Jump to content

Tecar / Cardinal Motors


BD
 Share

Postare recomandată

In sfarsit am gasit si eu forumul asta. Am o foarte mare recomandare catre voi : daca cumva veniti pe la mare si vi se strica masina NU incercati macar sa va apropiati de TECAR Constanta, service-ul oficial VW. E de departe cea mai proasta firma in domeniul auto care mi-a fost dat sa vad vreodata (deviza: "Noi nu reparam, noi schimbam"). Va pot scrie o lista enorma de tampenii si nesimtiri care au punct central aceasta firma. Am sa incerc sa fac un rezumat:

1. La vreo 45 la ora masina mea (nu eram eu la volan atunci) loveste un bolovan. Scut spart, punte indoita si centurile explodate. Noroc de CASCO. Tecarul repara, dar ne spune ca acel computer ce actioneaza airbag-urile si centurile merge si nu trebuie schimbat. Peste un an opresc in fundul unei Dacii si ajung iar la ei. De la intrare ma recunoaste unul si ma intreaba: "dar nu-i asa ca nu mai functioneaza airbag-urile ?". Sa nu mai spun ca odata incheiate reparatiile firma de asigurari a refuzat sa mai acopere retroactiv pretul acelui computer de bord (cam 600 $), iar eu am ramas cu buza umflata. :geek:

2. Cedaza cutia de directie. Ma programeaza "in cel mai scurt timp"= o saptamana. Astept cu masina pe dreapta, ma duc in ziua respectiva de dimineata si astept 9 (noua) ore !! :-( (aproape tot programul lor+ pauza de masa) pana baga masina, doar ca sa imi spuna "a fost luata in primire, va sunam noi cand e gata" (si a mai durat o saptamana).

3. La al doilea ccident de la punctul 1. a stat masina la ei pana ce asigurarea a platit reparatiile. Cand am luat masina, in interior avea un strat de 1 cm de praf iar panoul interor al usii soferului si scaunul de pe aceasta parte erau pline de gainat de pasare... :ok:

4. Dupa ce iau o data masina de la ei nu mai functiona stergatorul de pe spate. Ma intorc, predau masina si timp de 5 (cinci) ore admir cum un bou (scuzati expresia) citeste un manual de reparatii, iar la sfarsit spune "Nu se poate repara". Platesc manopera sad3.gif , ma duc la un prieten mecanic care il repara si functioneaza si astazi.

5. La peste 80 km/h daca apasam ambreiajul sau scoteam din viteza masina, motorul se tura in gol. Am mers la Tecar, unde o zi intreaga au frecat masina cu testerul pe ea (cam 70 de km), dupa care au concluzionat "Nu stim ce are dar credem ca trebuie schimata pompa de injectie a motorinei"(Peste 1000 de Euro) :shock: . Merg si la service-ul Seat unde aflu ca era doar un contact al ambreiajului (numai 1,5 milioane lei) sad3.gif

6. Preturile si modul lor de calculare sunt incredibile !! sad3.gif Exemplu:
demontat aparatori noroi 288.000 lei, demontat spoiler fata 450.000 lei. La acestea se adauga apoi si TVA 19% si cazi pe spate :shock:

Si finalul, deviza lor scrisa mare este "Tecar - Servire ireprosabila"... :down:

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmiron

    7

  • godoroja

    5

  • bigman

    5

  • realpusky

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine ai venit.

Imi pare rau sa aud ca ai patit asa ceva (dar stai linistit ca nu esti singurul)

Ce nu pot sa inteleg este de ce dupa una, doua experiente esuate, cand ai vazut ca nu se poate "infiripa o relatie" intre tine si TECAR ai continuat sa speri imposibilul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Si finalul, deviza lor scrisa mare este "Tecar - Servire ireprosabila"... :down:

<{POST_SNAPBACK}>

Auzi , unde ai gasit TECAR-ul asta ?

La CARDINAL MOTORS in PALAZU , ai incercat ?

Mi se par OK , deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce sa zic , eu am rezolvat problema de vopsit usa spate pe CASCO la PASSAT nou la CARDINAL MOTORS in Constanta (Palazu).

