Jump to content

Audi A4 B8, 2.0tdi


maryuskkk

Postare recomandată

Va rog ramaneti la subiect, respectiv A4-ul lui maryuskkk, fara comparatii/versus cu BMW, Mercedes, etc. Posturile off-topic au fost sterse. Multumesc

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    17

  • Ice_2k

    6

  • FLorin D

    3

  • Riddler

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

am fost destul de ocupat in ultima vreme si nu am mai avut timp de forum.

incep sa ma enerveze pedalele care scot sunete ciudate in special cea de frana. practic la apasarea franei se aude un clincket metalic ca de arc. acelasi sunet se aude si la eliberarea franei.

am fost in service, am mai verificat si alte masini si acel zgomot nu se auzea. practic la mine acel sunet ciudat a aparut pe la 800 km. mi se pare ca si pedala de ambreiaj si cea de acceleratie scot, mai usor cei drept, acelasi sunet si doar la apasare.

alta treaba ar fi ca merg destul de mult. vineri pe 18 aprilie masina face 4 sapt si voi avea atunci aprox 6500 km. megand mult si deseori grabit, mai iau si ceva denivelari. totusi incerc sa protejez masina cat pot insa au cam inceput sa apara greieri. nu stiu daca sa ma critic sau sa critic masina. in rest toate bune si frumoase. consumul mediu al masinii este de 6,8%, neresetand comp de bord. mentionez ca 80% din km i-am facut afara insa, destul de alert. masina trage vanjos pana la 200 km/h de unde incepe sa necesite mai mult timp pt a prinde viteza. pana la 220 km/h ajunge destul de usor insa peste aceasta viteza chiar necesita ceva rabdare. am ajuns cu ea la 225 si cred ca se ducea la aprox 235 dar am renuntat din cauza traficului pe autostrada.

intentionez sa ii pun si folie pe geamuri cu un grad de transparenta de 35%. voi cum credti, este mai bine sa merg la o firma care imi demonteaza fetele la portiera asumandu-mi riscul sa-mi faca aia ceva prostii pe acolo de unde sa rezulte greieri sau sa merg undeva unde imi aplica folia pe geam fara sa demonteze nimic.

chiar daca motorul trage de masina destul de bine, incepe sa imi intre in cap din ce in ce mai tare ca 143 cp sunt putini pt cat poate sasiul acestei masini. motorul fiind foarte silentios comparativ cu al vechii generatii, nu face galagie atunci cand il suprasoliciti in depasiri in asa fel incat sa-ti dea o senzatie de viteza. practic, daca nu calci masina la greu si schimbi pana la 3000 ture , masina iti da senzatia ca i-ar trebui un motor mai mare.

pt eventualii doritori al acestei masini care vor 2.0 tdi le recomand sa astepte motorul de 170 cp si 350 nm care va fi tot common rail, astfel masina fiind mult mai echilibrata si mai decenta ca sa zic asa.

nu stiu cum a fost pe vechea generatie. se simtea diferenta de putere la masinile care aveau 170 cp sau era doar un balon de sapun? este cineva care a condus ambele motorizari?

am fost la BDT dealerul ford cu ceva treaba. erau doi vanzatori afara la fumat si au inceput sa se uite la masina cerandu-mi sa o deschid sa se urce in ea. ulterior i-au chemat si pe ceilalti colegi si cred ca la un moment dat erau aprox 7 insi in jurul masinii, admirand-o .

masina este super ok insa ma oftic pt ca nu am ornamentele ext de aluminiu, nu am macar sistemul audio cu 10 boxe si 150 watts si senzorii de parcare spate. senzorii ii recomand oricui vrea sa isi ia aceasta masina pt ca masina este destul de mare. senzorii montati after market rata ca dracu si de aceea ar trebui montati din fabrica cei originali.

obligatoriu pt cine vrea sa isi ia A4-le sa isi comande computerul de bord cu ecran color chiar daca este scump. am vazut un a4 b8 fara acest comp color si arata mult mai urat. de asemenea daca nu comanzi mp3 player concert nu ai nici displayul de 7 inch din consola centrala color . si acesta arata ca naiba fiind cu culoarea rosie. practic daca platesti pt mp3 palyer ai si display color.

exista in romania o reprezentanta ABT? cine ar fi cei mai seriosi pt un chip tuning? am vazut ca ABT pot sa urce puterea motorului numai din soft la 170 cp si 370 nm. ma bate un gand.

scuze ca am trecut de la una la alta . imi pierdeam ideile

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu

diferente intre 140 si 170cp sunt cu siguranta, iti spun din experienta. Am condus A4 B8 2.0TDI si pare intr-adevar un pic "lesinat", ar merge cu siguranta niste caluti in plus.

