Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

varule, fa-ti un soft cu simt de raspundere, ai o gramada de unde sa alegi, de la consacratii locali pina la consacratii in 1.8T din UK, acum ai posibilitatea sa alegi, cind aveam eu k04 si am vrut soft, am vrut ceva din UK de care tot citisem si singura solutie atunci a fost voinea si softul MRC - care apropos, a fost un deal mai mult decit ok si un tuner mai mult decit ok. Acum poti alege si jabba, si revo daca vrei sa ramii pe low budget; daca vrei state of art, go for SKN. Sau go for ce vrei tu numai fa-ti un soft cu o presiune pe la 1.3 constant si o sa vezi ce inseamna "the real shit" cum zice englezul - dar asta numai dupa ce iti pui si evacuare mai mare ca ce ai acum o gituie rau de tot si admisie ca sa traga si "plaminul" ei ceva :icon_thumright:

si daca o mai "arzi" mult cu presiuni de 1 bar, sa nu ma mai suni in viata ta :blah:

:offtopic: vrei sa vezi cum merge evo cu presiune putintel mai mare si evacuare turbo back? te iau in masina numai daca mi arati bonul de la pampers la urcare :Driver:

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahah..pai am mers cu tine, doar ca la cruise. astept sa vad cum trage jucaria ta cum trebuie...cu bon cu tot.

saptamana viitoare decid ce si cum, dupa ce voi fi cantarit ofertele.

dar ca idee as baga un 1.2 cu 1.4 boost cu evacuarea asta..si dupa aia..fie DECAT sau downpipe..depinde de ce ar ajuta mai mult.

e greu sa aleg...vb f serios...sunt asaltat cu oferte.

Link către comentariu

Bogdane, eu daca as fi tunerul care -ti face softul, te -as trimite sa -ti pui evacuare mai intii si apoi ti-as face soft, ce nu vrei sa pricepi din ce -ti spun eu aici? daca ai "decat" o sa ai probleme cu sonda 2? am avut motor ca al tau si-ti spun din experienta ca nu merge fara cat, daca tehnologia a mai avansat si tunerii din ziua de azi stiu mai multe decit stiau acum 3 ani, ai scapat de catalizator daca nu , ramii cu el pe masina. Cit despre evacuare, eu am invatat asa: presiune mai mare, avansuri mai mari, benzina mai multa => gaze de evacuare mai multe / mai fierbinti; daca vrei sa le scoti printr-o evacuare de 63 mm sau cit are masina ta, cum vrei; nu zice nimeni ca trebuie sa te apuci de spart banca nationala si le faci pe toate miine dar ai rabdare man si fa-o cu cap

:)

Link către comentariu

Pentru Stage2 (ma refer strict la softurile noastre) este obligatoriu o evacuare completa de tip turbo-back (ideal de 3" pentru K04), cu sau fara catalizator. Probleme nu vor fi si nici nu se vor aprinde martori luminosi in bord. Singura problema ar fi constiinta personala in cazul in care esti o fire mai ecologista :-)

Panel filter-ul este Ok dar nu ar strica un cold air intake, astfel vei mai inlatura o parte din restrictia din admisie si turbina va putea respira mai usor (lucru vizibil in high revs)

Intercooler-ul Forge este mai mult decat binevenit deoarece iti va permite sa rulezi cu un boost superior chiar si in lunile calde, fara sa-ti faci probleme de temperaturile de admisie. Da, este posibil sa rulezi cu setari preferentiale pentru Boost, Timing sau AFR astfel incat masina va putea fi setata optim pentru benzina din rezervor sau temperaturile exterioare :)

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

a raspuns aicu pentru mine :vaidecapulmeu:

1 admisie 2 evacuare 3 soft

asta in linii mari :blink: o sa mai ramana si mici reglaje.

si ce crezi te pot ajuta in toate cele 3 etape .... defapt dupa cum bine stiti imi place sa vad oameni fericiti in jurul meu ;)

Link către comentariu

OT: Mai bine vinzi masina si iti iei un S3 8P si gata. :) Te misti greu domnule WRC, greu...

On topic: Niste jante ceva mai mari nu ti-ai propus?

