Jump to content

Beculet airbag aprins


Sethnakht
 Share

Postare recomandată

eu am patit urmatoarea chestie: la socuri mai mari care le primea masina,se aprindea beculetul de la airbag.stergeam defectul sporadic si iar aparea.defectul se numea "high resistance in...."mi am facut timp si cu un baiat de la service specializat vw am desfacut tot ansamblul ala din volan.si surpriza ce a gasit:un pin de la un conector,nu stiu acum sa zic ca nu am acasa programul SOTE(dar promit sa revin cu denumirea lui)facea contact numai cand voia el.ce a facut tipul respectiv:a schimbat acel conector cu altul nou ,care vine de fapt cu tot ansamblul ala cand acesta se schimba(ansamblul).cam complicata explicatia mea dar promit sa zic cum se numeste acel conector.deci un defect minor ,dar care era sa ma coste schimbarea ansamblului.in concluzie,verificati f bine inainte de a lua hotararea sa va cumparati ansamblul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    17

  • razdan

    13

  • horgarban

    11

  • s_c

    8

Top Posters In This Topic

Semi offtopic: la intalnirea din 9-10 oct voi avea laptop+interfata la mine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am retinut! O sa fac tot posibilul sa ajung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa localizez acel conector pe A K T E(ma refer la skoda) dar dupa spusele celui ce m a ajutat e cel care face legatura intre inelul din volan si partea electrica a airbagului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am putut sa ajung la bran - multumesc oricum pt ajutor...dar..

in sfarsit mi-am facut o interfata, am pus vag-com si era circuitul intrerupt la airbagul lateral de la scaunul soferului. deocamdata am pus in paralel cu "airbag-ul" o rezistenta de 2,4 ohmi, si l-am "prostit" - nu mai apare eroare, si macar functioneaza celelalte 3 airbag-uri - asta pana cand o sa am timp sa ma uit la cel de la scaun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi am patit si eu una haioasa foc.

Dupa ce am facut cateva zeci de km prin Bucuresti, m-am oprit la o banca pt a scoate niste bani. Dat fiind ca ma grabeam destul de mult, am bagat cheile, am rotit si nu am asteptat sa se stinga toate becurile din bord si am pornit. Dupa ce am pornit motorul s-au stins toate becurile. Surpriza. Dupa ce s-au stins, cred ca dupa 2-3 s, timp in care nici nu apucasem sa plec de pe loc s-a aprins becul de la airbag. Am oprit motorul imediat, am scos cheile, am pus din nou contactul, s-au stins toate becurile si dupa ce am pornit motorul iar s-a aprins becul de la airbag,

Ce e de facut?

Si daca ma poate ajuta cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil trebuie sa stegi eroarea care a aparut in modulul airbag...odata aparuta o eroare aici, martorul o sa stea aprins tot timpul pana cand ii stergi eroarea. E normal sa se stinga si sa se aprinda iar. raspunsul meu : VAG-COM - ar fi interesant de ce a aparut. si eu am pornit de cateva ori inainte sa se stinga martorii respectivi, dar nu am patit nimic

salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mai fac cateodata chestia asta, sa pornesc masina fara sa se stinga tot martorii, mai ales cel de la airbag care se stinge ultimul. Pana acum n-am avut probleme sper sa nu ma trezesc cu el aprins vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a stat aprins vreo 10k km. L arevizie s-a constatat ca de vina era un contact in volan. S-a dat cu spray si s-a rezolvat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi VAG-COM pe ea si am descoperit ca era de la contactul

rotitor de la volan.

Am cautat azi pe la dealeri si un astfel de contact este in jur de 70-80 EUR cu tot cu TVA :shock: . Toti mi-au zis ca este cel de la Octavia.

Cel care a facut diagnoza a sters eroarea. Mi-aspus ca poate sa-mi apara din nou dupa 1m sau dupa cine stie cati kilometri, in functie de cat de uzat e contactul. Pana acum nu a reaparut. Oricum mi-a recomandat sa-l schimb ca pot avea surprize, adica sa nu functioneze cand (doamne fereste) ai nevoie de el.

L-am intrebat daca poate fi curatat sau reparat si mi-a zis ca il pot curata, dar ca nu crede ca tine prea mult, adica va reapare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horgarban: Cati km are masinuta ta? Mai esti in garantie? Problema ta de contact rotitor si problema mea de intrerupator pedala frana ma fac sa ma intreb daca Skoda nu cumva le cumpara din Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 35.000 km dar e adusa anul asta din germania, asta ma oftica mai mult pe mine.

in Ro are aprox 10.000 km din vara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am becul de la airbag aprins pe Polo, iar cei de la service skoda mi-au spus ca nu apare nimic si ca se mai intimpla sa se aprinda becul ala si ca sa nu-mi fac griji.

Ce e cu vag-com? eu pot sa-l pun pe laptopul meu?

De unde pot face rost de interfata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata mi s-a aprins din nou becul la airbag.

Simptoma e aceeasi. Se stinge si dupa ce pornesc motorul se aprinde din nou.

Azi ma duc sa comand piesa si sa vad cand pot sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sa nu uitam ca sunt prea dese cazurile cand se recomanda schimbarea unei piese la masini cu ideea "sa vedem ce se intampla". Deocamdata 90% asa se repara masinile prin service-uri. :censur:

@Vallentin: cam usor te-au linistit cu becul aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi VAG-COM pe ea si am descoperit ca era de la contactul

rotitor de la volan.

