Jump to content

Audi A3 8l, 2003


SHARANEL

Postare recomandată

De un an de zile am pus mana pe masina colegului nostru, Vlad_MHL, si spre rusinea mea inca nu am fost in stare sa ii fac o prezentare la Masina mea.

Sunt in continuare incantat de masina, nu am nici cea mai mica problema cu ea. Am schimbat doar niste becuri (de 2 ori pozitia stanga fata, becurile de la iluminat placuta de inmatricula (ambele), un bec combinat pozitie+frana.

Bineinteles cand am cumparat masina i-am schimbat distributia, uleiul, si tot ce inseamna filtre. Pe langa asta am mai schimbat cureaua de accesorii si intinzatorul aferent.

Anul trecut i-am cumparat 4 jante originale de A3 + cauciucurile Dunlop noi. La momentul respectiv am prezentat pe larg evenimentul si operatiunea de vopsire a etrierelor la "Jantele mele".

Inainte de Craciun, un vecin de-a meu mi-a spart bara spate in parcare, cu aceasta ocazia s-a schimbat bara pe RCA, si, daca tot am ajuns in service, am demontat si revopsit si bara fata, care nu era in cea mai buna stare (asa am luat masina, bara a fost revopsita si schimbata in mare graba, vlad circuland cu bara zender). Apropo de bara zender, luna asta bara va ajunge in posesia mea, asa ca masina mea isi va primi inapoi bara cu care a obisnut-o vlad :)

Ca sa nu incarc inutil serverul, am facut un site, un subdomeniu gratuit, unde sunt multe poze cu masina mea, asa cum arata ea acuma. Tot acolo veti gasi poze si despre fostele masini. Cum am scris si pe site, singurul scop este sa existe undeva, pe internet, o rubrica permanenta "masina mea", pe care sa o pot updata de cate ori este nevoie si care sa poate fi accesata de pe orice forum printr-un simplu click.

Intrati repede pe site, in primele 7 zile nu sunt bannere, reclame si pop-up-uri, profitati de ocazie :) ca dupa aceea 8m.com ma vor sufoca cu addson-urile lor :(

adresa e usor de tinut minte:

sharanel.8m.com

Link către comentariu

Super masina. :D Ma bucur ca e pe maini bune. Si vezi ca puterea pe Vag Com era de 163 CP si 393 Nm. :D

Link către comentariu

Frumoasa masina si culoarea speciala, dar ai uitat sa pui poze cu interiorul si mai bine zis cu tapiteria scaunelor.

Multi km fara evenimente :Driver:

Link către comentariu

Si din partea mea -felicitari pentru masina.

Vazind topicul tau ,cu ideea excelenta de a-ti prezenta masinile ce le-ai avut ,am inceput sa caut foto cu masinile ce le-am avut si eu din 1999 pina acum(inainte nu prea am foto digitale:) )

Inca o data ,km fara evenimente neplacute cu masina!

Link către comentariu

ma bucur sa vad ca o masina care a fost intretinuta de cand o stiu a ajuns pe maini bune :Driver: bravo.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Zilele trecute mergeam cu 30km/h in vit.2, cand s-a lipit de spatele meu un logan mcv (culmea), bineinteles cu farurile de ceata aprinse, mai-mai sa ma impinga de pe sosea, vroia neaparat sa intre in depasire (pe banda1 erau masini parcate). Am dat o blana eleganta sa-i scot figurile din cap, moment in care a bubuit ceva sub capota, masina a dat in nas, iar in spate un fum negru, sanatos.

"Turbina", mi-am zis si am incremenit, am tras dreapta, dar ciudat motorul mergea frumos la 900rpm, nici urma de simptomele citite pe-aici la caderea turbinei. Am plecat din nou de pe loc, dar masina mergea foarte rau, si lasam in spate un fum de inecam tot cartierul. Cel cu loganul bineinteles s-a dus, cred ca si acuma rade de mine :cheers:

Am tras capota, si am constatat ca sarise furtunul de la turbo, deci nimic deosebit. Deoarece era intuneric afara, m-am dus la un prieten cu service si am bagat masina in atelier, unde am constatat ca siguranta s-a rupt, iar urechile acelea de pe furtun in care agata siguranta sunt tocite in f mare masura. L-am sunat pe colegul volksman, care m-a linistit ca e o problema des intalnita si ca nu se intampla nimic rau, in acelasi timp m-a sfatuit sa improvizez ceva :banghead:

