Jump to content

Ce Va Deranjeaza La Noul Passat B6 ?


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Haideti sa mai vorbim si despre ce ne deranjeaza la aceasta masina.

De exemplu, pe mine m-a uimit reglajul volanului...tot pe manivela a ramas. Totul este electric (am scaunele full electrice). Nu stiu cum e la Audi A6, dar la Bmw seria 5 se ridica sau se lasa automat la introducerea cheii in contact.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Editare titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Riddler

    9

  • alxrro

    7

  • Andrei2000

    5

  • CT 10 VWP

    5

Si la Passat B6 se poate regla electric volanul, dar doar in tandem cu scaunele electrice. ;) Pe mine ma enerveaza faptul ca au pus o singura lampa pentru ceata si una pentru marsarier. :huh: si au lasat conturul acela alb de jur imprejur. Poate la facelift vor fi mai inspirati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie de exemplu la noul passat (limuzina) nu imi place designul partii din spate. La Variant inca mai merge.

La limuzina parca nu are continuitate spatele, e prea sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe mine unul m-ar fi bucurat teribil sa aiba marginile grilelor gurilor de aer de pe bord cromate, asa cum sunt ceasurile... Asa imi pare tare neterminat...

Iar in spatiul ala pentru ochelari, imi incap doar o bricheta si cateva hartii de 10000, pentru aia de la benzinarie...ochelarii...poate ai lui Barbie sa incapa :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma deranjeaza ca nu are frana de mana (da, da ,da, stiu, are un buton ****** pe el de buton) :)

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma deranjeaza in afara de faptul ca nu sint grilele de la aer cromate si faptul ca au pus numai un stop de marsarier si faptul ca scrie mare si urit PASSAT chiar pe bord. De parca eu nu stiu ce masina conduc, trebuie sa imi scrie acolo sa vada tot neamul.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma deranjaza cel mai tare este suspensia fata. Cu mult mai simpla si mai ieftina decat la b5. Si platforma tehnica. Cred ca noul masat merita o platforma audi (asa cum a fost in trecut) , decat o platforma de golf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un B6 variant CL, 2.0 TDI, super multumit de el. INSA CE NU INTELEG EU, ASA CUM ZICEA CINEVA MAI DEVREME, DE CE NAIBA SCRIE PE MODELELE MAI SCUMPE PASSAT PE BORD? Sa nu stii oare in ce masina ai intrat? :lol:

Modificat de cardesign
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sicer daca noul B6 ar fi aratat la exterior ca B5.5 versiunea mai veche, dar cu putine modificari aduse la faruri si stopuri, dar sa aiba interioarul celui actual eu cred ca as fi optat pt. aceasta masina. In situatia de fata insa nu. Nu imi place nici fata, dar mai ales spatele inaltat aiurea. In rest masina este f. OK Am mers cu una diesel vreo 15.000 km si mi-a placut cum se comporta pe drum. In schimb am optat pt. Golf 5 plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma deranjeaza: 1. motorul e foarte sensibil (la 30000 km sa se auda turbina??? (chiar si subturat, nu e o scuza (caz real), consuma cam mult (2.0, TDI 140 CP) (6l/ 100km, cu b 5.5, la 131 CP, aveam 5,2...) si consuma ulei, trebuie sa fi pregatit mereu sa completezi; 2. Butonul, se putea proiecta sa actioneze doar asupra rotilor din spate ); 3. Suspensia rigida.; 4. Motorul putea sa fie mai silentios din interior (vezi b 5.5). Nu sunt neajunsuri mari (cred ca sunt subiectiv, atat de mult imi place, incat dezavantajele incep sa le consider avantaje...); nu, e clar: e mai bine asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:Driver: Ma deranjeaza volanul multifunctional.Am avut un Pejo 307 care avea langa volan o maneta de la care schimbam de la radio la cd si invers cautam noi posturi sau puteam schimba melodia inainte sau inapoi,volum mai mare sau mai mic. La Passat in ceea ce priveste cd-playerul nu merita sa luati volan multifunctional pentru ca de fapt nu aveti decat volum mai mare sau mai mic....sau poate ma ajuta cineva si ma invata alte functii , pe care eu nu le-am descoperit... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ar fi fost util un comutator de HOLD pe telecomanda, care sa blocheze apasarea accidentala a unuia din cele 3 taste. Mie mi s-a intamplat de pilda sa stau sub o terasa pe un scaun cu telecomanda in buzunar si sa mi se apese din greseala butonul de descuiere, care stand apasat a declansat deschiderea geamurilor. Partea proasta e ca incepuse sa ploua afara, si partea buna este ca am observat la timp, desi vedeam doar spatele masinii din unghiul in care ma aflam. Pur si simplu mi-a atras atentia foiala unora in jurul masinii, care vazand o geanta pe bancheta si observand geamurile intredeschise (nu apucasera sa se deschida complet) erau probabol tentati de ceva chilipir. Cand m-am ridicat sa ma indrept spre masina, mirare: descuiata si geamurile semicoborate. Asadar fiti atenti unde tineti telecomanda ei !!!!!!