Link către comentariu
Guest bullseye

despre boxele din spate proaste..ar cam trebui sa ai o optiune la sunet, numita fader..ala realizeaza balansul fata/spate..sar putea sa fie setat din fabrica mai mult p fata si din motivul asta pe spate sa se auda mai incet.verifica :blink:

Link către comentariu

Eu cand am pus folie au demontat fetele de usi si au dat geamurile jos, ca si luneta, si nu au aparut greierasi pe urma. Dar baietii care au lucrat la masina au fost serviti cu o atentie inainte de a se apuca, ptr a lucra cu grija.

De curiozitate, ce nr. ai la ea?

Modificat de crysty_cyc
Link către comentariu
De curiozitate, ce nr. ai la ea?

de ce intrebi?

in slobozia am ajuns acum 3 sapt pana la combinatul chimic .in aceeasi zi am ajuns si la calarasi. deci nu cred sa ma fi vazut.

in fine nr este IF 049185.

am verificat si faderul. este pus pe centru. sunt sigur ca boxele spate sunt mult mai slabe.

ICE 2K cu ce compari cand spui ca noul A4 este cam lesinat? sunt curios cati cp ar avea masina de referinta!

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
ICE 2K cu ce compari cand spui ca noul A4 este cam lesinat? sunt curios cati cp ar avea masina de referinta!

Poate "lesinat" e un pic exagerat, dar ma asteptam la mai mult... probabil e si din cauza faptului ca motorul fiind CR nu mai are acea violenta specifica PD-urilor la ~2000rpm. Masina cu care am comparat este masina mea.

Link către comentariu
de ce intrebi?

in slobozia am ajuns acum 3 sapt pana la combinatul chimic .in aceeasi zi am ajuns si la calarasi. deci nu cred sa ma fi vazut.

in fine nr este IF 049185.

am verificat si faderul. este pus pe centru. sunt sigur ca boxele spate sunt mult mai slabe.

ICE 2K cu ce compari cand spui ca noul A4 este cam lesinat? sunt curios cati cp ar avea masina de referinta!

Am vazut ieri un exemplar identic cu al tau in oras cu nr B 89 M** si m-am gandit ca poate poate...

Modificat de crysty_cyc
Link către comentariu

incepe sa ma scoata din sarite aceasta masina.

1. sare vopseaua de peste tot dar in special de pe partea frontala inclusiv capota.

2. parbrizul este ciobit peste tot (mentionez ca pietricele am luat f putine)

3. greieri peste tot in masina care incep sa cante la cele mai mici denivelari

4. clinchetul metalic la cuplarea si decuplarea pedalei de frana

acum au aparut altele:

1. se aude un harait la pedala de ambreiaj atat la apasare cat si la decuplare. sunetul este suparator cand incepi sa-l constientizezi. probabil il aveam de inainte insa acum l-am remarcat.

2. cel mai grav este faptul ca la relanti masina are niste oscilatii de turatie. in mod normal relantiul este la 800 ture insa deseori creste la 900 si asta se intampla cu un usor tremurat ca si cum s-ar cupla aerul conditionat( el fiind de fapt inchis). de asemenea cand turatia la relanti creste la 900 ture deseori se intampla sa creasca si consumul. consumul la relantiul normal este de 0.6 L/H insa cand creste turatia aiurea la 900, consumul cateodata ramane la fel sau cateodata creste la 0,8 sau 0,9 l/h.

sa aiba legatura cu motorina care ar putea fi proasta ?

Link către comentariu

in legatura cu remaparea iti recomand cu caldura pe domnul Dragos Voinea cu soft de la TCM!

Link către comentariu

mi-a aparut si o usoara vibrare in volan , vibrare care este prezenta intre 100 si 130 km/h si apoi parca dispare. jantele par curate si , deci, nu ar putea fi o dezechilibrate din acest motiv. ma intreb ce dracu o fi !

Link către comentariu

Imi pare rau sa aud acestea :mellow:

Oscilatiile alea in rotatii pe minut sunt cauzate de un senzor de temperatura a lichidului de racire ce se poate sa fie defect.

Cat despre vibratii in volan, sunt sigur ca e vorba de niste roti care necesita echilibrare, nu e ceva care "se vede". Mai ales daca ai schimbat in aceasta iarna anvelopele cu unele de sezon, apoi invers, e foarte probabil ca la vulcanizare sa nu se fi efectuat ca la carte operatiunea.

Daca observi o sensibilitate iesita din comun a vopselei, se recomanda aplicarea unei folii transparente local. Costa cam 400 EUR un set.

Cu bine !

