Jump to content

Huruie ceva cand accelerez


DanZZ
 Share

Postare recomandată

Am aceeasi masina si am trecut de 60.000 km. Eu am cumparat masina in vara lui 2006 si zgomotul era foarte slabut, in schimb in prima iarna m-am cam speriat pentru ca zgomotul s-a amplificat, problema cu frigul. Vara a revenit la acelasi nivel de zgomot si asa merg de atunci. Cam multa inconstienta din partea mea, dar cu cat imi cer astia in service sa o repar cumpar una de la dezmembrari, asa ca, sa munceasca in continuare pana nu mai poate.

Am vazut cazuri pe aici care nu au rezistat prea mult timp, asa ca e decizia ta. Poti sa cumperi din dezmembrari si sa o tii pregatita, iar in cazul in care vrei sa o repari pe asta cel mai bine e sa o faci cat mai repede.

Treaba cu maneta se intampla pentru ca intr-o anumita pozitie se transmite zgomotul mai bine in masina. Eu am mers cu cineva in paralel si mi-a spus ca zgomotul nu e influentat de schimbarea vitezelor. Imi imaginez ca e diferentialul sau rulmentii de la diferential(grup).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • laus

    18

  • cristibt

    17

  • C o s m i n

    15

  • Vlad_passat

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai am doua zgomote distincte:

1. vuietul, suieratul progresiv in functie de viteza(se aude tot timpul)- cel care ma ingrijoreaza

2. rontaitul treptele 3,5 mai pronuntat in frana de motor, dar si in accelerare,+plus la schimbarea vitezelor3,4,5,6

oricum crezi ca ajuta momentan un schimb de ulei la CV?

Cosminee tu ce crezi?please

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti sa nu fie rulmentul de la priza directa din cutie,la masina mea a fost schimbata cutia de viteza in garantie si au spus ca acel rulment a fost de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de colegul Danzz pentru ca am si eu aceeasi problema la cutie si am fost in service,si mi-au zis baietii ca este rulmentul de la priza.Acum problema este ca la demontare pot fi gasiti si ceilalti rulmeti din cutie stricati(cica sunt 4 de toti:2 cu bile 2 cu role) si mie mi-au cerut cam 450 de lei manopera plus rulmentii/rulmentul care nu sunt scumpi dar cum e perioada de criza nu am avut fonduri sa ii schimb asa ca astept "mielu" de Paste sa ii schimb!

Numai bine tuturor si tineti topicul cald ca asta chiar e o problema la cutiile in 6 trepte de la VW pana in 2004-2005.Majoritatea sunt cele de cod ELN cum este si a mea(asta dupa multa sapaturi pe forumuri site-uri) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un schimb de ulei nu cred ca are cum sa schimbe situatia, iar cat despre rulmentii de la priza (nu stiu daca DANZZ se refera la axul care intra in ambreiaj) zgomotul ar tb sa dispara cand calcam ambreiajul sau oprim motorul in timpul mersului (eu am probat si asta)...dar la mine nu dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi imi desface si mie cutia si va tin la curent

replica unui mecanic in care am incredere"sunt probleme la cutiile in sase trepte de pe passat"

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate doar la unele serii de cutii in 6 trepte (ELN).

A mea are un fluierat in treapta a 3-a de cand o stiu. Probabil pinionul respectiv are ceva de la mama lui.

Deci sa inteleg ca nu s-a rezolvat cu schimbatul uleiului (scuzele mele, doar acum am observat postul tau in care ma intrebai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am schimbat uleiul , am trecut direct la operatie

la mea codul e FRK, nu stiu daca s-a referit si la motorul tau ATJ

AVF-ul vine in general cu FRK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesante niste fotografii daca poti face la partile afectate, la etapa de dezmontare, montare...ce se poate. Bafta si asteptam rezultatul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a gasit rulmentul mare conic de la pinionul de atac ca si la userul castravete cel incercuit nr.3-de fapt camasa lui- s-a dus cimentarea in trei locuri si s-au uzat si rolele rulmentului

cost 650 lei rulmentul- la reprezentanta 850- piesa va veni in 4-5 zile

manopera 300- doar desfacut ,schimbat si ansamblat cutia, nu si dat jos cutia plus montaj

probabil ulei cca. 200

estimez undeva la 1300-1500 distractia cu CV

fiind dat jos si ambreiajul s-a observat subtierea discului, placa, rulmentul si volantul fiind in stare buna

s-a recomandat si schimbarea kitului de ambreiaj fara volant-acesta fiind la reprezentanta pe Luk cca. 850ron(OEM tot cu Luk a venit)