Pana la urma am bagat o sarma de sudura (cred ca e de 3mm) prin corpul furtunului - practic l-am strapuns (dupa cum stiti racordul este un sandwich, cauciucul fiind intre parti metalice) si am trecut-o prin locasurile unde intra siguranta, am scos sarma pe deasupra, am legat capetele intre ele si le-am indoit. O solutie care nu mai are moarte, nu are cum sa mai cedeze vreodata, etanseaza perfect si tine mai bine ca sistemul original. As vrea sa patentez solutia :Driver:

Dezavantajul TEORETIC ar fi ca prin interiorul tubului trece acum sarma de sudura, care daca s-ar rupe (teoretic, ca practic nu are cum), ar putea distruge palele turbinei. Ar trebui sa se rupa din ambele parti, dar nu are niciun motiv, pt ca sarma nu este supusa la efort, ea trece doar prin racord (metal+cauciuc+metal x2 si prin locurile unde prindea siguranta originala), gaurile sunt de grosimea sarmei si nu are niciun pic de joc. Am sa urmaresc evolutia sistemului, si in viitorul apropiat voi schimba, totusi, cu un furtun+siguranta originale.

Am sa pun si o poza (apropo pt cei care cereau poze cu interiorul, le-am adaugat de ceva vreme).

masina mea

Link către comentariu
  • 1 month later...

off-topic: exact aceeasi treaba am patit-o si eu ieri la ce service ai mers?

on-topic: masina arata super, cred ca e singurul a3 din bn cu aceasta culoare.

Link către comentariu

La sens la Peter, pe mine m-a rezolvat fiul patronului, Dani. (concurentul bistritean la CN de motocross, daca ai fost pe pista la etape, il stii).

Daca nu te descurci, suna-ma la nr care apare pe ecran, si vin cu tine :mellow:

Sunt putine A3 in Bistrita in general, cred ca sunt 5 buc A3 8L, si de curand au aparut cateva 8P, maxim tot vreo 5 bucati.

Tot a mea e cea mai frumoasa :Driver:

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea pe toata plaja de turatii ... :mellow:

Si iti urez drumuri mai bune in judet ca sa mai venim si noi pe acolo ... :Driver:

Link către comentariu

pune-le ma poze la oameni.

razdane, te asteptam. drumul spre cluj a intrat in reparatii capitale, nu stiu zau daca si cel de tg mures il va urma.

dar cel de la Vatra Dornei, cel putin pe teritoriul BN, e deja gata, cu o mica exceptie de vreo 6=7 km.

sharanele, sa-ti traiasca masina !

dai o bere !

Link către comentariu

SHARANEL!!! Mii de multumiri pt ideea superba care ai avut-o cu sarma in tub intercooler,am sa o fac si eu,ma facusem cel mai bland sofer din cauza asta(sarea de cate ori nu ma asteptam,da de bubuitura nici nu vreti sa stiti cum se aude...)

inca o data MULTUMESC PT IDEE,ESTI GENIAL :) :vaidecapulmeu: :offtopic:

Modificat de DZI'S
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

mda, mersi de aprecieri, DAR

se pare ca super-sistemul inca nepatentat de mine nu etanseaza chiar perfect. Ieri cand am tras capota pt o verificare vizuala (prima oara dupa "tuningul" la furtunul turbo) am constatat ca elementele din jurul racordului sunt gazate usor cu vapori de ulei, semn ca etansarea nu este asa cum mi-as fi dorit. Tot sistemul este rigid, nu prezinta niciun fel de semne de oboseala sau uzura, insa transpira putin ulei, ceea ce arata cam nasol cand tragi capota :D

Dilema mea este daca merita sa cumpar furtun nou, care nu se stie cat va rezista, sau sa curat actualul furtun, sa-l re-montez cu silicon pt etansare si eventual sa-i mai trag pe deasupra un manson de cauciuc...

