Jump to content

VW Golf IV TDI ASZ "FMM"


zGb

Postare recomandată

Masina este din 2002 Golf 4 TDI Confortline

Motor : ASZ 1.9 TDI 130cp fabrica ... in acest moment estimez 170cp@4400rpm si 400nm@2500rpm si 0-100 undeva sub 8

Dotari de serie :

- ABS+EBD+ASR

- Geamuri electrice

- Climatronic

- Jante 15"

- Sonorizare GAMMA

Modificari :

- Suspensie VTM + arcuri KW -35mm

- Flashtuning la www.tcmturbo.ro

- Bad Boy Look

- Grila FK Badgeless

- Finala scoasa si pusa teava+ornament BORLA

- Plafoniera Passat W8

- Ceasuri suplimentare AutoGauge

- Jante ProLine PE 8x17 finisaj titan + cauciucuri Toyo T1-R 225/45/17 ( www.polyinvest.ro )

- Bara fata Pakfeifer ( de la Chris :scratch: )

- Bara spate Rieger

- Praguri (nu stiu de la ce firma e modelul)

- Faruri angel-eyes HELLA CELIS

- Shortshift

- Discuri fata Zimermann perforate + placute frana Ferodo DS Performance

- Discuri spate normale ATE + placute Ferodo normale

- Etrieri vopsiti rosu by Foliatec

- Folie 30% fata 50% spate

Planuri de viitor (FOARTE apropiat)

- maine ma duc la BORLA sa-mi fac traseu de 63mm turbo back (catalizator scos)

- azi am comandat suspensie WEITEC -30mm ca asta m-a cam lasat

- azi trebuia sa las masina la metrotehnica pentru hard tuning dar mecanicul lor de raliu (dan) este bolnav si nu a venit toata saptamana la munca iar saptamana viitoare are de lucrat la ibiza de raliu si d-abia de luni intr-o saptamana duc masina

- de montat intr-o saptamana jumate : kit intercooler de neam prost ca sa zic asa (600x300x76mm) + tubulatura aferenta si turbina (mare evident) ... dupa evacuare , intercooler si turbina puterea masini va fi undeva la 210-215cp (depinde de dyno aici e posibil sa-mi arate mai mult)

- sa mai strang niste bani sa imi iau axa cu came care ma va ajuta sa ajung undeva intre 230-235cp si 0-100 sub 7 secunde

- de vopsit bandourile (evident dupa ce termin cu partea mecanica)

- stopuri + eleron gti sau r32 (la fel de evident dupa ce termin cu motorul)

- plasticele din interior inlocuite cu cele de aluminiu (sper sa gasesc manerul de la sofer pentru 2 usi)

- as vrea TDISPY cu ajutorul lui Ender cand o avea timp

- kit ambreiaj (inca nu sunt hotarat ce anume) dupa ce va ceda actualul

- filtru aer BMC CDA carbon

Multumiri : voinea , pit stop tuning , polyinvest

si acum poze!

intercooleru este EXACT cel din poza!

Modificat de zGb
Link către comentariu
  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zGb

    217

  • Bogdan_wrc

    87

  • nadir@boosted.ro

    47

  • bbm

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

felicitari si frumoase planuri, apropo iti pot recomanda eu pe cineva care aduce turbine si actuatoare noi :blush:, daca te intreseaza sunama :scratch:

Link către comentariu

poza cu masina din spate fara folie si recent am scos semnul GTD iar la cea cu botul aveam jantele de iarna nu va luati de mine :scratch:

in a 3-a poza se vede plafoniera gen W8 si ceasurile de bord

alte poze

tare cipos...cine e baiatu ala? :blush: :) :)

Poze cu masina stock

Link către comentariu

foarte frumoasa masina, o mica racheta pe roti :scratch:

Link către comentariu

:unsure:

nu mai zic..nu mai zic nimic...

zGb..toata stima si respectul....masina...vis... drum bun... poate ne mai vedem live sa mai admiram si noi avioane TDI.. :D

succes in continuare... sunt fan mare al G4 TDI in 2 usi...

deja ma opresc aici,..cuvintele sunt de prisos si ies aiurea din taste..

Link către comentariu

FFFF TARE masina .si mai ales planurile de viitor !!!

Chiar imi place !

Link către comentariu

idee: ce ai zice de un eleron micut, de GTI 25 Jahre edition..?

ceva de genul asta..?

