Jump to content

Inlocuire elemente evacuare: unde, de care?


Zorro Classic
 Share

Postare recomandată

Dupa unele carpeli a venit timpul sa inlocuiesc unele elemete din evacuare. As avea unele nelamuriri:

- teava care vine impreuna cu catalizatorul (cea dintre galerie si catalizator) poate fi livrata separat? piesa in forma de U de langa catalizator este rupta si, daca este posibil, as schimba-o.

- cam ce pret ar avea un ansamblu Bosal complet, mai putin catalizatorul? Exista alte variante (producatori)pentru masina mea? Ceea ce am pus eu in poze este oferta standard pentru VW Polo Classic de la Bosal. Mentionez ca nu ma intereseaza in mod deosebit evacuari sport, ci mai degraba ceva ok pret/calitate (mai mult orientat spre calitate).

- unde le pot comanda? se pot comanda si pe parti, sau ansamblu complet? Nu ma intereseaza, daca nu sunt stricate, elementele de legatura, de exemplu.

- unde le pot schimba? preferabil ca atelierul sa fie serios si sa aiba si sudori (in cazul in care trebuie sa sudez ceva).

Multumesc de sfaturi!

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(cea dintre galerie si catalizator) poate fi livrata separat? piesa in forma de U de langa catalizator este rupta si, daca este posibil, as schimba-o.

- cam ce pret ar avea un....

- se pot comanda si pe parti, sau ansamblu complet? Nu ma intereseaza, daca nu sunt stricate, elementele de legatura, de exemplu.

- unde le pot schimba? preferabil ca atelierul sa fie serios si sa aiba si sudori (in cazul in care trebuie sa sudez ceva).

Multumesc de sfaturi!

- teava care vine impreuna cu catalizatorul nu se livreaza separat ca piesa de schimb, trebuie manufacturata

- toba finala Bosal costa 320 Ron, intermediara Bosal costa 140 Ron.

- se pot comanda la noi la Volksparts

- se pot monta la orice service de tobe, sau putem sa te trimitem noi aici in zona la unul din service-urile cu care colaboram

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine. Manufacturata va insemna sudata, deoarece este rupta piesa respectiva din sudura, fara sa fie afectata teava.

Exista de regula pe stoc sau trebuie comandate din timp (cam cat timp, deoarece am dese plecari din Bucuresti si trebuie sa-mi planific vizitele din timp)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rvacaru a cumparat tocmai saptamana trecuta de undeva din Sibiu un set complet bosal mai putin catalizator undeva sub 400ron pentru fabia. Tu ai acelasi traseu ca el (fabia hatch 1.4 16v).

Tzeava intermediara practic nu exista, tobele o contin si se unesc la mijloc. Iti mai trebuie 2 coliere si ai rezolvat problema.

Undeva la pret dublu poti gasi traseu de inox direct sau nu. Asta daca te intereseaza sa tii masina mai mult timp si eventual sa alerge o idee mai bine :beerchug:.

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate difera mult. Traseele sunt diferite la Classic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, aveam impresia ca tu ai 9N. E 6N al tau?

PS: de fapt da. vad acum 2000. Totusi ar trebui sa fie comparabile daca nu indentice. Volksman ti-a facut o oferta vad.

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6KV2 (semnatura). Dar nici la modelele mai vechi de Fabia nu seamana deloc evacuarea cu cea de la Polo Classic.

Stie cineva cam cat cost manopera de montare+ o sudura mica?

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista de regula pe stoc sau trebuie comandate din timp (cam cat timp, deoarece am dese plecari din Bucuresti si trebuie sa-mi planific vizitele din timp)?

Tobele sunt pe stoc in tara, in maxim 24 h le putem avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta si pe mine cu o informatie: Cat costa un catalizator pt. masina din semnatura? Euro 4 cu 2 sonde lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Zorro Classic

Pe cele vechi, tot Bosal, le ofer gratuit! Vineri dupa ce le schimb, pot fi ridicate de la subsemnatul!

Cea intermediara arata bine, doar ca are teava gaurita (cam 1 cm in diametru). Poate fi reparata, dar eu nu am unde si cu ce. Cea finala este peticita, dar nu are nici o gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Zorro Classic

Se poate inchide!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!