Jump to content

Hurruit La Motor


ciuboy
 Share

Postare recomandată

sal

De cind am masina se aude un hurruit mai ales in treapta a 4-a in jurul turatiei de 2000. daca accelerez in momentul acela nu se mai aude pina nu iau piciorul de pe acceleratie. Cind las masina sa coboare in frana de motor se aude mai tare. Si in celelalte trepte de viteza se aude dar mai incet.

E normal oare?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea e normal ... :D ... ti s-a intamplat vreo data ca stand pe loc la semafor pe liber sa se auda ceva de parca ar freca fier pe fier ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. nici odata. doar in viteza si la turatia mentionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
sal

De cind am masina se aude un hurruit mai ales in treapta a 4-a in jurul turatiei de 2000. daca accelerez in momentul acela nu se mai aude pina nu iau piciorul de pe acceleratie. Cind las masina sa coboare in frana de motor se aude mai tare. Si in celelalte trepte de viteza se aude dar mai incet.

E normal oare?

merci

salut !

si la a mea (2003, 108.000 km "nereali") se aude la fel, in aceleasi conditii (turatie relativ mica in mers sau frana de motor) !!

Am vazut una adusa recent, cu km mai putini si mai noua, ingrijita si are acelasi zgomot. Eu zic la motor, altii zic la rulmentii de la roti - ba chiar la a mea au schimbat (fara rost) rulmentii la un service VW "tare" - nici un rezultat !

Unii invoca izolarea fonica proasta - la frana de motor zgomotul mi s-ar parea cat de cat mai normal, dar in mers ?

Stie cineva ce se intampla ? :icon_thumright:

fgrig0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si masinuta mea are doar 53000 de km si tot reali pentru ca am luat-o de la varu din germania care o avea de noua. L-am sunat si l-am antrebat de zgomot dar nu mai isi aduce aminte. oricum de la rulmenti nu cred ca e ca daca scot masina din viteza nu se mai aude. Oricum sper sa fie de la izolare si sa nu fie ceva la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se mai aude atunci cand o scoti din viteza atunci e clar ca ai probleme la cutie, la treapta 4. Trebuie demontata cutia si vazut ce e inauntru (nu se baga prea multa lume la chestia asta mai ales in asanumitele ,,reprezentante VW"). Eu am acelasi motor pe Lupo si nu se aude acest zgomot in tr 4. Am 75000 km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

eu am descoperit la lupitza noastra cam aceeasi chestie in treapta a patra huruie de moare si cand schimb vitezele dintr-a intaia in a doua si pana intr-a patra la a patra face figuri rau huruie ,fluiera ca si cum ai amesteca niste pietre intr-o cutie de tabla,la turatie de 2000 cum spune cel care a initiat topicul,intrebarea e sa fie de la cutie??????si daca da atunci cat costa o cutie de viteza???aveti idee?thanks

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply. Te rog citeste si Regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am citit ca a scris cineva cum ca zgomotul dispare daca o scoate din viteza. asta inseamna ca masina nu mai trage dar nici nu mai face frana de motor, daca va dau ideea sa va uitati la planetare (sa vedeti daca mai exista sau nu!) vaselina care sa unga articulatia dinspre c.v. a planetarei, ori mai rau sa nu existe un burduf spart ori chiar joc in acea articulatie( va suparati ?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

la mine se aude in felul urmator:

cand o tin pe liber( stationez) parca freaca ceva la cutie..dar cand apas ambreiaju -dispare zgomotul..ridic..reapare..apas de 10 ori nu mai face..cum apas iar..iar face :icon_cool: toate astea se intampla pe liber

mentionez ca am 116k reali, trebuie sa schimb kit-ul de ambreiaj?

sau

cand pun frana brusc..de scartaie rotile pe astfalt..pocneste ceva la roti fata parca se rup..de la ce sa fie? mentionez ca se intampla doar cand apas frana f puternic de se inchileaza rotile. nu mai zic ca pe spate se aude cum haraie fier pe fier ( am tambure)

placutele sunt schimbate..pe fata :icon_thumright:

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine acum 30.000 km a inceput sa faca la fel ambreiajul, dar functioneaza bine asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine acum 30.000 km a inceput sa faca la fel ambreiajul, dar functioneaza bine asa ca...

cati km ai?

e vreu-n interval de timp la care trebuie schimbat kitul de ambreiaj..nu ca as schimba la timp..dar sa fac niste calcule :D

ce contine kitul ?

pret?

poate a schimbat cineva si ne ajuta cu niste raspunsuri.

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai?