Un alt lucru care lipseste este ceasul. Acesta este disponibil numai soferului. Nu apare pe un display central, cum ar fi cel al aparatului audio. Alta ciudatenie ar fi lipsa CD-TEXT , care deja este o banalitate pentru majoritatea playerelor, ca sa nu mai zic ca si masini din categoria mica au deja standard mp3 player. Aparatul este Blaupunkt, deci firma capabila de multe gadget-uri similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

-suspensie prea rigida

-faza scurta nu are vlaga

-la parcarea cu spatele mare nevoie de senzori

-lacul vposelei este super subtire si de proasta calitate (porumbeii iubesc passaturile)

-in faruri intra praf si insecte

-reglajele de aer interior nu au leduri

-volanul cu reglaj manual

-suspensii zgomotoase mai ales spatele

-minerele de usa interioare se jupoaie singure

-tapiteria murdarita ramine asa chiar daca freci cu mama solutiilor

-pielea pe scaune se jupoaie din prima luna de folosire (nu este piele oricum)

-panoul sau ornamentele din "lemn" se zgirie la cea mai mica atingere

-covorasele se imbicsesc si nu ies decit la spalat

-covorasele textile se tocesc f. repede in dreptul pedalelor

-cd-ul nu citeste mp3

-motorul de 1.9 la 105 cai este puturos

-stemele vw de la roti se exfoliaza

-ornamentele cromate ramin patate daca apa este calcaroasa ! si nu se mai curata in veci!

-geamurile scirtiie la frecaqrea cu chederul

-nu are parasolar pt oglinda retrovizoare si intra lumina (B5 si B5.5 au asa ceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot spune mai nou ca ma nemultumeste este ca numai dupa o luna de folosinta normala a cd-playerului CU MP3 si magazie pe care-l aveam optional pus pe masina s-a ars.Ce este frumos ca cei de la PBV1 dupa ce m-au tinut 10 zile sa mi-l schimbe mi-au pus unul fara Mp3.Deci alta comanda , alta distractie...Asta e romanul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma deranjeaza ca nu au putut sa puna faruri de ceata in dotarea standard la HL... :blink: Nu era mare lucru sa creasca pretul masinii cu 150 euro. Unde dai peste 25,000, un 150 in plus nu se mai simte asa de tare.

O alta chestie "deranjanta" e ca nu exista la diesel ambele optiuni DSG si 4Motion. O puteau pune macar la motorul de 170 cp. La fel, nu au pus pe Passat motoare diesel de 2.7 si 3.0 L. Pe Phaeton cel de 3L exista.

Modificat de somebody
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din iulie 2005 (deja un an si numatate) si am 55.000 km cu ea. Am avut urmatoarele probleme pana acum:

1. Motorul a venit fisurat din fabrica. La 10.000 km a fost schimbat de PBN dupa o mare tziganeala (vroiau sa-l repate, nu sa-l schimbe)

2. volant a cedat pe la 40.000 km. Au facut teste peste teste (a stat masina in service in total cam trei saptamani) pana au fost de acord sa o schimbe pe garantie.

3. Lacul de pe partea din fata s-a exfoliat in mare parte. Intai au zis ca ar fi vina mea. Dupa tziganeala au fost de acord sa o vopseasca in garantie

4. Butonul care da comanda pt geamul din stanga fata s-a exfoliat.

5. Panoul bordului sin stanga (in jurul lacasului pt cheie) a inceput sa se exfolieze

6. Plasticul manerelor interioare ale usilor s-a zgariat foarte usor.

7. Suspensia scartaie foarte nasol. La verificare (ceruta de mine la PBN) mi-au zis ca da parametrii buni dar... scartaie.