Da , au facut-o pe interesantii putin , adica n-am putut preda masina in service cind m-au programat ca n-aveau tensiune.Lucrind putintel pe la ELECTRICA le-am adus si tensiune mai ales ca ma astepta alta masina afara. Am aburit-o vreo ora pe afara cit colegii au gasit un fir rupt si au rezolvat.Ce n-am inteles , showroom-ul avea tensiune de la un grup electrogen, care era legatura intre predarea masinii , vopsit si probabil elevatoarele care n-aveau tensiune.

A doua zi m-am prezentat sa ridic masina , au intirziat vreo ora peste programare , au folosit toate hirtiile alea care se pun prin masina sa n-o murdareasca (erau originale VW cu loc de asezat picioarele marcat :blink: ), au uitat vreo doua in masina , n-am semnat nimic cu nimeni ,am incercat o atentie ,dar nu s-a primit, ce sa zic aproape OK , ca nimeni nu-i perfect.

Ce mi-a placut ca iti dau mobilele si ii freci la cap cind iti vine , programarea poti s-o faci si telefonic , acu ce sa zic , cel care mi-a luat masina apare la service AUDI , dar tot un drac.Era imbracat ca un chirurg , iclusiv masca , doar sa se uite la masina si a diagnosticat sec , acid de baterie descarcata B) , voltii nu i-a spus :blink: .

Oricum ce n-am inteles , de ce n-a vopsit si usa fata , ca avea si ea niste mici pete , au constatat mioritic ca daca mai insista cu polishatul sparg lacul.Si daca vopsesc nu mai iese ca in fabrica , initial mi-au zis ca iese la mama ei ca la mosh VW acasa.

De amabili au fost amabili , am cascat si gura prin service , nu la vopsitorie.

Acu fiecare intelegeti ce vreti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Auzi , unde ai gasit TECAR-ul asta ?

La CARDINAL MOTORS in PALAZU , ai incercat ?

Mi se par OK , deocamdata.

SUNT IDENTICI. SI-AU SCHIMBAT DENUMIREA SA-I NU-I STIE LUMEA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am facut revizia de 15000 la passat la service-ul din titlu.

1. Te lasa sa casti gura la revizie;

2. Te intreaba o multime de chestii , cu multumit de masina , blala;

3. Pretul mi s-a parut corect , mai mici decit daca ai fi luat tu consumabilele de la ei;

4. Mi-a schimbat toate filtrele , desi masina avea 8500 de km;

5. Era afisata o chestie cum ca reviziile nu se mai fac la 15 000 la diesel si benzina , ci la 7500 diesel si 10 000 benzina, din cauza drumurilor din romaniaca , combustibile prosti samd.Nu stiu daca era doar recomandare , ca era cam amenintatoare;

6.Au fost asa draguti baietii si dulci de iti e frica sa nu faci diabet.

7. 8,3 milioane , toata distractia.

Off topic:

N-am vazut atitea passat-uri la un loc in viata mea , erau cam 40 gata de vinzare , sigur erau comandate.

Se vinde de belea masinuta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of course , vorbim de service-ul Cardinal Motors Constanta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ii mai lauda atata ca le "deschid" dosarul! Vorbim tot de un service romanesc care are gardul vopsit metalizat. Arata bine masinile noi ... ce le au expuse... dar sa nu uitam ca si cei de la Porsche Romania au ceva masini la vanzare, in schimb cand intri in service trebuie sa fii foarte abil sa nu te pacaleasca meseriasii.

Mai sunt persoane nemultumite de serviciile lor? Eu am patit una buna: la o comanda de service facuta la ei pentru a remedia ABS defect la un Golf Cabrio, au spart lampa din bord rezolvand astfel problema partial. Partial, deoarece s-a aprins si lampa de airbag. Vazand asta, au spart-o si pe aceea, facand astfel "noapte" pe o buna parte din bordul masinii. Am revenit dupa o vreme la ei (bineinteles ca mi-au luat banii pentru "manopera"), dupa ce am constatat lucratura, dupa lungi discutii au recunoscut.... scandal, amenintari cu tribunalul... reportofon.... mi-au schimbat lampa distrusa cu cea a unui Passat, am lucrat cot la cot cu ei.... pentru ca nu stiau nici sa identifice schemele masinii din bogata documentatie pe care o detin, ce-i drept... in Limba Franceza.