Link către comentariu

Vlad, la banii de S3 8P mai bine iau RS4 B5... :D da, e mai veche, dar nu e o masina care sa fie afectata de varsta.

ma misc greu, nah ce vrei.. sunt mai rotund :ceuameni:

sau de diferenta de bani, as face S3 meu cam altceva...

si jante mai mari sunt in plan, gasisem unele pe 18", dar nu aveau cauciucuri deloc..si deocamdata mai aman. oricum am cauciucuri pe 17" aproape noi.

bbmule, stiu ce zici si sunt de acord cu tine, dar stiu si S3uri care cu evacuarea stock sau maxim cu DECAT merg cu soft RBN, adica mai sus decat mine. oricum, mai astept sa vad ce fac cu evacuarea, plus ca am inteles ca sonda se poate pacali din soft.

PS: oricum soft mai agresiv nu as fi pus fara sa vad ce fac cu evacuarea. maxim as fi pus un 1.2 constant.

aicu & nadir, merci de explicatii !

Link către comentariu

da faina masina, imi plac ft mult s3 urile, si eu un intercoolr din acela vreau sa imi pun, sau poate o ideee mai mare :(

Link către comentariu

Deci pana la urma te vad cu caietel spiralat rosu la fata de atata concentrare si batand din picior, asteptand proba practica...

Buuuuun - Excelent choice! :Driver:

Succes si sa iei note bune ca sa nu ne certam... :blah:

Link către comentariu

am citit topicul ca pe un roman (bine, aveam cateva pagini, dar multe posturi de fapt). orice scoala de pilotaj, orice experienta e un pas inainte. asta e clar. totusi NU cred ca nivelul tau e de scoala aia, parerea mea desigur. mi-e greu sa cred ca nu stii trasa unui viraj si cum sa folosesti distributia maselor. si nu uita ca abordarile se cam schimba totusi in functie de masina, asta inveti in timp si prin foarte mult exercitiu.

oricum bafta la cursuri. daca voi puteam, m-as duce la cele de la nemti, doar pt ca ar fi o experienta unica, viteza nu e obiectivul meu prim.

Link către comentariu

si iar m-am re-decis :D..teoretic comand saptamana asta DECAT si dupa aia refac softul.

scoala oricum mai asteapta, pana se usuca afara.

Link către comentariu
si iar m-am re-decis :icon_thumright:..teoretic comand saptamana asta DECAT si dupa aia refac softul.

scoala oricum mai asteapta, pana se usuca afara.

Buna alegere ai facut ca mergi mai departe cu masina,scoala poate astepta ;).

Arata bine intercooler-ul.Inainte de a-l monta ai facut de curiozitate scanare in mers si daca da, ti s-a modificat in vreun fel temperatura la admisie cu si fara intercooler ? Sau poate ca e prematur acum sa verifici dat fiind faptul ca e inca rece afara :-?

Link către comentariu

nu cred ca in perioada asta se poate observa vreo diferenta...poate,dar cam mica.

nu, din pacate nu am apucat sa fac loguri inainte si dupa, dar am incredere in ce zice forge pe site...

merci aicu, as fi vrut sa fie mai vizibil, si sa aiba mai mult acces aerul la el, ca partea superioara e ascunsa dupa bara... dar asta e acum.

Link către comentariu

puneti o bara de a3 sau s3, modelul urmator, cea de a3, va trebui sa o modifici putin, ca nu sta bine pe aripi :lol:.. dar ar arata bestial si ar primi si aer mai mult :icon_thumright:

Link către comentariu

nu am de gand sa umblu la exterior...si ar arata cam kitsch cu bara de S3 nou...

Link către comentariu

da, mie unu nu-mi place. si plus de asta, din cauza numarului, nu pot spune ca o sa am mare castig de flux de aer.

Link către comentariu

Las-o cu bara ei stock, arata excelent si este destul de "aerisita". Nu se potriveste deloc bara de S3 nou.

Link către comentariu

Bogdan, chiar vroiam sa citesti mai in urma, ca am schimbat uleiul la cutie, am pus MOTUL si cel vechi arata bine, fara impuritati si fara culoare de bronz.

deci am scapat de grija problemelor din cauza ambreiajul, sper.

multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!