Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc la treaba cu apa in pompa, am incercat sa verific lichidu dar are o sita deasupra pe care nu am stiut cum sa o iau de acolo si fiind frig nu am insistat.Eu cred ca am problema cu apa in servo desi asta vara dupa ce am avut acvariu la picioare dreapta spate am curatat acel orificiu de sub baterie.Poate atunci sa fi intrat apa si acum sa inghete sau poate iar s-a infundat si cum a plout cam mult pe aici, voila.Apropo cam cat costa o pompa noua

Modificat de juristul2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sita aia se scoate prin tragere...iese greu dar iese daca insisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar acum cred ca trebuie sa astept temperaturile cu + sa se topeasca gheata de acolo inainte sa mai pot face ceva.Sincer sper ca , cu o curatare sa rezolv problema ca nu am acum fonduri alocate schimbarii de piese.oricum multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si scoate si reductorul de cauciuc de dedesubtul bateriei

Ala nu-i reductor, ci are rol de anti-prelingere, ghideaza apa direct in jos, nu o lasa sa se prelinga pe caroserie in alte directii si sa ajunga prin locuri nedorite......acuma fiecare procedeaza cum doreste cu masina lui..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, alex are dreptate. nici eu nu mi-am scos piesele din cauciuc din acelasi motiv. cine stie pe unde ajunge apa aia, mai ales daca nu parchezi pe orizontala (de ex cu 2 roti pe trotuar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o sa ajunga acolo unde ajunge si apa de pe strada atunci cand ploua :D asa ca ... daca il scoti sau nu tot va fi ud pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am scos de tot acum 2 ani si n-a sughitat inca niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac parte din "clubul" celor care au avut probleme cu apa in compartimentul baterie+servo si mai nou, odata cu inghetul am probleme cu frana ca majoritatea care au trecut prin asta; Asa ca am fost intr-un service unde ma duc deobicei si cu informatiile de aici am cerut detalii si la ei;

RASPUNSUL lor a venit prompt, deoarece chiar inaintea mea plecase un A6 cu aceeasi buba de la ei; Se scoate tulumba de la servo si se topeste gheata cu un feon si se usuca bine apoi se monteaza la loc;

Eu am adus vorba de metoda cu seringa cu furtunas dar mi-au zis ca asta o pot face eu pe bordura, ei insa ca sa fie siguri au adoptat metoda asta, care desi necesita mai mult timp este cea optima, avind in considerare si temperatura de afara;

Ce sa zic !?! mi sa parut pertinenta ca varianta de remediere mai ales ca cea de schimare nu prea imi surade acum dupa sarbatori :lol:

Oricum la mine problema asta cu apa in masina a aparut recent, la inceputul lui Decembrie si nu cred ca a ruginit deja; Ei m-au asigurat ca tabla aia este tratata si vopsita si ca nu rugineste asa repede dar daca este neobservata la timp sigur va ceda si ea;

Nu a scris nimeni despre operatia asta asa ca luati in considerare si aceasta varianta. Ca pret estimativ 200RON pentru ca am solicitat verificare completa a sistemului de franare, inlocuire lichid de frana (DOT4) si aerisit plus evident curatarea tulumbei de servofrina;

Dupa probe o sa revin cu o confirmare, SUCCES !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum la mine problema asta cu apa in masina a aparut recent, la inceputul lui Decembrie si nu cred ca a ruginit deja;

Apa era de mai mult timp acolo. Ai sesizat problema doar cand a inghetat.

Am trecut si eu prin asta. Am scos apa, totul a fost OK si nu s-a mai adunt apa in compartimentul bateriei. Doar ca dupa un an si ceva, pe cand coboram o panta, am ramas fara frana! In afara de senzatiile tari pe care le-am avut pana am oprit masina, tot a trebuit sa schimb tulumba de la frana. Asa ca nu recomand sa se joace cineva cu asta. Daca apa nu a intrat in tulumba, nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

si la mine erau infundate cele dou guri de scurgere cu mult namol si frunze.

recomand ca odata pe an sa se verifice cele doua guri de scurgere.

prima gura de scurgere se afla exact sub suportul de baterie(se scoate bateria, are un surub pe partea stanga, dupa care se desface suportul bateriei)

cea de-a doua gura de scurgere este exact sub ciuperca aceea mare de servo; am folosit un cablu pt ca se ajunge f greu la gura de scurgere; curatati si in spatele ciupercii pt ca se aduna mult namol;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am sunat mecanicii si au spus ca se poate repara asa ca ma duc sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum spune-am in postul anterior am avut si eu apa in compartimentul servo+baterie, ca urmare mi sa infiltrat apa in habitaclu si bineinteles in tulumba de la servofrana;