Sachs era in jur de 1200

masina are 142500 de km fiind luata de noua- mi-a patinat o singura data in octombrie-noiembrie parca

momentan sunt mai stramtorat cu banii-criza si tocmai am platit reziduala si ultimile doua rate- in jur de 27000ron

daca ma descurc pana luni probabil voi schimba si ambreiajul

oricum mi-e f. greu fara masina si... daca stiam cat dureaza mai amanam

cateva poze dar slabe ca eram doar cu telefonul si fara masina mi-e greu de alergat

post-6025-1238503858_thumb.jpg

post-6025-1238504219_thumb.jpg

post-6025-1238504182_thumb.jpg

rezulta ca rontaitul de la CV tot de la conic vine pentru ca ceilalti rulmenti sunt in regula

dar mai multe detalii dupa inchiderea operatiei

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a venit rulmentul conic, 650 ron, 350 manopera la CV+cca 300 dat jos pus cutia

rulmentul original era "made in austria" cel care mi-a venit scrie "made in hungary" de la autonet(avea stiker)

ambreiajul il voi schimba luna aceasta la reprezentanta dupa ce imi revin financiar

costul ambreiajului (kit)e 850ron cu tot cu reduceri cu piesa la schimb, si cat o fi manopera voi vedea, dar prefer sa am garantia si la ambreiaj si la manopera in acelasi service

cel mai ieftin kit l-am gasit la volksman la 1100 nou nout-f.f. amabil- recomand

probabil azi va fi gata cutia, si maine e posibil sa am masina operationala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat-o! Cum merge? Mai sunt zgomote?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impecabil,nu mai am nici un zgomot, a disparut si "rontaitul"

cost total 1600ron cu tot cu mici atentii la mecanici

rulment conic 650

ulei CV cca.200- au intrat aproximativ 2,5l 75W90 mobil1(eu stiam ca intra 2l)???

manopera CV 350 ron

manopera montat demontat pe masina CV cca. 300

recomand desfacerea cutiei pentru cei cu km putini- cutie SH nu stii ce cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin din pacate,

pierd ulei pe la semeringul de la priza directa(curge din carcasa ambreiajului)- desfacere din nou programata peste doua zile- ma mai mangaie ideea ca tot aveam de dat jos cutia sa-mi pun ambreiajul nou,

ulei am pierdut cca 500ml in 4-5 zile

la fel ma consolez cu ideea ca daca aveam discul nou si-l murdaream de ulei, ... acum mai adaugam cca. 1800ron cost ambreiaj sachs+manopera

in rest nici un alt zgomot din partea cutiei- functioneaza ca noua , si da trebuiau sa intre 2L de ulei

aviz si celorlati cand simtiti miros intepator uitati-va si sub masina(uleiul de la CV are un miros aparte)

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remediat ieri si schimbat si kit ambreiaj- total 1978ron

ambreiaj 1200sachs(diskul era Luk :ceuameni: )

schimbat furtunase etrieri fata - spate +lichid frana+manopera cca250ron

semering priza directa la CV 30ron(cel care mi-a asamblat cutia a dormit si nu a fixat semeringul bine se vedea cu ochiul liber montaj imperfect, oricum se schimba pe exterior nu s-a mai desfacut cutia

deocamdata nu mai am pierderi de ulei- mai fac o verificare dupa sarbatori

salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut la toata lumea,

am si eu o problema ciudata:

uneori in viraje (dar nu foarte stranse) si uneori in acceleratie se aude un huruit aproape insesizabil... turbina nu cred ca e... furtunele relativ ok.

