Jump to content

Probleme turatie/pedala acceleratie


Golfsburg
 Share

Postare recomandată

problema e computerul central, o problema frecventa, aparuta in timp.. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    14

  • andreipolo

    10

  • markelush

    8

  • lupo_bv

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu un polo 1.4 16v si am si eu o problema cu un piston si o biela. As avea nevoie de aceste 2 piese. Daca se ofera cineva sa ma ajute....W polo 1.4 16v cod motor AUA. 55 kw-75 cp.

0722932068 sau YM: tripletii_21

PISTON + BIELA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

florinarad iti recomand sa cumperi piesele originale, la vw sunt diferente intre masini cu aceeasi motorizare, capacitate cilindrica etc. Be carefull :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Adi!

aceeasi problema o am si eu ! nu mai alerga si da bani degeaba pe vaguri si alte prosti, este debitmetru si din pacate acesta trebuie schimbat se pare . eu mai muncesc la problema fiind electronist de meserie, dar se pare ca este o problema de fiabilitate. pe masina computerul si debitmetru sunt marelli si se pare ca debitmetru dupa un nr de ani cedeaza. eu acum sunt in faza de cercetare a traseelor de cablu, daca nici aici nu er vreo problema de contacte va trebui sa schimb clapeta. atentie : nu ai ce sa reglezi in clapeta !! nu exista reglaje manuale, aceasta este controlata electronic de calculator.

daca vrei sa mai vorbim telefonul meu este 0723.292.075 bogdan

salut bogdan.

spune-mi si mie, te rog, ce numesti tu debitmetru de aer? sistemul electric de reglaj, aferent clapetei de acceleratie?

merci anticipat. am si eu aceeasi problema:turattie variabila la relanti, uneori de opreste motorul la prima cheie... etc. unii si-au dat cu parerea spunandu-mi ca ar fi dusa sonda lambda...

ce sa fie oare?

tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

S-a rezolvat problema? am aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la debitmetru, care e o piesa destul de scumpa, ai incercat sa schimbi bujiile si fisele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat.... si era eroarea(cine stie de cand) :

1 Fault Found:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

am sters-o si n-a mai aparut, dar ... cand e rece tot tremura. Cand accelerez... se accelereaza nici o problema... daca iau piciorul de pe acceleratie .. tinde sa moara..si toate astea numai cand e rece. Atunci cand e cald nu face nici o problema.. merge brici.

Ar putea fi de la filtru de benzina? La bujii si fise nu am umblat.

Modificat de devils
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, aveam un furtun de la vacuum spart, tragea aer fals..si clapeta acceleratie murdara. S-a inlocuit furtunul, curatat si reprogramat clapeta si merge brici.

Eroarea cu Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal n-a mai aparut.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, aveam un furtun de la vacuum spart, tragea aer fals..si clapeta acceleratie murdara. S-a inlocuit furtunul, curatat si reprogramat clapeta si merge brici.

Eroarea cu Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal n-a mai aparut.

Bafta!

care furtun era spart? poti pune , te rog, o poza?

ca eu nu am reusit sa scap de problema... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza ... unde este el montat nu am sa iti dau c nu eu l-am schimbat ci la reprezentatnta, dar la furtun am facut poze... nu stiu daca te ajuta

post-15916-1215517138_thumb.jpg

post-15916-1215517157_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza ... unde este el montat nu am sa iti dau c nu eu l-am schimbat ci la reprezentatnta, dar la furtun am facut poze... nu stiu daca te ajuta

aha

pare a fi furtunul de recirculare a gazelor. o sa incerc sa il identific si sa vad daca are vreo problema.

multumesc frumos, oricum. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am aceeasi masina Polo Classic 6KV 1999, 1.6, 75 CP.

Aceeasi problema, scade foarte mult in turatii la relanti, 500-900 turatii. Relanti instabil.

Am fost la service, am curatat clapeta de acceleratie.

Merge mai bine, in sensul ca nu se opreste de tot motorul, dar tot tremura.

Insa daca dau drumul la aerul conditionat nu mai reuseste sa tina motorul la relanti si se opreste.

