Jump to content

problema la TDI aparuta dupa alimentare (rezolvata)


cipos
 Share

Postare recomandată

nu stiu daca plasez bine dar daca nu rog moderatorii sa-l mute(asta ca sa numai am probleme:D)

am alimentat de la lukoil plaz romania si la 2 zile am plecat spre piatra neamt

pe drum(pe la buzau) trepida cand bagam piciorul in ea(se vedea k nu trage calumea) si se aprindea martorul din bord de eroere cel care se aprinde si la esp;pe atunci eram incepator si credeam ca sa dezactivat espul; opream motorul si porneam iar dupa care se stingea martorul

pe drum am mai patit chestia asat dar nu i-am dat mare importanta

cand eram aproape de piatra (mai aveam cam 15 km) am oprit sa las pe cineva si am stat cam 5 min

cand sa pornesc a luato f greu; ajung in piatra ma inatlnesc cu un prieten stau cam15 min de vorba cu el si cand sa plec pauza, am dat cam 5 min in automat(nu in continuu ca nu sunt cretin sa omor electromotorul) si a luato dar mergea f prost parca mergea in 2 dar si-a dat drumul spre casa daca opream si porneam imediat o lua sfert asa ca mi-am zis ca e ceva pe alimentare si ca prinde aer

a doua zi de dimineata cand sa pornesc pauza, o iau si o duc la remorca la skoda raspuns: pe parte electronica nu are nimic in rest mecanic nu putem sa facem nimic ca nu e skoda si nu putem sa luam ceva de pe o masina si sa punem pe alta

am auzit pe la cineva ca niste moldoveni isi facusera service la noi n oras si ma duc la aia si imi ia la purificat masina:imi verifica daca pompa di rezervor baga suficient(no problem), dupa aia imi da pompa de inalta presiune jos(cea de pe chiulasa) se preconiza ca nu baga suficienta presiunesi nu deschide nici un injector in momentul asta flu ca un injector e 400 e si o iau razna:); o curata cu benzina(au tras benzina prin ea) si surpriza: putina mizerie dar cica nu asta era problema dar si multe margele facut de apa

dupa operatiunea asta o monteaza la loc si tinde sa o ia dar baga numai un injector

imi zice ca daca i-si mai da drumul un injector ma scot ca-si vor da drumul toate dupa aia dar nuami sa porneasca in 2 continuarea mai tarziu k mie somn:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se muta la diskutzii generale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e teama ca o sa ai probleme in continuare (pe langa faptul ca nu ai deschis topicul unde trebuie).

Exista un topic mai vechi care se ocupa exact de ceea ce descrii tu aici, si anume http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9482&

In regulament scrie foarte clar ca trebuie sa cauti inainte de a deschide un topic nou.

Mai mult, tot nu vrei sa intelegi sa "utilizezi" corect limba romana scrisa. Imi vine foarte greu sa cred ca, daca ar trebui sa scrii la servici un raport sau sa completezi un formular, tot asa ai scrie.

Nu o sa iti mai dau inca un warning - ar fi al treilea deja si la 5 se da ban. Insa te rog sa iei o scurta pauza de gandire si sa vezi daca intr-adevar vrei sa continui participarea pe acest forum in aceleasi conditiuni ca pana acum. Pentru ca daca continui asa, prezenta ta aici va fi de scurta durata.

La urmatoarea bila neagra vei primi o suspendare temporara.

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unui PM de la cipos am redeschis topic-ul - inteleg ca au mai ramas niste informatii de postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in urma sfatului am luat frumos masina la remorca am ajuns in jur de 80 la ora am dat la automat(ca sa nu sara de la punct) si am ridicat usor ambreajul a luato foarte greu si mergea prost tare (intrerupea) am mers imediat si am luat o solutie de curatat injectoarele(se gaseste in statiile peco mari) am facut 50 km

a doua zi dimineata a luato sfert asa ca aveti foarte mare grija cu ceea ce puneti un rezervor

si inca ceva daca puneti solitie de curatat in rezervor aveti grija sa schimbati filtru de motorina deoarece solutia dizolva mizeria din rezervor si o duce in filtru

p.s. nu incgideti topicul iar ca poate mai sunt persoane care vor sa-si mai de acu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat titlul topic-ului, la rugamintea lui cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

a patit si boops acelasi lucru asta vara. a fost topic. Saracul a dat telefoane intr-un weekend.. parca la mare era si a alimentat motorina f. proasta :| era convins ca are probleme cu motorul. Dupa aceleasi chinuri ca si tine s-a rezolvat la urmatoarea alimentare.

