Jump to content

Octavia II 1.4 MPI


danilo
 Share

Postare recomandată

se pare ca o sa fiu primul proprietar de pe forum al acestei motorizari.cand o voi avea v-a voi spune primele impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danilo

    21

  • xxnelu

    16

  • Diesel

    15

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar de ce 1.4? Ce te-a facut sa alegi motorizarea de 1.4? Sincer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul! :)

Ar mai putea exista alt argument?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca nu e mare diferenta intre 1.4 si 1.6 la pret. Mie mi se pare o alegere destul de proasta o astfel de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul este de asemenea mai mic iar performantele sunt peste cele ale unei Fabia Combi 1.4 mpi/ 68 cp sau 1.2 htp/ 64 cp. Care se vand/ s-au vandut foarte bine in RO. felicitari pentru alegere! Value for money. La revanzare vei spune ca oferi Octavia Tour si vei lua mai mult decat unul care vinde o Fabia Combi 1.9 tdi. 101 cp.

Pretul!  :)

Ar mai putea exista alt argument?

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Value for money. La revanzare vei spune ca oferi Octavia Tour si vei lua mai mult decat unul care vinde o Fabia Combi 1.9 tdi. 101 cp.

<{POST_SNAPBACK}>

Dincolo de speculatiile legate de cat va lua, tu probabil nu observi ca omul isi cumpara Octavia 2 1.4i.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA...am gresit, isi ia octavia 2, adica cu atat mai bine!!! va lua mult mai mult decat cel care va vinde o Fabia Combi 1.9 tdi/ 101 cp. This is for sure!

Dincolo de speculatiile legate de cat va lua, tu probabil nu observi ca omul isi cumpara Octavia 2 1.4i.

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Corneliu

Te inseli, amarnic... daca vinde fabia tdi la 150.000 de km ia pret super, motor durabil, mers lejer, mai tine mult si bine

Octavia 2 1.4 va muri clar la 100.000 (trebuie umblat la motor), masina va lucra numai in sarcina. Parerea mea este ca e periculos pentru viata participantilor la trafic O2 1.4, sincer. Cu aceasta masina degeaba te misti prin oras, daca mori in prima depasire pe Valea Oltului.

Este doar parerea mea. Imaginati-va 4 persoane cu klima pornita. E jale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai eu am motorizarea de 1.6 si 102 cp si parca e cam la limita (zic eu)... mai ales cu aerul conditionat. Acum depinde de felul de condus... daca merge mai batraneste nu cred ca e vreo problema, dar fiabilitatea motorului nu cred ca e foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de mort va fi motorul , eu am avut ocazia sa conduc vreo 1000 km un golf 4 1.4-75 cp , motorul acela la turati ridicate nu facea de rusine un golf si in plus la depasiri era destul de sprinten .

Inradevar in panta nu era chiar o placere dar la peste 3500 de turati simteai ca traieste . :)

As dori sa stiu informativ care este diferenta de greutate intre octavia si golf ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai copii, de ce il descurajati pe bietul om :). Motorul daca nu ma insel are 75 de caluti. Daca stii cum sa-i conduci obtii performante rezonabile. O sa se obisnuiasca, la depasiri sub 4000 de rotatii n-ai ce cauta :D . Dupa un drum pe Valea Oltului o sa zici ca ai fost la curse :D . In schimb daca nu mergi sportiv o sa fie economic in oras. Iar despre fiabilitate nu consider ca este un motor care o sa-l lase la 100000 km. Nu turatia omoara motoarele din ziua de azi. Ele sunt facute sa functioneze la turatiile respective, chiar si la 6000 de turatii. Felul in care il conduci il omoara (sa nu-l forjezi cand e rece, un exemplu), sa nu-i faci reviziile la timp, etc. Parerea mea :D !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai copii, de ce il descurajati pe bietul om :D. Motorul daca nu ma insel are 75 de caluti. Daca stii cum sa-i conduci obtii performante rezonabile. O sa se obisnuiasca,  la depasiri sub 4000 de rotatii n-ai ce cauta :P . Dupa un drum pe Valea Oltului o sa zici ca ai fost la curse :D . In schimb daca nu mergi sportiv o sa fie economic in oras. Iar despre fiabilitate nu consider ca este un motor care o sa-l lase la 100000 km. Nu turatia omoara motoarele din ziua de azi. Ele sunt facute sa functioneze la turatiile respective, chiar si la 6000 de turatii. Felul in care il conduci il omoara (sa nu-l forjezi cand e rece, un exemplu), sa nu-i faci reviziile la timp, etc. Parerea mea :P !

<{POST_SNAPBACK}>

Subscriu în totalitate la cele de mai sus! :P Corect şi la obiect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu care este problema celor de la skoda cu motoarele de 16vv pe O2 si de ce nu se mai folosesc. Pe golf era si un motor de 1,6 de 16vv si 105CP.

Iar un 1,4 cu 95-100 CP s-ar fi descurcat onorabil. Vad ca pe fabia este una semenea motor de ce isi bat jos de O2 nu stiu. Sa fie ceva cu fiabilitatea? Motoarele cu 8vv sunt mai fiabile dar si consuma mai mult.