8. Spatarul scaunului din stanga fata s-a jupuit in dreptul curelei pantalonilor... la B 5.5, tot scaune din piele, nu am avut problema asta nici dupa 4 ani.

9. Lumina de la parasolarul din dreapta s-a ars. Au schimbat (in garantie) parasolarul cu totul. Ce ma fac daca se arde si dupa ce iese din garantie?! Scot bani din buzunar. La B5.5, nu s-a ars in 4 ani de utilizare

10. Claxonul pe joase s-a ars. Aceeasi problema am avut-o si la B5.5 (desi dupa 3 ani, nu dupa un an)

11. Mananca cam mult ulei... compar cu 1,9 TDI de 130 CP

12. Geamurile scartaie nasol cand urca si coboara. Aceeasi problema era si la modelul anterior. Cu timpuil se vor zgaria.

13. Am observat ieri... este condens si o musca moarta in interiorul lampii pt luminatul interior in fata... chiar de rahat!!!

Una peste alta, masina este un regres din punct de vedere al calitatii materialelor folosite. Este al treilea model de Passat pe care-l am cred ca stiu ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce ma deranjeaza pe mine la ea ar fi:

- frana de mana (sau de buton) nu prinde mereu din prima, deseori trebuie sa apas de cate 2-3 ori pana cupleaza

- reglajele gurilor de aerisire nu sunt iluminate

- volan cu reglaj manual

- lipsa parasolar oglinda retrovizoare

- finisajele interioare zlabutze (am o gramada de greierasi peste tot)

Deocamdata atat din partea mea (si sper sa ramana doar atat :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interior - spatiul pt pahare mult mai prost plasat decit la B5 sau B5.5 (daca pui un recipient mai inalt poti sa schimbi vitezele cu paharul de Cola :D )

-lipsa parasolarul oglinzii retovizoare (patratelele alea desenate pe parbriz sunt insuficiente)

- lipsa mp3 standard (este jenant, chiar si o trompeta de 3 milioane citeste mp3)

- volanul fara reglaj electric

- reglajele gurilor de aerisire nu sunt iluminate

Exterior - lacul vopselei sa fie mai bun (sincer am avut 2 B5 si un Golf 4, toate negre si nu am avut probleme ca la B6 adica plina de banuti facuti de gainat de porumbel si parchez in acelasi loc de ani de zile)

Mecanica - din cite am inteles de pe forum mai multi au aceeasi problema cu bucsele barei de torsiune (scirtie), problema asta o am la B6 si am avut-o si la Golf.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca mi-am amintit:

- lipsa benzii aceleia intunecate din partea superioara a parbrizului (cand e soare puternic din fata chiar ii simt lipsa. La Skoda o aveam (si nu sunt sigur, nu-mi vine sa cred ca erea heliomata, dar parca imi amintesc ca-si schimba intensitatea in functie de lumina).

- buzunarul (sau, ma rog, spatiul de depozitare) din usa soferului este foarte greu accesibil. Din mers, cel putin mie, imi e foarte greu sa iau anumite lucruri de acolo. E manerul (bratul) usii (cel pe care ne sprijinim cotul) pozitionat complet aiurea

- chestia cu CD-ul care ar trebui sa citeasca MP-3-uri in mod standard mi se pare absolut jenanta pt. VW. Cum zicea si @laur, orice jeg chinezesc de doi lei cumparat din Europa (un en-gros vestit in Bucuresti pentru high-life-ul sau :D , asta pentru cei ce nu sunt din Bucuresti si nu cunosc), deci chiar si o astfel de trompeta citeste MP3 in zilele noastre. Si in zilele noastre poti sa-ti cumperi masini la 12-13.000 de euro care au MP3 player in standard, dar cand dai peste 25.000 euro, eu zic ca e rusinica mare.

