Jump to content

Martorul de bujii ( spirala din bord )


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

Oare e normala treaba?

Poate v-ati mai intalnit cu problema si ma puteti ajuta cu vreun sfat...or fi bujiile de vina?Mentionez ca face figura doar cateodata,cand e motorul neincalzit... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    26

  • F l o r i n

    17

  • lupo_bv

    11

  • BN23RZV

    10

da , e vorba de martorul de bujie incandescenta se pare ca ai ceva probleme cu bujiile , ar trebui sa se uite cineva la masina ...

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , e vorba de martorul de bujie incandescenta se pare ca ai ceva probleme cu bujiile , ar trebui sa se uite cineva la masina ...

bafta

Mai zicea un priceput ca poate fi vorba de un senzor de temoeratura...as prefera totusi sa fie vorba de bujii,sunt mai ieftine si mai usor de inlocuit...stiti cumva la cat s-ar putea ridica pretul unui senzor de temp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ar mai putea fi switch-ul de frana defect.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ar mai putea fi switch-ul de frana defect.!

Cum adica???

Nu are legatura cu bujiile?!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ar mai putea fi switch-ul de frana defect.!

daca nu esti in cunstiinta de cauza te rog sa nu mai induci lumea in eroare .!!

ce legatura are swichul de frana cu bujiile incandescente ..

acel maror in forma de spirala iti arata faptul ca bujiile s-au incalzit si poti pune contactul , la vechiile generatii de diesel timpul

de incandescenta era mai mare ca la cele noi ( tdi de exemplu ) unde timpul de incandescenta e fff mic aprope nul !

Nu poate fi vorba nici de un senzor de demperatura ! martorul e strict pt bujii , pt temeperatura ai alt martor ,

fa o scanare a masiinii si ai sa te convingi !

bafta

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu esti in cunstiinta de cauza te rog sa nu mai induci lumea in eroare .!!

ce legatura are swichul de frana cu bujiile incandescente ..

acel maror in forma de spirala iti arata faptul ca bujiile s-au incalzit si poti pune contactul , la vechiile generatii de diesel timpul

de incandescenta era mai mare ca la cele noi ( tdi de exemplu ) unde timpul de incandescenta e fff mic aprope nul !

Nu poate fi vorba nici de un senzor de demperatura ! martorul e strict pt bujii , pt temeperatura ai alt martor ,

fa o scanare a masiinii si ai sa te comvingi !

bafta

Multumesc mult,colegu'...m-ai mai linistit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca la cele noi ( tdi de exemplu ) unde timpul de incandescenta e fff mic aprope nul !

Nu poate fi vorba nici de un senzor de demperatura !

Red ,si timpul de incandescenta nu cumva este dat de un senzor de temperatura?care citeste temperatura apei din motor si in functie de asta timpul de incandescenta este diferit.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu esti in cunstiinta de cauza te rog sa nu mai induci lumea in eroare .!!

ce legatura are swichul de frana cu bujiile incandescente ..

Nu ma pricep, dar @bestie nu a zis o prostie ... conform mai multor topic-uri

poate fi problema ca switchul de la frana sau becuri frana arse:

aici

si aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica???

Nu are legatura cu bujiile?!!!

am un prieten care a patit-o din cauza switch-ului de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten care a patit-o din cauza switch-ului de la pedala de frana.

si swichul asta de frana ce e?Se poate schimba?Trebuie verificat la VAG COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
daca nu esti in cunstiinta de cauza te rog sa nu mai induci lumea in eroare .!!

Pai acelasi lucru ar putea fi spus si despre tine apropo de afirmatia asta :

Nu poate fi vorba nici de un senzor de demperatura ! martorul e strict pt bujii , pt temeperatura ai alt martor ,

fa o scanare a masiinii si ai sa te comvingi !

Daca vrei sa te convingi mai intereseaza-te si-ai sa vezi ca bestie are dreptate .

Martorul de bujii face functie si de martor de defect pe instalatia electrica de frana ( bec ars pe frana , switch defect , etc )

Folositi search inainte de a posta si mai ales incercati sa va documentati inainte de a posta ceva drept certitudine .

Si in plus fiti mai toleranti pentru ca tonul ironic si jignirile nu va aduc decat plata cu aceeasi moneda din partea celorlalti . :tomato:

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinde becurile de stop cand pui frana.se schimba usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinde becurile de stop cand pui frana.se schimba usor.

Bcurile pentru stopul de frana nu-mi sunt arse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...In concluzie cam asta ar fi de zis despre problema mea?!!!

Mentionez ca spirala respectiva ramane aprinsa uneori pana-i dau cheie dupa care se stinge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai putea fi releul de bujii sau cum am scris mai sus senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai putea fi releul de bujii sau cum am scris mai sus senzorul de temperatura.

...deci bujiile sa fie in regula?!!!

Si doar releul de bujii sau senzorul de temperatura sa fie defecte?

Stie cineva cam care ar fi pretul acestor elemente?Ca sa nu ma arunc la prima oferta a vreunui importator de piese auto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De ce nu faci tu o scanare cu VagCom ? Posteaza apoi erorile gasite si vedem ce si cum .

Acum ceri sfaturi legate de problema asta dar nimeni nu-ti poate spune EXACT care este defectul in momentul de fata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu,de vina a fost senzorul de temperatura,cel cu 4 pini.Din cauza lui s-au ars si 3 bujii iar cateodata aveam si relantivu la 1300-1400. (70 ron) costat distractia si l-am schimbat eu destul de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 100% senzorul de temperatura daca ramnane prea mult aprins, daca era de la switch palpaia acel martor , dar nici decum nu ramane incontinuu aprins, iar explicatia pt ramanerea aprinsa a acelui indicator a dato RZV mai sus

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 100% senzorul de temperatura daca ramnane prea mult aprins, daca era de la switch palpaia acel martor , dar nici decum nu ramane incontinuu aprins, iar explicatia pt ramanerea aprinsa a acelui indicator a dato RZV mai sus

Mersi mult de raspunsuri...inseamna ca bujiile sunt OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am si eu o problema....martorul de bujii sta cam mult aprins....cam 15 secunde (doar acum de cand e frig afara)...si mi se pare ca are momente in care porneste in 3 cilindrii...cateva secunde apoi merge iar rotund. am verificat bujiile si nu e niciuna arsa dar nu stiu cat de bune mai sunt...adica cat de mult mai au din propritatile initiale. sa schimb bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi sa schimbi bujiile, vezi ca cipos si RZV au explicat foarte clar in acest topic ce problema ar putea fi. Pt a fi mai sigur fa o scanare cu Vag-com-ul.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten care a patit-o din cauza switch-ului de la pedala de frana.

eu am patit la fel si erau becurile de la frana arse.le-am inlocuit si martorul s-a stins :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o completare:problema cu beculetul de spirala aprins s-a rezolvat prin completarea borcanului cu antigel (care s-ar parea ca s-a consumat cam rapid, ajunsese la nivelul minim - in vreo 3 luni asta-vara). De la momentul cu pricina,beculetul cu pricina nu a mai stat aprins mai mult decat era necesar...poate fi o solutie si pentru voi-verificati-va nivelul borcanului cu antigel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!