Jump to content

Caruta Poporului


r32cah

Postare recomandată

salut sunt din Bucuresti r32 l am cumparat convins de un prieten din Canada care ma ajuta sa l fak turbo momentan nare nimic special; admisie ,dsg fara limitare si............luna viitoare alte poze dupa revansa in fata fratiorilor foarte potenti :soothe[1]: s3

post-13371-1180973628_thumb.jpg

post-13371-1180973716_thumb.jpg

post-13371-1180973787_thumb.jpg

Link către comentariu
Razvan Gavan

Mda,,,intr-adevar motorul de R32 e foarte slab....ce drk ce mai insemna in ziua de azi 240cp :lol:)

Link către comentariu
  • Administrator
Caruta Poporului

Pai ... cum a poporului ? Nu-i masina ta ? Ca aici e aria " Masina mea " . :lol: :lol:

Lasand gluma deoparte motorul de R32 are destul potential pentru tuning , asa ca asteptam rezultatele .

In plus , pune si tu niste poze mai adevarate . :lol:

Link către comentariu

Bine ai venit pe forum, totusi incearca sa folosesti semne de punctuatie in exprimarea ta, in plus sa fii mai coerent.

P.S. Sper ca nu te-ai inscris doar ca sa ne spui ca ai un "amarat" de r32. Nu de alta, dar cel putin mie mi se pare aiurea sa intri intr-un grup -oricare ar fi acela - si sa spui:"Salut, eu am un R32!". Sper sa nu mi se ia in nume de rau.

Link către comentariu

Super masina! Sa o stapanesti sanatos :lol: !

PS - Si prezentarea e super...

Link către comentariu

Nice ,nice , da tre sa fii mai entuziasmat pe tema masinii tale.Pai pe aici chiar e o masina de cult.vreau sa te felicit ca ai curaj sa te bagi la atatea cheltuieli, banuiesc ca te-a costat si te va costa suficient de mult. Apropo, imi place enorm cum arata pe rosu, chiar m-am gandit mai demult de ce nu isi ia nimeni asa ca e mult mai deosebit. Succes la modificari.

Modificat de DOOM
Link către comentariu

3.2 L, dsg, 6 in V, scaunde scoica, masina este de toata lauda si banuiesc ca la drum lung nu te solicita foarte tare deci nu te mai plinge, ai o super masina; daca vrei sa bati s3......ma scuzi, esti nerealist, trebuia sa stii asta de cind ai cumparat masina, nu ai nici o sansa; daca vrei sa scoti din ea un mix intre cruiser si masina foarte rapida, ai 2 solutii (asta daca esti pregatit sa scoti bani buni din buzunar) : kompresor sau turbo (sau de ce nu , biturbo) :lol:

atunci sa i vezi pe cei cu s3 cum iti vor admira din spate esapamentul

bafta cu masina si nu mai fii asa suparat !!

Link către comentariu

:) pana sa scot limitarea dsg si sa fac softul la un baiat destept am nimerit la unii scumpi si prosti apoi

m am dat si am avut probleme la plecare se oprea motorul acum astept sa pun kitul si sper sa nu ma dezamageasca iar :)

inca la noi e greu cu softurile

Link către comentariu

super tare masina si cat mai multi km fara incidente..

Link către comentariu
  • Administrator

frumoasa masina si bun venit pe forum !

2) incearca sa nu folosesti limbaj de mirc si sa respecti cat de cat limba romana .. aici e un forum si mesajele o sa-ti fie citite si peste ani. :beerchug:

3) nu mai jigni tunerii romani (citez: inca la noi e greu cu softurile) ... ai avut ghinion. Masina ta nu este atat de complicata la tunat (electronica BOSCH ME7.1.5 similara cu cea de pe cupra lui BBM.. doar ca e ceva mai diferit la checksumm fisierul.. peste 120 de blocuri... dar motorul este tunabil) :001:

Chiptuning este o idee gresita. Bagi banii degeaba. ECO tuning nu da rezultate extraordinare, tuning normal abia scoate 15-18CP... => singura solutie ramane turbo sau kompresor asa cum s-a spus mai sus.. Investitia cand mergi in aceasta directie va trece de 10.000euro (pe langa cresterea de putere probabil o sa ajungi sa schimbi si frane => roti pe 19" => alti 5000euro platiti din buzunar)

Singurul lucru ciudat... de ce te-ai dus la alti tuneri cand afisezi cu mandrie pe masina HPA R32 TURBO :icon_cry: si iei bataie de la multe GTIuri tunate bine si poate si unele 1.9TDI/2.0TDI bine duse la peste 200CP stau pe langa tine ok..

