Jump to content

Pompa De Motorina - probleme


CosminSideras
 Share

Postare recomandată

salutare baieti.... am deschis un topic cu un zgomot ciudat ca un huruit care apare atunci cand pun contactul.... vine din portbagaj de undeva.... si dureaza 1-2 sec. Acum mai nou nu se mai aude in spate ci in fata. :lol: Cineva mi-a sugerat ca as avea probleme cu pompa de motorina si mi-a dat link-ul catre acest topic..... Abea apoi am facut o legatura . Cu o zi inainte sa imi apara aceste sunete, am mers pe rezerva foarte mult timp........ nu stiu exact cat , dar aproape de limita.... sa fie asta cauza ?

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Dupa ce am alimentat la o benzinarie, nu am mai putut porni motorul: se invartea, dar nu pornea. Pana la urma l-am pornit, dar in mers iar s-a oprit.

Am ajuns la un service, unde am constatat faptul ca filtrul era gol.

Sigurantele - OK, curentul ajungea la pompa, am schimbat si T-ul cu supapa din capul filtrului, sperand ca e numai atat.

Insa mi se arsese motorasul din pompa de motorina (cea din rezervor). Am schimbat-o cu una de BMW. E compatibila si tot VDO e.

Am bagat la loc toata pompa dar, cu toate ca semnul de pe rezervor era aliniat cu semnul de pe pompa, nu-mi indica decat 0 la nivel (fara sa se aprinda becul insa). Dupa ce am tot invartit pompa in locas, am gasit o pozitie in care ceasul imi arata nivelul, dar dupa ce strangeam mansonul de deasupra, iar nu-mi arata. Intr-un final, am gasit o pozitie in care imi arata nivelul, dar acum pornesc de acasa cu 2 bete la indicator si pana la munca, dupa 25km, imi arata aproape full. Cum se poate rezolva problema asta? In alta ordine de idei, vad ca se poate intampla sa pice pompa de motorina si fara sa anunte in prealabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu cred ca e compatibila.

pompamotorinasn5.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura diferenta dintre motorasul de pe masina mea si cel de BMW (ambele VDO) era o teava subtire ce inchidea supapa din fundul canistrei pompei (reper 1 din poza). Restul a ramas pe loc (plutitor, corp, fire, canistra). Cand am venit acasa am vazut acum ca nivelul pleaca de la 1/3, se duce la full unde sta nitel, apoi se reintoarce si iar creste usor si tot asa.

LE. Acum am repozitionat corpul pompei in dreptul semnelor, a aratat full pe loc, dupa ce am pornit de pe loc acul s-a dus la 2/3 unde a ramas destul de mult (chiar ma bucuram), dar apoi a cazut la 0, de unde nu s-a mai ridicat. Totusi becul de atentionare cantitate carburant nu s-a aprins, chiar daca nivelul aratat era 0.

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, impreuna cu alex_pescaru. E bine de notat urmatoarele:

- pompa trebuie pusa semn la semn, la fix, indiferent daca indica bine sau eronat la prima cheie;

- daca dupa ce montezi pompa, pui contactul si arata 0, este foarte probabil sa fie o eroare stocata, si anume 'open or short to positive' si asta pentru ca s-a scos mufa sau in momentul montajului se poate ca plutitorul sa piarda contactul cu reostatul sau sau daca nu se monteaza la semn si plutitorul nu lucreaza in rezervor in zona predestinata si prin frecarea de pereti plutitorul se departeaza de reostat - trebuie intai resetata eroarea din VagCom;

- e totusi bine ca la scoaterea pompei sa se verifice pozitia semnului de pe pompa fata de semnul de pe rezervor, asa cum e specificat in manualul Haynes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru ca se pare ca problema cu litrometrul a persistat, in sensul ca tot crestea pana la maxim apoi cadea brusc in zero, m-am lasat pagubas si am luat o pompa noua. Iata cum arata (Siemens VDO):

img5491gc2.th.jpg img5492rv5.th.jpg

img5493ut9.th.jpg img5496fy9.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La temperatura de 2-4 grade invarteam pana acum peste 15 secunde. Acum am invartit numai 2-3 secunde dupa care a pornit. Insa continua sa fluctueze turatia la ralanti timp de 1 minut.Sunt pe drumul cel bun

OT

Exista pompa de benzina in rezervor la masina din semnatura?(motorul este un AJM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Exista pompa de benzina in rezervor la masina din semnatura?(motorul este un AJM).

