Jump to content

Help...golf 4 Gti


CTX_GTI_16V
 Share

Postare recomandată

Sal,am si eu o intrebare,poate are cineva habar,am un 1.8T,dimineata cand pornesc si cade relantiu ala sub 1000 de ture,dau sa plec si incepe sa-mi bolboroseasca si daca il las asa moare motoru.Daca il accelerez putin e ok.Pt mine problema :Dc face asta? lam bagat pe tester si numi da nimik,totu pare ok,de fapt da o eroare dar din alta parte,multi isi dau cu parerea ca ar fi injectoare sau pompa de benzina.Acum incerc sa intreb lumea poate are cineva habar.

Scuze daca nu am scris corect, dar e tarziu acum cand scriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa niste loguri in mers, posteaza rezultatele.

PS: scrie te rog romaneste, fara k, sh..etc. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai vazut o masina care facea la fel, e dept era un ford, dar simptomele erau aceleasi: motorul pornea ok, si cand dadeai sa pleci de pe loc murea, murea si daca o accelerai scoasa din viteza. La masina respectiva problema a fost la pompa de benzina: pompa mergea dar la anumite turatii nu facea destula presiune, din care cauza injectoarele nu functionau bine "in sarcina". Propritarul s-a tot chinuit asa cu ea si nu reusea sa afle ce are (compresia buna, injectoarele ok, distributia ok, ...). Pana la urma a gasit pe cineva care l-a lamurit, si dupa ce a schimbat-o n-a mai avut problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fac pe prostu dar ces alea loguri?ca nushtiu.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizarea masinii (cu Vag-Com de exemplu) in timpul rularii.

Log = raport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok acum stiu,o sa incerc sa fac asta,sper sa dau de cineva care are asta.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai astea se pot face cu VAG COMUL. verific in mers niste parametrii, ai motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara log nu putem decat sa ghicim.

La un 1.6 cu aceeasi problema ca a ta au fost bujiile de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai astea se pot face cu VAG COMUL. verific in mers niste parametrii, ai motorului.

idea e ca am facut cu vag comul dar pe loc si mia data lte erori,din alte parti si stiam de ele,o sa le pun mai jos sa va dati cu parerea:),o sa incerc si in mers poate poate,acuma la mine mai este o chestie am si cold air intake si e un moment mort de o secunda pana trage aeru,asa cred eu,daca gresesc va rog sa ma corectati:)acum pun aia ce mia dat pe vag com:

Friday,22,February,2008,21:20:19:04624

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 66565

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W235130 VWZ7Z0A4100914

2 Faults Found:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P1200 - 35-10 - - - Intermittent

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DV care tine presiunea pentru turbina are probleme. de obicei la motoarele 1.8T , DV sunt cu probleme. de aia in caz de soft sau alte modificari crapa usor.

incearca sa postezi erorile aici

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=140

si sa le disuctam dupa aia, dupa ce aflii fiecare ce reprezinta...

pana atunci, citetse asta

http://vwforum.ro/index.php?showto...0valve&st=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DV care tine presiunea pentru turbina are probleme. de obicei la motoarele 1.8T , DV sunt cu probleme. de aia in caz de soft sau alte modificari crapa usor. incearca sa postezi erorile aicihttp://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=140si sa le disuctam dupa aia, dupa ce aflii fiecare ce reprezinta... pana atunci, citetse astahttp://vwforum.ro/index.php?showto...0valve&st=0
dv-ul ala lam schimbat,iam pus un blof off de la forge splitter,e ce trebuie pt 1.8T,nushtiu acum am sa incerc sa mai fac un test cu vag comu.nu prea stiu eu cei peacolo,hmm cam complicat:)ahh si mia mai zis un baiat ce-a lucrat la vw ca s-ar putea sa fie si miezeria pe admisie,acolo la clapeta aia,trebuie sa incerc sa desfac sa curat daca e murdara.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu foarte multe dspre blow off spliter, dar stiu ca un BOV simplu nu face bine pt aceste motoare. exista un topicu cu disuctia despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de benzina ,eu sunt patit .

Verificatul unei pompe de benzina nu costa mult si nu intotdeauna toate apar toate la VAg com . Scapi de o belea mare,si asa este in anumite turatii merge in altele nu , dar in special turatii mici da semne de oboseala.