Link către comentariu

demult am vazut masina si chiar mi-a atras atentia scrisul. dar de 1mai la mare mi s-a parut ca nu se auzea turbo. oricum, masina etse f tare si fara turbo, dar cu kitul aferent devine bomba.

asteptam noutatile.

Link către comentariu

si succes la tunare, dar detaileaza ce vrei sa-i faci! nu suport stressul asteptarii!!! :beerchug:

Modificat de Durpaneus
Link către comentariu

bine punctat voinea, eu personal sint total ok cu ce spui tu ; si in plus as mai adauga, la o masina cu 250 de cai de serie (care nu sint putini) , probabil cresterea de putere este de maximum maximum posibila 10%? 25 de cai? vorbesc de acest motor 3.2 v6; din ce am vazut nici un tuner consacrat VAG nu propune aceasta crestere de 25 de cai, era doar ceva ipotetic; ca sa simti 25 de cai la un motor de 250, cutie DSG si 4 * 4 .....ori esti super pilot (si sa ma scuzati , nu cred ca ne gasim pe aici in fata tastelor nici unul) iar super pilotii sint pe piste si aia poate simt la aceasta masina si la aceasta configuratie cei 25 de cai ori vei avea un asa numit "state of mind" ca ai mai mult cu x cai; cit despre kitul turbo, si eu am crezut ca odata cumparat si vazut in poze cum arata frumos pe masini sau expus / ambalat, o sa fie treaba simpla ; ei bine vei vedea ca nu este - nu incerc sa te fac sa dezarmezi, doar vreau sa ti impartasesc din experienta altora care au facut asta inaintea ta; mare grija unde vei monta kitul si cita experienta in domeniu au cei la care vei apela; de asemenea trebuie sa aibe si acces la informatii specifice VAG si in special motorului tau: din cite stiu, trebuie sa schimbi garniturile de chiulasa pt a modifica raportul de compresie, corect? ti au spus si cu cite kg/ forta trebuie strinsa apoi chiulasa? cine o sa ti faca programarea ECU? banuiesc ca si cei care ti au vindut kitul adica cei din canada iar in acest caz poate este bine sa le spui ca , in romania nu avem benzina cu cifra octanica 93 ca la ei, noi avem 98- 100; nu stiu daca iti permiti sau nu dar sincer sa fiu, eu as mai stringe putin din dinti , as mai stinge niste bani si mi as face o programare in germania la hpa (probabil ca daca suni acum te vor programa in 6 luni dar macar stii ca aia au mai montat kituri ca al tau); sper sa nu ma intelegi gresit, eu doar am vrut sa te ajut si sa nu treci prin ce am trecut eu, masina mea a stat in service 3 saptamini din care s a lucrat la ea efectiv 7 zile, in rest s au cautat solutii pt montarea kitului "bolt on" iar daca nu era serviceul unui prieten foarte bun care a avut pricepere, rabdare, scule, materiale, etc cred ca si acum ma mai uitam la kitul turbo din sufragerie

bafta cu masina

Link către comentariu

;) in primul rand softul l am facut pt scoaterea limitarii,la plecare dsg tine turatia la 28oo,acum numai am problema asta hpa-aul il am primit pt doar 3000 fara transport este de 330 fara radiator,sg probleme sunt; aditionalul care trebuie scris si am gasit pers si kitul fiind de 4 mai trebuie investitii de 2000 cred ca luna asta e gata.

Link către comentariu
  • Administrator

Tu ai citit ce ai scris ? Eu nu prea am inteles mare lucru pentru ca frazele nu prea sunt coerente. (2) te-am intrebat unde ai facut softul. 37CP din chiptuning este imposibil la aceasta masina...

Link către comentariu
  • Administrator

Cred ca pana la urma mayday147 a avut dreptate : postarile sunt " la misto " si in sictir . Vezi r32 cah si restul ... Pai daca e cah de ce ai mai luat-o ? E greu sa intelegi ceva din posturile proprietarului masinii ... Primul lui post am crezut ca este o gluma dar constat ca si urmatoarele sunt la fel . :P ;)

Modificat de aryes13
Link către comentariu

era mai simplu sa prezinti masina si sa pui niste poze calumea , decat sa intri in niste discutii fara rost cu oameni care se pricep la asa ceva , cred ca era suficient sa spui ce modificari vrei sa-i faci si era OK.