Sa mai continui? Mai bine fiti cu bagare de seama cand va lasati masinile in Service-urile Romanesti. ;)

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le fac reclama .

Eu am fost de doua ori in service-ul asta si nu prea am ce sa comentez .O vopsitorie de usa spate si o revizie.

Am spus exact ce am facut , nu cred ca ei sunt perfecti .

Sunt romani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ii sun pentru o piesa , le explic ca sunt ramas pe DRUM in mangalia si-mi zice un angajat ca are 10 clienti in fata sa-l sun mai tarziu. Auzi tupeu. Astia te lasa pe strada si nu te-ar ajuta nici macar cu un pai. Dupa ce le-am bagat/scos ajung la ei la service si-i intreb: FURCA de AMBREIAJ DE OCTAVIA 1 aveti.

Un angajat ma ia la Misto, D-le nu vezi ca aici e service VW. Skoda e mai jos. Ii raspund si eu la misto: Atunci de golf 4 ai mistocarule?

Raspunde NU, nu tinem astfel de piese pe stoc.Dvs ati tine?

Raspund: Da, costa piesa doar 10 euro.... Si Vazand sictirul care plutea in aer am iesit

mariusc: cenzurat- te rog sa pastrezi un limbaj...decent. iti inteleg supararea, dar totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi am trecut pragul lor.

Un domn Cornel Dan (tot respectul pentru el) ma "bagat in fata" fara sa-i dau nimic. Omul a inteles ca nu sunt localnic si nu pot sa stau in Constanta si ma servit peste rand. Repet, are tot respectul meu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea! Am platit factura si gata! 2058 RON.

M-au sunat inainte sa se apuce de lucru sa-mi spuna cat costa piesele (nu am avut timp sa stau sa-mi spuna toate cheltuielile) si m-au sunat sa ma anunte ca masina-i gata si ca pot sa o iau (am lasat-o la ora 10:00 si la 16:00 era gata).

Fara spaga! Cand trec pe acolo o sa-i las omului o sticla de palinca, dar asta nu e spaga, e respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cititi si va minunati:

