Jump to content

montare alarma cu pornire motor


delfinasul
 Share

Postare recomandată

post-761-1255963434_thumb.jpg img0429b.th.jpgSalut, am intrat de curand in posesia unei alarme auto "inca pro V069 Hu66" cu pornire motor. Surpriza a venit cand a vrut sa o montez si cel la care am fost a spus ca nu se baga sa monteze genul asta de alarme(cu pornire motor) pe masinile vechi pt ca au fost multe cazuri in care a ramas blocat..(ce anume nu stiu, presupun ca se refera la electromotor) si au luat foc instalatiile electrice alea masinilor. exista riscul acesta sau alte riscuri? Nu ma refer la ramas in viteza si dat cu masina in alta masina cand incerc sa o pornesc pt ca asta mi se pare plauzibil tinand cont ca masina nu stie ca e in viteza sau nu si fiind o alarma ieftina presupun ca nu are procedura speciala, gen oprit motor-pornit motor-dat jos -inchis usa si pus alarma, cum am mai auzit pe altele mai scumpe. Mi se pare si plauzibila chestia cu bendix blocat in scenariul frana de mana buna(adica nu pleaca masina cu frana de mana trasa)+masina bagata in viteza si alarma care incearca sa porneasca ...

Astept ceva idee/experiente/horror stories....

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alarma este destul de desteapta dar este riscu sa uiti in viteza si cand dai sa o pornesti din telecomanda o ia la vale

dar daca ai cutie automata nu apare riscul asta

daca nu e trasa frana de mana iar nu porneste motorul cam astea ar fi masurile de precautie a fabricantului

iar treaba cu bendix blocat , daca e monotata bine alarma nu se intampla asa ceva

P.S

daca ai cheie cu cip atzi tre transponder

:soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CHEIA AUTOMATA A MASINII

Sa zicem ca cheia dumneavoastra automata nu are raza de actiune indeajuns de mare ca sa va deschida masina de la capatul celalalt al parcarii. Puneti partea metalica a cheii sub barbie si apoi apasati butonul de deschidere. Trucul va transforma capul intr-o antena, spune Tim Pozar, un inginer din Silicon Valley. “De fapt va cuplati cheia la cap. Cu toate fluidele care circula prin craniul nostru, capul devine un conductor chiar decent. Nu fantastic, dar chiar functioneaza”, explica Pozar. Daca va folositi capul, raza de actiune a cheii dumneavoastre poate creste cu cativa metri.

Citat din: http://romaniaforum.ro/index.php?showtopic=486

Merge si pentru pornire motor, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e montata corect, masina nu porneste daca e in viteza..."chiar STIE !!" :)

eu nu am auzit de asa ceva..niciodata!

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista sa se blocheze, daca e montata corect si masina nu are probleme electrice... oricum, e bine cand pornesti masina din telecomanda, sa ai vizibilitate asupra ei (gen sa iesi pe balcon sau asa ceva), cele care au pager iti afiseaza pe ecran daca a pornit sau nu...

e super o alarma din asta, acuma iarna...

automatele nu pornesc daca nu-s pe P sau N, iar cele cu cutie manuala de obicei nu se lasa in viteza, doar cu frana de mana trasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma cu pornire din cheie mi se pare o chestie absolut inutila si de asemenea o mini distrugatoare de masini :) in sensul ca stim cu totii ca motorul se porneste cu ambreiajul calcat indiferent daca masina e scoasa sau nu din viteza pentru ca si atunci cand este scoasa inca se mai invarte ceva din cutie deodata cu motorul . mai ales iarna cand se vad avantajele acestui sistem de alarma ca deh porneste si cand esti jos e cald etc. tocmai atunci ii faci un favor motorului daca il pornesti cu ambreiajul calcat.