- doar ca o observatie, umbrela VW, care la inceput era in standard incepand de la CL, acum nu ca nu mai e (asa cum este prezentat pe pliantul primit de mine de la dealer, unde si alte chestii erau in standard si nu mai sunt - rusinica VW), dar costa si peste 2.000.000 lei. Nu zic, e o umbrela draguta, mi-ar placea sa o am si, daca as vrea, mi-as lua-o, ca, din fericire, inca nu ma fac la 2 milioane. Dar mi se pare O BATAIE DE JOC si de aceea nu o sa dau niciodata acesti bani pentru o asemenea umbrela. Pai ce are frate de costa atat :P E cusuta cu fir de aur, panza e o matase din cea mai fina adusa din p..da masii sau manerul e din colt de elefant?!?! E un c..at de umbrela, scuzati cuvantul "umbrela", ca incepui sa ma enervez. Si uite asa mi-am luat una cu 150.000 din Carrefour si merge f.f. bine.

Cam atat deocamdata, ca-mi crescu tensiunea. Daca imi mai vine mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai venit:

- butonul pentru reglarea oglinzilor, atunci cand trebuie sa comut pe incalzire oglinzi, zici ca se rupe, se misca foarte nasol, mereu incerc o emotie cand il invart, mi-e teama sa nu raman cu el in mana. (numai cand comut pe incalzire, altfel intre selectie stanga / dreapta si adus la punctul 0 este OK).

Daca mai descoper mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este teaba cu o singura lampa de ceata si una singura pt mersul inapoi. Pe piata americana nu au fost zgirciti, au cite doua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O gramada de probleme vad pe aici de care sper sa nu am parte asa cum va urez si voua, sau daca le-ati avut sa scapati cu bine de ele.

La mine au fost doar 3 probleme pana acum:

1. Mi s-a intrerupt radio din functionare cu un super pocnet, dupa 10 min a portin din nou, dupa alte 5 acelasi pocnet si iarasi stop. Am schimbat siguranta si e totul ok.

2. La geamul dreapta. Il las in jos ( sa zicem pana la jumate ) si cand dau sa il ridic culmea, o ia tot in jos si se duce si se duce pana jos :somnmare:. Apoi mai trago inca o data de buton si urca ( a fost nasol o data cand mi-a cazut in masina zapada de afara :P )

3. Dimineata cand e rece motorul si masina la suspensia fata se aude de parca freaca ceva (poate sund doar greierasii de prin masina)

In plus ma deranjeaza calitatea lacului - mi-au ramas 3 pete mate pe capota unde au avut grija coirile sa isi reverse amarul( explicatie posibila: - coirile au devenit atomice in ultima vreme :P ).

Am impresia ca si tabla e cam moale. A trecut o persoana ( a se citi bou/vaca ) pe langa masina si mi-a tras o dunga de 10 cm pe capota...pb e ca e si nitel infundata si totusi nu e o zgarietura prea adanca.

Cred totusi ca multe probleme sunt si de la exploatare: aveti grija ce scapati pe plastice si alte cele din interior, vedeti la ce spalatorie mergeti, aveti grija pe unde parcati sa nu va arunce portocale pe masina sau sa o zgarie vreun vecin binevoitor care va iubeste prea mult, incercati sa nu luati gropi si daca nu aveti cum sa le ocoliti macar sa nu aveti viteza ( asta va scuteste de soricei :P ). Eu am 11000km si pot spune ca nu am pb prea grave si prefer sa cred ca nici nu voi avea la cat am grija de masina sa fie totul ok.

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva care ma deranjeaza, cel putin la Passat-ul meu, nu stiu daca si la altii: cand stau la relanti cu aerul conditionat pornit se aude un troncanit usor, ca un fel de bolborosit, ca un cloncanit (nu stiu cum sa-l descriu exact), ca si cand un ventilator ar atinge usor cu paletele de ceva ...nu face permanent, dar destul de frecvent si numai la relanti sau cand merg cu viteze foarte mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la PBV1 in garantie cu un claxon de joase care nu mai zicea nimic. A fost inlocuit cu mare greutate pt ca "a luat apa". Am recunoscut spasit faptul ca din cind in cind mai traversez lacuri sau riuri cu masina sau mai rau am o dambla si dau jos scutul si bara fata si torn cite un paharel de apa in claxoane... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema? la noul passat.

Cand inchid orice usa fata sau spate se aude in bara spate in lateral o pocnitura care este constanta in intensitate si locatie.

Poate sa imi explice cineva ce este sau daca si la alti posesori se intampla la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!