Acum, fiecare stie sau macar are o banuiala cam de cand dateaza o astfel de problema dupa ultima verificare in compartimentul respectiv; Am crezut ca nu poate exista un cosmar mai mare decat scosul mochetei si curatat si uscat contactele+cablajul pana la CCM. Din pacate exista, cosmarul de a ramane fara frane intr-o conjunctura delicata amplificata de "elementul surpriza" care te face sa mai pierzi o secunda doua !!! Am trecut prin asta;

Am scris si in postul anterior ca am fost intr-un service si am solicitat ajutor in problema aparuta mai nou, gheata in servofrana, si urma sa va dau detalii dupa ce am fost la ei;

CONCLUZIE personala:

DOAR DACA INLOCUIESTI TULUMBA DE LA SERVO POTI SA MAI FII 100% SIGUR PE EA !!!

DAR, daca solutia asta nu este realizabila in acel moment din lipsa de fonduri, cum, sincer, am patit si eu acum dupa sarbatori nu pot sa va recomand decat o singura METODA DE REMEDIERE :

1. se scoate cu grija surubul de prindere de sub bidonul lichidului de friana (dupa ce a fost golit);

2. se desface mufa din cupla bidonului si se trage bidonul in sus din cele 2 gauri ale pompei de frana in care este fixat;

3. se desfac suruburile de la pompa+tulumba si se scot conductele;

4. se desurubeaza din interior parghia de la pedala de frana( la passat recomand sa se scoata bucata de bord corespunzatoare de sub volan) atentie la pozitia foarte incomoda;

5. se scoate pompa de servo din tulumba, racordul de vacum dintre tulumba si motor (pipa) si se verifica eventuale cabluri sau obstacole in vederea scoaterii tulumbei;

6. se scoate cu grija tulumba (la passat recomand sa se scoata jgheabul de plastic de la stergatoare in prealabil) atentie la gaura dintre habitaclu si compartimentul motor, are margini taioase si poate deteliora mansonul de cauciuc din capatul pistonului;

7. trebuie scoasa apa+gheata din tulumba si apoi curatata si uscata iar inainte de montare se da preventiv cu un spay cu ulei si se verifica culisarea pistonului si etanseitatea membranelor;

8. se completeaza cu lichid si se aeriseste instalatia de franare;

Ca idee la mine nu era pic de apa, NUMAI GHEATA, asa ca aveti grija ce metoda folositi pentru scoaterea ei; Orice lichid sau corp strain poate distruge membrana (daca nu a facut-o gheata deja prin dilatare), nu supraincalziti carcasa tulumbei; Eu am reusit cu apa calda, am topit gheata si am clatit de vreo 2 ori tulumba pana nu se mai murdarea apa; Apoi pentru scoaterea apei, aceasta iese pe gaura de vacum si pe la piston daca se scoate palnia de cauciuc din capat si se intoarce invers; Se comprima pistonul cu capatul in jos si se misca usor pentru a goli tulumba; Pentru a usca mai repede am folosit un jet de aer controlat cu grija;

ATENTIE la racordul de la vacum se poate rupe pipa si la ornamentul de la stergator, ca de altfel la tot ce este din plastic pentru ca la temperaturile astea devin casante si cel mai dibaci meserias poate avea probleme.

Sper sa va ajute cu ceva, si sa va faceti o idee despre metoda de "resurcitare" . FRATILOR, care ati incercat cu seringa sper din tot sufletul sa nu mai aveti probleme dar credeti-ma ca nici dezghetata nu se poate scoate toata apa din amandoua compartimentele !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aseara am scos grila de sub stergatoare si surpriza - feerie poe gheata sau mai degraba in gheata :icon_thumright:, totul este inghetat apa urcand ff mult , o sa execut operatiunea descrisa de 09www cu mecanicii deoarece asa mi-au spus si ei ca trebuie facut sau macar asa am inteles eu ca vor sa faca.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare pentru cei care au desfacut tulumba cu pricina: pe unde intra apa in ea?

Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca apa care se strange in tulumba se formeaza in timp, prin condens, si ca tulumba nu ia apa chiar daca este scufundata intr-o galeata.

Este posibil sa aiba dreptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, apa se infiltreaza pe langa stutul de la racordul de vacum care intra printr-o garnitura de cauciuc in tulumba; Poate noua fiind acea garnitura etanseaza suficient sa nu intre apa ..... dar nu este imposibil sa se formeze condens dar nu la scara asta si cu cauzele acestea;

Sigur acel mecanic nu a vazut cam ce cantitate de apa se poate infiltra in tulumba, fii sigur daca a mai facut operatia asta vreodata, daca nu.... fi atent la ce si cum face !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor...proaspat utilizator de vw passat b5.5 , bineinteles ca am intampinat problema "apa in compartiment baterie" si in interior pe partea stanga (controler confort ars) servo inca functioneaza...am curatat tot si am pus la uscat, intrebare: de unde pot sa iau un controler confort la un pret acceptabil?