si in caz ca uiti masina in viteza (majoritatea o lasa in viteza ) si incerci sa pornesti asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca merita sa montezi asa ceva pe masina, doar daca eventual ai cutie automata si m-ai ales daca zici ca e o alarma ieftina nu te risca ... s-ar putea sa ai necazuri cu ea, cum a patit-o un prieten ,cand la un moment dat a dat sa porneasca masina si telecomanda si aproape ca i-a luat foc demarolul incepuse sa iasa fum din el ( a uitat-o nevastasa in viteza)... , asa ca omul a trebuit sa-si cumpere altul si ... nu este tocmai ieftin , eu zic ca a scapat ieftin doar cu atata... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca merita sa montezi asa ceva pe masina, doar daca eventual ai cutie automata si m-ai ales daca zici ca e o alarma ieftina nu te risca ... s-ar putea sa ai necazuri cu ea, cum a patit-o un prieten ,cand la un moment dat a dat sa porneasca masina si telecomanda si aproape ca i-a luat foc demarolul incepuse sa iasa fum din el ( a uitat-o nevastasa in viteza)... , asa ca omul a trebuit sa-si cumpere altul si ... nu este tocmai ieftin , eu zic ca a scapat ieftin doar cu atata... :unsure:

dami voie sa te corectez

ca masura de siguranta alarma are un fir care tre legat la bobina de inductie (benzinare) si la diesel nu mai aduc aminte chiar la ce senzor tre legat dar oricum tre sa ai fisa electrica a instalatiei

anul trecut am legat asa ceva la un focus diesel si ami aduc aminte ca am avut 2 pb la instalare

1 am gasit greu firul senzorului care sa indice ca motorul a pornit

2 a mai trebuit cumparat un transponder de bypass (ceva de genu) pt ca era ceie cu cip

si iarasi ca masura de precautie (daca alarma e desteapta) demarorul nu cupla mai mult de 4s

daca masina nu pornea dupa un anumit timp (cateva secunde ) demarorul iarasi cupla pana pornea masina

SI ANCA CEVA O ALARMA DESTEAPTA ARE SIGURANTE SI PE INTRARI SI PE IESIRE CATRE CONSUMATORI DECI SE BULESC SIGURANTELE NICIDECUM INST ELECT A MASINI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta sigurantelor....nu are decat una. M-am uitat mai atent pe schema si intradevar are 2 fire:unul catre frana de mana si altul care duce spre bobina de inductie(se infasoare pe fisa centrala) sau spre martorul de incarcare a bateriei (cel putin asa am inteles eu din ce am citit pe acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stim cu totii ca motorul se porneste cu ambreiajul calcat indiferent daca masina e scoasa sau nu din viteza pentru ca si atunci cand este scoasa inca se mai invarte ceva din cutie

Curios, nu am auzit niciodata de asa ceva, poate se porneste cu ambreajul calcat dar nu pentru ca se invarte si ceva in cutie :)... chiar is la sectia de auto rutiere ... facem proiecte masini intregi ... dar asa ceva nu a zis nimeni (am discutat deverse..diverse probleme cu profesorii in ale motoarelor, cutiilor, ambreajelor), cine stie , cate case atatea obiceiuri ;)

Modificat de BogdanBlaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto are dreptate.Scrie in manualul masinii ca se porneste cu ambreiajul calcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am io acuma manualu sa ma uit,da la scoala de soferi,asa m-a invatat..si in manualele alea de te invata sa conduci masina scria la fel.e chestia de pornire mai usoara a motorului,o uzura mai redusa...etc.normal ca se poate porni si fara ambreiaj,da pe riscu tau.parerea mea!repet:parerea mea!io nu as face asa ceva pe masina mea(adica sa pornesc masina de la distanta).sunt mai multe variabile... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este in viteza,NU poti sa activezi secventa de pornire motor din telecomanda.

Asta este valabil la alarmele serioase, nu la toate ciudateniile care se gasesc pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios, nu am auzit niciodata de asa ceva, poate se porneste cu ambreajul calcat dar nu pentru ca se invarte si ceva in cutie ;)... chiar is la sectia de auto rutiere ... facem proiecte masini intregi ... dar asa ceva nu a zis nimeni (am discutat deverse..diverse probleme cu profesorii in ale motoarelor, cutiilor, ambreajelor), cine stie , cate case atatea obiceiuri :ceuameni:

cutia de viteze are in componenta sa un ax. acel ax se invarte chiar daca masina este scoasa din viteza . doar cu ambreiajul calcat acel ax nu mai este antrenat.

practic daca pornesti masina fara ambreiajul apasat fortezi electromotorul si implicit bateria aplicand o sarcina absolut inutila. ca sa nu mai zic iarna cand uleiul din cutie este foarte vascos deci axul se va invarti mult mai greu si deci o sarcina mai mare aplicata electromotorului . Exista unele masini , generatie mai noua decat golf 3 dintre care pot da un exemplu din grupul VAG . La Volkswagen Passat B6 daca nu calci ambreiajul pana la fund masina nu porneste .

asa ca daca tineti la masina voastra apasati ambreiajul la pornire nu va costa nimic . aveti numai de castigat !