Mi-a cedat Instrument Cluster-ul la TT. Se pare din cate am auzit pe la altii ca asta e boala cunoscuta la Audi. Cum obrazul subtire cu cheltuiala MARE se tine, am purces la Cardinal Motors Constanta pentru a comanda un IC nou. Nu m-am dus oricum ci cu IC-ul in sacosa, pentru a nu avea dubii cei de acolo referitoare la cod, si eu sa nu am surpriza sa primesc ceva necompatibil. Toate bune, au stabilit pretul si mi l-au comunicat: IC-ul 800 Euro iar manopera 100 Euro. Accept, dau avansul si ma programeaza peste trei saptamani la ora 08:30 dimineata. Sun cu o zi inainte, mi se confirma ca IC-ul a sosit si ca pot veni conform programarii. A doua zi la ora stabilita m-am prezentat la ei. Shock: nu era energie electrica – “nu avem curent”, mi s-a spus… Bine, bine… dar cand vine..? “Nu stim”, probabil pe la ora 16:00. Am asteptat pana cand s-a confirmat ca ora estimeta ar fi 16:00. Dupa o ora plec cu un gust amar… Asta e, inca o zi de serviciu ratata. Sun peste cateva zile si obtin o noua programare peste o saptamana. Tot ora 08:30. La fel, ma prezint acolo si stau… si stau… pana cand am intrebat la receptie: domnule stau de doua ore si nimic… ce fac, am fost programat la 08:30? Raspuns: avem un A6 in lucru si imediat ce termina “baiatu’” ne ocupam si de dvs. Si stau… si stau… am consumat numai cafele si tigari… nu le mai stiu numarul… Ce stiu este ca la un moment dat mi s-a facut rau de oboseala, de nemancare si de nervi. Ma duc la directorul de service si ii expun problema. Raspuns: domnule, programarea de la ora 08:30 s-a facut dar asta nu inseamna ca la ora respectiva masina va intra in lucru… Reprezinta ora la care dvs. trebuie sa aduceti masina aici si functie de disponibilitati noi ne ocupam de ea. La intrebarea cand se termina acel A6, nimeni nu a putut raspunde… de fapt am aflat ca nu ii putea adapta pilotul automat… Dupa indelungi discutii am reusit sa ii conving sa dea afara Audi A6 si sa imi schimbe IC-ul (treaba care in mod normal ar fi trebuit sa dureze maxin 30 de minute). “Baiatu’”, cum ii spunea d-l director, s-a atacat (ulterior am aflat ca masina aia era a unei cunostinte personale) si foarte nervos incearca sa simuleze ca se apuca de treaba, nu inainte de a-mi preciza ca pe motiv ca nu el a facut constatarea defectului, nu imi da garantie la bord….. In fine… incepe scanarea masinii… si stupoare: VAS-ul lui nu recunoaste masina (de fapt asta era si scopul)… computerul masinii nu comunica. Cheama directorul si ii arata, domnule, v-am spus eu, masina asta are ceva, eu nu ii schimb IC-ul, trebuie sa lase masina aici doua – trei saptamani, sa o “demontez eu bucati” cand am timp, dansul plateste tot ce va fi de plata, si bia dupa aceea il schimb. Era foarte nervos omu’ Domnule, zic, lasa-ma sa introduc eu conectorul pe masina. Raspunsul a fost NU, aici numai noi atingem masina. Dupa ce iesiti cu ea pe poarta puteti face ce vreti dar nu aici! Domnilor, zic, daca masina ar avea ceva, nu ar comunica nici cu VAG-ul, lasati-ma sa va demonstrez ca eu pot comunica cu laptop-ul. Le-a sarit “mustarul” si mi-au spus ca nu au timp de asemenea experiente. Imi scot masina afara ca pe un gunoi si se reapuca de A6. Si iar cafele si tigari…. La un moment dat il chem de dl. director si il rog sa analizeze problema si din punctul de vedere al clientului. Ca un bun Manager a raspuns diplomatic tinand cu firma, lucru de asteptat dealtfel… Tremuram tot de nervi si oboseala (asta se intampla undeva pe la ora 16:30). Iam spus: domnule, stiti cine sunt eu? Eu sunt “ala” cu Golf-ul caruia i-ati spart cu surubelnita becurile de la airbag si ABS pentru a le stinge si tot eu sunt ala care a platit “manopera” asta. Ce trebuie sa fac sa fiu tratat cu respect si seriozitate pe masura tarifelor ce le practicati? Imi puteti da va rog un singur motiv pentru care eu sa mai revin in service-ul asta? M-a luat de umar, m-a dus la receptie si a obtinut o noua reprogramare (tot la 08:30). Am plecat acasa gandindu-ma ca a mai trecut o zi de serviciu si intrebandu-ma cu ce am gresit de m-am nascut in tara asta nenorocita… Asta s-a intamplat Vineri. Luni revin si povestea parea sa se repete. Conectarea cu masina care s-a dovedit a fi un nou esec… Am luat conectorul si l-am introdus cu mana mea. Culmea: a mers! Lucru’ mare si cu computerele astea! Nu pot inlocui IC-ul pana nu elimin eroarea ce persista pe masina: sensor de nivel benzina defect si pentru asta trebuie sa vad unde este conectporul de pe rezervor. Au constatat ca pentru a ajunge la conectorul cu pricina trebuie demontat masina jumatate, scaune scoase, tariserie data jos… Am intrat in polemica cu d-nii ingineri advisori din birou, unde “baiatu” se documenta. De ce? Pentru ca am vrut sa le dau o mana de ajutor incercand sa ii conving ca nu e nevoie sa ajungi la conector ca sa afli daca sonda e defecta, ci poti masura pe conectorii IC-ului daca semnalul e bun sau nu. Am fost dat afara din birou… Le spun: “domnilor da’ constipati mai sunteti…!” A iesit un nou director care m-a abordat foarte dur spunandu-mi ca vrea sa stie care e problema. Ar dura prea mult, ii spun si se pare ca nu prea aveti. Eu unul nu mai am nici puterea si nici rabdarea sa o iau de la capat. Oricum mi-am cerut scuze pentru iesire… nu pentru ca as fi fost la mana lor, ci pentru ca asa e “uman”. M-am dus langa masina, am scos laptop-ul si I-am aratat omului care e problema, cum poate masura senzorul in conectorul albastru al IC-ului. Pleaca iar la inginerii lui si imi spune ca nu este in conectorul albastru ci in cel verde. Il conving iar el in loc sa masoare intre pinii 5 si 7, masoara pinul 5 fata de masa. Normal ca nu mergea pentru ca senzorul nu are acelasi minus cu cel al masinii… Sunt date dracu’ masinile astea…! Il conving (cu toate ca nu credea ca ce spun eu e adevarat) iar el incearca a masoare… tot nu merge… arata infinit! Nu mergea pentru ca testerele multimetrului erau prea boante sa poata patrunde pe conectori. I-am sugerat sa aduca un ac ceva,… agrafe…. In fine multimetrul arata 107,9 kΩ. Semne de intrebare pe privirea lui….??? Ma intreba din priviri daca e bine, daca nu….! E ok, zic, inseamna ca rezervorul e jumatate pentru ca domeniul de masura este intre 40 si 180 kΩ si asta inseamna ca “short to ground” este la intrare in IC, adica un defect intern. Bucurie mare… astfel am purces la copierea informatiilor din IC-ul vechi iar dupa inlocuirea IC-ului masina este ca noua. Nu vreau sa o mai lungesc, oricum un lucru e clar: masina mea ar fi ajuns o epava iar eu as fost ruinat daca nu m-as fi priceput si as fi acceptat sa las manina acolo. Nu de alta dar nu am vrut sa ingros randurile masinilor ce stau in curtea Cardinal Motors Constanta cu praful de doua degete. Asta e, scuze pentru lungimea articolului, dar credeti-ma am incercat sa fiu scurt. Intrebarea este: ce facem oameni buni sa eradicam mizeriile astea, cum facem sa schimbam oamenii, ce trebuie sa facem cand nu avem timp si trimitem nevestele la service? Toate bune, astept impresii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost si impresia mea despre oropsitii aia. Astia trebuie sanctionati. Povesteste la toti pe care-i stii si nu mai calcati pe acolo. Punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asta ar fi de facut... Sa spui la toata lumea...