Si va rog nu imi amintiti de FSI ca alea sunt niste dume care costa cat un diesel si consuma benzina de 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si va rog nu imi amintiti de FSI ca alea sunt niste dume care costa cat un diesel si consuma benzina de 98.

<{POST_SNAPBACK}>

Daca ai o idee fixa in ceea ce priveste motoarele FSI, nu trebuie sa o scrii in fiecare topic pe care activezi...Cred ca sunt vreo 3-4 expuneri despre "dumele ...".

Am retinut ideea...insa nu trebuie sa o repeti obsedant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Am fost nevoit sa fac acest compromis. ,2.eu nu ies din oras , asa ca e suficienta putere sa merg cu 50 la ora si sa stau la toate semafoarele intr-un oras super aglomerat.3.Iar ca familist sunt mai preocupat ca trebuie sa dau 6 milioane pe scaun de copil decit pe sute de cai putere pe care sii doresc unii.4. Si la urma urmelor daca e chiar atit de puturoasa ii pun un cip de crestere a puterii si gata. Asa ca om trai si om vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... ma indoiesc ca chip-ul va aduce cine stie ce spor in performante

oricum, iti urez sa stapanesti sanatos (si fara evenimente neplacute) masina si sa raspunda nevoilor tale :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine ca preferi sa pui bani pentru confort decat pentru puterea motorului. Practic si masina mea este un astfel de compormis. Dar nu te cred ca nu iesi din oras. Sau, oricum, daca nu ieseai pana acum, cand o sa te sui in masina noua sigur sa sa-ti vina cheful sa iesi. :lol:

S-o stapanesti sanatos si s-o conduci mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Am fost nevoit sa fac acest compromis. ,2.eu nu ies din oras , asa ca e suficienta putere sa merg cu 50 la ora si sa stau la toate semafoarele intr-un oras super aglomerat.3.Iar ca familist sunt mai preocupat ca trebuie sa dau 6 milioane pe scaun de copil decit pe sute de cai putere pe care sii doresc unii.4. Si la urma urmelor daca e chiar atit de puturoasa ii pun un cip de crestere a puterii si gata. Asa ca om trai si om vedea.

<{POST_SNAPBACK}>

La punctul 1, intelegem ca alegerea a dat-o pretul.

2. Intelegem ca vei folosi masina exclusiv in oras. Cu tot respectul, Octavia 2 e o masina familiala insa destinatia ei nu prea e urbana la cei 4.6 m lungime, if you know what I mean...Mai exista o multime de compacte nu asa spatioase insa mai potrivite rularii urbane decat Octavia 2.

In ce echipare ai comandat masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v-a multumesc baieti.masina e comandata ambiente si cu ceva optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta te va multumi masina. Evident, toti am dori ceva mai mult, dar uneori nu se poate. Eu ce sa zic cu 64 CP pe Fabia Combi? evident ca nu este suficient, dar sunt f multumit de masina in ansamblu.

Daca peste 80% din drumuri le vei avea in oras, nu vei simti necesitatea mai multor cai. daca stii sa folosesti cutia si cum sa te duci cu pedala si in ce treapta poti sa scoti mai mult de la ea decat cineva care are mai multi caluti, dar nu stie sa foloseasca cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horgarban : Iti inteleg punctul de vedere, dar comparatia nu e una buna . Nu compara SDI-ul cu benzinarul. Eu am avut SDI pe Octi1 si diferenta este enorma fata de benzinar. Te ajuta mult cuplul, mai ales la viteze mari. Dar, asa e daca stii sa folosesti bine cutia de viteze, in timp te obisnuiesti!

OT: ar trebui sa te gandesti la un chip. Diferenta e enorma. Iti spune unul care a avut! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

redeagle:exista posibilitatea ca cip-ul sa afecteze motorul in timp?sau sa-l detelioreze?cam cit costa si pe unde a-s gasi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi chiar pe pagina de intrare pe forum pe tuning VAG. Ai acolo firme si preturi. Aceste preturi le poti discuta apoi cu voinea. Garantat te va indruma spre ceea ce iti trebuie, la un pret rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor , ma repet , am condus 1000km golf 4 pe benzina 1.4 cu 75 caluti .

Masina prindea 180 si la demaraj era destul de bunicica ( nu o pot compara cu un tdi ) .

Dar se putea iesi lerer afara din oras cu ea , sa vada omul intai cum merge ( eu zic ca o sa fie multumit ) si apoi isi pune chip , desi la benzinar asiprat nu o sa fie mare castigul .

Nu cred sa fie asa de mare diferenta la greutate intre o2 si golf 4 si daca nu mergea masina bine cu el nu cred sa il fi pus skoda .

Sa o stapanesti sanatos , sunt sigur ca vei fi multumit de masina !

Modificat de pit82us
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Pit82us.Si eu sper la fel.Normal ca mi-as fi dorit ceva mai puternic dar.......Oricum nu o tin 100.000 km avind in vedere ca fac cam 15000km. pe an.Dupa ce o iau poate ne intinlim prin oras.Apropo ti-a vindut-o Elena de la autogrup ????

danilo101976@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!