Pe calculator da o eroare la injectorul nr.1. Vreau sa-l schimb insa cei de la Augsburg mi-au oferit doua tipuri de piese (2 coduri diferite: 037906031AD sau 037906031E).

Nu stiu cum sa demontez injectorul sa ma uit la cod.

Please Help!

Thanx,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, spune-mi si mie te rog cum se scot injectoarele.

Am un polo classic '99 1,6, 75 CP.

Imi da eroare pe calculator unul dintre ele si as vrea sa-l schimb eu, dar nu m-am prins cum se scoate :lol:

Thanx!

Servus,

ieri dimineata, dupa ce am parcat masina (motorul cald dupa un drum de cativa kilometri, in care totul a fost ok), am observat ca motorul nu mai sta la "relanti". Se accelereaza singur pana pe la 1100-1200 rot/min, dupa care da sa moara (800), si tot asa, fara ca eu sa fac ceva. Este exact ca atunci cand as apasa in mod repetat pedala de acceleratie. Cineva mi-a spus ca asa se intampla cand trage aer fals. Am scos injectorul si am observat ca flansa de cauciuc care il separa de galerie este aproape varza. Am schimbat-o cu una noua, am montat la loc injectorul (btw: seamana cu un carburator dar inteleg ca e lezat de apelativul acesta), dar motorul nu vrea sa mearga normal. Am scos iar injectorul, l-am dus acasa, l-am curatat cu un spray de curatat... hmm... carburatoare :Driver: (Carb clean - 80.000 lei la Bricostore). Maine dimineata o sa-l plimb iar cu metroul inapoi, il montez, si sper sa mearga. O sa va tin la curent.

Pana atunci, imi poate spune cineva (care s-a mai confruntat cu problema asta), daca se trage de la "aer fals", sau daca e o alta piesa de vina? Multumesc.

Inca ceva: Exista 3 mufe care intra in injector. Daca in timpul mersului scot una din ele, motorul se accelereaza puternic. Daca scot oricare din celelalte doua, motorul moare. Am mai scos si mufa de la sonda Lambda si nu s-a simtit nici o modificare in mersul motorului. E normal?

Multumesc mult.

Alecs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai oameni buni .... modelele indicate de voi (benzina) nu au debitmetru de aer ...

Defectiunea vine de la clapeta de acceleratie desigur ... am intalnit si eu aceasta problema , Am curatat clapeta si a mers brici ... fara rememorarea clapetei ... asa ca cei care va intalniti cu aceasta problema ... da-ti filtru jos si curatati clapeta ! Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema nu sta la relantiv, tot tinde sa moara, si se trage pedala singura , nu am de mult maisina si nu sunt sigur daca asa trebuie sa faca, da oricum faza cu turatia e naspa tot simti ca moare ca nu are forta? sa fie clapeta aia? daca da unde ii ? merita sa o fac eu sau sa o duc la service? multumesc:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut pe toata lumea! am cumparat de curind un seat arosa nevesti-mi. e un 999cc 50 cp.

si are citela chesti care nu reusesca sa le dau de capat.

cind am luat masina au zis ca au schimbat tot corpul clapetei nou (si asa e ca se vede).

problema e ca ramine accelerata si coboara greu relantiul la 900 de ture. si am observat ca la vale scoasa din viteza se accelereaza aproape de 2000 2300 de ture depinde cred de viteza cu care merg. ce poate sa aiba ?

sa ma duc sa fac o diagnoza? ca daca e de ceva ma duc si ii duc masina inapoi ca doar e in garantie. problema e ca o las pe nevasta pe jos!!!!

daca pot sa ma informez inainte sa ma duc la ei.ca poate e ceva care pot sa fac eu. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa traga aer fals,sa aiba g62 defect,o necorelare intre senz. pres. atm. si senz. pres. admisie,etc.DIAGNOZA!fara ea bibilesti si poate si strici ceva p-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa daca dau drumul la aerul conditionat nu mai reuseste sa tina motorul la relanti si se opreste.