Off Topic ??? Ce nenorociti... Si incapabili si cu ciocu mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e drept asa... Eu ma gandeam ca firmele astea sunt cumva patronate de societati mari din Germania, din Europa cumva... Am un principiu: nu imi place sa cedez, sa fac jocurile altora... Ma gandesc ca ar fi binevenita o sesizare la firma mama. Stie cineva care e filiera, de cine apartin aceste service-uri? Ma gandeam sa reclam direct la uzina la Audi in Germania. Are cineva vreo idee referitoare la filiera de sevice-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spun eu, nu esti singurul care face asta. Ii doare in cot, astia vand masini ca painea calda, n-o sa-i faca nimic porsche - care e importator si totul va ramane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spun eu, nu esti singurul care face asta. Ii doare in cot, astia vand masini ca painea calda, n-o sa-i faca nimic porsche - care e importator si totul va ramane asa.

Chiar asa, Porsche ii supervizeaza? Pai in cazul asta Cardinal Motors Constanta a avut profesor bun... Porsche Bucuresti... An un dosar si pentru ei... mai gros decat primul. Cat de comportament si calitate... Trebuie sa fie cineva mai sus in Europa undeva... nu putem renunta la serviciile unor service-uri de marca doar pentru ca sunt conduse de unele persoane care mai mult ca sigur ar trebui schimbate... nu e drept...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu atat te-as ruga, orice ai face fa sa scapi de astia. Sfatul meu. Doar asa ii penalizezi. Si vor fi din ce in ce mai multi in cazul asta.......... :stupid: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu atat te-as ruga, orice ai face fa sa scapi de astia. Sfatul meu. Doar asa ii penalizezi. Si vor fi din ce in ce mai multi in cazul asta.......... ;) ;)

