Jump to content

Incepatori in TDI


danubius
 Share

Postare recomandată

Pai daca nu e afectata structura de rezistenta, adica doar ceva table indoite si plasticuri sparte atunci totul e ok. Dar in acelasi timp o masina lovita, chiar usor poate ascunde multe probleme. De retinut ca astazi masinile nu mai au caroserie si sasiu separate ( ca la camioane unde schimbi cabina avariata si e ca noua) ci au caroserie autoportanta , asta inseamna ca fiecare piesa isi are rolul ei in structura de rezistenta, totul e un schelet pe care se pun table si plastice.

<{POST_SNAPBACK}>

Tot ce spui tu e adevarat insa daca schimbi tot lantul de piese avariate atunci e ca noua. Repet, cati din cei casatoriti si-au luat nevasta virgina?! Si stiu ca este o intrebare cel putin indrazneata daca nu obraznica sau offtopica rau de tot dar ascunde adevaruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    12

  • danubius

    12

  • Ice_2k

    9

  • RoSonic

    7

Top Posters In This Topic

La cei de care ziceai tu se poate curata? sau ei doar vand turbine?

Probabil ca este un Garrett VNT15

Doar la modelele de 130CP+ este VNT-17

Oricum Express Diesel se ocupa si cu curatarea mecanismului VNT daca asta e problema. Citeste topicurile existente, vezi daca e vreunul cu problema ta, daca nu atunci deschide un topic separat (recomandare generala).

Mai se ocupa cu asta si Duru Taci Exim si Total Diesel Service (Str. Cutitul de argin nr. xy respectiv zona Colentina). La cerere caut in agenda sa vad adresa exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: @RoSonic: Tu nu esti si pe 4tuning.ro cumva? Ca parca te-am vazut pe acolo (eu intru mai rar acolo) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:D Oameni buni am revenit!

Ce e drept dupa ceva timp si vreo 3000km in 2 luni dar am revenit.

masina merge super si sper sa ramana asa...iar la teste cu vagcom singurul cod de defect il avea intrerupatorul de la pedala de frana...

Cat despre consumuri...ulei in 3000km nu se vede nici o modificare iar motorina afara 5.6l % cu viteza intre 100-150 (se simte viteza 6!!! ) iar in oras 7.4l% desi credeam ca 4motion isi va lua "dreptul" la consum...

Sunt multumit de ea dar am si o intrebare...distributia la cati km? 90mii sau 120mii

ca cele 2 reprezentante din tm se bat cap in cap :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze am postat aiurea...era pt incepatori in TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90.000 km (sau - NEOFICIAL - 4 ani maxim). Totusi de cand ai luat masina ai schimbat TU distributia? Daca nu mai bine o schimbi acum ca nu stii cand a fost REALMENTE schimbata anterior si riscurile sunt cum sunt dar costurile in caz de rupere/sarire curea distributie sunt f.f.f.mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa..nu stiam unde sa pun intrebarea asta asa ca mai bine aici decat sa fac un topic nou:

Eu am condus numai benzinare timp de 7 ani si acuma astept un diesel. Frica mea cea mai mare este ca obisnuit cu benzina sa nu ma duc la pompa si Doamne fereste din obisnuinta sa pun benzina ????.... A patit cineva dintre voi asa ceva ?

eu cred ca o sa-mi lipesc o hartie pe bord "nu pune benzina !!!" ca sa-mi intre in cap :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fii un diesel-ist fericit ! :o

Oricum poti sa lipesti un abtibild pe busonul de motorina daca chiar te temi de ceva.

Si dupa ce termini rodajul sa schimbi pe la 2500 - 3000 rpm sa nu o conduci "babeste". TDI-urile pot si au nevoie sa vada linia rosie din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai speriati omul degeaba, s-a discutat deja treaba asta... nu trebuie sa schimbi la 2500-3000... mergi tu o zi de la cap la coada schimband doar la 3000rpm si sa vezi ce consum interesant o sa obtii...

@raz.ro ce tre' sa tii minte este sa nu dai talpa sub 1900-2000rpm si sa ii dai din cand in cand un 4000-4500rpm ca sa eviti colmatarea cu funingine a galeriei de admisie, vanele turbinei etc... cat despre o turatie de "croaziera" de 1600-1700 rpm este foarte ok... dar daca ai nevoie de putere in clipa aia, retrogradeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai speriati omul degeaba, s-a discutat deja treaba asta... nu trebuie sa schimbi la 2500-3000... mergi tu o zi de la cap la coada schimband doar la 3000rpm si sa vezi ce consum interesant o sa obtii...

