Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

Christi Trabi acel cablu de ambreiaj este autoreglabil iar cand da semne de oboseala se inlocuieste. Nu iti recomand sa pui unul normal pentru ca iti va da mai multe batai de cap in decursul timpului, unul nou este in jur de 150 ron SACHS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Christi Trabi

Multumesc pentru raspuns Robert ! Dar de ce spui ca-mi va da batai de cap ? Te referi la faptul ca va trebui sa-l reglez periodic ? Asta n-ar fi o problema pentru mine , mai ales ca as avea posibilitatea sa-l reglez intr-o pozitie optima pentru mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Christi ma refer la faptul ca va trebui sa umbli la el atunci cand va fi nevoie, dar cel autoreglabil isi va face singur treaba :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christi Trabi

Am inteles . Ai cumva idee daca e greu de schimbat cablul ? Am vazut ca e aglomeratie cam mare sub bord si pare destul de greu de ajuns la capatul cablului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi baieti,

o sa incerc sa ii schimb tot kit-ul,cand 'i-au banii', :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christi in principiu se monteaza destul de usor, este mai greu la partea de sub bord ca este o pozitie mai incomoda. Eu l-am schimbat cu ajutorul unui prieten care el a muncit mai mult :biggrin: , trebuie sa te ajute cineva cand il schimbi. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles . Ai cumva idee daca e greu de schimbat cablul ? Am vazut ca e aglomeratie cam mare sub bord si pare destul de greu de ajuns la capatul cablului .

nu e greu de luat - pus cablul in pedala.mai greu e sa pui inapoi despartitorul ala de plastic ce separa firele de pedala..eu nu am reusit atunci cand am lucrat acolo.intr-o zi cand am chef incerc sa il pun inapoi...succes :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christi Trabi

Am notat . Voi avea grija sa am un prieten pe langa mine cand ma apuc de treaba asta . Va multumesc pentru sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut, readuc la viata acest topic dupa ce am citit toate paginile si nu prea am gasit raspuns la problema mea, sper ca postez unde trebuie.

am oprit azi la un semafor, iar dupa ce am scos-o din viteza si am ridicat piciorul de pe ambreiaj s-a auzit un scartait scurt. am dat muzica incet si am facut putin 'pedala' dar nimic, am crezut ca mi s-a parut. am mers normal apoi cativa km pana la un stop unde eram putin in rampa, iar cand am vrut sa plec de pe loc, in a 1-a fiind a inceput sa 'tremure' masina ca si cum ar fi subturata, dadea sa se opreasca mai pe romaneste. se aude si un zgomot, ceva frecare, fier pe fier cred. dupa ce trec de 1500 de ture e totul ok (cu toate ca face un zgomot iritant), iar atunci cand schimb in treptele superioare, daca am peste 3000 de ture, nu se intampla nimic. daca schimb mai jos 'freaca' o fractiune de secunda.

pareri, sfaturi binevenit. multumesc!

Modificat de kytz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema de mentionat aici , am observat de ieri ca masina face un zgomot aiurea , mai exact bocane cand schimb viteza , se aude un "POC" cand calc ambreiajul la urcare in viteza , am observat ca se aude mai tare asa cand schimb din 1-a in a 2-a si de la 2 la 3 , la schimbarea inapoi 5-4-3-2-1 nu aud zgomotul ala .... Ce ar putea fi? ma duc la service??? pls raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bocanitu cand schimb viteza tot nu a disparut ... la vagcom se poate vedea chestia asta ? Se poate depista ? O fi de la cablu de ambreiaj sau ce? Nu stiu ce sa fac , s-a mai intamplat asa ceva si la voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt:mergeam cu masina si am dat sa schimb viteza,dar am tinut piciorul mai mult ca de obicei pe ambreiaj(5 -max10 sec).In a 4a la 2800 accelerez puternic(nu blana) si observ ca turometrul creste la 3200, dar viteza nu prea.Bun.Imi zic'' este pe duca ambreiajul".Incetinesc , a3a si iar o calc, de data asta merge normal, schimb a4a aceeasi figura.Schimb a5a si iar merge normal.Opresc la un prieten, o las vreo jumate de ora, apoi cu a1a si a2a o calc sa vad daca apare ceva anormal;totul este ok.In oras este o panta destul de lunga cand o calc (a2a-3000) si apoi a3a mi se pare ca se simte un miros, dar nu imi dau seama daca este de la ambreiaj pentru ca este foarte rarefiat.Stiu cum miroase ambreiajul, din pacate.

p.s.Totusi am o vaga parere ca este pe duca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ambriajul patineaza mai bine in treptele inferioare pt ca atunci e forta mai mare la legatura dintre cutie si motor,sa nu fi fost vreo bucata de gheata pe drum si exact in mmentul acela sa o fi calcat tu?

legat de miros,daca tu zci sa nu fi fost efectul "placebo"tu stiind ca masina a facut o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ziceam si eu ca in treptele inferioare merge normal.Sper ca si efectul sa fie placebo.O sa mai incerc cand este uscat afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ambriajul patineaza mai bine in treptele inferioare pt ca atunci e forta mai mare la legatura dintre cutie si motor,sa nu fi fost vreo bucata de gheata pe drum si exact in mmentul acela sa o fi calcat tu?

legat de miros,daca tu zci sa nu fi fost efectul "placebo"tu stiind ca masina a facut o problema

Din contra,fenomenul de patinare se manifesta cu atat mai pregnat cu cat te afli intr-o treapta mai mare.Rezistenta la rotire opusa de discul de ambreiaj este mai mare in trepte superioare datorita diminuarii "demultiplicarii"din cutie.