Nu stiu daca le pasa. Se pare ca nu traiesc din service ci din vanzari iar pe parte de service se bazeaza pe veniturile obtinute din intretinerea masinilor in perioada garantiei. Mai cred ca tocmai pe motivul asta lucrarile mai complexe le taraganeaza, au suficiente venituri cu garantiile. Oricum ai mare dreptate, eu voi face tot posibilul sa ii evit. Maine, din pacate, ma duc sa schimb uleiul si filtrul la Haldex. Sper sa fie ultima vizita. Cu IC-ul ce era sa fac? Mi-a sugerat Kisslorand sa merg la Cluj sa rezolv problema :stupid: Ii multumesc mult, dar parca e pacat sa bat atata drum si sa pierd atata timp numai pentru ca angajatii Cardinal Motors Constanta se poarta cum se poarta... Stie cineva in zona Constantei un Service autorizat Audi VW? Vreau sa elimin din lista Porsche si Cardinal Motors.

Modificat de cmiron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita sa faci o sesizare la Audi Ingolstadt, chiar daca nu se va rezolva mare lucru. O reclamatie in plus nu strica. Incearca sa folosesti adresa asta pentru reclamatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la Constanta treaba sta in felul urmator:

la Cardinal Motors nu aveti ce cauta...aia considera caz de bagat in seama tot ce e peste 8 mil manopera

(eu am fost la ei pt niste verificari de vreo 3-4 mil si le-am spus ca locuiesc in Bucuresti si nu am cum sa stau mai mult de 3 zile pe la ei. Am vb cu 3 persoane diferite si indiferent de intrebare raspunsurile erau sumare si in sictir de genul" de unde ai luat masina...eh mergi acolo sa te rezolve..adica in germania. Daca am vazut asa am mers la un tip de la vanzari pe care-l stiu pp ca daca pune el o vb buna pt mine se schimba lucrurile...ciudat si ala acelasi aer ca si ceilalti..tipul de la vanzari fiind unul cu care ma stiu de multi ani si cu care impart multe amintiri de la munte si altele.)

Probabil asta inteleg ei prin atitudine corecta fata de client si a unui service ce pretinde a fi al 3-lea service din Constanta dupa Mercedes si BMW.

la service-ul Skoda..daca vreti sa rezolvati ceva bine pt partea mecanica vb cu seful de service adica Dl. Dumineca si si totul se rezolva imediat si f bine (important sa nu-l calcati pe coada) tipul care face receptia la partea mecanica (unu cu parul mai lung cret) este total depasit de postul pe care-l ocupa( 0 cunostinte tehnice si 0 human skills)dar figurile sunt la ele acasa la el ca deh' daca vrei in service..trebuie sa treci pe la el..si acum un anproaspat angajat, era disperat pe acolo ca nu stia pe ce scaun sa se aseze.

Daca vrei vopsitorie vb cu Dl. Alexandru Chiriac, este un super om.

la Seat, daca vrei ceva rapid, bine si..ieftin... intri direct in service vb cu mecanicul Gabi si sigur bagi masina in service imediat si termini cat ai clipi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de baraj. Ce se intampla daca-l calcam pe coada pe domnul Duminica de la Skoda ?

In momentul in care am simtit ca-i ceva in neregula cu motorul de pe RS-ul meu (sunet, raspuns la pedala) m-am dus glont la AutoGrup C-ta. Am plecat cu un inginer de acolo in probe, inginer care a decretat sus si tare la intoarcerea din tura de proba "n-are domnle masina nimic". Dupa cateva ore m-am reintors la service cu martori aprinsi in bord iar computerul de bord imi afisa "Engine fault. Workshop!". Si le spusesem ca masina are ceva ... ei nimic. Incompetenti.

On topic : Cunosc specimenele Cardinal de prin `96 de cand aveau service la CET (langa podul de la butelii) si se numeau Tecar. Au ramas la fel de gretosi. Si ca sa nu generalizez pot sa spun ca exista un domn Cornel care m-a ajutat de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!