Am cautat azi pe la dealeri si un astfel de contact este in jur de 70-80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am comandat piesa la Brady.

Luni diminata o am si o poate schimba.

Am vorbit si cu cel ce se ocupa, mi-a aratat una, este aproape ca a ta s_c. Mi-a spus ca mai are el una, nu noua, de la una lovita, dar s-a dovedit a nu fi buna, datorita curentului mare care a trecut prin ea in momentul declansarii airbag-ului, asa ca nu am facut nimic nici cu SH.

Deci una noua. Asa ca am comandat si va mai spun eu luni ce am facut. Pret piesa 71EUR cu tot cu TVA. Cu manopera incerc sa nu o factureze ca e cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a parut ca m-a expediat cam repede, de asta va intreb pe voi ce sa fac.

ma streseaza becul ala aprins tot timpul.

nu e nimeni din iasi care sa aiba vag-com si interfata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am patit si eu una haioasa foc.

Dupa ce am facut cateva zeci de km prin Bucuresti, m-am oprit la o banca pt a scoate niste bani. Dat fiind ca ma grabeam destul de mult, am bagat cheile, am rotit si nu am asteptat sa se stinga toate becurile din bord si am pornit. Dupa ce am pornit motorul s-au stins toate becurile. Surpriza. Dupa ce s-au stins, cred ca dupa 2-3 s, timp in care nici nu apucasem sa plec de pe loc s-a aprins becul de la airbag. Am oprit motorul imediat, am scos cheile, am pus din nou contactul, s-au stins toate becurile si dupa ce am pornit motorul iar s-a aprins becul de la airbag,

Ce e de facut?

Si daca ma poate ajuta cineva.

EXACT la fel am patit si eu. Acum 3 zile a fost f frig in zona in care eram si am pus de 2 ori consecutiv pe bujii. Becul de la Air Bag nu se mai stinge...

M-am consolat cu gindul ca in caz de accident, n-o sa mai trebuiasca sa schimb airbag-urile... :salut: eu sau apartinatorii :scratch:

Am venit asa acasa tocmai din Olanda. Si acum aflu ca dimpotriva, s-ar putea declansa airbag-urile f usor. Cool :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca controllerul de airbag are stocat o eroare, la impact se vor deschide toate, nu doar cele necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si am schimbat contactul rotitor.

Piesa - 71 EUR.

Mi-a pus de Octavia, cu siguranta. Al meu nu avea siguranta.

A sters eroarea (driver airbag, resistance too high, sporadic) si a facut o diagnoza completa a airbag-ului, cu stg - dr max la volan, etc.

S-a jucat mult pe acolo.

A verificat si vechiul contact si la cursa max spre stg aparea o intrerupere, nu totdeauna, dar aparea cam o data la 5-6 rotiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de la service Skoda sunt nebuni ? Cum adica sa nu-ti faci griji??? Daca e becul aprins si faci accident, nu iese airbagul ! Ce zici ? E de facut griji sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de la service Skoda sunt nebuni ? Cum adica sa nu-ti faci griji??? Daca e becul aprins si faci accident, nu iese airbagul ! Ce zici ? E de facut griji sau nu ?

trebuie sa te anunt ca aibagurile functioneaza daca becul e aprins. Azi noapte am avut accident cu VW Polo Fox, becul era aprins de 2 saptamani... si ghici ce... au iusit... (cu motiv).

Stie cineva ceva preturi de aibag`uri si daca trebuie schimbat si computerul de airbag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza modulul de airbag si vezi daca ai "crash data stored". Daca da, da-mi un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ca sa mai punem ceva pe acest topic (de parca nu era de ajuns), vineri dupa amiaza ghiciti ce s-a aprins? Normal, becul de la airbag. Nu numai ca nu am scos flacari pe gura (si pe nas) ca de-abia am schimbat contactul rotitor de la airbag-ul soferului, dar am inceput sa dau telefoane la service. OK. Luni dimineata. Ma duc azi acolo, scaneaza, exact aceeasi eroare ca data trecuta (http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2675&view=findpost&p=53042). Buun. Iii spun ca a fost schimbat contactul rotitor. Sterge eroarea, porneste motorul, roteste de volan de cateva ori si reapare. Tipul zice "Nu se poate e imposibil sa se fi dus asa repede, si mai ales ca a fost nou, schimbat acum cateva luni". Opreste, desface tot, curata contactele cu spray, etc. Unul din pinii unei mufe era un pic oxidat. Probabil nu facea contact cum trebuie la miscarile volanului. A bibilit lamelele, pinii mufelor, spray, curatat, montat. Durata : 08.30-09.30. A sters eroarea si pana acum e OK.

Concluzia finala a fost ca e posibil sa faca condens de la AC (am inceput sa-l folosesc) si de aceea sa fi oxidat. Oricum imi aduc aminte ca in ziua cand am schimbat contactul ploua torential, de parca era vara, cu toate ca era prin decembrie. Poate cand a intrat in masina a cazut vreo picatura pe cabluri, sau asa ceva. Sper sa nu-mi mai faca asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!