Am 137.000 km, cu suguranta sunt reali pt. ca am cumparat-o eu din Germania acum 3 ani si avea 52.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.....eu am un motor 1.4 16v cod AUA si in frana de motor mi se aude la fel adica un huruit parca de rurment dus......un proeten a avut si el asa ceva si pana la urma i sa blocat cutia ....a dato jos si era un rurment dus......si eu ma gandesc sa schimb toti rurmemti din cutie cat si cel de la placa de presiune .....mentionez in viteze intra perfect ....poate cate o data mai greu in marsarier....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aude in felul urmator:

cand o tin pe liber( stationez) parca freaca ceva la cutie..dar cand apas ambreiaju -dispare zgomotul..ridic..reapare..apas de 10 ori nu mai face..cum apas iar..iar face :D toate astea se intampla pe liber

mentionez ca am 116k reali, trebuie sa schimb kit-ul de ambreiaj?

sau

cand pun frana brusc..de scartaie rotile pe astfalt..pocneste ceva la roti fata parca se rup..de la ce sa fie? mentionez ca se intampla doar cand apas frana f puternic de se inchileaza rotile. nu mai zic ca pe spate se aude cum haraie fier pe fier ( am tambure)

placutele sunt schimbate..pe fata :icon_bounce:

eu am masina mea de 2 ani reali are undeva pe la 200.000 de km si cateodata de vreo 6-7 luni decand am tractat un golf 4 tot bucurestiul se aude ceva la cutie pe miscare circulara cand tin apasata pedala de la ambreiaj e vb de rulment. nu l-am schimbat si nu il voi schimba decat cand numai prinde deloc.... daca masina merge lasatio asa pana chiar nu mai functioneaza o piesa ca altfel o luati razna la fiecare zgomot...... credetima am schimbat o gramada de piese pt ca se auzea ceva..... care nu necesitau schimbate in mom respectiv.

kit-ul de abreiaj este undeva pe la 500 ron italienesc si 550 nemtesc placa rulment si disc

Modificat de andreea22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci pana la urma de la ce se aude hururuitu ala eu am un 3L si la mine face la fel tot de la cutie sigur ceva nu e inregula . Exact la fel cu vitezele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti , am si eu un sunet dar la mine e si cand stau la semafor , si in frana de motor..e ca un huruit mic si vibreaza prin masina toate alea . Ideea e ca are toane si nu face tot timpul asa k nu pot sa ii arat inginerului de la sevice cum face. Mentionez ca pana sa schimb distributia nu facea , si nu e de la aliniamentul dintilor pe curea ca alfel ar fi facut ca toti dracii. Repet sunetul nu este constant si am observat ca apare mai des cand motorul e rece si calc usor frana spre un semafor , apoi daca accelerez dispare. Sa fie de la frana ceva ...ideea e ca sunt nou in bransa vw si sper sa nu aiba ceva grav si eu sa il las asa pe baza ca are 148mii km . si poate cine stie o fi vreo rola de la cureaua de accesorii . Dar cum e sunetul de role si daca dispare sau nu dupa un anumit timp de mers cu masina ?!!!? Stie careva?!

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Imi dau doar cu parerea pt. ca nu m-am confruntat cu asa ceva.

Intai eu zic sa mai verifici o data distributia daca zici ca de atunci a aparut. Nu este vorba numai de aliniamentul dintilor ci si de gradul de intindere a curelei. Daca este prea intinsa poate scoate un usor huruit. Vezi si sa nu se atinga pe undeva pt. ca spui ca si vibreaza. Vibratiile pot aparea si de la tampoanele motorului mai ales ca, dupa cum vad, apar la turatii mici ale acestuia cand vibratiile sunt mai puternice. N-ar strica sa vezi daca atunci cand face merge motorul in toate pistoanele, sa nu ai vreo fisa de la bujii care nu face din cand in cand contact. Intr-o asemenea situatie motorul vibreaza puternic, este vizibil cu ochiul liber, dar nici nu mai trage cum trebuie si consuma in draci.

Zgomotul de pe la role de obicei seamana cu un vajait, dar nu cred ca induce vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo bv , mc de sfat o sa ma uit cu atentie aksa knd ajung la bujii in schimb ideea e ca motorul merge rotund , trage ..nu are nimic , doar ca din cand in cand afara sunetul ala si vibratia aferenta , oricum mai studiez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge rotund si trage nu este de la aprindere. Ma gandeam la anomaliile respective numai in scurtele momente cand face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Se aude si la mine un huruit parca ar fi o curea sau un rulment.Ideea e ca se aude doar cand schimb vitezele.Atat.In rest nu se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram pe strada cand iar a inceput sa vibreze si amiesit imediat afara , am deschis capota dar la motor nu se auzea nimic, nici nu vibra el mai tare sau ceva am pus mana pe el . Nu se misca nimic , mergea rotund . E doar perceptibila in habitaclu ... si doar la relanti .. Moorrr...:)(astia de la un service de la mine au zis ca e totul in regula ... dar eu tot am vibratia aia in habitaclu . Oare sa fie de la racordul ala de care mentiona cineva pe forum de sub masina de la toba intermediara !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent cum schimb ... tiptronic sau manual tot asa se auzea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci....ai scapat de vibratia aia, asa sa intelegem?

Nu de alta dar vad "ceva" care zambeste!

Daca nu ai scapat inseamna ca : atunci cand accelerezi se aude si incepe sa dispara pe masura ce scade in turatii motorul?...ala e cuplajul elastic de la esapament care este f. aproape de motor...de obicei inainte de catalizator ori imediat dupa el.

Modificat de hbogdan
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!