Verificarea patinarii se face ruland cu 40/50 pe ora in tr a-4-a si accelerand brusc.Daca urca in ture fara sa creasca viteza=PATINARE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc asa.Daca merge normal,sa inteleg ca nu sunt probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate ram40andy. cand ambreiajul meu a inceput sa se 'duca' totul a inceput in viteza 5 - patina dupa ce trecea de 3000 ture dupa care s-a mutat patinajul si la viteza 4 dupa care la 3 si atunci am zis ca este cazul sa schimb ca riscam sa nu mai pot pleca de pe loc. v@sy ai schimbat kitul al ambreiaj de cand ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, nu l-am schimbat niciodata.Si am facuti vreo 60.000 doar eu, iar fostul proprietar nu stiu cat a mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost si l-am testat.a5a la 50 si talpa in podea, merge normal; a4a pe la 1400rpm si talpa in podea, merge normal.Am repetat de vreo 2 ori aceste trepte si merge normal.Eu cred ca atunci nu s-a cuplat detot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema de mentionat aici , am observat de ieri ca masina face un zgomot aiurea , mai exact bocane cand schimb viteza , se aude un "POC" cand calc ambreiajul la urcare in viteza , am observat ca se aude mai tare asa cand schimb din 1-a in a 2-a si de la 2 la 3 , la schimbarea inapoi 5-4-3-2-1 nu aud zgomotul ala .... Ce ar putea fi? ma duc la service??? pls raspuns
Bocanitu cand schimb viteza tot nu a disparut ... la vagcom se poate vedea chestia asta ? Se poate depista ? O fi de la cablu de ambreiaj sau ce? Nu stiu ce sa fac , s-a mai intamplat asa ceva si la voi ?

La problema mea are cineva vreo idee?? Nu am mai mers cu masina fiind blocat din cauza zapezii dar cum o sa pot ma gandesc sa ma opresc direct in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa imi raspund la intrebarea mea cu bocanitu , ca vad ca nimeni nu stia , era planetara stanga care ea frumusica in timp ce intorceam masina pe dn1 sa ma intorc acasa de la Paralela 45 a facut o data poc si apoi hrrr hrr hrrr si hrrr fu . La prima vedere , a iesit din cutie , nu din roata , din cutie . Rezultat masina tractata acasa de o batrana Dacie , si pana oi avea timp sa vad daca ceva e rupt (cel putin un surub tre sa fie pe acolo) eu merg frumos cu maxi-taxi ca asa e frumos : sardine-style in microbuz , ca sa fac o comparatie . Daca stie sa imi spuna si mie cineva dupa ce ar trebui sa ma uit pe la planetara aia , as fi recunoscator , daca nu , nu . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ti s-a rupt nici un surub e ok. poti sa o pui la loc . strangi tare toate suruburile (asta da nu s-a stricat filetul) si o urmaresti periodic. probabil cineva a schimbat-o/dat-o jos si nu a insistat la strangerea ei

eu personal am demontat planetara stanga si cand am pus-o la loc nu am mai insistat prea tare la strangerea ei am mers destul de mult. rezultatul cum spui tu a facut poc cand am plecat de la un stop apoi am simtit ca bate , am tras imediat pe dreapta m-am uitat si am vazut despre ce e vb. am scapat ieftin. am pus-o la loc am strans suruburile si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri tracto , se pare ca la fel e si la mine , diagnosticare azi : decat suruburile iesite si indoite (de la tractat) restul ( garnituri , burduf , filet etc ) intacte . Se pare ca scap decat cu achizitionarea acelor 6 suruburi , cineva mi-a mai recomandat sa le dau cu Loctite Temporar sau Threadlock ca sa nu se mai intample patania . Multumesc din nou , numai bine

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Si eu am o prblema asemanatoare,in sensu ca intra greu in viteza I daca masina sa pe loc cu motorul pornit.Daca masina e in miscare putin(~5 km/h) intra foarte usor in viteza.Daca opresc motorul cu ea in viteza,nu pot sa o scot din viteza decat daca apas ambreiajul.Problema se poate rezolva daca schimb cablu de ambreiaj?

salut..si eu am aceeasi problema si vad ca avem si acelasi motor imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema:(raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am urmatoarea problema: in momentul cand apas ambreiajul si schimb treptele se aude un zgomot ca de un obiect care se freaca de altul pentru cateva secunde apoi merge normal in treapta respectiva, mentionez ca acum 3 saptamani in timp ce urcam o panta, destul de abrupta, nu a vrut sa mai plece decat dupa ce am turat la maxim si abia se misca , a iesit fum dar am urcat panta. Si mai apare un fenomen ciudat: atunci cand bag in marsarier daca nu sunt atent sa o turez un pic mai mult moare motorul. Deci ce ar trebui sa cumpar : tot chitul sau doar ceva anume ? ( 1.4 ABD, 44 kw, 1992 ) Multumesc ! P.S. Va intreb deoarece in Buzau nu am gasit inca un mecanic care sa se priceapa bine la golf, daca stie cineva unul va rog sa imi spuneti si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!