Jump to content

Piuit dupa ce accelerez mai tare


SamuraiJerk
 Share

Postare recomandată

hmmm... revin pe scena cu alta nelamurire

La un Golf2 1.8 GTI 16V '86

daca motorul e cald si accelerez putin timp (1 min) mai sportiv (sa zicem 4000 - 6000 rpm) dupa ce las acceleratia incepe un bazait strident in bord (parca). Bazaitul nu se opreste decat daca accelerez (fie si in gol) un pic la loc si apoi reduc treptat turatia.

Prima oara cand am sesizat aceasta problema se intampla in urma cu 2 ani, dupa ce mergeam sa zicem 10 min cu viteze 180 - 200 Km/h si foarte rar. Acuma cum fac o depasire mai sportiva (si la 90 m/h), trebuie sa am grija sa nu micsorez turatia motorului prea brusc ca iar imi bazaie masina.

dupa urechea mea, bazaitul poate seamana cu bazaitul unui releu mecanic care comuta foarte des.

daca e o problema cunoscuta va rog sa imi spuneti si mie cauza

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E alarma pt presiunea de ulei. Daca ai nivelul bun la ulei inseamna ca ori e busit senzoru ori pompa de ulei.

Senzorul este deasupra filtrului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

problema inca persista

ce am mai aflat si eu intre timp:

deasupra filtrului de ulei exista doua sonde de presiune a uleiului.

- Sonda1: cu un singur papuc care la presiune 0 face contact la masa. Cand presiunea depaseste 0.3 bari, nu mai face contatc la masa (normal inchis). Are rolul sa stinga ledul de ulei din bord atunci cand pornesti motorul

- Sonda2: cu un singur papuc care la presiune 0 nu face contact la masa. Cand presiunea depaseste 1.8 bari, face contact la masa (normal deschis). Are rolul de a semnaliza acustic daca presiunea uleiului e sub 1.8 bari atunci cand turatia motorului e peste 2000 rpm.

in consecinta am demontat Sonda2 si am testat-o. Am remarcat faptul ca face contactul la masa abia la 2.5 bari. Urmeaza deci sa schimb Sonda2 si apoi sa verific daca problema se mai manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

1. am schimbat sonda de 1.8 bar si se manifesta la fel.

2. am desfacut zilele trecute panoul cu ceasuri pentru a verifica mai multe lucruri: senzorul de la vitezometru, regulatorul de tensiune de 10V, starea foliei de plastic cu trasee electrice, daca am semnal de masa la tot montajul. Nu am gasit nici o neregula si am montat totul la loc. De atunci se pare ca problema nu se mai manifesta. Surprinzator.

Concluzia partiala e ca aveam un contact imperfect la una din cuplele de la panoul cu ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!