@raz.ro ce tre' sa tii minte este sa nu dai talpa sub 1900-2000rpm si sa ii dai din cand in cand un 4000-4500rpm ca sa eviti colmatarea cu funingine a galeriei de admisie, vanele turbinei etc... cat despre o turatie de "croaziera" de 1600-1700 rpm este foarte ok... dar daca ai nevoie de putere in clipa aia, retrogradeaza.

<{POST_SNAPBACK}>

Eu schimb zilnic la minim 2500 rpm de 4 ani. Consumul meu este de 6,98 litri de motorina la suta de kilometrii in conditiile de 90% oras si 10% afara.

Mentionez ca in ultimii 3000 km am avut doar oras si 8,32 L/100 km atingand odata la 2 zile 110 km/h in oras si ieri am atins 170 km/h in oras (Vitan). Plus ca merg in traficul bara la bara de pe Stefan cel Mare la ora 8:30 - 8:50

Consumul nu e legat de turatie ci de pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

distributia nu a fost schimbata iar masina are carte service cu revizii facute la oradea primele 2 si la timisoara urmatoarele 2,...actualmente are 80.000km (eu am luat-o la 77.000 de la propietar si o stiu de cand avea 64.000 si nu era de vanzare deci nu s-a marsavit km.

deci in concluzie am sa schimb la 90.000 distributia....apropo cat de obligatoriu e sa schimb pompa apa...nu ca m-as zgarci la bani dar vreau sa stiu sa nu o schimb aiurea....

cat despre sticker pt haion nu se ofera nimeni?

nu merita TDI-ul meu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si pompa de apa... nu de alta, dar ai sanse mari sa-t crape mai tarziu si platesti iar manopera pentru toata treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

distributia nu a fost schimbata iar masina are carte service cu revizii facute la oradea primele 2 si la timisoara urmatoarele 2,...actualmente are 80.000km (eu am luat-o la 77.000 de la propietar si o stiu de cand avea 64.000 si nu era de vanzare deci nu s-a marsavit km.

deci in concluzie am sa schimb la 90.000 distributia....apropo cat de obligatoriu e sa schimb pompa apa...nu ca m-as zgarci la bani dar vreau sa stiu sa nu o schimb aiurea....

cat despre sticker pt haion nu se ofera nimeni?

nu merita TDI-ul meu asa ceva?

<{POST_SNAPBACK}>

Schimba pompa de apa... Daca se defecteaza ulterior e nasol si daca rupe si daca nu rupe cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfaturi, o sa le iau in considerare cand ajunge masinuta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am dat peste o problema.... :(

De cateva ori la spalatorie fara spalat motor si de cateva ori cand ploua si era umezeala nu porneste la sfert dupa stingere martor bujii ca de obicei pe vreme uscata....? care ar putea fi cauza? unde sa caut? e vreun contact imperfect?

si inca ceva de vreo 5 zile vine un miros ciudat de urina pe ventilatie...cu clima pusa dispare dar simplu sau pe caldura e insuportabil...totul a coincis cu schimbare filtru polen (mann) , celalalt era plin si nu prea venea aer...acum vine aer dar nu il pot respira...helllppp.

Trebuie curatata instalatia? sau e alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duhoare de AC...

asta e..

Te duci frumusel in Carfur sau Cora, dai 269 000 vechi sau 26.9 noi si iei un spray care curata AC.

Scrie pe el ce si cum faci cu el

Doar ca te tine cam...1 luna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

hai ca ma oftic.. eu am dat 17euro pe un spray de curatat ACul la AUGSBURG International. Esti sigur ca exista asa ieftin la Cora/Carrefour ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce sa te oftici... sunt unele mai bune, altele mai proaste... probabil ca ala pe care l-ai luat de la augsburg era ceva antibacterial, alea mai ieftine doar iti "parfumeaza" tubulatura si lasa in urma reziduuri uleioase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un spray de la wurth si sambata o comit...o sa va spun ce si cum...pret 600.000lei vechi.

dar despre cealalta problema cu pornitul si umezeala nu stie nimeni nimik? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se face curatarea? prin gurile de ventilatie? am fost cu alexrosiu la augsburg acu vreo luna in cautare de asa ceva si scria acolo ca trebuie dat direct pe.... hmmm... nu mai stiu cum se cheama piesa :) cert e ca era ceva din interiorul instalatiei, fara acces direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k se refera la evaporator. Cred ca se poate ajunge la el indepartand filtrul de particule, dar sincer n-am avut timp sa studiez problema, asa ca nu bag mana in foc.

Ideea cu datul prin gurile de ventilatie nu cred ca este prea buna. Stiu ca era cineva pe Forum care se plangea ca au ramas lipicioase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

eu am dat prin gurile de ventilatie si nu au patit nimic. Am scapat si de mirosul care aparea cand ma introceam la masina - am folosit AC / a stat masina in soare si porneam motorul ACul fiind inca ON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!