ai rezolvat problema cu turatia? ce ai facut pana la urma?

aceeasi defectiune am si eu: cand pornesc aerul conditionat moare motorul! :icon_thumright:

care a fost rezolvarea?

tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tintome"

"si mie imi oscileaza relantiul in mod asemanator ...de la 600 la 1500, si trebuie sa o tin in 2000 de ture cateva minute sa pot pleca din parcare,

dar uneori sta super bine in 900 .....nu vad legatura intre clapeta de acceleratie si relantiul...

maine ii fac o diagnoza ... sa vad ce erori imi da si ce s cu senzorii mei [in service mi a spus ca imi citeste un senzor motorul rece si imi da benzina prea multa -> il ineaca"

Eu am patit la fel cu masina. De vina era sensorul G2 (Engine Coolant Temperature Sensor). E unul verde (la mine cu 4 pini) pe circuitul de apa. Senzorul e un termistor si citeste temperatura apei de la motor si trimite infromatii la ECM. El dicteaza socul automat cand porneste masina. Simptomele sunt exact aceleasi. Nu a avut legatura cu clapeta de acceleratie. Recomand sa cureti/schimbi senzorul (35-50RON). Nu e scump si te scapa de problemele la pornirile "reci".

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin_bm . daa multumesc am rezolvat! erau invirtite furtunasele alea de sub filtru de aer . se vede ca au gresit mecanici la remontare. multumesc :icon_thumleft: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi poate suna ciudat, o problema asemanatoare poate fii cauzata de la benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu cred ca e de la benzina ca nu am alimentat. dupa ce am schimbat furtunasele e ok. nu mai am probleme si nevasta e multumita :icon_thumright: :beer: :icon_thumright: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai rezolvat problema cu turatia? ce ai facut pana la urma?

aceeasi defectiune am si eu: cand pornesc aerul conditionat moare motorul! :icon_thumright:

care a fost rezolvarea?

tnx

la fel la un golf 4 1.4 16v...tremura motorul la relanti,dar in mers nu am nici o problema.Cand dau drumul la aer la fel-nici o problema doar ca oscilatia la relanti persista(intre 600-900 rot.).Inca nu am curatat clapeta

Daca obtin ceva rezultate va anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni .... modelele indicate de voi (benzina) nu au debitmetru de aer ...

Defectiunea vine de la clapeta de acceleratie desigur ... am intalnit si eu aceasta problema , Am curatat clapeta si a mers brici ... fara rememorarea clapetei ... asa ca cei care va intalniti cu aceasta problema ... da-ti filtru jos si curatati clapeta ! Stima !

salut

Am si eu probleme cu relantiul si uneori moare motoru. Am fost la 3 mecanici si mi-au spus ca e de la clapeta de acceleratie. Problema e ca mi-au spus sa o cumpar si costa cam mult (800 RON). Inteleg ca se poate curata. Poate cineva sa-mi dea mai multe detali? E complicat sau pot sa fac singur aceasta operatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut! sunt posesorul unui polo 6n din 98' 1.4 16v si am ceva probleme cu el. daca am postat gresit imi cer scuze si sper sa nu supar pe cineva. sa incep cu inceputul: initial masina mergea brici. la un moment dat m-am gandit k ar fi bine sa schimb si eu distributia, si asa am facut. am dus-o la un mecanic, a schimbat-o si de aici au inceput problemele. masina trepida in mers, avea fluctuatii de relanti si se oprea. m-am gandit k nu a pus la punct cureaua, asa k am dus-o iar(la alt mecanic), care mi-a confirmat k e totul ok cu cureaua. mai nou am observat ca masina merge bine cu motorul rece, iar odata ce s-a incalzit....se opreste...nu mai tine relanti-ul. din cate am mai citit p forum m-am gandit k e o problema electrica ceva....e posibil sa fie comanda aceea electronica de langa clapeta d acceleratie? va rog mult sa ma ajutati cu niste sfaturi k nu mai pot. mi-am stors creierii, nervii si buzunarele...si tot nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!