Sigur NU! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Offf Doamne !

Aveti dreptate !

Dar pompa de motorina exista ? Imi spunea si Cosmin acelasi lucru ca si Dragos despre un amic de-al lui cu AJM .

End of O.T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ajm nu este pompa de motorina in rezervor, este un sistem cu niste supape , pe tur retine motorina sa nu mearga inapoi in rezervor, in loc de pompa de motorina ai pompa de tandem care alimenteaza motoru, are un cap hidrauli care aspira motorina, si dupa cate am inteles eu trebuie sa scoata o presiune de 3 bari.

SI eu am probleme cu alimentare pana se incalzeste un pic face ca toti draci , eu vreu sa incerc sa montez niste supape pe tur si retur sa vad daca merge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unele AJM-uri au pompa altele nu au:

(2) 3B0906087

fuel pump with reservoir / non-return valve / F >> 3B-Y-350 000

/ AFN,AJM,ATJ

(2) 3B0906087E

fuel pump / F 3B-Y-350 001>>

/ AJM,ATJ

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si Dragos, ne-am uitat la mine la masina si nu am pompa de motorina, la bora la ajm aveam pompa electrica de motorina :D

oxcilatia la relantiu poate sa fie de la senzoru de motorina sau de la senzoru de temperatura, ai verificat pe vag com ce valori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si completare in ce spune Zabin, cablajul ce merge la rezervor are 4 fire, 2 pentru sonda si 2 pt alimentarea pompei (inexistente); cind motorul functioneaza (nu mai retin daca si pe contact..), pe cele 2 fire exista voltii necesari alimentarii pompei, in cazul in care doriti sa faceti upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina nu are pompa pusa de fabrica ma indoiesc sa ai tensiune pe acele 2 fire (asta presupune sa ai si releul pompei). intr-adevar am intalnit si eu passat-uri cu si fara pompa in rezervor dar n-am avut curozitatea sa verific la cele fara pompa daca vine curent pe cele 2 fire.

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 3 secunde la punerea contactului si pe toata perioada cat dai la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La motoarele pana in 2000 inca nu venea impulsul ala de 3 secunde la punerea contactului. Stiu sigur, pentru ca eu am pompa (la ATJ) si nu misca decat dupa ce dai la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu pompa de motorina Cand pun contactul se aude un zgomot ca si cum ar freca in ceva ,se simte si daca pui mana pe pompa de parca da in ceva, la fel face si cu motorul pornit De tras trage bine motorul dar am suntetul asta oare de la ce sa fie? imi trebuie alta pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hbogdan

cat ai dat pe lirometru?Te rog sa-mi spui si mie ca si al meu e dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix 676,60 RON (15% reducere de la 796 RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cum pot sa scot cele 2 a furtune de motorina de pe pompa (coliere prindere vad ca nu au )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se strange usor cu un patent capul furtunului si se trage in sus sau, pur si simplu, folosesti o surubelnita si forta bruta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat o chestie si anume filtrul de motorina este gol Oricat il amorsez cu motorina dupa un timp e gol Am pus contactul si sa umplut a iesit putina motorina din el totusi nu trebuia sa iasa cu presiune?

Am pus teul fara siguranta am pornit motorul si nu l-a aruncat afara , eu stiam ca acolo se formeaza o presiune destul de mare Am fost la cineva si a scanato si zicea ca merge pompa valoarea fiind de 12 Sa fie ceva infundat pe undeva? Am golit si filtru sa vad daca am prins ceva mizerie dar motorina a fost foarte curata Pompa cam huruie si nu a mai facut asa -_- Poate sa fie problema si din alta parte inafara de pompa de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu pompa de motorina simtomele descrise inainte sa se defecteze sunt cele de sus , din pacate una noua e foarte scumpa eu am dat 900 de lei pe Siemens VDO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!