Link către comentariu
Razvan Gavan
era mai simplu sa prezinti masina si sa pui niste poze calumea , decat sa intri in niste discutii fara rost cu oameni care se pricep la asa ceva , cred ca era suficient sa spui ce modificari vrei sa-i faci si era OK.

Foarte adevarat! Atata timp cat s-a impus un standard in topic-uri si in modalitatea de prezentare a masinilor, la fel trebuie s-o respecte toata lumea. Mie personal (no offense) mi-a dat impresia ca este un analfabet, sau un alt pustan care a gasit niste poze cu un R32 si le tranteste aici. In plus de alta multi au inceput sa comenteze aiurea si sa creeze niste discutii care practic nu le-a inceput nimeni.

Pentru R32CAH - iti sugerez sa faci un topic calumea in care iti prezinti masina si generezi tu teme de discutie. Referitor la ce am spus mai sus - daca am gresit te rog sa ma scuzi, dar chiar ai folosit un limbaj de analfabet.

Merci

Link către comentariu

Si iar ajung la concluzia ca unele masini nu au proprietarii care sa le merite :beerchug: .

Te citez din postul nr 17 si refac(pe intelesul meu) textul :

"in primul rand softul l am facut pt scoaterea limitarii,la plecare dsg tine turatia la 28oo,acum numai am problema asta hpa-aul il am primit pt doar 3000 fara transport este de 330 fara radiator,sg probleme sunt; aditionalul care trebuie scris si am gasit pers si kitul fiind de 4 mai trebuie investitii de 2000 cred ca luna asta e gata"

In primul rand softul l-am facut pentru scoaterea limitarii.La plecare DSG tine turatia la 2800.Acum nu mai am problema asta.

HPA-ul l-am primit pentru doar 3000(euro??) fara transport.Este de 330 fara radiator(probabil chitul).Singurele probleme sunt aditionalul care trebuie(re)scris.

Am gasit si persoana(care sa monteze).Chitul fiind de 4(mii euro probabil) mai trebuie investiti 2000.Luna asta cred ca va fi terminata.

E ok asa?

Link către comentariu
Razvan Gavan

Eu tot nu inteleg :beerchug: dar e mai ok!!! Keep kids in schools! :D

Link către comentariu
  • Administrator

Eu cu prietenul meu Edi Tintea (S4 cu RPM pentru cunoscatori) am citit, ne-am amuzat (Edi il stia pe R32CAH aici prezent) si am inteles cat de cat... Edi chiar ar fi vrut sa faca login pe forum sa-ti posteze el cate ceva..

"in primul rand softul l am facut pt scoaterea limitarii,la plecare dsg tine turatia la 28oo,acum numai am problema asta hpa-aul il am primit pt doar 3000 fara transport este de 330 fara radiator,sg probleme sunt; aditionalul care trebuie scris si am gasit pers si kitul fiind de 4 mai trebuie investitii de 2000 cred ca luna asta e gata"

In primul rand softul l-am facut pentru scoaterea limitarii.La plecare DSG tine turatia la 2800.Acum nu mai am problema asta.

HPA-ul l-am primit pentru doar 3000(euro??) fara transport.Este de 330 fara radiator(probabil chitul).Singurele probleme sunt aditionalul care trebuie(re)scris.

Am gasit si persoana(care sa monteze).Chitul fiind de 4(mii euro probabil) mai trebuie investiti 2000.Luna asta cred ca va fi terminata.

Ce am inteles noi. Ai facut deja soft pentru a scoate limitarea de viteza (oare la ce-ti trebuie in RO). HPAul zici ca-l ai din canada cu 3000(euro probabil) si fara transport . Este de 330 HP => tragem concluzia ca ai modelul fara intercooler (radiator cum ai zis tu). E bine ca ai gasit cine sa-l monteze. Zici ca acest kit este de 4. Aici te referi ca este de platforma GOLF 4... ceea ce e cam nasol din prisma spatiului care este mult mai putin la golf 5. Sa speram ca mai trebuie investit doar 2000 sa-l montezi dar nu as crede.

Legat de 3000E dati pe acesti kit HPA.... ori este SH ori prietenul tau canadianul a avut mega discount dar la HPA se asteapta ca sa-ti vina piesele si nu prea fac ei mari reduceri

Link către comentariu
Razvan Gavan

ieee good going voinea! someone just turned on the light! :beerchug:

Modificat de Razvan Gavan
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!