10052jo.th.jpg

din cate imi amintesc la dealer e in jur de 7 milioane, dar sigur gasesti si mai ieftin undeva. plus ca mai sunt si alte modele de la alte firme...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Felicitari!

si mult succes in continuare!

este superba...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

thx all pt urari in special bogdan :D ...eleronul gen ala o sa-mi pun dar momentan sincer nu ma intereseaza DELOC exteriorul...azi mi-am pus evacuarea de la jumate (ca mi-a zis mecanicul sa nu o duc pana in turbina ca mai are el treaba de la jumate in colo) pe 63,5mm cu toba finala si nu mai am zgomot aproape deloc (dar va exista cand oi scoate catalizatorul :D )

Modificat de zGb
Link către comentariu

Foarte tare frate!

Farurile sunt de mare efect, si de modofiarile la motor nu mai zic nimic -bravo!!! si succes in continuare.

P.S. cea mai tare e bara fatza :)

Link către comentariu

o masina super tare, felicitari pt munca pe care ai depuso pana acum, o intrebare...cum ai sa pui puterea jos la 215 cai? cuplul o sa fie foarte mare....

felicitari si la multe modificari in continuare

bafta

Link către comentariu

da chris :)

@shtrumf : merci mult...cuplul o sa ramana tot 400-410...iar cu puterea eu cred ca ma voi descurca fac intr-o seara cateva plecari si ma adaptez repede...sunt super curios ce-o sa iasa si ce va zice dynoul si mai ales dupa ce-mi pun axa cu came (pe langa faptul ca-mi va permite 5000rpm)...

Link către comentariu

:) aaaaa?! aaaaa...?! aaaaaaa?! am ramas fara cuvinte...ma rog...fara taste...masina e super tare. ma gandeam sa fac si eu tuning pe Golfu` meu (Golf 4 2002 Kombi). am vazut unu in oras si tare ma gandeam sa bag ceva bani in el :) dar momentan mai investesc putin in Passat . bafta

Link către comentariu
cuplul o sa ramana tot 400-410...iar cu puterea eu cred ca ma voi descurca

Ambreiajul e motivul pentru care nu vrei sa cresti cuplul? Sau sunt si alte motive?

Link către comentariu

cica asa se face dar ambreiajul NU este motivul pentru care nu il ridic mai mult...la cuplu mai mare e posibil sa cedeze planetarele,cutia sau motorul...era un baiat prin olanda care avea mai demult pe un ASZ 240cp+40-50shot de nos si 500cuplu si l-a crapat (dar si din cauza ca a crapat turbina si probabil au intrat paleti in motor) acum are 280cp@5000rpm si o arde cu 300nm@3500rpm...doar daca il ridica din soft la 400 cuplu are peste 350 de cai dar ii e frica omului de motor...si are doar injectoare + axa cu came + turbo...

poze cu evacuarea (o parte)

ps : acum 1 ora am ridicat turbina...o sa pun poze mai pe seara...din pacate au uitat sa-mi trimita si galeria care mi-o aduc marti-miercuri....

Link către comentariu

frumos frumos...

si cum suna? :D

Te rog DIN NOU sa nu mai dai quote la postul anterior

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

pai momentan nu mai suna aproape deloc evacuarea...adica are un pic de zgomot gros si cam atat...cand voi scoate catalizatorul si ma duc cu 63 pana-n turbo atunci sper sa sune dragut

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina. Am admirat-o de cateva ori pe strada.

Un singur sfat: pune un volan in 3 spite. E mult mai frumos.

Link către comentariu

e lucru care mi-l doresc cel mai mult la masina mea...de cand am cumparat-o il caut si nimeni nu vrea sa-l dea...am facut tot felul de oferte dar nu s-a lipit nimic...astept pe un vecin sa vanda o bora 1.6 cand s-o hotari ca are volanul ala...iar fara airbag nici nu ma gandesc sa-l pun!

poze cu turbina...astept galeria saptamana viitoare...

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

Felicitari, si bine ca nu o mai vinzi !

si chiar daca ti-am spus-o si live ti-o mai spun si acum ca abia astept sa vad micul monstru !

sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km safe !

Link către comentariu

Am vazut ca ai suspensia de la KW. Vreau sa imi iau si eu si as fii curios cum se comporta. A lasat masina cu 35mm. Cat e de "grav"? (gropi, borduri, canale etc.) Se simte diferenta mare? Ce amortizoare ai? Eu am amortizoarele terminate si vreau sa le inlocuiesc cu ceva pe gaz, mai sport. Am gasit la C+C cu 550 EURO + tva un set amortizoare pe gaz + arcuri sport de la KW. E diferenta? In curbe cta mai bine masina?

:)

Link către comentariu

e destul de nasol sa ai masina joasa mai ales daca ai si bari ceva mai joase...daca sunt alea de fabrica nu e vreun mare impediment...mare grija la baia de ulei si da sta mult mai bine pe curbe e logic coboara centrul de greutate al masinii...

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!