Modificat de FLorin D
Link către comentariu

masina o am de mai putin de 6 sapt deci nu am schimbat anvelopele.

jantele par curatele insa ma voi duce maine sa spal masina dar nu voi mai iesi cu ea din oras decat luni ca sa pot verifica vibrarea volanului.

pare curios ceea ce ai spus tu cu senzorul lichidului de racire.

totusi, o functionare destul de aiurea a motorului am observat acum 2 sapt cand am facut un plin cu motorina de la un petrom de la iesirea din arad catre timisoara pe dreapta. cu toate ca a fost cea mai scumpa motorina de la petrom , nu mi-a placut cum torcea motorul ulterior cu toate ca nu am observat acea oscilarea a turatiei la relanti. se poate sa fi fost acea oscilatie insa sa nu o fi bagat eu in seama.

ulterior am pus 30 de litri de motorina evo diesel (euro 5) de la MOL( in sibiu) cu scopul sa o mai diluez pe cea de la petrom, care mi s-a parut proasta.

sapt trecuta in bucuresti am observat ca am acea osilare a turatiei pe care o pun pe seama calitatii slabe a motorinei din rezervor.

vinerea trecuta am facut un plin cu motorina euro 5 premium diesel de la petromv si acea oscilatie parca a disparut. ramane sa vedem ce se va intampla zilele urmatoare in buc.

Link către comentariu

daca iti apar vibratii in volan la franare ar putea fi discurile deformate...am auzit ca se pot deforma daca sunt f fierbinti si o bagi la spalatorie...si aia ca peste tot,daca nu le zici dau cu jetul prima data pe roti...greierasii o sa fie inevitabili pt ca suntem in Romania...eu am adus-o pe a mea la 139 mii din ger si era stanca...dupa 10,12 mii la noi s-a mai skimbat treaba...

Link către comentariu

virarea nu este la franare.

cand cand merg peste 100 km/h se vede cum tremura usor volanul. se simte si la mana.

Link către comentariu
  • Administrator

pe vremuri un mecanic batran (atunci :)) spunea ca tremuratul volanului peste suta e din cauza spatelui...

eu la japoneza aveam acelasi tip de trepidatie intre 100 si 120 iar dupa enspe echilibrari (app, fa-o unde chiar se pricep oamenii si au sculele calibrate) am descoperit ca aveam un cauciuc "patrat", probabil de la depozitare... a ajuns rezerva...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

vreau sa imi pun ornamentele la geamurile laterale din aluminiu pt ca masina am comandat-o cu ornamente din cauciuc.

din cate imi dau eu seama, nimeni nu si-a pus after market aceste ornamente cel putin la audi.

totusi, a avut careva dintre voi un accident cu masina, in partea laterala, astfel incat sa fie nevoit sa-si schimbe si ornamentele laterale pt ca cele originale au fost stricate din cauza accidentului? intreb asta pt ca vreau sa stiu daca imi pun ornamentele la geamuri, after market, daca cei de la service imi vor face o treaba de calitate.

daca v-au fost schimbate aceste ornamente cu ocazia unui accident ati fost multumiti de cum au fost fixate cele puse ulterior.

as vrea un raspuns daca se poate , pt ca vreau sa imi pun neaparat aceste ornamente.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Multi ar cumpara-o numai dupa felul cum arata. Poate chiar si daca pe dedesuptul caroseriei ar fi un Daewoo Cielo.

Pe un asa design, s-ar putea face zilnic terapie de eliminare a stresului cotidian prin simpla privire pt 5 minute a botului cu farurile alea sublime. LED-urile alea mi se par ceva cu totul si cu totul special. Nu ar mai conta in rest !

Drum bun !

Link către comentariu

ai mare dreptate FLorin dar cand dai o caruta de bani pe ea sau o platesti pt urmatorii 2,3 sau 4 ani vrei ca totul sa fie perfect..poate in cautarea perfectiunii ascultand aproape obsesiv motorul si orice zgomot din masina mai gasesti unele nereguli..sa speram ca vor disparea cu timpul..

Link către comentariu
  • 4 months later...

faina masina nene :flower:

mor dupa ledurile alea de la faruri, sau dupa interiorul ei care mi se pare superrrrrrrrrrrrr fain :D

pt folie, incearca la cei de la ExpertDetailing ...cei mai buni de pe piatza... nu-ti dau nici fetele jos si o sa fii multumit de rezultatu' lor ;)

so stapanesti sanatos, si la cati mai multi km fara probleme ;)

P.S.:

- eu as fii ales-o cu un Quattro pe lanca motorul de 2.0 TDI :P

- is tare curios daca cineva de pe-aici are un A4 B8 cu MMI, sa-i suspensii adaptive, ca's curios de parerile lui ;)

Link către comentariu
  • Administrator

Pe 2.0, 143hp nu se poate pune Quattro... doar pe cel de 170 si pe 3.0 :D

La data achizitiei mi se pare ca nu iesise cel de 170

Ontopic:

- niste folii discrete ar da f bine pe masina

- jantele dau f bine cu masina si mai ales pe aceasta culoare :flower:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!