testat planetara in sensul giratoriu si nici un zgomot...

lichid la servo destul si chiar mai mult...

ps cutie automata...

o idee un sfat unde sa caut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca in cele din urma nici a mea nu vrea sa mai mearga mult. S-a amplificat foarte tare zgomotul, mai ales in frana de motor. Acum imi dau seama ce auzeau ceilalti. Trebuie sa fac ceva cu ea :D . Deja ma gandesc sa o demontez, desfac de unul singur si m-ar interesa daca imi puteti da cateva sfaturi la demontare(probleme specifice si ma refer daca tb data toba jos sau alte prostii, desfacerea pistonasului de ambreiaj, chei speciale daca exista etc. ) sau vreun manual de demontare. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu sunt specialist dar e ca la schimbare de ambreiaj clasica

psycho_mishu @ eu n-am nici cea mai vaga idee

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In cele din urma am dat cutia jos si bineanteles ca rulmentul conic era distrus. Mai bine zis rolele si camasa interioara erau terminate(ciupituri de material de 3-4mm). Problema care o am acum e ca nu stiu exact cum se desface surubul din capatul axului primar(e axul cu priza pentru discul de ambreiaj), are filet pe stanga pe dreapta? Surubul se vede dupa ce se da capacelul din capatul cutiei de viteze care corespunde cu axul primar. Daca aveti ceva informatii, manual, faceti-va mila!!

..aaa..cutia e FRK!

Modificat de laus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si inca de la inceput imi cer scuze daca postez aici o problema dar in alta parte nu am gasit.

detin un passat variant din 2001 diesel de 130 cp face-lift.

cand accelerez se aude un fasait. mentionez ca am avut o mica fisura in radiatorul de la intercooler pe care am remediat-o cu poxipol. sincer nu pot sa va spun daca inainte de lipirea radiatorului se auzea pt ca nu am tinut cont.

multumesc anticipat tuturor celor care ma pot ajuta.

P.S.

puterea este aceiasi.... sau poate mi se pare, dar parca se infige la fel de bine.

Modificat de JULIANNO78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asculta furtunele turbo cand cineva accelereaza, probabil pierzi presiune pe undeva.., esti singurul care poate identifica sursa noi ne dam cu parerea dupa ce ne spui de unde vine fsss-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, foarte folositor topic-ul. Am aceeasi problema ca si restul lumii de aici: VW Passat 2003 1.9 TDI 131cp si cutie in 6 trepte. Se aude rontait-ul despre care s-a tot discutat in topic. Daca imping de maneta cand e bagata in viteza se aude mai rau. Zgomotul se amplifica la accelerare si la decelerare se aude iarasi foarte tare. Din ce am citit aici inteleg ca cea mai probabila cauza ar fi rulmentul conic.

Intrebarea este daca stiti in Buc un service care ar vrea sa faca operatiunea asta pentru ca am mai sunat la cateva si mi-au spus ca nu se baga sa desfaca cutii.

Orice sugestie e bine venita. Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
VW passat tDI 4 motion

Salutare . am un passat din 2003 , 131 cai 4 motion si se aude un hurit la pornire de pe loc parca vine din dreapta de la roata din spate. astazi in timp ce mergeam am lasat acceleratia si cand a ajuns la o turatie sub 1600 a inceput sa se auda iar huruitul..e foarte urat parca s-ar dezmembra masina.am apasat ambreiajul si sunetul a disparut dupa ce l0am lasat iar s-a auzit.ce ar putea sa fie ? eu nu ma pricep deloc . ms

Modificat de c o s m i n
Post dublu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul care ar putea hurui pe acolo este grupul de pe spate(centrul masinii) si ar cam trebui sa faca tot timpul, cat e in miscare vreau sa spun. Planetarele pe spate se duc destul de greu, deci putin probabil.. Oricum daca zici ca nu mai face cand apesi ambreiajul pot fi si alte cauze cum ar fi pe la ambreiaj ori ceva prin cutie. Tb sa descrii mai bine ce face si cand face.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laus, ce face cutia ta? ceva noutati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!