De luat aminte si pentru alti dieselisti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lucrat vreo cateva luni bune pt Lukoil asa ca va pot spune ca exista statii de combustibil in care sefii de statie aranjeaza cu prietenii si mai baga cate un camion de benzina/motorina pompata direct din conducta, asa ca aveti mare grija de la care statie va alimentati. Asta e valabil si pt alte statii ale marilor furnizori si nu are nimic de a face cu integritatea firmei respective, ci doar cu profitul sefului de statie. Iar in afara de asta sunt o gramada de statii vechi preluate care au rezervoare de fier ruginite si in care se infiltreaza apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lucrat vreo cateva luni bune pt Lukoil asa ca va pot spune ca exista statii de combustibil in care sefii de statie aranjeaza cu prietenii si mai baga cate un camion de benzina/motorina pompata direct din conducta, asa ca aveti mare grija de la care statie va alimentati. Asta e valabil si pt alte statii ale marilor furnizori si nu are nimic de a face cu integritatea firmei respective, ci doar cu profitul sefului de statie. Iar in afara de asta sunt o gramada de statii vechi preluate care au rezervoare de fier ruginite si in care se infiltreaza apa.

mai am inca un iveco si face transport in toata tara si i-am impus soferului sa alimenteze numai din lukoil si la ala nu am avut probleme

deci e ceva normal ca seful de statie sau vre-un angajat care interesat de profitul propriu a pus ceva apa in rezervor asa ca fugiti cat puteti de lukoil plaza romania si am auzit ca si ala de la ciurel ar avea probleme(eu unul nu alimentez de acolo)

a patit si boops acelasi lucru asta vara. a fost topic. Saracul a dat telefoane intr-un weekend.. parca la mare era si a alimentat motorina f. proasta :| era convins ca are probleme cu motorul. Dupa aceleasi chinuri ca si tine s-a rezolvat la urmatoarea alimentare.

De luat aminte si pentru alti dieselisti

pai el a mai reusit sa o porneasca?

cum a curatat injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit chestia asta cu un OMV (la iesirea din Constanta). De atunci nu mai am aceeasi masina desi nu se comporta la fel de grav ca cea din postul asta.. Doar merge incredibil de prost. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit chestia asta cu un OMV (la iesirea din Constanta). De atunci nu mai am aceeasi masina desi nu se comporta la fel de grav ca cea din postul asta.. Doar merge incredibil de prost. :drunken:

fa o curatire la injectoare nu te costa mult(solutie din staiiele peco+filtru motorina=cam 50ron)

insa ai grija cu solutia sa nui pui pentru injectoare de benzina(citeste foarte atent eticheta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal'

Eu sunt pe motorina nu pe benzina, iar problema mea era ca pornea impecabil la rece dar nu mai vroia sa plece la cald. Dupa ce am trecut in revista toate componentele care ar fi putut avea macar cea mai mica legatura cu aceasta problema, am realimentat si in catva km (70) am facut prima oprire - repornire si problema era remediata.

Nu m-am atins de injectoare nici macar cu solutie de curatare.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

oricum ce se discutase mai sus(adica problema mea ) a fost la un motor de 1,9 tdi

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaa ! Deci martorul de ESP se poate aprinde si din alte cauze ? Mai citisem ca se mai aprinde cind ai unul/doua stopuri de frina arse.

Si mie mi s-a aprins cu diverse ocazii si culmea mi se parea ca trage bine masina. Mai sapam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul de la esp mai inseamna si chek engine :lol:, defapt nu e martorul de esp ci e martor de check engine, iar tu cand dezactivezi esp inseamna ca stochezi o eroare, iar la activare espului o sterge automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaa ! Deci martorul de ESP se poate aprinde si din alte cauze ? Mai citisem ca se mai aprinde cind ai unul/doua stopuri de frina arse.

Asta parca aprindea martorul bujiilor. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fac generalizari dar si eu cand am alimentat cu motorina de la Lukoil masina a nu a mers rotund: trepidatii etc. Deci atentie la ce motorina puneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit postul, incep sa cred ca modificarea brusca a felului cum merge motorul meu poate avea si alte cauze, decat o "cadere subita a motorului". In week-endul trecut am facut o excurisie la Lacul Rosu, si am alimenatat de la o statie noua din orasul nostru, de unde nu am mai pus niciodata motorina. pe drum am observat schimbarea de comportament a motorului, insa nu credeam, sau nuy voiam sa cred ca poate fi din cauza motorinei. Acum insa mi se pare crea mai buna explicatie. A o cadere subita. Incep sa am semne de intrebare legat de motor. oricum urmeaza un o noua alimentre, un test cu vag-com, niste fitre noi, eventual ceva solutie de curatat injectoarele, si apoi o sa va zic rezultatul.

Sincer, dupa ce am citit postul, am mai multe sperate ca masina mea sa nu fi cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut, am un golf4 tdi-pd..din 2000..116cp..cu urmatoarea problema..

ieri am alimentat de petrom..jumate din rezervor...a mers f bine...vreo 100km...dupa care azi..din senin a inceput sa trepideze urit de tot

adica de abia puteam sa merg cu ea...si mi s-a aprinds si ESP in bor!

am tras pe dreapte..am stationat vreo 10min..dupa care am pornit-o..a mers rotund motoru cam 1min, dupa cre i-ar a inceput sa trapideze..

am fost sa schimb filtru de motorina...si nimik..tot la fel..!!!

totusi dc opresc motoru vreo 10min..si il pornesc merge frumos cam 1 min dupa care apare din nou problema..!!

mentionez ca imi oscileaza si turometru destul de nasol..dc o accelerez pe la 3mii si acolo oscileaza turom!!!

inca nu am apucat sa o bag pe tester...dar..poate imi ziceti cam ce ar putea avea!!!

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ti-am zis si pe mess, fa o scanare. ori e de la motorina, ori de la un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit multe cazuri la care problema a persitat si a fost de la mufa unui injector care numai facea contact bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cipos aia patisem si eu. si dupa ce am inversat injectoarele si curatat mufele s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!