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de benzina ,eu sunt patit .

Verificatul unei pompe de benzina nu costa mult si nu intotdeauna toate apar toate la VAg com . Scapi de o belea mare,si asa este in anumite turatii merge in altele nu , dar in special turatii mici da semne de oboseala.

:icon_cool:

nu stiu cum sa verific pompa dar din cate stiu cand

e stricata bazaie tare,a mea nu bazaie,acuma azi miam cumparat regulator de presiune,la cat se regleaza ala?stie cineva?ma gandesc ca ala ar trebui sa indice cat baga pompa.tre sa aflu exact cat trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum sa verific pompa dar din cate stiu cand

e stricata bazaie tare,a mea nu bazaie,acuma azi miam cumparat regulator de presiune,la cat se regleaza ala?stie cineva?ma gandesc ca ala ar trebui sa indice cat baga pompa.tre sa aflu exact cat trebuie...

intr-un final am schimbat regulatoru de presiune si acum e ok nu mai da in bot,da stie careva daca pe 1.8T merg pistoane de g60?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am o problema si eu legata de trepidatie.

Pina acum 2 zile imi statea aprins martorul de gaze de evacuare. Am fost la un mecanic care mi-a spus ca nu e de la bobina sau bujii (verificare FARA TESTER gen vag com sau altceva ci cu scoaterea de fiecare fisa in parte sa vada daca e ok bobina si verificare vizuala la bujii)

Mi-a curatat clapeta de acceleratie si injectoarele. Apoi a scos bornele de la baterie pentru resetare si intr-adevar...s-a potolit martorul nu mai sta aprins. Doar ca ieri dimineata, cu motorul la rece am observat niste trepidatii puternice (pe care le-am mai vazut la rece sau relanti si alta data) dar credeam ca are legatura cu martorul ala. Nu se intimpla mereu si doar la rece trepideaza tare.

Ce pot sa fac, oare de la ce e? Cine poate sa ma ajute cu un test de VAG sau ceva in Bucuresti?....ca nu inteleg ce se intimpla....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce m-am documentat legat de valva de recirculare, motoarele 1.8T nu sunt facute sa mearga cu Blow off valve, ci doar cu supapa de de recirculare Dump valve care intoarce aerul la admisie. BOV in schimb elimina aerul in atmosfera. Diferenta intre ele este ca BOV face TSSSSSSSSSSSssssssshhhhhhhhhhhh si Dump valve este silentioasa. De multe ori cei ce au BOV au probleme cu motorul care intra in modul de protectie.

Legat de probleme la relanti, si mie imi sacadeaza cateodata, mai ales cand o trec pe gaz, ma scutura cateodata ca si cum as avea tractor sub fund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte corect. la consluzia asta ajunsesem si alti useri in topicul cu tuning 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Imi cer scuze ca inviu un topic mai vechi, dar problema descrisa la inceput are legatura oarecum cu problema mea. In toamna, cand s-a lasat frigul, m-a lasat si pe mine Power Output Stage-ul si l-am schimbat cu unul nou. Cred ca dupa aceasta operatiune, dar este posibil sa fi facut si inainte, motorul a inceput ca in timpul mersului, pe decelerare, sa bruscheze. Cand o accelerez pana in jurul a 3-4000ture si apoi iau brusc piciorul de pe acceleratie, masina da un pic in nas, ca si cum ar sughita si apoi continua decelerarea. Daca o decelerez treptat nu se intampla, indiferent de turatia pana la care ma duc pe accelerare. Socurile parca s-au mai ameliorat (e drept, poate fi si placebo) dupa ce am schimbat bujiile, dar fenomenul se prezinta in continuare, si mi se pare mai acut daca motorul e rece. Are rost sa schimb si fisele? Cat de des ar trebui schimbate la benzinar?

Nu am nici un fel de eroare pe modulul motor si din pacate fiind AGU, nu prea se potrivesc blocurile de masurare cu cele pe care le-am mai gasit aici ca sa-i pot face niste loguri si sa le postez. Am schimbat sonda lambda tot in toamna asa ca nu stiu ce ar mai trebui sa verific. Voi imi puteti da o sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu are modificari de soft de nici un fel. La DV m-am gandit si eu dar cum pot sa-l verific?

Modificat de samolapraga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!