa era in varianta stock.

Acum Ceky zice ca este undeva in jur de 0,9 bari ca pct de plecare...sapt urmatoare am aranjat un test cu el, vom masura cateva din caracteristicile actuale ale masinii, deci revin cu informatii si date noi (putere, cuplu, acc 0-100, pres turbo, etc).

Link către comentariu

@doru: eu zic ca acele indicatoare sint utile si necesare fara sa mergi la liniute - ti am spus cum am luat eu decizia sa le achizitionez; frinele , eu zic sa mergi macar pe cele de RS, ce aveai tu inainte + puterea actuala a masinii + ca are ceva greutate in plus fata de RS - tu ai 4 * 4 -> cred ca rau nu o sa ti para ca vei avea frine foarte bune; si pt 312, tar ox sint mai mult decit buni , au discuri cu striatii si gauri; in fine, asa as face eu, nu inseamna ca la fel trebuie sa faci si tu :hainoroc:

overboost de fabrica 1.5? wow, nu e cam mult? la mine face de fabrica 1.1 overboost si merge constant cu 0.9 - 1.0; in fine, stie ceky mai bine ce face , vorbeste cu el;

bafta cu masina

Link către comentariu

La anul am in vedere modif ce vizeaza sist franare si nu numai...ma voi mai interesa, poate te voi contacta chiar sa discutam despre cea ma buna varianta, in condit unui raport pret/performanta bun.

In privinta overboost-ului, un inginer de la Skoda mi-a comunicat valoarea de 1,5 bari. Nu stiu daca este chiar asa, insa Ceky imi poate confirma valoarea prezenta.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu

normal ca e independenta....e 4x4 :)

@doru : oboost 1.5 e o cifra ametitor de mare pt un 1.8T stock...oricum mi-a placut tare mult faza cu "un inginder de la skoda" :blush: :blush: :lol:

Link către comentariu

Da, am zis si eu ca e cam mare...insa important e ca Ceky stie sa faca aprecieri corecte, iar daca a zis ca e 0,9-1 bar, atunci il cred. Tocmai ce m-am conversat cu el la telefon, maine fac masuratori si apoi postez valorile cele mai bune (voi repeta testul de cateva ori, desigur).

Link către comentariu

Te deranjaza daca asist si eu? Maine am o zi absolut libera, poate masuram si la mine sa vedem comparativ.

Link către comentariu

Revin cu date dupa masuratorile pe care le-am facut sambata, prin amabilitatea lui Ceky, cu aparatul special folosit pt astfel de teste.

Vreau sa precizez inca de la inceput ca nu detin tehnica folosita la liniute in privinta plecarilor in forta la start si nici nu agreez acest tip de plecare, uzura fiind f mare...am acceptat sa fac acest test la rugamintea a 2 prieteni si pt a afla ce poate masina in conditii extreme de condus, situatie cu care sper sa nu ma intalnesc prea des. Asadar, asa cum a spus si Ceky, masina ar putea mai mult in mana unui sofer mai priceput (Ceky a refuzat s-o omoare in locul meu si nici nu era cazul, pt ca eu am alt target decat cursele legale sau nu). Un alt motiv pt care am facut testul este sa vedem (nici Ceky nu mai tunase Octavia 1.8T 4x4) ce rezultate sunt ca urmare a hartii folosite, una custom si nu f. uzitata...in final s-a dovedit ca primele prognoze au fost mai mici decat finalul masurat ! Si de aceea Ceky merita tot respectul si toate laudele.

Odata aparatul montat in masina si greutatea de test memorata, am purces la treaba. La cele 1600kg aveam retineri ca voi scoate ceva performant, insa...aveam sa fim surprinsi.

Am facut 6 incercari, dupa ora 17, pe A1.

Primele 3 au fost pe sensul Buc - Pitesti, in conditiile obisnuite in care circul eu, 2 pers in masina si ESP cuplat. Cea mai buna incercare masurata a aratat astfel: acc 0-100 km/h in 8.03 sec, putere maxima 195CP, in tr. a III-a viteza. Multumitor !

Urmatoarele 3 au fost pe sensul Pitesti - Buc, cu ESP decuplat si cu mine "scolit" sa plec asa cum se pleaca la liniute: motorul turat la ~4000 rot/min si ambreiajul eliberat brusc. Cea mai buna incercare masurata a aratat astfel: acc 0-100 km/h in 6.97 sec, putere maxima 231CP, in tr. a III-a viteza la ~6200rot/min, acc 0-400m in 15 sec !!! Extraordinar !!!

La plecarea de pe loc rotile au scartait toate, am picat pe spate in scaun si sincer, mi s-a parut ca sofez masina altuia. Nu stiam ca poti avea astfel de senzatii ! Nu in masina mea, desigur.

Si acum, cateva concluzii trase de Ceky, dupa ce a evaluat masuratorile:

- puterea reala a masinii, tinand cont de transmisia 4x4, este de minim 220CP, pt care garanteaza;

- cuplul real al masinii, consultand niste grafice ajutatoare, este de minim 330Nm, pt care garanteaza;

- acc 0-100km/h este sub 7 sec, daca ar fi mers el in locul meu. Cu alte cuvinte, daca am scos eu (un rookie :D ) 6.97sec, el sigur ar fi reusit mai putin. Il cred;

- acc 0-400m este f buna - 15 sec, aceeasi mentiune: daca mi-a iesit 15 sec, performanta poate fi imbunatatita fara indoiala de unul ca el. Nu-l contrazic.

Asadar, am postat aici datele masurate pt masina mea, soferul testului fiind eu.

La final, mi-am zis in sinea mea: niciodata nu voi mai pune masina in situatia de a alerga astfel...e prea de tot. E bine ca stiu pe ce ma pot baza, dar sper sa nu ajung sa tb sa folosesc toate aceste resurse.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu

impresionant, masina ta acum e o bomba in adevaratul sens al cuvantului, felicitari

ne poti spune care e varful de presiune al turbinei?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!