Jump to content

Contact Slab La Punerea Contactului


RO-VW
 Share

Postare recomandată

Am o problemade ceva timp: la punerea contactului toate instrumentele de bord (plus detectorul de radar) pilpiiau ca un pom de craciun si nu aparea bujia aprinsa iar daca incercam sa pornesc motorul acesta se invirtea in gol fara sa porneasca. La un al doilea contact se aprindea si bujia si reuseam sa pornesc si imediat imi aparea pe BC un mesaj referitor la o defectiune electrica.

Am banuit un contact prost pe undeva, o masa desfacuta sau slabita, ceva releu cu contacte mai moi si contact imperfect, asa ca am desfacut mai toate releele si le-am curatat cu spary de contacte, am verificat fermitatea contactelor...degeaba.

La inceputul aparitiei defectului chestia asta se intimpla o data la 3-4 porniri dar in ultima vreme din ce in ce mai des pina in final cind era nevoie de a pune si lua contactul de citeva ori pentru a putea porni.

Azi m-am hotarit sa vad ce dreaq are ca deja imi statea pe creier chestia asta si dupa cautari si ras-verificari am ajuns la concluzia ca de vina este sau sint contactele electrice a cheii, respectiv blocul de contacte. Sint sigur ca el este vinovat pentru aceasta defectiune pentru ca daca pun contactul mai ferm (rotesc cheia brusc) totul este perfect..daca o invirt usor apare aceasi defectiune amintita. Am verificat asta de cel putin 20 ori si se comporta exact cum am spus in cele 2 variante.

Acuma intrebare: a mai desfacut cineva blocul de contacte al cheii de contact? este ceva legat de imobilizator, trebuie intervenit cu vagcom-ul pe urma sau se inlocuieste pur si simplu si gata? e dificil de desfacut? este vreo varianta anume si ceva trucuri legate de asta? cum se procedeaza? ...si apropo, daca stie careva cam cit e un bloc de asta de contacte si daca se gaseste...

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei se defecteaza partea electrica a contactului.Nu este foarte scump(in jur de 120Ron),se schimba destul de usor.Nu trebuie vag-com,daca lucrezi cu bateria deconectata.Se da jos plasticul de sub volab,desfaci doua surubele si iese partea electrica a contactului.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizatorul e separat de contact. O sa-l vezi pozitionat langa contact cu 2 fire. Nu te incurca cu nimic in demontarea partii electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!