Nu in ultimul rand va multumesc pentru sfaturi.

post-43264-1236474228_thumb.jpg

post-43264-1236474232_thumb.jpg

post-43264-1236474236_thumb.jpg

post-43264-1236474240_thumb.jpg

post-43264-1236474246_thumb.jpg

post-43264-1236474249_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezmembrari. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari tuturor,

am avut si eu, se pare, problema cu apa sub scaunul soferului si in spatele acestuia. Modulul Confort este OK (am verificat cu altul la fel), insa un numar mare de fire care duc spre acesta erau oxidate si intrerupte. Am lipit eu multe dintre ele dar, la ultima interventie (Ieri 26.07.2009), am reusit sa desprind unul de undeva iar ca urmare am constatat urmatoarele: NU mai functioneaza geamurile electrice, inchiderea de la butonul din masina, oglinzile electrice, deschiderea capacului de la rezervor si probabil si altele. Atunci cand miscam de manunchiul de fire de sub scaunul soferului isi reveneau aceste comenzi pentru moment insa dupa nenumarate miscari in vederea determinarii firului cu pricina ceea ce presupuneam eu ca ar fi un fir oxidat si care mai face contact din cand in cand s-a intrerupt de tot.

As vrea sa intreb in special daca stie cineva un electrician bun care ma poate ajuta deoarece problema deja ma depaseste, sau daca are cineva un sfat care sa ma ajute sa rezolv singur problema cu atat mai bine.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Aceasta problema cu apa o am si eu, ce este ciudat e faptul ca am apa numai in spatele scaunului soferului. Se observa o urma undeva langa usa pe bucata fixa a scaunului rabatabil, pe la jumatate. Mentionez ca apa nu ajunge in fata la sofer. La servis mi s-a spus ca este posibil sa se infiltreze prin plafon. Am desfacut plafonul nici urma de apa.

Multumesc pentru orice ajutor. Maine totusi am sa verific scurgerile din compartimentul bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil ca de vina este chederul dintre geam si panoul exterior de usa, sub bandoul cromat. Am aceeasi problema ca si tine numai ca la usa fata dreapta. Desfa usa si o sa vezi ca este oxidat pe interior. Daca ai apa in compartimentul baterie servofrana iti poate intra pe tevile de la clima care sunt sub scaunele din fata.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de aceasta apa adunata in compartimentul de baterie, m-am confruntat cu aceeasi problema si eu numai ca marele avantaj a fost ca am descoperit inainte sa ma inunde...abia a udat putin pe sub mocheta(deh la cate modificari i-am facut normal ca am ajuns cu mainile pe sub mocheta :vaidecapulmeu: ) Si ca o rezolvare am folosit un furtun cu care am extras apa ca pe vinul dintr-un butoi, apoi cu o sarma groasa si otelita am "spart" efectiv depunerile de la una din cele 2 gauri(adica cea de langa tulumba de frana) si am turnat iar apa sa spele impuritatile ramase. De o luna si ceva.....am desfacut de 2 ori acel compartiment si e ...USCAT...fara sa dau bateria jos !!!

apacompartimentbaterie.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu apa din interior poate sa apara si din cauza garniturii aflate in fiecare usa mai exact cea dintre usa si dublura aia de tabla pe care este mecanismul de ridicare/coborare a geamului. Solutia este inlocuirea garniturilor sau siliconarea dublurii de tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil ca de vina este chederul dintre geam si panoul exterior de usa, sub bandoul cromat. Am aceeasi problema ca si tine numai ca la usa fata dreapta. Desfa usa si o sa vezi ca este oxidat pe interior. Daca ai apa in compartimentul baterie servofrana iti poate intra pe tevile de la clima care sunt sub scaunele din fata.

Bafta

Aveti idee se poate verifica daca este de la cheder utilizand un furtun cu apa?

Aseara am inceput sa verific compartimentul cu bateria, am observat ca am apa si in fata la sofer.

Va multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. AM citit acest subiect cu atentie si toate problemele si solutiile in acelasi timp. AM aceeasi problema, gheata la servo, frana nu mai mergea absolut deloc. IN acest moment este in service. Eu am si APA IN ULEI, poate intra apa de la servo in motor, in ulei ??!

AM observat ca in interior se creeaza condens, probabil care provine de la apa din interior, lucru care nu l-am mai patit. DUpa ce o scot din service cred ca trebuie sa scot apa de acolo si sa usuc bine, pentru ca creeaza un discomfort. Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!