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tracto are, ca intotdeauna, dreptate.

mai era un coleg care s-a interesat de alarma cu pornire cu motor, s-a discutat >>AICI<<. Postul meu de-acolo (si de peste tot) este ca de obicei, plin de intelepciune si invataminte :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este in viteza,NU poti sa activezi secventa de pornire motor din telecomanda.

Asta este valabil la alarmele serioase, nu la toate ciudateniile care se gasesc pe piata.

Si de unde stie alarma ca masina e in viteza? Am montat o asemenea alarma, dar care avea un modul suplimentar, daca scoteai cheia din contact motorul nu se oprea decat dupa deschiderea si inchiderea usii soferului , ea stia astfel ca tu ai coborat din masina si nu ai lasat-o in viteza. Si daca frana de mana nu e trasa nu se activeaza secventa de cuplare a demarorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel "modul suplimentar" face parte din alarma propriu-zisa, sau vrei sa spui ca ai achizitionat separat modulul? Intr-adevar asa functioneaza, motorul se opreste NUMAI dupa ce ai coborat din masina si ai inchis usa. Practic nu ai cum sa "o uiti in viteza", doar daca iti pui mintea la contributie sa pacalesti sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu se oprea decat dupa deschiderea si inchiderea usii soferului , ea stia astfel ca tu ai coborat din masina si nu ai lasat-o in viteza. Si daca frana de mana nu e trasa nu se activeaza secventa de cuplare a demarorului.

La UNGO, parchezi,tragi frana de mana, apesi un buton de pe telecomanda,astepti confirmarea,apoi scoti cheia din contact,cobori,inchizi usa si in momentul in care apesi pe butonul de "armare" al telecomenzii, se opreste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat si eu de o alarma serioasa cu pornirea motorului. Incercati la Viper romania, au ceva in jurul la 500 E si chiar daca masina este in viteza , au modul care o scoate din viteza ( pentru cutiile manuale ). Este super chiar o sa iau in calcul aceasta posibilitate cand o sa pun o alarma. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc am vazut ca discutati despre alarma cu pornire motor , si cineva nu si putea explica cum citeste daca este in viteza sau nu

Orice alarma de acest gen are un aparat care se monteaza la timonerie sau cautator viteze si in momentul in care este scoasa din viteze actioneaza o lamela in interior pentru a deschide circuitul contactului de pornire in mare acesta nu va avea plus decat la actionarea lamelei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varule spui niste prostii de imi sta ceasul. Nu te mai uita la AXN SCI-FI, treci pe Descopery.

Alarmele cu pornire motor NU "cetesc" daca este in viteza sau nu, protectia de ne-armare in cazul in care masina este in viteza nu are niciun divais hardware, ci este o procedura de armare anti-prosti.

Daca tot n-ai inteles cum se armeaza, iti explic eu inca odata:

1. cu motorul pornit si cu frana de mana trasa, se apasa butonul telecomenzii pt armare;

2. se rasuceste si se scoate cheia din contact (ca si cum ai opri motorul), insa motorul continua sa functioneze;

3. se paraseste masina (logic pt asta trebuie sa deschizi usa);

4. dupa ce ai inchis usa, motorul se opreste si sistemul se armeaza.

Ei explica-mi tu cum ai putea sa armezi alarma si sa lasi masina din greseala in viteza.

:)

Pentru intrebari suplimentare, apeleaza numerele de telefon care iti apar pe ecran.

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat si eu de o alarma serioasa cu pornirea motorului. Incercati la Viper romania, au ceva in jurul la 500 E si chiar daca masina este in viteza , au modul care o scoate din viteza ( pentru cutiile manuale ). Este super chiar o sa iau in calcul aceasta posibilitate cand o sa pun o alarma. :)

nu cred asa ceva nici sa-mi tai o mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!