Repet, prinderea e rigida, nu simt pierderi de putere, singura problema e ca elementele din apropiere sunt usor gazate cu ulei :(

Link către comentariu
  • 2 months later...

Zilele trecute a avut loc un eveniment trist, dar cu o puternica incarcatura emotionala :huh:

Stiam ca va veni acest moment, insa conform legii lui Murphy (care intre noi fie vorba, a fost un om de nimic, a dat numai legi nashpa :lol: ) momentul m-a prins seara prin niste sate si fara aparat foto, noroc cu telefonul meu performant cu super-camera VGA si fara blitz.

Masina merge in continuare la fel ca in prima zi, si culmea, nu bate si nu scartaie absolut nimic. Am schimbat furtunul+siguranta de la turbo, cateva becuri de pozitie si in rest doar ulei si filtre. De ceva vreme i-am montat si bara zender.

Link către comentariu

SHARANEL, unele replici de-ale tale pur si simplu amuza teribil (cu "audi, dar nu vedi" sa nu mai zic :lol: ). Citesc cu placere nu numai din acest topic, evident.

Numarul de kilometri nu e tocmai onorabil, demn de un Audi, ca deh, fiabilitatea lor e dovedita si rasdovedita, dar e totusi un kodak-moment. La cat mai multi pe viitor !

Link către comentariu

N-am facut inca o sedinta foto de cand am montat bara zender, dar am cateva poze >>AICI<< (scroll down).

:)

Link către comentariu
  • 2 months later...

Da, multumesc pt urari :blah:

In alta ordine de idei, masina a stat nemiscata si nepornita timp de 1 LUNA in parcare, azi am coborat si i-am dat o keye. Incredibil, masina a pornit la sfert, ca si cum as fi parcat-o de o ora, fara fum, fara batai, fara nicio anomalie in functionare, nici macar in primele secunde. Masina era plina de frunze, praf si alte mizerii, pe pavilion am gasit un kistoc (langa parcare e un parculet, unde mai stau pe banci si fumeaza rockerii), discurile de frana erau ruginite... dar nicio problema "adevarata".

Am condus aprox 30 km sa mai incarc putin bateria, banuiesc ca era la ultimele puteri. In rest, nici cea mai mica problema. Nici macar bucsele sau capetele de bara nu au inceput sa bata. Plictisitor.

nu stiu daca am mai spus-o pe aici pe undeva, dar am renuntat la improvizatia de la furtunul turbo despre care am vorbit cateva posturi mai sus, si am schimbat cu furtun+siguranta originale (cost 225 lei), iar oglinda heliomata din stanga care era usor lovita si pana la urma s-a scurs tot lichidul din ea, am schimbat-o cu una noua si originala, cost 360 lei (doar sticla).

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu

la mine tot asa..a curs oglinda stanga...am comandat dupa cod...era 850ron decat geamul :P..si am gasit una care cred ca e de A3 ca e putin mai mica 85 ron.

Link către comentariu

Dupa cod am comandat si eu, sa-ti explic de unde diferenta de pret: oglinda originala, care era pe masina, avea partea acea convexa, pt unghiul mort (cica), aceasta oglinda costa 920 lei. Aceeasi oglinda, acelasi producator, dar FARA partea convexa (sau concava, ma cam incurc in astea), a costat 360 lei.

Alea cu 85 de lei sunt oglinzi simple (btw, erau 75 ron), de alea albastre, si m-am gandit o clipa sa pun o oglinda simpla si sa renunt la heliomata, dar arata naspa pe dreapta oglinda neagra, pe stanga oglinda clasica, si in afara de asta nu vreau sa incep sa improvizez. Oricum, masina asta merita mult mai mult decat investitia de 100 euro pe care am facut-o pt oglinda :P e pacat sa ai din fabrica sistemul pt heliomata, si sa pui o oglinda simpla si sa lasi cablurile in aer, neconectate :P

Link către comentariu

pai eu am luat cu incalzire, dar fara senzor pentru ca din cate am vazut, senzorul este pe spatele geamului. deci cablurile s-au conectat.

cea pe care am luat-o are si partea aceea externa convexa. deci diferenta la mine e de 1 deget in latime si ca cea originala are un fel de cheder de plastic la geam.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!